Az emberek rossz és egyben jó tulajdonsága, ami egy vállalkozást gazdaggá tehet?

Kategória: Automatizmusok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Van az embereknek egy rossz, de egyben jó tulajdonságuk. Ez a tulajdonság tehet téged akár milliomossá. Mert ma már a technika is arra vár ücsörögve melletted, hogy végre pezsgőt bonts vele a sikereidre.

Az emberek rossz és egyben jó tulajdonsága, ami egy vállalkozást gazdaggá tehet?

 

Milyen emberi tulajdonság tehet téged gazdaggá?


 

Zoli szokás szerint feleségével együtt magabiztosan indult neki a napnak, mint aki minden lehetséges eshetőségre gondolt a „shoppingnap során”. Parkolókeresés – pipa, ebédszünetre időzítés – pipa, listaírás – pipa, jobb 1-ben ülő feleség mosolyra fakasztása – pipa.

A magabiztosság élő szobraként várja, hogy vége legyen a napnak.
 

Majd bolt boltot követ.

 

Habár a bankkártyájuk igencsak elfárad a nap során, Zoli ekkor pillantja meg az elektronikai részleget.

Bármit, csak ide ne! Vegytiszta önfegyelem gondolataként ’bealibizik’ a Burger Kingbe.

De nem telik el 20 perc és megint az elektronikai részlegnél ácsorog. Mert „nézelődni azért szabad!" – érkezik az önámítás.
 

Az idő nekilódul.
És habár az árak igazi visszatartó erőként hatnak rá, egyszer csak eltalálja a szekunder izgalom: most akcióval csak havi 5500 Ft törlesztőért az övé lehet.

 

4K kijelző… (UHD) felbontás, érted?
 

Így vásárolt Zoli végül olyat, ami nem volt rajta a listáján. De a feleségéjén se.
Az értékesítésben az áruhitelek zseniálisan működnek, mert mi emberek nagyon szeretünk részletben fizetni (kisebb a fizetés fájdalma).

De ennek a „pszichológiai rendszernek” a lelkét te magad is meg tudod valósítani a saját szolgáltatásod értékesítésében.

 

 

Miért olyan nyereséges technikai kivitelezés, ha automatikusan, minden hónapban vonod le az ügyfél bankszámlájáról a pénzt?

 

Ma a készpénzes (de egy nagyobb összegű termék utánvétes vagy utalásos) fizetésénél a vevők számottevően nagyobb fizikai fájdalmat élnek át, mint egy kisebb összegben megvalósult részletfizetéseknél vagy bankkártyás fizetésnél.

 

Ezt nem én állítom, hanem a neuroeconomia a gazdasági döntéshozatalt ösztönző mentális folyamatok vizsgálója. 

 

Ugyanis a készpénzes fizetésnél az agy fájdalomközpontja (insula – az agy fájdalomérzékelésért felelős része) válik aktívvá. Bankkártyás fizetésnél ez az aktivitás sokkal tompább és jelentéktelenebb.

 

A fizetés fájdalmának kutatásáról a Carnegie Mellon, a Stanford és az MIT kutatóinak "Neuron" folyóiratban megjelent tanulmányában olvashatsz, erről bővebben itt. 

 

Az emberek rossz és egyben jó tulajdonsága, ami egy vállalkozást gazdaggá tehet?

 

A fizetés fájdalmas tevékenység – ezért költenek az emberek többet kártyával, mint készpénzzel (ahol láthatóan kikerül a pénz a kezükből). És ezért szeretjük kisebb részletekben kifizetni a nagyobb összegeket.


 

 

Ezt pedig, vállalkozóként a hasznodra tudod fordítani, ha kitalálsz egy előfizetéses csomagot és elkezded használni a SalesForm megoldását.

Mert a legtöbb vállalkozás számára az ismétlődő fizetés jelenti a stabil növekedés titkát. Egyrészt a marketingautomatizmushoz és vásárlói élmény növeléséhez ma már elengedhetetlen a bankkártyás-fizetés, erről bővebben itt.
 

Másrészről ma a legjobb befektetés a vásárlói élettartam növelése. Sosem leszel sikeres, ha nem törődsz a visszatérő vásárlókkal. Ők jelentik a növekedésed kulcsát!

