Nehéz összeegyeztetni a konzultációid részletkérdéseit? – egy szoftver, mely könnyebbé teszi az életed

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Ha nálad is lehet időpontot foglalni, akkor neked is van két gigantikus vágyad: kényelmes volna várni csupán az éppen aktuális egyént egy online vagy offline konzultációra, aki már előre kifizette a konzultáció árát (nem ül a pénzen). Valamint jó lenne „szűrni” is a valóban komoly elkötelezettségű személyeket, ezzel a lemondók számát is szinte lenullázni.

Lehetetlenség? Automatizációval ma már nem az.

 

Nehéz összeegyeztetni a konzultációid részletkérdéseit? – egy szoftver, mely könnyebbé teszi az életed

Hogyan könnyít az életeden a megszerzési, aktiválási és pénzesítési automatizmus?


Az időpontfoglalás automatizálásával néhány kattintással „letudható” a bejelentkezés és a fizetés is. Na és?
Ez talán mélyen a bőröd alá fog fúródni: vállalkozóként is okosan és motiváltan kell dolgozni.

A sikernek nem titka, hanem ára van. Ez pedig nem más, mint önmagunk legyőzése.

 

Átértékelni a folyamatainkat állandó házi feladat. A vállalkozás egy önismereti utazás. Az automatizálás pedig a jövő. Ha nem veszed számításba, le fogsz maradni. Ha majdazténtudom módban dolgozol, akkor mindez különösen igaz rád.

 

A marketing jövője az automatizálás. Igen tudom, ha elnézed, hogy mennyi platformot, eszközt kellene használnod, szinte csillagokat látsz tőle.

És az időd neked is naponta 24 óra.
Volt mindig is, jelenleg is annyi, és lesz is.

Kivéve, ha automatizálsz bizonyos folyamatokat (azzal játszi könnyedséggel foroghatnak a kerekek).
 

Nemrég Japánban jártam és mire leszálltam Tokióba, megkerestem a jegyem árát.
Termékeim és szolgáltatásaim automatizálásának hála.

 

 

 

Mert létezik 5 dolog, amit te is az automatizációnak köszönhetsz, ha teret adsz neki:

 

1. Pluszt pénzt tesz a zsebedbe, mert megnöveli a kosárértéket.
2. Gyors és pontos, ezért megnöveli az ügyfélelégedettséget.
3. Megnöveli a visszatérő vevők számát, több pénzed lesz.
4. Visszaszerzi a rendeléselhagyókat, szintén több pénzed marad.
5. Visszaadja a vállalkozói szabadságod. Ez pedig minden pénzt megér.

 

Ugyanis hiába van pénzed, ha nincs időd elkölteni. 
Hiába vagy vállalkozó, ha nem tudod azt élvezni.
 

Ma a megszerzési, aktiválási és pénzesítési automatizmus megvan minden sikeres vállalkozásban (akár tudatosan vagy ösztöntösen). Ahogy építed a listád (megszerezési automatizmus), elkezded rávenni őket, hogy költsenek nálad (aktiválási automatizmus), és utóbbi – a pénzügyek automatizálása - pedig megtölti a bankszámlád (pénzesítési automatizmus).

Hogy néz ki a gyakorlatban?


 

 

Tegyük fel, hogy pénzügyi coachként dolgozol
 

Azaz vállalkozóknak segítesz árazási és pénzügyi problémáik megoldásában. A vállalkozásokat tulajdonképpen a munkáddal folyamatosan fejleszted. Ez esetben az alábbi problémák neked is gyakorta kavicsok lehetnek a cipődben:

 

  • Bejelentkeznek hozzád egy időpontra, de nem jönnek el.Bocs, elfelejtettem,…átrakhatnánk…inkább lemondanám, majd egyszer sort kerítek rá”.
     
  • Jelentkeznek egy időpontra, majd alábbhagy A LELKESEDÉS. Gyakorlatban a díjbekérőt sem fizetik ki. Minden konzultáció egy izzadságos kör, mire pipálhatod a konzultációt és annak a kifizetését is.
     
  • Vannak, akikkel évi több alkalommal is összeülnél: mert megéri, mert jó ügyfelek, mert nekik is hasznos volna. De ennyifele figyelni és fejben tartani az időpontokat fárasztó tevékenység.
     

