Hogyan tegyél szert profitra információeladásból a legegyszerűbben?

Kategória: Esettanulmányok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Aki megpróbált már a neten „információeladásból profitálni”, meg fogja erősíteni, hogy a legnehezebb feladat nem a stratégiaalkotás, vagy az anyagok összeállítása, legyártása (van, amikor ez is); hanem az információeladás rendszerbe foglalása. Azaz egyszerűsítése, automatizálása, nyomon követése. Mutatok egy egyszerű módszert, amivel öröm lesz információval kereskedni a neten.

 

Hogyan tegyél szert profitra információeladásból a legegyszerűbben?

Miként adj el információt úgy, hogy az életedet nem megnehezíted, hanem megkönnyíted?


 

A tudásod rengeteget ér.

Ezért teljesen érthető, hogy minél többet szeretnél belőle profitálni. Nem csupán a „szimpla szolgáltatásod révén”, ahol sok esetben a kapacitásoddal is gondok vannak (pl. ha könyvelő vagy, plusz munkaerő felvétele nélkül nem fogsz tudni egy bizonyos létszám felett újabb ügyfeleket kiszolgálni a havi könyvelési munkára).

 

Azonban vagy nem tudod, hogy milyen lehetőségekbe kezdj bele, vagy papíron jól hangzik, de a kivitelezés során jönnek a macerás részletek:

  • több az adminisztráció (számlázások), lemondott rendelések, jelentkezések;
     
  • nem látod át az egész folyamatot, annak marketingjét, adminisztratív részét;
     
  • bonyolulttá válik a ki hogyan és mikor fizet kérdése is (csak több a gond a szokásos havi projektek adminisztrációja mellett);
     
  • még több esély teremtődik meg a kintlévőségekre, ezért húzod a szád;
     
  • a honlapon időpontot foglalnak egy Skype-konzultációra - ami neked is kényelmes és egyszerű-, bejelentkeznek vagy árajánlatot kérnek; de a fizetés már nem történik meg a díjbekérő alapján.

 

 

Inkább hagynád a csudába.

Valahogy úgy érzed mégsem olyan szuper ötlet.
Azonban az ötlettel sok esetben nincs gond, csupán a kivitelezéssel. Ezért hozok neked néhány ötletet arra, hogy miként adj el információt úgy, hogy az életedet nem megnehezíted, hanem megkönnyíted.

 

Hogyan tegyél szert profitra információeladásból a legegyszerűbben?

Információeladásból profit, de hogyan?


 

 

Milyen lehetőségekkel léphetsz ki az információeladás mezejére?
 

Az alábbi „lehetőségek” láttán lehet felmerül benned, hogy miként fejlődj, ha a vevők visszafognak? Hiszen első blikkre mindegyikkel sok lehet a szöszmötölés. Pedig az alábbi ötletek kivitelezésére is létezik egy módszer, ami stabil növekedési pályára állítja a vállalkozásodat.

Ez pedig nem más, mint az automatizálás. Mindezek az információeladások is automatizálhatóak:


 

 

Checklist -1 perc alatt hozzáférhető információ-túlélőcsomag

Egy landing oldalon könnyedén létrehozhatsz nem tétel összegért egy információs-checklistet.

Ha könyvelő vagy, akkor akár olyan alapvető checklistból is pénzt csinálhatsz, ami habár ingyen is elérhető az interneten (laikusoknak sokszor érthetetlen PTK-szerű - nyelvezeten), de egy teljesen laikus számára minimum 1 nap kutatásba telne, mire összeállna számára minden fontos információ.

Te viszont pénztárcabarát összegért időt spórolhatsz a célcsoportodnak.


 

 

E-book - megírod és automatizmusok révén manuális közreműködés nélkül adod el

Szakmai tudásodat értékesítve úgy is lehet belőled író, hogy egyetlen könyvet sem nyomtat ki neked a nyomda. Az e-book a szakmai könyved azon elektromos változata, melynek értékesítése a statisztikák szerint 2018-ban várhatóan a globális könyvértékesítés körülbelül egynegyedének felel majd meg.

Nincs nyomtatási, raktározási, sőt szállítási költséged sem. Könnyebben terjesztheted.

 


 

Szakmai előfizetés - eladható videók, hogy játszi könnyedséggel edukáld a célcsoportod

Az emberek nem fogják megnézni az előfizetéséért cserébe adott videós szakmai anyagaidat?

