Rendezvényed jegyeladásának „automatizálása”, mely segít a kevésbé gyakorlott szervezőknek is?

Kategória: Automatizmusok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Sokan azért járnak rendezvényekre, hogy a szakma pulzusán tarthassák a mutatóujjukat. De vajon pont a tiedre fognak elmenni? Nem, ha már rögtön azzal hátránnyal indulhatsz, ha a jelentkezéssel mission in possible küldetést vársz el a jelentkezőtől, és egész akadálypályát kell legyűrnie mire a jegyéhez jut. És akkor sem, ha nem foglalkozol a rendezvényszervezés és jegyeladás 4 fontos pillérével.

Rendezvényed jegyeladásának „automatizálása”, mely segít a kevésbé gyakorlott szervezőknek is?

A huszadrangú vagy legfontosabb kérdésekkel foglalkozol, ha jegyet adsz el?


Ha az előadásodra készülsz vagy egy meetupot adnál el, jegyet árusítanál; bizonyára a tartalmi elemein mélázol el a legtöbbet. Fejedbe vett céljaid termékeny transzba kerítenek: az, hogy hatást gyakorolj másokra, emlékezetes legyél, átadj egy üzenetet.

Mindemellett fergeteges bulit csapj (amire a konkurencia is irigykedik) - méghozzá telt házasat -, és vágyad, hogy szakmailag is visszhangot kelthess. Na és persze az első 3 nap alatt elkeljen az összes jegy.

Kihagytam valamit?

 

Kérdésem költői: mégis, hogy jutsz el ideáig?

 

Odáig, hogy a terem színültig teli van emberekkel, te mosolygós fejjel állsz ki a színpadra és mosolyogva is jössz le. Mindemellett kerestél egy vagon pénzt.

Mert, ha nem sikerül, akkor arról az árnyékkormány tehet és a gyíklények. És neked máris bérelt helyed van a „másra mutogatók” felső tízezrében.

Mutatok egy segítséget, mellyel arcpirító szituációk nélkül valósulhat meg az álmod.

 

 

 

A 3 pillér, avagy inkább 4 - melyre nem is gondoltál, amikor rendezvényt szerveznél

 

Ő sem kérte. Ismerős a szitu?
Lefagyott mosollyal jeges csendben ülsz a keserű tapasztalattal. Nem tudod, miért nem kérte végül a jegyet.

Majd akkor a következő - mondod te. És legyintesz a delikvensre.


 

  • De vajon miért nem kérte?
  • Mi volt a gond?
  • Nem sikerült neki jól leadni a rendelést?
  • Nem értette meg az előnyöket?

 

Ahhoz, hogy rendezvényedre a jegyeket büszkén adhasd el, nem csupán szakmailag kell helyt állnod (vonzó legyen a téma). De a rendezvényed partjára is át kell tudnod segíteni a résztvevőket. A folyó viszont teli van gátló tényezőkkel: árhullámokkal, krokodilokkal, és sokan a túl partot se látják.

 

Milyen evezőt vegyél a kezedbe?
Íme, a 3 - inkább 4 - legfontosabb eveződ:


1. Forgalmat generálsz (hirdetsz),
2. tartalommal látod el a látogatót,
3. ….és automatizálsz.  

 

A hirdetés a funneled teteje; mindeközben a tartalom hitelességet kölcsönöz, tájékoztat, bizonyít, megfog és inspirál és választ ad a kérdéseikre. Olyan tartalmakat kezdesz létrehozni, amik elgondolkodtatnak, ráébresztenek valamire.
 

Az írásokkal mindeközben demonstrálod, hogy szakértő vagy a témában. Az automaticáció a több lépcsőben kivitelezett elköteleződést támogatja. Ahhoz, hogy ezeken a lépcsőfokokon tovább vidd az érdeklődött, szükséged lesz automatizált e-mailekkel, vagy retargeting - hirdetésekre.

 

A marketingautomatizáció tulajdonképpen egységesen veszi kézbe ezen technikákat, miközben a vásárlók viselkedését kezeli.

 

A marketingautomatizmus futótűzként terjed a világon. A cégek átlagosan 51% -a használja a marketingautomatizálást. A B2B cégek több mint fele (58%) tervezi a technológia bevezetését. - Emailmonday „Ultimate Marketing Automation" statisztika. (2018)

 

 

Hogy jön a 4 lépés ide?