 

Létezik egy olyan online partnered, aki „online asszisztensedként” azonnal a pénzedhez juttat, számlázni is helyetted számláz, szűri az érdektelen jelentkezőket és akár törzsügyfeleket képez a gyakorta hozzád látogatókból. 

 

Automatizálja az utókövetésedet, növeli a vásárlóélettartamodat, felszabadítja az idődet, ritkítja a leadjeid menedzselgetésére fordított energiát. Vele egy önműködő értékesítési csatornát kapsz kézhez.

 

Sőt, ahogy honlapodon időpontot foglalnak akár egy személyes, akár egy Skype-konzultációra, az online bankkártyás fizetésnek hála ott és akkor ki is fizetik neked azt bankkártyával.


A számla automatikusan kiállítódik.
Neked kényelmes és egyszerű. Az illetőnek? Kényelmes és egyszerű.

 

Díjbekérők és lemondott bejelentkezések helyett valóban elkötelezett jelentkezőid lehetnek. Sőt, visszajáró ügyfélköröd egykattintásos fizetéssel könnyebben foglalhatnak nálad újabb időpontot, mint bárki más.
 

Erre még egy emlékeztető e-mailt is kapnak (esedékes az évi konzultáció).
Mert egy nagyon fontos hozzávalót ad neked a sikeres 21.századi vállalkozásodhoz.

Miről is beszélek?

 

Nehéz összeegyeztetni a konzultációid részletkérdéseit? – egy szoftver, mely könnyebbé teszi az életed

 

Pénzesítési automatizmusok esetében az online marketingedben elkerülhetetlen az online bankkártyás fizetés bevezetése – ezt is megkapod macera nélkül
 

Enélkül nincs upsell, bump vagy sales funnel sem.
Mert átutalásos, banki felületes macerás fizetési folyamatokkal sosem fogod tudni lekörözni a „csak a gombra kattintok féle fizetést”.

Sőt, kétlépcsős fizetéssel azt a garanciát is megadhatod a hozzád bejelentkezőknek, hogy a konzultáció végéig csupán zárolod az összeget a bankkártyáján, és amennyiben nem vélte hasznosnak a konzultációt, nem is kell kifizetnie. Ha azonban igen, 14 napon belül levonódik a konzultációs díj a számlájáról.

 

Nehéz összeegyeztetni a konzultációid részletkérdéseit? – egy szoftver, mely könnyebbé teszi az életed

Akár tánciskoládba történő időpontfoglalásban és jelentkezésben is „táncpartnere” lehetsz az ügyfélnek: könnyíts az életén

 

 

De ma az offline és online világot is összekötheted egy QR-kóddal. Hagyd ott a névjegykártyád bárhol, hogy a rajta szereplő QR-kóddal egy kattintással be lehessen hozzád jelentkezni egy konzultációra.

A honlapod erre kialakított landoló oldala ugyanis egy különálló, okos munkatársként működhet.

Ez a társ, mely hozzásegít mindehhez nem más, mint a Sales Form.
Az online bankkártyás fizetést lehetővé tevő okos rendelési űrlappal, a Sales Form-mal mindezt elérheted. 

 

 

Sőt, olyan tanácsadó lehetsz, aki a konzultáció mellé extrákat is ad - növelheted az ügyfélélményt

A Sales Formmal könnyedén kialakított Bump ajánlattal olyan egyszeri ajánlatot kínálsz fel a konzultáció mellé, amit a vásárló hozzá tud csapni a vásárlásához (pl. kiértékelő munkafüzet, éves pénzügyi naptár a tanácsaiddal).

 

Tapasztalataink szerint A Bump ajánlat 37%-os bevételnövekedés jelent a vállalkozók számára.

 

A Bump ajánlatnál nem egy külön köszönőoldalon adod meg a plusz vásárlási lehetőséget a vásárlás után. Hanem még a rendelés leadása előtt, a rendelési űrlapon pipálhatja ki vásárlód a meglévő rendeléséhez a Bump-terméket.

 

Sokan „pipálós upsellként” is emlegetik, így már ismerős?

 

Sales Funnelt is könnyen építhetsz, hiszen, ha ingyenes belépőterméket teszel a terméked elé, máris növelted (kétszer annyival) a vásárlók számát. (Ingyenes pénzügyi tanácsok minden szerdán - iratkozz fel). Olyan listát építhetsz, akikből játszi könnyedséggel feltöltheted a napi konzultációs órakeretedet.

