Digitális termékek eladásához hogyan használd a Sales Formot?

Kategória: Esettanulmányok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Mondok egy „varázsszót”. Amivel kapcsolatban lehet eszedbe se jutna, hogy bizony ebből a forrásból is tudnál bevételt szerezni. Pedig, ha jól végzed a munkád, akkor idővel a piacod szakértőjévé válhatsz. Mégsem forgatod be az évek alatt megszerzett tudásod, hogy hasznosítsd azt és színes-szagos bankókra váltsd? Pedig tökéletes upsell-lehetőség is egyben.

Na, kitalálod miről beszélek?

Digitális termékek eladásához hogyan használd a Sales Formot?

Hogyan csinálj pénzt könnyedén a neten a tudásodból?


Jó néhányunkban felmerül, hogy értékesítenének a neten.
Majd szembejön velük a felismerés: a termékeket beszerezni, tárolni, kiszállíttatni óriási macera. A webáruház fejlesztési költsége pedig hab a tortán.

Azonban nem csupán fizikai termékekkel lehet hasítani az interneten, hanem olyan termékekkel is, melyeket a vásárlód:

 

  • azonnal megkap
  • azonnal le tud tölteni
  • nem kell szállítási költséget fizetnie

 

Neked pedig:

 

  • nem kell szállítani (szállítási díjak, raktározáson való spórolás neked is előny)
  • akár elégséges egy adattároló hozzájuk, nem kell helyet bérelni-rezsit fizetni
  • neked csak egyszer kell létrehozni

 

Ilyenek a digitális termékek is.
Sok esetben információt értékesítő anyagok, azonban ennél jóval több van bennük.

 


Elektronikus formában létező audio oktatási anyagok, videófelvételek (edukatív anyagok). Ilyenek:

  • E-book - megírod és automatizmusok révén manuális közreműködés nélkül adod el.
  • Lehet egy Webinár – online szeminárium, mely növeli a bevételeid.
  • Online workshop – ahol helyszínbérlés és fizikai jelenléted helyett online adod el a tudásod.
  • Szakmai előfizetés – ahol eladható videókkal játszi könnyedséggel edukálhatod a célcsoportod.
  • Checklist -1 perc alatt hozzáférhető információ-túlélőcsomag.

 

Digitális termékek eladásához hogyan használd a Sales Formot?

Az információeladásban rejlő potenciálokról bővebben írtam ebben a cikkemben >>>


 

Egy klassz digitális termék kiegészítheti a fizikai terméket és szorosan illeszkedhet is hozzá; pl. praktikus tanácsokkal tudsz szolgálni a terméked kapcsán.
A digitális korban az emberek szomjaznak az információra, azonnali megoldásokat és hasznos tartalmakat szeretnének.

 

Igen, még a csúf és rút B2B szektorban is.

 

A B2B-vevők is jól informáltak, mert ők is emberből vannak. És hozzáférnek az internet csodájához. Az Internetet pedig mindenki ugyanarra használja: megkeresi azt, ami épp foglalkoztatja őt.

Gubanc van?
Meg kellene valamit oldani?

Jön Emese a titkárnő és rákeres a neten.
Aki keres, az pedig talál. A Google már csak ilyen.

 

 

A tudásodból, tapasztalatodból létrehozott valamilyen digitális termék létrehozása mellett azonban van egy jóval izzasztóbb kérdés: hogyan fogod az információeladást rendszerbe foglalni?

 

Egyszerűsíteni, automatizálni, nyomon követni. Mutatok egy egyszerű módszert, amivel öröm lesz digitális termékekkel kereskedni a neten.
Ezzel pedig úgy fogsz fejlődni, hogy a vevők nem fognak vissza közben. Mert szöszmötölés helyett mindezen ötleteket is meg lehet valósítani úgy, hogy közben stabil növekedési pályára állítja a vállalkozásodat.

 

Ez pedig nem más, mint az automatizálás.

Egyik ügyfelem, Ács Zoli - Online Ügyfélszerzési Specialista is ezzel keresett több mint 433 ezer Ft-ot egy hónap alatt. KATÁS vállalkozóként a videóit kezdte el vele árulni, azaz az eddigi oktatásait vette videóra.

 

Digitális termékek eladásához hogyan használd a Sales Formot?

 

„Kivel” keresett egy hónap alatt több mint 433 ezer Ft-ot? Ez a szerelemmunkatársa nem más volt, mint a Sales Form volt.

 

 

A Sales Form előnyei digitális termékek esetében?

 

  • Számlázni ezután a vevő adatainak a kikeresése majd a számlázó megnyitása nélkül fogsz.
     
  • Bankkártyás fizetés lehetőségét megadva a vásárlás pillanatában kézhez kapod a pénzed.
     
  • Ha az utalást választod, akkor leautomatizálhatod az utalásokat is, amikről proforma számlát küldesz. Így befizetéskor csak egy kattintás lesz a számla és nem kell adatokat rögzíteni.
     