Az eredményeidet valahogy mérned is kell.

És ekkor képbe kerül még a rendezvény pénzügyi vonatkozása és adminisztratív része: lehetőleg kevesebb időt töltenél a rendezvény adminisztratív és számlázási mizériáival, mint magával az előadásra való felkészüléssel.
 

Olyanról is hallottál már, hogy a résztvevők utánkövetése; hiszen, ha nincs visszajelzésed, akkor nem derülnek ki a hibák, nincsenek testimonialok (visszajelzések, vélemények). Így nehéz lesz továbbfejleszteni a terméked és még piacképesebbé; vagy akár a következő rendezvényedet teltházassá tenni.

 

Tipikus adminisztratív- és marketingteendők:  

  • Regisztrálnak, és ha lemondják?
  • Mivel fizetnek és hogyan kapnak számlát?
  • Mi van, ha már nincs jegy, de még van jelentkező? 

 

 

Ajaj, ez mind sok idő, meló és akár elherdált pénz is, ha nem jól csinálod. Hogyan ugorj ennek neki, ha nincs marketingesed se feneketlen pénztárcád?

Talán te is gyakorta azon gondolkozol, hogy miként tudod a leghatékonyabban, legegyszerűbben és legkevesebb macerával elérni mindezt úgy, hogy minél kevesebb időd és energiád menjen el rá erre a „rendezvény-projektre”.
 

Rendezvényed jegyeladásának „automatizálása”, mely segít a kevésbé gyakorlott szervezőknek is?

 

Hadd meséljem el a rendezvényed sztoriját egy segítőtárs igénybevételével kivitelezve

Rendezvényed értékei a látogatóknak egyértelmű, mert edukatív anyagid révén te azzá tetted; tudod, hogy kiket és hogyan célozz meg a hirdetéseiddel. A jegyvásárlás mindössze 2 perc, és a számlázással sem kell bajlódnod, a pénzedhez is hozzájuthatsz szinte azonnal és a „visszamondások” sem okoznak fejtörést a számodra.
 

Mindeközben rendezvényed után is exkluzív anyagokkal láthatod el a közönségedet.  Helyszíni élménybeszámolókkal utókommunikációt is folytathatsz (hasznos jegyzetek, videók mennek ajándékba a résztvevőknek).

 

Ez hihetetlen versenyelőnyt jelent ahhoz a konkurensedhez képest, aki ráérősen ballag a piac után… és lemarad.

 

Rendezvényed nem ott kezdődik, hogy mire figyelj a helybérlésnél és fejenként hány négyzetméterrel számolj… ezek egyelőre huszadrangú kérdések. Ugyanis egy előadás adminisztratív és marketingnehézségei olyan köveket gördítenek eléd, amik elvehetik a fókuszt a lényegről:

  • azaz, hogy szakértői státuszt építs;
  • kapcsolatot építs;  
  • hatékonyabb leadgeneráló eszközökkel a jövőbeli profitodba is fektess.  


Miközben te gyakorta olyan részletproblémákkal küzdesz, hogy hány jegy is kelt el ténylegesen, egyesek nem tudnak egy darabnál többet rendelni, mit tegyél ez ügyben?
 

 

Vásárlóid csak egy valamire vágynak:

Kényelem.

Egyszerűség.

Választási lehetőség a fizetési és rendelési módokban is.

 

Nos ebben segít neked a Sales Form.

 

 

A Sales Formmal kipárnázott körülmények között tarolhatsz a rendezvényeiden

Vele szinte nincsenek halogatók, sem lemondók.

A Sales Form támogatja a bankkártyás fizetést, az ismétlődő fizetéseket és a kétlépcsős fizetést is. A kétlépcsős fizetéssel olyan garanciát is adhatsz pl. egy közösséghez történő csatlakozás esetén (pl. előfizetés a zárt Klubbodba), amivel csak akkor kell fizetnie, ha tetszett neki (előre zárolhatod a kártyán az összeget).

Ugye milyen egyszerű az is, hogy addig nem kap számlát a vásárló, amíg nem fizetett? Nincsenek fizetés utáni teendők, ugyanis a Sales Formmal ezek is automatizálhatóak.

 

 

A Sales Formmal beállíthatsz jegy-darabszámot.
Azaz, ha elfogyott a rendelkezésre állott jegyszám, akkor sem kell búcsút intened az érdeklődőnek.

