Egy eszköz, amire nem gondolnál - pedig gyorstempóban csökkentené az adminisztrációs terheidet a rendelődben is

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Ha egészségügyről van szó, akkor a bizalom megszerzésén nem csupán egy vásárlás, egy új tárgy megszerzése múlhat, hanem a gyógyulásé is. A bizalom nincs ingyen és legfőképpen nem jön egy szempillantás alatt. Hoztam neked egy bizalomturbózó marketingfogást, amit elleshetsz egy magánpraxistól: megsúgom, egyáltalán nem csak az egészségügyben érdemes kipróbálni.

 

Egy eszköz, amire nem gondolnál - pedig gyorstempóban csökkentené az adminisztrációs terheidet a rendelődben is

Mit jelent a gyakorlatban a Sales Form az egészségügyi magánintézményben?


Először is felejtsd el, hogy a marketingfogás szó olvasatán valami ezo-ízé varázslatra asszociálsz, ami máris kevésbé kedvelhető, mint egy hőbörgő ügyféllevél egy madárcsicsergős hétfő reggelen.

Arról már írtam, hogy a bankkártyás fizetés bevezetése egy magán fogászati rendelőben mennyire hatékony. Azaz, egy jól felépített bankkártyás fizetési rendszerrel és hatékony tartalommarketinggel hogyan ért el egy magánpraxisú fogászat irigylésre méltó eredményeket.
 

Hiszen az interneten logó páciensek esetében több mint 70 % a Google-ben keres rá egészségügyi témában.
Az amerikai eü-intézmények ezért véresen komolyan veszik a MARKETINGET. A páciens tehát nem csupán egy páciens, hanem fogyasztó. Annak pedig illik vásárlói élményt nyújtani.

Különösen, ha magánpraxisod van.

 

 

Ahogy David Ogilvy mondaná (a reklámszakma egyik agytrösztje, a Madison Avenue királya, a világ egyik leghíresebb autóhirdetésének írója):
Egy márka akkor számít manapság, ha segít elérni a fogyasztónak a saját céljait. A használható, praktikus és személyre szabott márkák „számítanak igazán.”

 

 

Te, mint márka, mit teszel azért, hogy számíts egy fogyasztónak?
Milyen szolgáltatást nyújtasz? Szerencsésebb, ha kevesebb az üres ígéret; inkább bizonyíts tettekkel, ha komolyan gondolod, amit gondolsz.

Ezért hiába a „nekünk az ügyfél/vásárló/páciens az első” mellveregetés, ha a gyakorlatban valahogy mégsem sikerül ez igazán.

 

  • Mert a páciens elé Himalája-szerű megmászandó adminisztrációs terhet görgetsz.

    Ahol az „Itt töltse ki” adatok jelentős része értékelhetetlen lesz (már, ha egyáltalán ki lesz töltve), mert a gyerek üvölt a jobb 2-es széken a váróban.
     
  • Mert a páciens számára olyan időtrabló pluszmunkákat adsz, mely csak növeli az ott töltött időkeretet (te is kevesebb pácienst tudsz ellátni).
     
  • Mert a páciens egy elfelejtett emlék lesz csupán a távozása után, és a tengernyi sok kérdését kénytelen lesz kiguglizni, mert az utókommunikáció…khm, azon még dolgozol.

 

 

Ha majdazténtudom módban dolgozol, akkor sokkal kevésbé lesz nálad megbecsült kolléga a marketing, mint az empatikus kollegina.
Pedig közel annyira múlik rajta a praxisod sikere, mint az utóbbin.

 

 

A magánpraxis, aki úszott a papírmunkával – de egy űrlappal nemhogy csökkentette azt, de a páciensek számát is növelte
 

Egy új beteg tengernyi regisztrációs papírmunka.
A papírokat kitölteni macera.

Bár a megfelelő prémiumkörnyezet rendkívül fontos, a minél teljesebb eü-márkaélményhez ma már kevés a gyereksarok, a színes helyiség vagy a kényelmes szék.

 

Egy eszköz, amire nem gondolnál - pedig gyorstempóban csökkentené az adminisztrációs terheidet a rendelődben is

Szerinted egy intézményi vizsgálat során az emberek számára mi a legfontosabb, amiért smile és szívecske jár?

 

 

Egy kutatás szerint az egészségügyben az egyik legfontosabb: az elviselhető és még kényelmesnek számító várakozás.

A páciensek pedig tájékozottak szeretnének lenni a betegségeikkel, egészségük megőrzésével kapcsolatban. Ezért kétlábbal szükséges kirúgnod a várakozás szót a szókincsedből és gondolnod kell a hozzáadott értékre.

 

Mit kezdj ezzel az infóval?

  • Csökkentsd az intézményben töltött időt és az időigényes „kötelező köröket” (akár fizetési folyamatok idejét).
  • És növeld az információadás okozta örömmámort és elégedettséget. Sőt, a kapcsolattartás révén az újbóli időpontfoglalás esélyeit is.

 

 

Hogyan érd el a fenti célokat könnyedén?
 

Képzelj el egy jó pár éve alakult magánklinikát, mely minimum 35 klinikai alkalmazottal és 8-12 személyzeti taggal rendelkezik, évi 2 000-3 000 beteglátogatást jelentve.
A páciensek elektronikusan védett egészségügyi információinak kezeléséhez sem mindegy milyen megoldást választanak a hatékony betegfelügyelethez.
 