Ennek egyik legmodernebb és legsikeresebb válfaja, amivel automatizáltan kiszámítható bevételre tehetsz szert, az a havi díjas előfizetések.

 

          Tulajdonképpen egy előfizetéses rendszerről beszélünk.

 

A vásárlóid előre meghatározott időszakos díj, összeg (havi, negyedéves előfizetés) ellenében valamilyen terméket kapnak. Automatikusan. Kézhez.

Ilyeneket látsz klubtagságok, magazin-előfizetések, az HBO GO, vagy számos külföldi termékcsomagok esetében.

 

A törzsvásárlók:

  • kiszámíthatóbb bevételt,
  • egy megszerzett ügyfélre kevesebb marketingköltséget,
  • kényelmes munkanapokat jelentenek neked.

 

Az emberek rossz és egyben jó tulajdonsága, ami egy vállalkozást gazdaggá tehet?

 

Mert minden automatizálható: a számlázástól a csomagoláson át a rendelésekig.
Előfizetéses termékötletekért kattints előző cikkemre!


 

Hogyan indíthatsz a SalesFormban egyszerűen, pár kattintással előfizetést?

 

Az eladások menüpontban külön szedtük az előfizetéseket, mert ez annyira fontos funkció.

 

 

A videóban megmutatom azt is, hogyan tudod a drága (500 000 Ft feletti) termékedet részletfizetéssel eladni.


 

SalesForm előnyei:

 

  1. Ki tudod listázni az aktív előfizetéseket és Excelbe tudod exportálni vagy oszlopokra rendezni. Így gyorsabban át fogod látni, hogy kik azok, akik minden hónapban stabilan fizetnek neked.
     
  2. Ki tudod listázni a lejárt előfizetéseket. Ők azok, akiknek nem sikerült terhelni a bankkártyáját, mert éppen akkor nem volt rajta elegendő összeg. Ezért legalább 90 napig próbáljuk terhelni a bankszámláját, hátha újra lesz rajta pénz. A tapasztalat az, hogy hatalmas összegeket lehet így megmenteni.
     
  3. De dönthetsz úgyis, hogy akitől elsőre nem sikerült levonni, az hagyod veszni és törlöd. A döntés a tied. Ki tudod listázni a törölt szolgáltatásokat. Ők azok, akik lemondták az előfizetést.
     
  4. Az előfizetéseknél tetszőlegesen tudsz listákra szűrni. Ki milyen termékre fizetett elő, aktív a státusza, törölt a státusza vagy lemondott a státusza. Az előfizető nevére kattintva előjön az összes adata.
     
  5. Az előfizető e-mail-címére kattintva látod a fizetési történetét. Mikor vontunk, mit vontunk, mikor volt sikeres vagy sikertelen. Itt tudod a szolgáltatását törölni vagy itt tudod kézzel terhelni a kártyáját.
     
  6. Illetve át tudod pakolni az előfizetését egy másik előfizetésre. Így más csomagba tudod léptetni vagy meg tudod valósítani a 14 napos próbaidőszakot.

 

 



 

  • Szeretnéd, hogy ingyen kipróbálja vásárlás előtt? Semmi gond, egyszerűen megoldható.
     
  • Szeretnéd nagyobb csomagba átrakni? Semmi gond, anélkül megoldható, hogy újra meg kellene adnia a bankkártya adatait.
     
  • Szeretnéd havi előfizetésről fél évesre rakni, vagy 2 hetire? Semmi gond! Egyszerűen megoldható.
     
  • Évente emelsz árat? Akkor csak át kell írnod a termék árát és onnantól azt vonjuk minden előfizetődtől.

 

 

A legtöbb vállalkozás számára az ismétlődő fizetés jelenti a stabil növekedés titkát. A legjobban kereső SalesForm előfizetők szintén ismétlődő fizetést használnak. A megvalósításhoz pedig adok egy szoftvert is.

Nézd meg mit tud, próbáld ki milyen egy fejlett értékesítési rendszer, ami ingyenes eszközökből lett összerakva. Legyél az elsők között, akik itthon az előfizetéses szolgáltatásaikat a profizmus szintjére emelik.

Próbáld ki élesben: http://landing.salesform.hu/eles-belepo

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, előfizetéses rendszer

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.