 

Nehéz összeegyeztetni a konzultációid részletkérdéseit? – egy szoftver, mely könnyebbé teszi az életed

Ha ingyenes belépőterméket teszel a terméked elé, máris növelted (kétszer annyival) a vásárlók számát.

 

 

Ezt a Sales Formmal érheted el, melynek számos előnye van
 

  • A Sales Form szoftvert egyszerre tudod használni az összes honlapodnál, bármennyi szolgáltatásodhoz (többféle konzultációt is tartasz?).
     
  • Előrefizetéssel szinte nullára csökkentheted a lemondott időpontok számát. Az üres óráid miatti bosszankodás helyett feltöltheted a naptáradat. 
     
  • Az ügyfeleid könnyedén és kényelmesen, hétvégén és ünnepnapokon is be tudnak jelentkezni nálad, illetve fizetni is tudnak. Előre.
     
  • A hozzád bejelentkezőkből könnyedén tudsz listát építeni (megszerzési automatizmus) akikkel már e-mailben, telefonon vagy postai úton is tudsz kommunikálni. Legyen az akár egy éves konzultáció emlékeztetője (pénzügyi tervezés év elején). A Sales Form ugyanis átadja őket a hírlevélküldő vagy CRM-rendszerednek.
     
     
  • A hirdetési teljesítmény mérése is leegyszerűsödik. A Sales Form-nál minden mérhető. Automatikusan méri a konverziókat és azok összegét.
     
  • Mivel az online bankkártyás fizetés már nem csupán a honlapon valósulhat meg, hanem QR kódnak köszönhetően szinte bárhol.
     
  • Ügyfeleid kártyával fizetnek, és azonnal kézhez is kapják a számlát.
     
  • Mobilbarát felületet kapsz: ezzel is optimalizálhatod az időpontfoglaló rendszeredet. Könnyedén kialakíthatod, hogy lehessen nálad meglévő naptárból választani, így minél kevesebbet kelljen gépelni.

 



 

Ez egy olyan szoftver, ami lassan 2 éve fejlesztünk - automatizálja az online rendeléseidet:

 

✔️ Bankkártyás fizetés (otp, cib, paypal, barion)

✔️ Egykattintásos fizetés

✔️ Ismétlődő fizetés

✔️ Automata számlázás (szamlazz.hu, barion)

✔️ Automata logisztika a webshippy és a webshopiroda cégekkel

✔️ Hírlevél kampányok és automatizmusok (mailerlite, activecampaign, webgalamb, zapier)

✔️ Upsell, dowsell, bump ajánlatok

 

 

Egy szoftver, ami leegyszerűsíti a rendszerek és funnelek építését is. Több ügyelünk számolt be 1-2 hónap alatt 1.000.000 Ft feletti árbevétel-növekedésről. A Sales Form tucatnyi marketing - és bizalmi elemet tartalmaz, hogy végigvigyék nálad a rendelést.

Bármilyen iparág bármilyen szituációja használhatja időpontfoglalásuk automatizálására: adótanácsadás, fodrászat, táncoktatás, magánpraxisok, pszichológusok stb.

 

Ahogy David Ogilvy mondaná (a reklámszakma egyik agytrösztje): Egy márka akkor számít manapság, ha segít elérni a fogyasztónak a saját céljait. A használható, praktikus és személyre szabott márkák „számítanak igazán.”

 

 

Te, mint márka, mit teszel azért, hogy számíts egy fogyasztónak? Milyen szolgáltatást nyújtasz?

A Sales Form programozási hátteret nem igényel, de akár évi 25.000 Ft-ért használhatod. Az online marketing technikai sport: azaz lemaradsz, ha nem használod a szoftvereket. Mi segítünk megvalósítani a cégedben a digitális transzformációt és elindítjuk a céged a modern vállalkozáshoz vezető úton a szoftveres automatizmusok bevezetésével. Ha úgy véled nem csak neked, de másnak is hasznos lehet a cikk, oszd meg vele.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, automatizálás, szolgáltatás, kata, egyszemélyes vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 


 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 



Értesítés új hírekről

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.