Úgy tűnik, hogy a netforgalom 80 százaléka néhány éven belül a videókból érkezik majd a jövőben, és a videó lesz a favorit, ha infót keresünk bármiről is. Sőt, még a vásárlás előtt is sokat nyomhat a latba egy-egy videó megtekintése, hogy végül az igen vagy a nem lesz a befutó a vásárlási döntés során.

A fiatalokat pedig már sokszor olyan kivitelezések képesek csak bebikázni tartalmat illetően, ami mozog is.


Ez alól az előfizetéssel kínált videóid sem különbek.  Nem csak cikkek, csekklisták, de a videók is szakmai előfizetés tartalmi elemeiként adhatóak el.

 

 

 

Online workshop - helyszínbérlés és fizikai jelenléted helyett online adod el a tudásod

Akár fotósként is könnyedén létrehozhatsz olyan online workshopokat, amit egyetlen hírlevéllel küldhetsz ki a követőidnek: Ha szeretnék tudni, hogyan készül egy tárgy reklámszerű képe fényfestéssel; akkor a videósorozatból megtudhatják.

A videóból megtanulhatják a Photoshopos utómunkákat, de a képkészítést is (fotózás, előkészületek).

Ezek lehetnek 1-2-3 részes: 1-2 óra összidős anyagok is. Csak egyszer szükséges elkészíteni.

 

 

 

Webinár – online szeminárium, mely növeli a bevételeid

A webinárium valójában online szeminárium. A tudásod átadásának azon módja, amiben a résztvevők utazgatás helyett papucsban ülnek a gép előtt.

pl. 12 lecke 4 héten át…

Akár 500-1000 embernek is megtarthatod anélkül, hogy a fejed vakarnád a „hány fős helyszínen tartsam meg és mennyi lesz a költsége” kérdések nélkül. Kevesebb a korlátozottság, mintha offline tartanád meg. A nagyobb létszám pedig nagyobb bevételt is jelent.

Az előre megadott időpontban a regisztráltak tulajdonképpen automatikusan megkapják mailben a belépési linket. A résztvevők pedig kérdezhetnek is.

 

 

Hogyan tegyél szert profitra információeladásból a legegyszerűbben?

Automatizmusokkal sokkal nyugisabb lesz az élet. Fotó forrása: cinemagraphs.com

 

 

De hogyan adj el információt a neten a legegyszerűbb kivitelezésben?

 

Röviden? Automatizálva.
Hosszabban?

Az automatizmus sosem áll neki a munkának pislákoló kedvvel, nem betegszik le és nem halogat. Az automatizmus nem hibázik, a nap 24 órájában melózik és még fizetést sem kér.

Saját magad tökéletesebb változata.
Az Interneten keresztül kivitelezett információeladás során ezek a folyamatok is automatizálhatóak:

 

  • az érdeklődők megszerzése
  • az érdeklődők tájékoztatása
  • az érdeklődők vevőkké nevelése
  • a régi vevők újravásárlása
  • a vevői visszajelzések gyűjtése
  • a vevők kiszolgálása
  • az ügyfélszolgálat
  • a kommunikáció
  • ...és legfőképpen az online fizetés és a számlázás.

 

 

1. Automatizáld le a számlakiállítást és az online fizetést, hogy a számlázás macerája és a bankszámlavizslatás szertartása helyett a vásárlás pillanatában kézhez kapd a pénzt.


Számlázni ezután a vevő adatainak a kikeresése majd a számlázó megnyitása nélkül fogsz. Elfelejtheted az adatok keresgélését és a számla e-mailen vagy postán történő elküldését.  Majd a hosszú várakozást is.

Automatizáld le az utalásokat is, amikről proforma számlát küldesz, így befizetéskor csak egy kattintás lesz a számla és nem kell adatokat rögzíteni. A rendelés-visszaigazolás pedig automatikus kiküldésre kerülhet.

 

 

2. Automatizáld le a marketingfolyamatokat is

Kipárnázott körülmények között akkor tudod kivitelezni az információeladást, ha az Adwords és a Facebook remarketing hirdetéseket is leautomatizálod, amivel minden statisztikát és kimutatásokat látni fogsz.

Olyan autmatizmussal fog neked pezsegni az élet, amivel sales funneleket tudsz építeni. Amivel megnyílik az út a többlépcsős értékesítés felé.

