Mondok egy „varázsszót”. Amivel kapcsolatban lehet eszedbe se jutna, hogy bizony ebből a forrásból is tudnál bevételt szerezni. Pedig, ha jól végzed a munkád, akkor idővel a piacod szakértőjévé válhatsz. Mégsem forgatod be az évek alatt megszerzett tudásod, hogy hasznosítsd azt és színes-szagos bankókra váltsd? Pedig tökéletes upsell-lehetőség is egyben.
Na, kitalálod miről beszélek?
Hogyan csinálj pénzt könnyedén a neten a tudásodból?
Jó néhányunkban felmerül, hogy értékesítenének a neten.
Majd szembejön velük a felismerés: a termékeket beszerezni, tárolni, kiszállíttatni óriási macera. A webáruház fejlesztési költsége pedig hab a tortán.
Azonban nem csupán fizikai termékekkel lehet hasítani az interneten, hanem olyan termékekkel is, melyeket a vásárlód:
Neked pedig:
Ilyenek a digitális termékek is.
Sok esetben információt értékesítő anyagok, azonban ennél jóval több van bennük.
Elektronikus formában létező audio oktatási anyagok, videófelvételek (edukatív anyagok). Ilyenek:
Az információeladásban rejlő potenciálokról bővebben írtam ebben a cikkemben >>>
Egy klassz digitális termék kiegészítheti a fizikai terméket és szorosan illeszkedhet is hozzá; pl. praktikus tanácsokkal tudsz szolgálni a terméked kapcsán.
A digitális korban az emberek szomjaznak az információra, azonnali megoldásokat és hasznos tartalmakat szeretnének.
Igen, még a csúf és rút B2B szektorban is.
A B2B-vevők is jól informáltak, mert ők is emberből vannak. És hozzáférnek az internet csodájához. Az Internetet pedig mindenki ugyanarra használja: megkeresi azt, ami épp foglalkoztatja őt.
Gubanc van?
Meg kellene valamit oldani?
Jön Emese a titkárnő és rákeres a neten.
Aki keres, az pedig talál. A Google már csak ilyen.
Egyszerűsíteni, automatizálni, nyomon követni. Mutatok egy egyszerű módszert, amivel öröm lesz digitális termékekkel kereskedni a neten.
Ezzel pedig úgy fogsz fejlődni, hogy a vevők nem fognak vissza közben. Mert szöszmötölés helyett mindezen ötleteket is meg lehet valósítani úgy, hogy közben stabil növekedési pályára állítja a vállalkozásodat.
Ez pedig nem más, mint az automatizálás.
Egyik ügyfelem, Ács Zoli - Online Ügyfélszerzési Specialista is ezzel keresett több mint 433 ezer Ft-ot egy hónap alatt. KATÁS vállalkozóként a videóit kezdte el vele árulni, azaz az eddigi oktatásait vette videóra.
„Kivel” keresett egy hónap alatt több mint 433 ezer Ft-ot? Ez a szerelemmunkatársa nem más volt, mint a Sales Form volt.
Tudj meg többet a Sales Formról itt. >>>
Az online marketinged révén (organikus találat, hirdetések) törekedj arra, hogy te gyere szembe a retinájával. Azt a tartalmat találja meg az egyén, ami megoldást jelent a problémájára (ezt pedig szintén nálad találja meg).
Visszajárva végül pedig tőled akarjon vásárolni.
Hirdetés/forgalom, a tartalom és az automatizálás.
A funnelled tetejével indítva végigterelheted a funnelen a látogatóidat. Miközben olyan tartalmakkal látod el őket, amik hitelességet kölcsönöznek, tájékoztatnak, elgondolkodtatnak, szórakoztatnak, inspirálnak.
Bizonyítják a terméked hitelességét és választ adnak a kérdéseikre, megoldást a problémáikra - minőségi tartalom nélkül ma nincs B2B online inbound marketing.
Az automatizációra pedig rábízhatod a több lépcsőben megvalósítható B2B-vásárló elköteleződését.
A funneledben az elköteleződést olyan eszközökkel viheted a következő szintre, mint az emailek vagy retargeting hirdetések. Mert az egységes, a vásárlók viselkedését figyelembe vevő és azt kezelő rendszer a marketingautomatizáció. Ebben (is) segít a Sales Form.
Tudtad?
Az Y-generációs döntéshozók - egyre több van belőlük - pl. 91 %-ban a mobiljukra támaszkodnak, ha döntést kell hozniuk. Közel 60 %-uk pedig rendszeresen olvas szakmai blogokat.
A weboldalra kerülő látogatók maximum hideg lead-ek hívjuk, ahhoz, hogy felmelegített lead-ek (a magas elköteleződéssel rendelkezők) legyenek nem szabad, hogy elengedd a kezüket. A „tartalommal előmelegített” potenciális vásárlókat könnyebben tudod te is a marketinggépezetedbe bevonni.
A Sales Formot használhatod adatgyűjtési, utánkövetési és online bankkártyás fizetést is támogató rendszerként egyaránt.
A Sales Form tökéletesen automatizálható és azonnali nyereséget termel.
Az összefüggésekre törekvő rendszer, amiben a vevők több csatornán is eljuthatnak a terméked megvásárlásáig. A Sales Formmal minden nyomon követhető. Minden automatizált és mérhető. Mindenről e-mailt kapsz és az adatokat excel táblába is mentheted.
Erre is van megoldás.
Ahelyett, hogy küzdenél, mint pocok a tarlótűzben; élj a DRM-mel.
A DRM egy tartalomeladást és felhasználást ellenőrző rendszer. Célja az azonosítás és a jogérvényesítés. Az ún. digitális jogkezelés (DRM – Digital Rights Management) az interneten fellelhető digitális tartalmak technikai és jogi védelmére szolgáló technológiák összefoglaló neve.
DRM az e-könyvek másolását, nyomtatását és megosztását igyekszik szankcionálni. Korlátozza a könyvek használatának módját. Tudj meg róla többet a fenti linkre kattintva.
Több infó a Sales Formról itt. Aknázd ki a tudásodban rejlő profitot. Méghozzá az online bankkártyás fizetésre egy kifejezetten egyszerű és gyors megoldást nyújtó rendszerrel, ami képes automata számlázásra, és a kapcsolódó automatizmusok kialakítására is.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, automatizálás, digitális termék, upsell
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.