  • Többlépcsős értékesítésben gondolkodhatsz: leautomatizálhatod a marketingfolyamatokat is. Kipárnázott körülmények között akkor tudod kivitelezni az információeladást, ha az Adwords- és a Facebook-remarketing hirdetéseket is leautomatizálod, amivel minden statisztikát és kimutatásokat látni fogsz.
     
  • A félbehagyott vásárlási folyamatokat is kézen fogja: a vásárlódnak e-mailen küldhetsz memoritert egy félbehagyott fizetésről (e-mail,- és remarketing reklámkampányokat indíthatsz vele).
     
  • Ünnepnapokon és hétvégén is vásárolhatnak tőled.
  • Integrációknak hála rendszerben gondolkodik: A Sales Form visszahozza az elveszett forgalmat. Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő- vagy akár a CRM-rendszerednek.
     
  • 2-3 hónapos fejlesztési várakozás helyett szinte azonnal használhatod akár évi 35.000 FT+ÁFA-ért. CIB Bank, az OTP Simplye fizetés, de már a paypal is lehetséges vele.
     
  • Honlapfüggetlen. A Sales Form egyszerre használható az összes honlapodhoz és az összes Landing Page oldaladhoz is.

 

Tudj meg többet a Sales Formról itt. >>>

 



Milyen folyamatban gondolkodj digitális termékek esetében is?
 

Az online marketinged révén (organikus találat, hirdetések) törekedj arra, hogy te gyere szembe a retinájával. Azt a tartalmat találja meg az egyén, ami megoldást jelent a problémájára (ezt pedig szintén nálad találja meg).  

Visszajárva végül pedig tőled akarjon vásárolni.

 

Hirdetés/forgalom, a tartalom és az automatizálás.

 

A funnelled tetejével indítva végigterelheted a funnelen a látogatóidat. Miközben olyan tartalmakkal látod el őket, amik hitelességet kölcsönöznek, tájékoztatnak, elgondolkodtatnak, szórakoztatnak, inspirálnak.

Bizonyítják a terméked hitelességét és választ adnak a kérdéseikre, megoldást a problémáikra - minőségi tartalom nélkül ma nincs B2B online inbound marketing.

 

Az automatizációra pedig rábízhatod a több lépcsőben megvalósítható B2B-vásárló elköteleződését.

 

A funneledben az elköteleződést olyan eszközökkel viheted a következő szintre, mint az emailek vagy retargeting hirdetések. Mert az egységes, a vásárlók viselkedését figyelembe vevő és azt kezelő rendszer a marketingautomatizáció. Ebben (is) segít a Sales Form.

 

 

Tudtad?

Az Y-generációs döntéshozók - egyre több van belőlük - pl. 91 %-ban a mobiljukra támaszkodnak, ha döntést kell hozniuk. Közel 60 %-uk pedig rendszeresen olvas szakmai blogokat.

A weboldalra kerülő látogatók maximum hideg lead-ek hívjuk, ahhoz, hogy felmelegített lead-ek (a magas elköteleződéssel rendelkezők) legyenek nem szabad, hogy elengedd a kezüket. A „tartalommal előmelegített” potenciális vásárlókat könnyebben tudod te is a marketinggépezetedbe bevonni.

A Sales Formot használhatod adatgyűjtési, utánkövetési és online bankkártyás fizetést is támogató rendszerként egyaránt.

 

A Sales Form tökéletesen automatizálható és azonnali nyereséget termel.

 

Az összefüggésekre törekvő rendszer, amiben a vevők több csatornán is eljuthatnak a terméked megvásárlásáig. A Sales Formmal minden nyomon követhető. Minden automatizált és mérhető. Mindenről e-mailt kapsz és az adatokat excel táblába is mentheted.

 

 

Jó, jó..de mi van, ha a létrehozott digitális termékeimet majd lopni fogják, és mások is azzal kereskednek?
 

Erre is van megoldás.
Ahelyett, hogy küzdenél, mint pocok a tarlótűzben; élj a DRM-mel.

A DRM egy tartalomeladást és felhasználást ellenőrző rendszer. Célja az azonosítás és a jogérvényesítés. Az ún. digitális jogkezelés (DRM – Digital Rights Management) az interneten fellelhető digitális tartalmak technikai és jogi védelmére szolgáló technológiák összefoglaló neve.

DRM az e-könyvek másolását, nyomtatását és megosztását igyekszik szankcionálni. Korlátozza a könyvek használatának módját. Tudj meg róla többet a fenti linkre kattintva.

 

 

Több infó a Sales Formról itt. Aknázd ki a tudásodban rejlő profitot. Méghozzá az online bankkártyás fizetésre egy kifejezetten egyszerű és gyors megoldást nyújtó rendszerrel, ami képes automata számlázásra, és a kapcsolódó automatizmusok kialakítására is.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, automatizálás, digitális termék, upsell

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.