Online rendelések automatizálása – miért használ a cégek átlagosan 51% -a marketingautomatizálást?

Kategória: Sales Form | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Ha már ismersz egy kicsit, akkor tudod, hogy szívügyem a marketingautomatizmus. Ugyanis ez adja meg ma, hogy a nagyvállalatok vagy akár a mikrovállalkozások a megváltozott környezetben is növekedhessenek. Túlzás? Pedig vásárlóid olyan emberek, akik hozzászoktak a vásárlás élményfaktorához.
Egyre izzasztóbb kihívás megadni ezt nekik, ehhez hoztam neked egy útmutatót, mely megkönnyíti a munkádat.

Online rendelések automatizálása – miért használ a cégek átlagosan 51% -a marketingautomatizálást?

A vásárlási szokások változtak. Mutatom, hogy miért ne félj tőle.



Talán már benned is felmerült, hogy te „kicsi vagy”, bezzeg a multiknak milyen könnyű. Teljesen mindegy, hogy multi vagy, vagy épp mikro-mikro vállalkozó, teljesen kezdő vagy KKV.

 

Van bennetek egy közös vonás: olyan vállalkozók vagytok, akik sikereket akarnak elérni és növekedni szeretnének.


Egyikőtöket sem hagyja hidegen a több bevétel, a piaci terjeszkedés álma. De van még ennél is nagyobb közös faktor ti bennetek: a küzdelem és folytonos fejlődési vágy, hogy folyamataitokat, a rendszereiteket, a munkatársakat és a terveiteket mindezek szolgálatába állítsátok.

A tervek szolgálatába. Ezért az online marketing nem lehet szerencsejáték egyikőtök életében sem.
 

A nekik bezzeg könnyű elszólásoknak azonban már régóta leáldozott, hiszen ma már számos mikrovállalkozó is azonos esélyekkel építhet fel egy olyan futószalagat, aminek segítségével az új vevők megszerzése és a régi vevők újravásárlásának ösztönzése teljesen automatizált.
Ehhez a fizetési folyamataid átszervezése sem megkerülhetetlen.
 

 

De minek automatizmusokban gondolkodnod és hogy jön ide a „hogyan fizetnek nálam az emberek” kérdése?
 

Az automatizmusok több csatornán keresztül használják az adatokat (retargeting hirdetéseket is szuper módon kezeli). Automatizmusokkal azt is kiszűrheted, hogy olyan ember retinája elé rakd a hirdetésed, aki már megvette a terméked.

Vagy akár a kiegészítőtermékeid csak azoknak a figyelme céltábláján jelenjenek meg, akik már rendelkeznek a termékeddel. A marketingautomatizálás tartalmakkal, hirdetésekkel, chat-tel, emaillel dolgozik.

 

Méghozzá nem mozsárágyú célzásával, hanem sebészi pontossággal.

 

A hirdetéseid csak azokhoz szólnak, akiket érdekel. A pontosabb célzásnak megfelelően kevesebb hirdetési költséggel számolhatsz (jól árazott hirdetések) és magasabb teljesítményeket érhetsz el. Ugyanannyi pénzből több forgalmat generálhatsz.

 

Miközben vásárlódnak megadod azt, amire vágyik, de nem traktálod azokat, akik számára „nem ott és nem akkor lennél a válasz”.

Vásárlói élmény megteremtéséhez elengedhetetlen a személyre szabott kommunikáció– és a viselkedés-alapú marketingautomatizáció. Általa a lead-ek visszatéréséről is gondoskodsz. Mert ma a vásárló ott költ, aki vásárlói élményt nyújt a számára.

 

Nem véletlen, hogy a marketingautomatizmus futótűzként terjed a világon. A cégek átlagosan 51% -a használja a marketingautomatizálást. A B2B cégek több mint fele (58%) tervezi a technológia bevezetését. - Emailmonday „Ultimate Marketing Automation" statisztika. (2018)


 

Online rendelések automatizálása – miért használ a cégek átlagosan 51% -a marketingautomatizálást?

