Miért jobb neked, ha rendszeresen és automatikusan terhelsz le összeget a vevőid bankkártyájáról, mintha csupán egyszer nagyobb összeget?

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

A Sales Form (okos rendelési űrlap) segítségével létre tudsz hozni egy olyan bankkártyás vásárlási folyamatot a honlapodon, ami vásárlás után automatikusan le fog vonni egy általad meghatározott összeget a vevőid bankkártyájáról. Néhány kattintgatással, komoly összegű fejlesztések nélkül tudsz akár előfizetői rendszert felállítani és bankkártyaadatokat elfogadni. De mi a fenének kellene neked ilyen?
 

Miért jobb neked, ha rendszeresen és automatikusan terhelsz le összeget a vevőid bankkártyájáról, mintha csupán egyszer nagyobb összeget?

Ismerd meg a saját céged lehetőségeit a nonprofit szervezetek pozitív példáin keresztül - mutatom az eredményeket


Rendszeresen fizetnek, te rendszeresen szolgáltatsz.
Külföldön már nagyon menő a „havi terheléses kivitelezés” magazinok, dobozos termékek esetében. Vagy, ha rendszeres karbantartást esetleg garanciát biztosítasz, és még ezernyi területen.

Köztük a nonprofit szervezetek adománygyűjtő folyamataiban is.

Mi lenne, ha ezt a rendszert akár adománygyűjtés céljából (nonprofit szervezetek) itthon is megvalósíthatnák az alapítványok? Mondok jobbat, miért nem csinálod meg te is a vállalkozásodban?


Ugye figyeled?

 

rendszeres havi terhelés

ismétlődő fizetés

részletfizetés automatikusan

1 click upsell vagy bump ajánlat

 

 

Amely kulcsszavak neked a gyakorlatban annyit jelentenek, hogy csak minimális adminisztrációval, neked néhány kattintgatással járó, fejlesztés nélkül létrejövő „értékesítési rendszered” lesz. 

 

 

Értékesítési rendszer, ami rendszeresen és automatikusan az ügyfeleid bankkártyájáról pénzt von le - DE miért fontos és előnyös ez?

 

Mert a legtöbb ügyfeled - ha nem is gondolod - egyenesen imádja az ilyet, mert gyorsabb előkapni a pénztárcából a bankkártyát, mint postára járni egy csekkel, vagy belépni a netbanki felületre és a díjbekérő vizslatásával bepötyögni a számlaszámot, az utalás összegét, a nevet és a közleményt.

Ezzel a fizetéssel teljesen automatikus a fizetés. Egy előfizetés „megkötése, igénylése” után automatikusan vonódik le havonta a havidíj egészen addig, amíg előfizető az illető.

Az ügyfelednek biztonságos, hiszen a bank úgynevezett visszahívási (chargeback) funkciója ad nyugalmat a számára. Ha illetéktelen terhelést látna a bankkártyáján, akkor csak jelzi a bankja ügyfélszolgálatának és az összeget visszahelyezik a számlájára.

 

 

Ez olyannyira hatékony rendszer, hogy külföldön nonprofit szervezetek a bevételeiket növelték meg vele. De ennél jóval többet értek el.

 

Miért jobb neked, ha rendszeresen és automatikusan terhelsz le összeget a vevőid bankkártyájáról, mintha csupán egyszer nagyobb összeget?

A cikkben most megmutatom neked az 5 fő okot (vagy annál is többet), miért csináld meg te is a bankkártyás fizetést.

 

 

Hogyan alkalmazható hatékonyan az automatikus terhelés egy nonprofit szervezet esetében adománygyűjtés növelése céljából?

Nonprofit szervezetnek, ha nincs havi adományozóprogramja, akkor hiányoznak a lehetőségei arra, hogy több pénzt szerezzen meg - egy hosszabb időszakot áttekintve ill. kivetítve.
Mennyi elbukott pénzről van szó?

Nos, átlagosan egy adományozó, aki ismétlődő adományokra adja a fejét évente 42% -kal több pénzt hagy ott; mint az, aki csak egyszeri „levegővétellel ad”. És ez nem csak a pénzről szól.
 

Számos előnye van a visszatérő havi adományoknak mind a nonprofit, mind pedig az adományozók számára. Adakozni pedig az emberi természet csak akkor szeret, ha nem jár plusz macerával, ha az 1%-os felajánlás sem öt akadálypályán való átkeléssel és túléléssel lehetséges.