 




 

3. Automatizáld le a számlázás mellett a termék vagy szolgáltatás kézhezvételét is.

Képzeld el, hogy a kártyás fizetés esetén automata számlakibocsátás történik, a rendelés-visszagazolást sem te küldöd ki, hanem a rendszer és akár a teljesítés is megtörténhet automatikusan digitális termék esetében is azonnal.

Ezzel kikerülheted, hogy aki igényli a terméket vagy szolgáltatást, és megrendeli vagy regisztrál rá; utána faképnél hagyjon. Vagy félrenyomja az adatokat egy utalásnál, és te pedig nem tudod, hogy mi történt a háttérben.

 

Hogyan tegyél szert profitra információeladásból a legegyszerűbben?

Ezt automatizáljam le…azt automatizáljam le…


 

DE hogyan valósítsd meg az automatizmust, hiszen elsőre bonyolultnak és összetettnek tűnik?

Te sehogy.

Erre jött létre egy okos rendelési űrlap, mely „szerelem-munkatársad lesz”.

 

 

Ez a Sales Form, ami valójában egy megtestesült memoriter a folyton „felejtőknek”, az elveszett vevők visszacsalogatásáért: segítségével a vásárlódnak e-mailen érkezik minden memoriter egy félbehagyott fizetésről is (e-mail,- és remarketing reklámkampányokat indíthatsz vele).

A Sales Form az online bankkártyás fizetést megvalósító egyetlen rendszer, aminek annyira egyszerű a működési elve, hogy nem kell megtanulni használni, sőt ha egyszer beállítottad, hozzá sem kell nyúlni.

Be sem kell lépni az admin felületre.

 

A tökéletes munkatárs a számodra, ha szeretnéd, hogy munkaidő után, hétvégén, ünnepnapokon is tudjanak vásárolni tőled. A kártyás fizetés ugyanis nem függ banki nyitva tartástól. A Sales Form tucatnyi marketing- és bizalmi elemet tartalmaz, hogy végigvigyék a rendelést.

 

 

 

A Sales Form visszahozza az elveszett forgalmat. Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő- vagy akár a CRM-rendszerednek.

  • Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, akiket akár telefonon is felhívhatsz.
  • Átadhatod a hírlevélszoftverednek őket és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldhetsz nekik.
     

Egyszerűen kialakítható vele bármilyen funnel: Kézen fogja a vásárlód, okos rendelési űrlapként kezeli a folyamatot. Kommunikálsz és edukálsz a folyamat során is.

 

 

Programozói fejlesztés nélkül használhatod az online bankkártyás fizetés lehetőségét.

Nincs vele egyedi fejlesztés bonyodalma, amire még rájön a számlázó program díja. 2-3 hónapos fejlesztési várakozás helyett szinte azonnal használhatod akár havi 3500 FT+ÁFA-ért. CIB Bank, az OTP Simplye fizetés, de már a paypal is lehetséges.

A Sales Form szoftverével abba a 1%-os kivételes vállalkozói körbe fogsz tartozni akár a B2B-ben is, akinek lehet online bankkártyával fizetni.

A sikeres fizetést követően pedig számos automatizmust tudsz elindítani. A vásárlásról megkapja az elektronikus számlát a szamlazz.hu vagy a billingo.hu –tól.

 

Honlapfüggetlen. A Sales Form egyszerre használható az összes honlapodhoz, és az összes Landing Page oldaladhoz is (WordPress, Drupal, egyedi fejlesztésű oldalak, de akár egy Facebook-poszt is) .

 

 

Végre mindenhol egy kattintásra leszel.

A felhasználó számára az egész olyan, mintha a te oldalon maradt volna, hiszen a fizetés után is visszakerül az oldaladon egy köszönőoldalra. Neked pedig elég egy rendelési gomb az oldaladra, vagy csupán egy link.

A fizetés után a terméket vagy a szolgáltatást automatikusan megkapja az ügyfél.

Azoknak igazán „elsőre szerelem”, akik szeretnék, hogy ne kelljen kézzel rögzíteni a megrendelő adatait a számlázó rendszerébe, kész értékesítési folyamatban gondolkodnak.

 

Tudj meg többet a Sales Formról itt és maxold ki végre a tudásodban rejlő profitot. Adj el információt és tegyél szert még több bevételi forrásra. Méghozzá az online bankkártyás fizetésre egy kifejezetten egyszerű és gyors megoldást nyújtó rendszerrel, ami képes automata számlázásra, és a kapcsolódó automatizmusok kialakítására is.

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, automatizálás, információeladás, digitális termék

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 


 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 



Értesítés új hírekről

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.