Mit tehet a kisvállalkozó, ha a nyaralása a hó első napjaira esik?

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Éppen elég nehéz egy vállalkozást „kisvállalkozásként” felvirágoztatni anélkül is, hogy a folyamatos tévhitek dzsungelében elveszve a cég operatív feladataival kellene foglalkoznod. Tud valaki erre egy szuper megoldást, amivel ledobhatom magamról a cirkuszi zsonglőrködést láncait? - teszed fel talán nekem most a kérdést. A szerencséd az, hogy tudok. Itt egy egyszerű módszer, amivel kisvállalkozóként több bevételed és még több szabadidőd lesz.

Mit tehet a kisvállalkozó, ha a nyaralása a hó első napjaira esik?

Amikor elmész nyaralni: létezik az elméletben és a gyakorlatban. Hogyan tarthatod magad az eredeti tervedhez?


Ebben a cikkben megmutatom, hogyan folytathatsz online üzleti tevékenységet egy olyan sokoldalú okos rendelési űrlapnak hála, mint a Salesform. Megmutatom, hogyan segíthet a Salesform könnyen eladni az interneten, egyszerűsíteni az adminisztrációs folyamataid és kiszolgálni az ügyfelek boldogságát az ügyfélélmény-küldetésedben.

 

 

Mit tehet a kisvállalkozó, ha a nyaralása a hó első napjaira esik? – tette fel e kérdést egy kisvállalkozó az egyik szakmai csoportban.
 

Ha te sem egy óriási apparátust igazgatsz, ahol néha csupán aláírnod szükséges; akkor tudod miről beszélek.

Arról, hogy rászánsz egy-két órát a kikapcsolódásodból, és lezavarod távmunkában az amúgy nem annyira kedvelt havi adminisztrációs feladatokat. Egy laptop, egy wifi és olyan számlázóprogramoknak hála, mint a szamlazz.hu vagy a billingo, már csapatod is a szélben.

Mert egy nyaralási helyszínen sokkal élvezetesebb az adminisztráció és a számlázás; a legextrémebb munkafeladatotokat is megoldod inkább távban. Mondod magadnak mindezt legalábbis.
 

Miközben sok vállalkozónál a cég megeszi az idejét. A számla kiállítása igazi szertartás. Ezt azt jelenti, hogy rendelnek tőled és jön a pénz; te pedig kezdetben boldogan állítod ki a számlákat.Aztán rájössz, hogy nem is a számla kiállítása a legfontosabb rész, hanem amikor az összeg beérkezik a bankszámládra.

 

 

Hiszen hiába a szerződés, az elfogadott árajánlat, a számla kiállítása; a számlaegyenleged összege ettől még automatikusan nem lesz nagyobb.

 

Aztán rájössz arra, hogy számlakiállítás, a bankszámlád napi vizslatása már inkább teher, mint élvezet.  Helyette inkább tényleg 100 %-osan élveznéd azt a bizonyos nyaralást, ahol a távmunka nem kúszik át a frontvonalon.

Élveznéd inkább a vállalkozói szabadságot, hiszen ezért kezdtél bele, nem? A kisvállalkozói tévhitek létrejöttében a főkivitelező a „kemény meló”, aki a tömeggyomor bilincseit igyekszik rárakni a vállalkozóra, miközben még több munka elvégzését és kevesebb szabadidő kiadását javasolja nekik.

Így jutsz el odáig, hogy próbálod kiszervezni legalább az adminisztrációs folyamataidat, mert csinálod, de utálod. Ezzel pedig újabb feladatokat a nyakadba véve próbálsz megfelelő munkaerőt találni, gyakran nem sok sikerrel.

Én most valami jobbat mutatok, amivel akár kiválthatod a munkaerőfelvételt is, így ezzel is havi százezreket megspórolva.


 

Mert a kisvállalkozásod sem csupán

  • a fizetésről és számlázásról szól (bocsi NAV),
  • a terméked tökéletesítéséről,
  • vagy a vevők maximális kiszolgálásáról.

 

Ráadásul a többségét biztosan elhanyagolod, mert nincs rá kapacitásod.


 

A Sales Form segítségével egyszerű lesz az online tranzakciók végrehajtása
 

A kisvállalkozás egyik fontos eleme az értékesítés. Az online értékesítés megkezdése nem jelenthet problémát neked sem, ha olyan okos rendelési űrlapot használsz, mely gondolt az értékesítési tölcséred minden elemére.

Egyszerűen kialakítható vele bármilyen funnel: Kézen fogja a vásárlód, okos rendelési űrlapként kezeli a folyamatot (mindig csak a következő lépésre ösztönöz) és tud kommunikálni a saját hírlevélküldő-rendszereddel.

Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, így akár telefonon is felhívhatnád őket. Vagy átadhatod a hírlevélszoftverednek és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldheted nekik.