A magyar segítőkedv amúgy sem tekinthető jelesre vizsgázottnak, egy nemzetközi felmérésben 142 országból a 124. helyen végeztünk a elmúlt években.

 

 

A havonta ismétlődő utalások segítenek elérni, hogy hatékonyabb legyen az adományozás rendszere.

 

 

És folyamatos legyen az adományozás.

A Sales Form-mal megvalósítható, hogy az utalásról, mely lehet ismétlődő is; a rendszer automatikus számlát állítson ki. Így neked adminisztratív teendőd sem lesz.
Mutatom az 5 fő okot a havi ismétlődő terhelésekre és azt is, hogy a Sales Form hogyan segít neked ezt elérni.

 

 

Az 5 legfontosabb ok az ismétlődő, automatikus terhelést biztosító bankkártyás fizetési rendszerre

1. Bevétel növelése

 

A tapasztalatok szerint többet ad az, aki havonta ad, mint az, aki évente egyszer csupán egyetlen összeget. Ahogy említettem az ismétlődő adományozók évente átlagosan 42% -kal többet adnak, mint azok az adományozók, akik egyszeri adományokat adnak.

Ezeknek az állandó támogatóknak az esetében az élethosszig tartó bevétel 600-800% -kal magasabb, mint az „egyszeri” adományozók éves támogatása. Élethosszra kivetítve többet hagynak ott, mintha egyszeri összegekkel fizetnének.

 

 

Az ismétlődő fizetések pedig magukkal hozzák az örökzöld következményt: egy évben az egy adományozóra eső végösszeg több lesz a havi fizetésekkel,
mint az évi egyszeri fizetéssel.

 

 

  • Látszólag kisebb a terhelés.
  • Kisebb a kiadott összeg.
  • Kisebb a fizetés fájdalma.
     

Akár egy törlesztőrészlet a mosógépre.

 

 

2. Az adományozó megtartása nagyobb eséllyel kerül latba

Képzeld el, hogy te minden egyes utalás után automatikus levélben köszönöd meg az adományát. Rendszeres e-mail-küldéssel automatizálható a kapcsolattartás is az adományozóval.
Azok az adományozók, akik „csupán egylevegővel „egyszeri összeggel adományoznak”, azok 70 %-a soha nem tér vissza ehhez a cselekedetéhez.

Azon adományozók viszont, akik programon keresztül adnak, azoknak az első évben mért megtartása elérheti a 80%-ot is; és aktívak maradnak akár 4 évig is.

 

 

Igen; azért, mert kényelmesen,
 egyszerre kisebb összeget kiadva kártyával fizethettek.

 

 

3. A működési költségeid csökkentése

Mind adminisztratív, mind a marketing területén. Nem szükséges kikeresned a vevő adatait, megnyitni a számlázót. Begépelni. Kinyomtatni. Elküldeni vagy postára adni. Aztán várni…várni…várni, míg végül befizetik.

Képzeld el, hogy a hó eleji adminisztratív napok helyett - melyet az irodában görnyedéssel töltöttél - azt csinálhatod, amit valójában szeretsz. A stratégiai feladatokkal építheted végre a vállalkozásod, mert az operatív teendőkkel csak működteted.

Az új adományozók hajkurászása az alapítványok esetében több erőforrást, munkaerőt (időt) és költséget igényel, mint a meglévő adományozókkal való sikeres együttműködés fenntartása.

 

 

Olyan 24 órában működő rendszerrel dolgozol majd együtt, mely nonstop kiszolgál téged és a vevőidet. Ha tudod, hogy milyen irdatlan mennyiségű pénzveszteséget jelent neked egy munkavállaló, aki nem vált be, vagy ha hosszú ideig nem találod az álomalkalmazottad, akkor tudod miről beszélek.

A Sales Formmal lesz egy 24 órában dolgozó online munkatársad, az igazi „virtuális asszisztencia” megvalósítója lesz: marketing területén, adminisztrációban is.

 

 

4. Adományozói kényelem biztosítása

Képzeld el, hogy az adományozódnak megadod azt az egyszerűséget, hogy kártyás fizetése során csupán egyszer kell beállítania az összeget, ami minden hónapban automatikusan jóváíródik a számládon.

 

Tudtad?