Kép forrása: emailmonday.com

 


A marketingszakemberek szerint a marketingautomatizációs stratégia legfontosabb célkitűzései a következők:

  • A termelékenység optimalizálása (43%)
  • A marketing ROI növelése (41%)
  • A kampánykezelés javítása (40%)
  • Az adatbázis minőségének javítása (39%)
  • További vásárlók szerzése (39%)
  • Teljesítménymérés (37%)
  • Marketing és értékesítés finomítása (24%)

 – Adestra “State of Marketing Automation Benchmarks for Success” (2017)

 

A lead-ek visszateregetése e-maillel és retargetinggel automatizáció által például pofonegyszerűen kezelhető.

Azért fontos mindez, mert B2B-ben az elköteleződés kis lépésekben zajlik. Az emberek eleinte k-is-lépé-seket-képesek-meg-tenni. A mikro-elköteleződés egy apró IGEN az egyén részéről.

Az online marketinget nem lehet megúszni magasabb vásárlói élmény nyújtása, célzott tartalmak és viselkedés-alapú kommunikáció nélkül.
Mert az emberek elvárásai változtak.

 

Az életben egyetlen dolog állandó, a változás.
És ahhoz, hogy valami új kezdődjön el, valami réginek el kell múlnia.


Aki a változástól fél, az önmagában bizonytalan, mert azt hiszi a dolgok tőle függetlenül történnek meg, és ő csak tehetetlen szemlélője az események sodródásának. A bölcs ember tudja, hogy amin nem tud változtatni, azon nem érdemes aggódni, és amin tud változtatni, azon nem érdemes aggódni.

 

 

A jó hír, hogy te tudsz változtatni a jelenlegi rendszereiden. És a vásárlói élmény szolgálatába tudsz állni.
Ebben segít az automatizáció.

 

 

Automatizálni tudod a fizetési folyamatokat is - tudtad, hogy vásárlód fizetési szokása is megváltozott?
 

A dráguló készpénzfelvételek miatt egyre többen fizetnek kártyával. Akinek van bankkártyája, az igyekszik a készpénzfizetést jó messziről elkerülni. Legalábbis bő egynegyede minden szituációban keresi a kiutat. Ezt a számok állítják.

A vásárlások során egyre többet is költenek az emberek, mint készpénzzel - több az impulzusvásárlás. Nem korlátozza a náluk lévő készpénz mennyisége a vásárlás végösszegét sem.   

 

Amennyiben nálad nem lehet bankkártyával fizetni, ezek a növekedett vásárlási számok és összegek nálad nem valósulnak meg.

 

Miközben ügyfeleid számottevő összeget spórolhatnának, ha lehetővé tennéd nekik a bankkártyás fizetést egész évben. De a legizgalmasabb az, hogy te akár évi 120-210 ezer Ft-ot is spórolhatnál vele.

 

 

Milyen előnyökkel jár a céged számára az online bankkártyás fizetés?
 

Előző cikkemben írtam róla, hogy miért érdemes neked megadni a bankkártyás fizetés lehetőségét az ügyfeleidnek.

De nézzünk meg pár előnyt:

 

  • Pénzkezelési macerák és annak költségei helyett egyszerű a „pénzezés (nincs váltás, bankba befizetés, rovancsolás, elszámolás, hamis bankjegyek kiszűrése).
     
  • B2C mellett B2B vízén evezve is elmondhatod, hogy ügyfeleid tranzakciós összegeket úsznak meg, ha kártyával fizetnek.
     
  •  Egyre több vásárló keresi a kártyás fizetés lehetőségét, ha ez nálad nincs meg, akkor vásárlókat buksz.
     
  • Drága készpénzfelvétel mellett még általában ingyenes a kártyás vásárlás a vásárlónak.
     
  • Tranzakciós díjak nélkül, a pontos összeget megkapva, akár azonnal juthatsz hozzá a pénzedhez.
     
  • Ügyfelednek sem okozol plusz költséget minden egyes utalással. Automatizált fizetéssel pedig azonnal odaadod neki a számlát.