A rendelési felületen BUMP ajánlatot, a sikeres fizetés után UPSELL ajánlatot kínálhatsz: támogatja az ismétlődő fizetést és a gyorsított rendelésleadást.

 

 

Hatékony rendelési űrlapként a különféle elemek kiválasztása, és azok pontos összegének kezelése is egyszerű.

 

Tegyük fel, hogy különféle elemeket szeretne vásárolni a látogatód az oldaladon. Te pedig minden elemhez hozzárendelhetsz egy értéket. Amint a felhasználó kiválasztja a tételeket, pontosan kiszámítható és megjeleníthető lesz számára a végösszeg.

Az űrlap mezői könnyedén lehetővé teszik az értékek kiszámítását.


 

Időlimites akciós ár és kuponkód, azaz kedvezménykódok megadása a rendeléskor
 

Az online rendelés rugalmasabb lehet, mivel a Sales Form egyszerűvé teszi a kedvezményes kódok használatának lehetőségét a rendelési űrlaphoz. Árengedményeket is könnyedén hozzáadhatsz, ügyelve a lejárati dátumokra vagy „hányszori felhasználásra”.  

A SalesForm rendelési űrlapra már akkor kerül át a látogató, amikor meghozta a vásárlási döntését. Így a honlapodon neked szükséges kommunikálni az időlimitet vagy az akciód időtartamát.

Lejáratakor csak kikapcsolod a rendelési űrlapot és készen is vagy.


Vagy beállíthatsz egy darabszámot; ekkor a rendelési űrlap átvált az előre beállított tartalomra, ami lehet az is, hogy az illető erről most lemaradt. De ha megadja az elérhetőségét, értesíteni fogod, amint újra nyílik a vásárlás lehetősége.

Ezzel automatikusan deaktiválódik és a beállított darabszám után egyszerűen csak kiírja a rendszer: „Bocs, lemaradtál. Ha nem akarsz így járni legközelebb, iratkozz fel.” Tehát könnyedén be tudsz állítani az űrlaphoz darabszámkorlátot.

 

 

A folyamatokat integrálhatod a meglévő eszközeidhez, szoftvereidhez, rendszereidhez
 

Az űrlapadatokat közvetlen külső alkalmazásokba integrálhatod, azaz kézi adatbevitelek helyett ezeket is leautomatizálhatod. Ezzel energiát és időt takaríthatsz meg.

Csupán néhány kattintás.

CRM-rendszerek és hírlevélküldő-rendszerek együttes használatával nem vész el kincset érő adat egyetlen vevődről sem; és a kapcsolattartásért sem fogsz izzadni. A Zapier integrációnak köszönhetően szinte minden szoftverrel összekötheted.

 

 

Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő- vagy CRM-rendszerednek.
 

Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, így akár telefonon is felhívhatnád őket. Vagy átadhatod a hírlevélszoftverednek és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldheted nekik. Ha eddig a MiniCRM űrlapján keresztül fogadtál rendeléseket, azt most könnyedén kiválthatod a Sales Formmal.

Barátságos, ügyfélközpontú vállalkozást szeretnél? Így rakd rá a nitrót! A Mini CRM rendszereddel egy teljes b2b értékesítési folyamat sem lesz bonyolult, erről írtam bővebben és gyakorlatorientáltan a b2b értékesítési folyamatainak automatizálásáról szóló cikkemben.

 

Mit tehet a kisvállalkozó, ha a nyaralása a hó első napjaira esik?

A céged ügyfélkezelése teljesen automatizált lesz.


 

A sikeres vagy sikertelen rendelőd adatai bekerülnek az általad meghatározott MiniCRM modulba. Ezzel a céged ügyfél kezelése teljesen automatizált lesz. Ha MiniCRM rendszerét használod és szükséged van egy rendelési űrlapra, ami mobilbarát és még bankkártyás fizetést is tud, akkor a SalesForm a legjobb választás.


 

Marketing-automatizálás a Sales-Formmal: elő a hírlevélküldő-rendszereddel
 

A marketingautomatizálás kulcsfontosságú része az e-mail-listád. Az előfizetői listák felépítése és a személyre szabott üzenetek küldése.

Aki sikeresen vásárolt nálad, annak külön hírlevélsorozatot indíthatsz és motiválhatod az upsell ajánlatod megvételére vagy az újra vásárlásra. Ha pedig nem volt sikeres a vásárlás, akkor meggyőzheted, hogy fejezze be.

 

Ezzel gyakorlatilag bármilyen funnelt fel lehet építeni.

A Sales Formot integráltuk az egyik legnépszerűbb hírlevélküldő rendszerrel, a MailerLite hírlevélautomatizálóval is. Ezt akár 2.000 feliratkozóig korlátozás nélkül és ingyen használhatod.

A megrendelőid adataiból pedig listát tudsz építeni. Külön kommunikációt folytathatsz azokkal, akik sikeresen vásároltak és azokkal is, akik nem.