Miközben az adományozók tétováznak egy egyszeri 60 ezer FT-os adomány kiadásán, gyakran kényelmesnek találják viszont a visszatérő 5000 Ft-os adományok lehetőségét egy évre. Ezek a kisebb havi kifizetések viszont neked nagyobb éves összeget hoznak a konyhára, mint az egyszeri 60 ezer Ft-os adomány (ez utóbbiból ugyanis kevesebbet zsebelnél be).

Ráadásul akárhol kivitelezhetik az adományozást, például mobiltelefonjukon, honlapodon keresztül, QR-kód segítségével.

 

 

5. Jobb kapcsolatokat építhetsz ki több lojális adományozóval

Rendszeresen élvezik a "jó érzést", ami a támogatás jelent a számukra, mert te e-mail vagy telefon formájában felhívod a figyelmet rá.  Az adományozók egyre inkább elköteleződnek az ügy iránt. A te ügyed iránt.

Jobban, mint az „egyszer adók”.
 

A havi adományozók nemcsak hűségesek és elkötelezettek, de aktívabbak is lehetnek más eseményeid, kampányaid iránt.

Ha fenntartható, kiszámítható jövedelemre vágysz, ami megváltoztathatja a szervezeted sorsát is, akkor a sikerhez elengedhetetlen a 21. században az automatikus terhelést biztosító, adományozói rendszer.

Azaz a bankkártyás fizetés bevezetése.

 

 

Hogyan segít a Sales Form abban, hogy könnyedén bevezesd a bankkártyás fizetést akár a honlapodon?
 

A rendszeres terhelés rögzítése akár ilyen könnyen is megvalósulhat:

  • Az illető kitölti a Sales Form okosűrlapot, majd kattint a fizetésre. Ami után eljut a bank saját felületére, ahol megadja a bankkártya-adatokat.
     
  • Mivel rendszeres terhelésről van szó, a bank beállítja azt, hogy automatikusan történjen a terhelés bizonyos időközönként.
     
  • Majd minden megadott időközönként levonja a pénzt a bankkártyáról, erről értesíti a számlázód rendszerét és automatikusan kiállításra kerül a számla.

 

 

Az online bankkártyás fizetést a Sales Formmal azért tudod könnyedén megvalósítani, ….
 

  • mert kész van, nem fogsz vele fejlesztési projektet és költségeket a nyakadba venni (nem fogsz érte több százezer forintot kifizetni), akár havi 3500 Ft+ÁFA-ért használhatod,
     
  • mert „techidegenbiztos”- számos, a használatával összefüggő segítséget, videós „mankót” kapsz kézhez,
     
  • mert nem fogsz rá hónapokat várni (a fejlesztési időt hónapokban mérik)
     
  • mert meggyorsítjuk az új termék, szolgáltatás, adományozói lehetőség (cél) értékesítésének folyamatát; egy gombnyomással létre lehet hozni új terméket
     
  • mert honlapfüggetlen, nem számít, hogy egyedi fejlesztésű a honlapod vagy épp nyílt forráskódú (Joomla, Drupal, Wordpress)
     
  • mert egyszerű lesz az életed, egy Qr-kód, Facebook bejegyzés is elég, hogy rákattintva máris az űrlaphoz juthassanak.

 

 

 A vevőnek nem szükséges havonta utalni, ami macera és nem szükséges egy évet előre sem kifizetnie, ami pedig anyagilag ott épp akkor nagyobb költség a számára.  Az online bankkártyával ez a kényelmes folyamat automatikusan történik. A számlát is megkapja azonnal.


Csupán a bankkal szükséges szerződést kötnöd, ahol átvizsgálják a cégedet. Majd kapsz egy teszt kulcsot, ami alapján elkészül a fizetési rendszered. Ezzel a lehetőséggel nem lesz nagy ördöngösség megoldani, hogy rendszeresen terhelhess kártyákat. Integrált a számlázóprogramoddal, hírlevélszoftvereddle is.

 

 

Az etikus működés megköveteli, hogy csak biztonságos rendszereket használj – mind a magad, mind az adományozóid érdekében. A Sales Formmal pedig már nincs akadály egy komplex előfizetéses rendszer létrehozásában. Milyen marketingautomatizmusokat valósíthatsz meg még a Sales Formmal? Kattints a honlapra és tudd meg.

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : adománygyűjtés, salesform, bankkártyás fizetés, kisvállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 


 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 



Értesítés új hírekről

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.