A rendszer automatikusan egy egyedi oldalra irányítja, ahol elmondhatod neki, hogy habár erről most lemaradt, de egy feliratkozással legközelebb ezt is kivédheti, és azonnal infót kap arról, hogy early bird áron tud vásárolni.

Vagy beállítasz egy darabszámot és onnantól automatikusan deaktiválódik majd kiír egy általad megadott üzenetet.

 



 

A Sales Formnak köszönhetően nem szállnak el a vakvilágba a hirdetési költségek.
A hirdetési teljesítmény mérése is leegyszerűsödik.
 

Mert mind a Facebook, mind az AdWords rendszerébe visszatöltheted a vásárlások összegét. Így mindig tudhatod, hogy mennyit költöttél reklámra és mennyi bevételed lett belőle, forintra pontosan.

Megtérül egy hirdetés vagy épp nem?

 

A Sales Form-nál minden mérhető. Automatikusan méri a konverziókat és azok összegét. Partnerprogramod is lehet, ezzel növelve az eladások.  Vásárlóidnak még könnyebbé teheted a rendelést, növelve az ügyfélélményt: aki korábban már rendelt, annak nem kell újra megadni az adatait, csak abban az esetben, ha változott.

 

A Sales Formmal visszajelzéseket gyűjthetsz, ezzel pedig az árbevételed növelheted. Utánkövetés? Újabb pipa.

 

A Sales Formmal az utánkövetés is könnyedén megoldható, így hírlevélrendszereiddel összekötve visszajelzéseket, utókommunikációt is végezhetsz. Miért fontos ez? Mert a visszajelzések növelik az árbevételed. Ha nem gyűjtesz visszajelzéseket, akkor pénzt veszítesz.

Ha sikertelen egy rendelés, a Sales Formmal akkor is megkapod az ügyfél adatát és tudod motiválni a vásárlás befejezésére. Az elveszett vásárló is visszahozható.

 

Rendezvényed jegyeladásának „automatizálása”, mely segít a kevésbé gyakorlott szervezőknek is?

Nem győzted meg? Ahelyett, hogy eleresztenéd, menj utána!

 

 

Mi van akkor, ha nem veszi meg a jegyet az illető?

Akkor a Sales Formmal visszakerül a hirdetési rendszeredbe, ahol még érvelni tudsz a számára, hogy vásárlód lehessen. Ezt könnyen megteheted. Nyilvánvalóan a bizalom nem volt teljes a részéről, ezért emeld ki a terméked egy-egy előnyét, hozd a referenciákat, garanciákat.

Egy- egy e-mailben.

Vajon milyen lenne, ha egy magazinban egy QR-kód segítségével jutnának el a rendelési felületedre? Elég 21. századi, nem? A Sales Formmal nem akadály egy Roll-Up vagy számla felülete sem. Rendezvényedre való jegyvásárlás már akár mindezeken keresztül is elindítható.

 

 

 Szívesen látnád a következő rendezvényeden is a lelkes közönségedet?

Az eladott jegyekből könnyen elérhet, hogy adatbázis épüljön, akikkel már tudsz e-mailben, telefonon vagy postai úton kommunikálni. Legyen az akár egy éves „nagydurranás” rendezvényed emlékeztetője.

A jegyvásárlók, előfizetők adatait ugyanis a Sales Form átadja a hírlevélküldő vagy CRM-rendszerednek.

 

 

A Sales Form nem jár fejlesztési költséggel.

Mi vagyunk az egyetlen olyan bankkártyás fizetési megoldás a piacon, ahol nem kell hozzányúlni a meglévő honlapodhoz és nem kell még pluszban programozót fizetned, hogy beállítsa a fizetést és a számlázást.

 

Ha se programozód, se feneketlen pénztárcád; a Sales Formmal akkor is megvalósíthatod az online bankkártyás fizetést és a klassz rendezvényt. A „tartalommal előmelegített” potenciális vásárlóidat könnyebben tudod a marketinggépezetedbe bevinni.

Mindeközben olyan futószalagot építhetsz fel, aminek segítségével az új vásárlók megszerzése és a régi vásárlók tűzben tartása teljesen automatizált.

Tudj meg róla többet >>>

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, rendezvény, automatizálás, tréning

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.