 

 

A marketingautomatizmushoz ma már elengedhetetlen a bankkártyás-fizetés. Amit most legegyszerűbben a Sales Form használatával vezetheted be.

 

 

Mennyibe kerül neked mindez?

A CIB bank esetében egyedi árat kapsz és menetközben elég jól le lehet alkudni a jutalékokat, de az alapárak a következőek és ezek évek óta nem változtak:

 

  • 30.000 Ft áfa csatlakozási díj, amit visszakapsz, ha 365 nap alatt 1 millió forintot forgalmazol. A legtöbb ügyfelünknek ez 2 hónap alatt sikerül.
  • 1,6% tranzakciós jutalék. Vagyis minden kártyás fizetésnél ennyit vonnak le tőled.
  • A Simple esetén a csatlakozási díj most olyan 49.000 Ft. Ez utóbbi kiválóan alkalmas, ha funnelt építenél, meg egykattintásos fizetést.

 

A CIB bankkal igen egyszerű online kártyaelfogadási szerződést kötni, mert segítőkészek és rugalmasak. Kinek való a CIB szerződés? Kivel szerződnek és mi kell hozzá, mennyibe kerül? Online bankkártya fizetés kapcsán leírt részletes „CIB-es” tapasztalatomat leírtam egy cikkben.
 

 

Hogy jön a képbe a Sales Form és hogyan segít az automatizálásban valamint az online bankkártyás fizetésben?
 

Mivel a marketingautomatizálás B2B kezelésének főbb kihívásai között találod:

  • az adatok integrálását különböző rendszerekből (56%)
  • az emberi tényezőket / a marketing és az értékesítés ösztönzését (40%)
  • a nyomon követés beállítását a megtérülés bizonyításához (37%)
  • az adatvédelmi követelmények megértését (pl. GDPR) (30%)
  • adatkezelést / e-mail lista minőségét (28%)
  • a megfelelő szegmensek kiválasztását (21%)
  • a tesztelés kezelését (12%)

Communigator and SmartInsights “Managing B2B Marketing Automation in 2017” (2017)


 

Ezért jól jön egy olyan rendszer mindehhez, ami kézen fogva segít a kihívások legyűrésében.
Arra fejlesztettük ki a Sales Formot, hogy egy honlapfüggetlen rendszerként egy kész honlap esetében magát a fizetési folyamatot és a hozzá kapcsolódó automatizmusokat kezelje egyszerűen.

 

 

Ez egy olyan szoftver, ami lassan 2 éve fejlesztünk, hogy automatizálja az online rendeléseidet
 

  • Bankkártyás fizetés (otp, cib, paypal, barion)
  •  Egykattintásos fizetés
  • Ismétlődő fizetés
  • Automata számlázás (szamlazz.hu, barion)
  • Automata logisztika a webshippy és a webshopiroda cégekkel
  • Hírlevélkampányok és automatizmusok (mailerlite, activecampaign, webgalamb, zapier)
  • Upsell, dowsell, bump ajánlatok


 

A Sales Form olyan szoftver, amivel a funnelek és rendszerek építését könnyen és rugalmasan meg tudod valósítani. Támogatja az online bankkártyás fizetést és az ismétlődő fizetést is. Ügyfeleid talán olyan cégek, akiknek akár plusz ügyfélélményt adhatnál a bankkártyás fizetés lehetőségével is.

 

 

Nem erősséged a technika?

Nálunk nem is kell annak lennie. Technikaidegenként is lehet kényelmes és automatizált vállalkozásod.
Megvalósulhat a bankkártyás fizetés online - és a honlapod is megmarad úgy, ahogy van: imádott honlapod karcolatlan marad.

 

Az automatizmusok teljes tárháza nyílik meg nálad a bankkártyás fizetéssel, melyet a Sales Form biztosít neked a különböző integrációknak köszönhetően. Tudj meg róla többet, kattints át. 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, bankkártyás fizetés, kisvállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 


 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 



Értesítés új hírekről

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.