Mindeközben a páciensek eddig a formanyomtatványok helyszíni kitöltésében maximum közepesre vizsgáztak, a személyzet sem kapta meg a szükséges információkat.
A páciensek az ajtón való kilépés után „a letűnt idők rég elfeledett kincse” címet kapták. Kevés % lépte át ismételten a küszöböt.

A problémákra viszont olyan okos űrappal válaszolt végül a magánintézmény, mint a Sales Form.

 

 

Mit jelent a gyakorlatban a Sales Form az egészségügyi magánintézményben?

A Sales Form egy okos rendelési űrlap.

Látszólag.
A gyakorlatban ennél jóval több.
 

A magánintézményben mostantól az új páciensek a magánklinika weboldalán található „gombon” keresztül juthatnak hozzá a kérdésekhez és küldhetnek be válaszokat az időpontfoglalásukat kiegészítve.

A betegek 90% -a használja az elektronikus űrlapot, mely során előre foglalhatnak és fizethetnek. Bankkártyával.
Az adataik és a fizetés is előre pipálva, így már csupán a vizsgálat a soros a klinika helyiségeiben.
 

Amikor online regisztrációs űrlapon keresztül jelentkeznek, akkor az adatok automatikusan a magánklinika számlázóprogramjába kerülnek, így a számlát is megkapják automatikusan és azonnal.

Egy eszköz, amire nem gondolnál - pedig gyorstempóban csökkentené az adminisztrációs terheidet a rendelődben is

Az adataik és a fizetés is előre pipálva, így már csupán a vizsgálat a soros a klinika helyiségeiben.

 

 

"A Sales Form használata valóban csökkenti a potenciális hibapontok számát, amikor új beteg érkezik". "Ez növeli a sebességet és a hatékonyságot, és csökkenti az adatbevitel megkettőzését mind a betegek, mind a személyzet tagjai számára."

 

 

Mire a páciens az adott időpontban a vizsgálóba lép, az orvos már tisztában van az általános kórelőzménnyel és a mentális egészségi állapottal.
Ez csupán töredéke annak, hogy a magánpraxis pozitív élményt teremtsen.

 

"Úgy gondolom, a betegek szeretik a formanyomtatványok online kitöltését. Vannak olyan adatok is, amelyek azt sugallják, hogy az emberek hajlandók kicsit őszintébbé vagy nyíltabbá válni az általuk szolgáltatott információkról, ha ezt a képernyőn megvalósult „anonimitásban” tehetik - számolt be róla a magánpraxis.”

 

 

Tulajdonképpen a Sales Formmal egy hatékony, felhasználóbarát űrlapot használnak az információk biztonságos gyűjtésére.

A magánpraxis elkötelezte magát az egészségügyi folyamatok korszerűsítése mellett. Az ott dolgozóknak sincs más dolga, mint az éppen aktuális pácienst várni, aki már kifizette a konzultáció árát.

A landoló oldal - amin keresztül a regisztráció megtörténhet - ugyanis egy különálló, okos munkatársként működik.
 

Az online bankkártyás fizetést lehetővé tevő okos rendelési űrlappal, a Sales Form-mal elérték, hogy az épp aktuális oldalon arra a bizonyos „gombra való kattintás után” vigye a rendszer a folyamatot automatizáltan.

 

 

A fizetett páciensekből könnyedén megoldották, hogy adatbázis épüljön, akikkel már e-mailben, telefonon vagy postai úton is tudnak kommunikálni.

Legyen az akár egy éves - éppen aktuális és időszerű - állapotfelmérő/kontrollvizsgálat emlékeztetője.
Vagy néhány fontos információ az adott korképpel kapcsolatban. Mert a Sales Form a páciensek adatait átadja a hírlevélküldő- és/vagy CRM-rendszerüknek.

 

A magánpraxis most épp azon dolgozik, hogy a bejelentkezés és fizetés ne csupán a honlapra való kattintással valósulhasson meg (bepötyögve a mobilon).

Ugyanis készülnek a szórólapok, plakátok, új névjegykártyák. Mert egy QR kód szükséges csupán, és ennek köszönhetően szórólapra, plakátra, roll-up ra, névjegykártyára, könyvbe, újságba is rakható az oldal elérhetősége. A Sales Form ezt is tudja.

 

 

Az online bankkártyás fizetést a Sales Formmal azért tudod könnyedén megvalósítani te is:
 

  • mert kész van, nem fogsz érte több százezer forintot kifizetni, évi 25.000 Ft-ért használhatod.
     
  • mert „techidegenbiztos”- számos, a használatával összefüggő segítséget, videós „mankót” kapsz kézhez.
     
  • mert nem fogsz rá hónapokat várni (a fejlesztési időt hónapokban mérik).
     
  • mert honlapfüggetlen, nem számít, hogy egyedi fejlesztésű a honlapod vagy épp nyílt forráskódú (Joomla, Drupal, Wordpress)
     
  • mert egyszerű lesz az életed, egy Qr-kód, Facebook bejegyzés is elég, hogy rákattintva máris az űrlaphoz juthassanak.

 

 

A Sales Form neked ráadásul időt és energiát spórol. Valamint megkönnyíti a páciensekkel való kapcsolattartást is.
Programozási hátteret nem igényel, akár évi 25.000 Ft-ért használhatod. Ha úgy véled nem csak neked, de másnak is hasznos lehet a cikk, oszd meg vele. Tudj meg többet a te különleges „és empatikus marketingasszisztensedről” >>>

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, bankkártyás fizetés, egészségügy, szolgáltatás, KATA

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 


 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 



Értesítés új hírekről

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.