Hatékony marketingautomatizálási integrációkat hoztunk létre olyan eszközökkel, mint például a Mailchimp.

A Sales Form perszonalizált marketingben utazik: bármelyik termékednél akad el a látogatód, olyan reklámokat fog látni és olyan e-mail üzeneteket, amik kifejezetten neki szólnak és segítik, hogy tovább lépjen az értékesítési folyamatban.

 

Mit tehet a kisvállalkozó, ha a nyaralása a hó első napjaira esik?

Olyan „szuperhős lehetsz”, aki segíti a vásárlókat az értékesítési folyamatban továbblépni. „Hé, te ott…hozzád beszélek.”


 

A Sales Formmal nem fogsz elveszni az avarosban: mérheted a hatékonyságot
 

Egyedi linket tudsz készíteni minden termékhez, amit aztán fel tudsz használni hatékonyságméréshez.Egy látványos grafikán fogod látni, hogy melyik marketingcsatornád (a honlapod, e-mail, Facebook, chatbot stb.) mennyi bevételt hozott a számodra.

Valamint össze tudod hasonlítani azt, hogy melyik hirdetésed mekkora bevételt hozott a házhoz.


 

Megerősítő e-mail - mi történik, miután az űrlapon elküldte a rendelést?
 

A Sales Formnak köszönhetően könnyedén kommunikálhatsz a továbbiakban is a vásárlóddal. Egyéni visszaigazoló e-maileket gyárthatsz és személyre szabott nyomon követési e-maileket küldhetsz a felhasználóknak az űrlap kitöltésével.

 

A sikeres vagy a sikertelen fizetést követően már nem csak saját oldalt vagy egyedi html kódot tudsz megadni, hanem automatikusan át is irányíthatod a látogatót egy tetszőleges oldalra, így a saját landing oldaladon tudod folytatni vele a kommunikációt (út nyílik az upsell-ajánlatokra, sales funnel további lépcsőire).

Egyszerűen küldhetsz előre megírt e-mail-sorozatot annak, akinél sikertelen volt a vásárlás. Ebben meggyőzheted, hogy térjen vissza és fejezze be a megkezdett folyamatot.

 

 

A Sales Formmal olyan fizetési lehetőséget adhatsz meg a vásárlódnak, amit a többség még mindig nem
 

Akár online foglalhat jegyet. Vagy nálad van utánvét, átutalásos, bankkártyás és PayPal-os fizetés is. Mert az emberek egyre többet vannak jelen a neten (forrás: Ksh).

A Sales Formmal programozói fejlesztés nélkül használhatod az online bankkártyás fizetés lehetőségét: CIB, OTP Simplye és már a PayPal is. A számlát pedig automatikusan kézhez kapja a vásárló. A marketingautomatizmushoz ma már elengedhetetlen a bankkártyás-fizetés. Amit most legegyszerűbben a Sales Form használatával vezetheted be.

 

 

Végre nem kell egyedi fejlesztéssel bajlódnod.
 

Hasonló, mint a SAPI? A SAPI-hoz képest egyszerűbb és árban pénztárcabarátabb kivitelezés. Tudnak neked fizetni utalással, bankkártyával, barionnal, PayPallal. Végtelen hosszú funnelt tudsz felépíteni 1 kattintásos fizetéssel (nem kell újra megadni a bankkártya-adatokat).

Automatikusan terhelheted a vevő kártyáját az ismétlődő fizetéssel. Így havi, féléves, éves díjak automatikusan beszedhetők.
 

Az űrlapadatok biztonságos megőrzése a Sales Form egyik prioritása. Az admin oldalon lehetővé tesszük a felhasználói jogosultságok és jelszavak beállítását is annak ellenőrzésére, hogy ki láthatja az űrlapot benyújtó adatokat.

 

 

Még sosem volt ilyen egyszerű a kisvállalkozásod élete
 

Olyan adminisztratív és marketinges kollégád lesz, aki után nem fizetsz járulékokat, és nem napi 8, hanem 24 órát dolgozik neked. Nem egy munkatársat fogsz felvenni havi 250 bruttórért, hanem akár havi 3500 Ft+ÁFA-t fizetni csupán, ugyanazért a munkáért.

Funnelbiztos rendelési űrlap. Amit nemcsak termékekhez (webáruházakat kivéve), de egyes - fix összegű, nem ajánlatalapú – szolgáltatásokhoz is használhatod.

 

A Sales Formmal végre elkezdhetsz kreatívan gondolkodni azokról az üzleti problémákról, amelyeket online ma már pikk-pakk megoldhatsz. Folyamatosan bővítjük az olyan funkciókat, amelyek megkönnyítik az adatok online gyűjtését és kezelését, az adminisztratív - és marketingfolyamatokat.

A rendelés automatizálás itt van egy karnyújtásnyira. Már csak egy Sales Form kell, hogy elérd...

 

 

 

Vissza

Címkék : salesform, kisvállalkozás, egyszemélyes vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.