Sales Form Demo - így működik egy okos rendelési űrlap

Kategória: Sales Form | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS


Ha még nem nézted, akkor a SalesForm.hu a szoftver bemutató oldalán sok infó van kint. Illetve a Facebook oldalunkra töltünk fel sok videót, és persze a YouTube csatornánkra is. És mivel a Sales Form eleve egy modern megoldás, van egy Messenger chatbotunk, csak indítsd el vele a beszélgetést.


Technikailag a következő kell a rendelési űrlaphoz:

  • CIB vagy OTP kártya elfogadási szerződés. Van PayPal is, de komoly cégeknek a banki szerződést ajánlom
  • szamlazz.hu vagy billingo.hu a számlázáshoz
  • aldomain, ahova telepíteni lehet a szoftvert

 

A banki szerződést úgy lehet megkötni, hogy egy adott domain névre érvényes. Ezért célszerű egy központi aldomaint választani pl: f.cegesdomain.hu vagy p.cegesdomain.hu (payment vagy fizetes szavak rövidítése)

így ezen az aldomainen keresztül bármit el tudsz adni. Technikailag a rendelési form egy önálló felület.  Ide kerül az, aki készen áll a vásárlásra.
A SalesForm admin felületen pedig bármennyi terméket létrehozhatsz és nem kell mindig szerződést módosítani bankkal, ha kitalálsz egy új terméket vagy lesz egy új honlapod, landing page oldalad. Ezért fontos az aldomainre kötött szerződés. A vevőket nem igazán érdekli, hogy milyen domain névre kerülnek fizetéskor, ha látják, hogy valóban azt rendelik meg, amik korábban kiválasztottak.
 

Sales Form Demo - így működik egy okos rendelési űrlap
 
 


A Sales Form-od több honlapodhoz és több terméked eladásához is haszbnálhatod

 


A folyamat így néz ki a vevő szemszögéből:

  1. A megszületik a vásárlási döntés
     
  2. A vevő kattint a rendelés gombra,
    vagy a Facebook poszt alatti termékre,
    vagy egy linkre egy cikkben, e-mailben
    vagy beolvas egy QR kódot.
     
  3. Eljut az adatok megadása oldalra (Sales Form felület a te aldomaineden)
     
  4. Kitölti az adatokat és jön a bankkártyás fizetés. Ehhez elirányítjuk a bank fizetési oldalára 
     
  5. Ha sikeres, akkor kapja a köszönő oldalt, ahol akár egy újabb terméket tud megvásárolni (upsell, cross-sel); 
    - a sikeres e-mailt, amiben akár további ajánlatokat küldhetsz neki (értékesítési csatornán továbbhaladást segítő információk) ;
    - az automata számlázást, hogy ne neked kelljen kézzel kiállítani;
    - és ami folyamatot még hozzá akarsz kötni. Itt fizikai termék esetén a logisztika kaphatja meg az adatokat (mi a webshopirodát ajánljuk). Digitális termék esetén, pedig - - -- egyből meg is kaphatja a terméket. Vagy belépőjegyet, vagy időpont egyeztetést... stb 
    • valamint bekerül a sikeresen fizetett remarketing listádba (adwords, Facebook) és
    • a hírlevél listádba (jelenleg: minicrm, webgalamb, activecampagin, mailerlite, bővül)
       
  6. Ha sikertelen volt, akkor kapja a sikertelen köszönő oldalt, ahol visszaterelheted a kártyás fizetéshez
    - vagy felkínálhatod neki az utalásos fizetést, ha a kártya ijesztette meg
    - megkapja a sikertelen e-mailt, amiben elmagyarázhatod neki a kártyás fizetés előnyeit
    - az adatait megkapod, így akár fel is tudod hívni telefonon,
    • valamint bekerül a sikertelenül fizetett remarketing listádba (adwords, Facebook) és
    • a hírlevél listádba (jelenleg: minicrm, webgalamb, activecampagin, mailerlite, bővül), amivel meg tudod győzni hasznos információkkal vagy felkínálhatod neki a sorozat végén az utalást is


Beállítások bonyolultsága... nekem is menni fog?


A banktól kapott adatokat kell megadnod, a számlázótól kapott adatokat és ha van, akkor a hírlevél küldő vagy CRM rendszered kapcsolódási adatait. Ha fizikai termék kiszállítására szerződtél a webshopirodával, akkor az ő hozzáférésüket is. Ennyi.

Egyszer kell beállítani és aztán csak új terméket hozol létre, ahol bepipálod, hogy mit is akarsz használni. A termékhez megadhatsz leírás, logót, bump ajánlatot. A formhoz nem tudsz hozzányúlni, mert a minimális adatokat kérjük be. Ha valamiért több adatra van szükséged, mint ami a formon van, akkor azt célszerű a sikeres fizetés utáni köszönő oldalon bekérni. Hiszen akkor már fizetett és nem ijeszti el az, hogy sokat kellene gépelnie.
 



 

Kipróbálnád? Itt egy működő demó!
 

Így néz ki a demó felületnél a fizetés, le tudod tesztelni őket. valódi kártyás fizetés nem történik. A folyamat igazán egyszerű. Ha a mezőkbe 2x kattintasz felkínálja a korábban használt adataidat. Ez egy könyv rendelési űrlap, amiben van logisztika is. A rendelésedet egyből a logisztikai cég kapja meg és meg is kezdené azonnal a kiszállítást. Ezért meg tudsz adni külön szállítási és számlázási címet, sőt akár külföldi címet is.

A rendelési űrlapon van BUMP ajánlat, amit egyszeri ajánlatként látsz az űrlapon. Nálunk ez olyan hatékonya, hogy a rendelők 83%-a megveszi. Érdemes lesz neked is kitalálni egy olyan terméket, ami a fő terméked árának 35%-a

  • CIB rendelés

    • Demo kártya: 4111 1111 1111 11111 dátum: 2020.01.16 CV: 123
  • OTP rendelés

    • Demo kártya adatokat gomb nyomásra tölti ki
  • Utalásos fizetés

    • Egy sima rendelés. Amiről díjbekérőt állítana ki a szamlazz.hu, de teszt üzemmódban tudna ilyet.

 

QR kóddal is működik


Mivel a samsung és az iphone kamerája alapból olvassa a QR kódot, így ez egészen jó megoldás print magazinok előfizetése, szórólap, névjegykártya, roll-up hirdetés, posz-it, plakát, flyer, matrica esetén is.

Itt van róla Facebook videó: https://www.facebook.com/salesform.hu/videos/189689271770096/


 

  • CIB:

 

Sales Form Demo - így működik egy okos rendelési űrlap
 
 

 

  • OTP

 

Sales Form Demo - így működik egy okos rendelési űrlap
 
 

 

  • Utalás

 

Sales Form Demo - így működik egy okos rendelési űrlap
 
 

 

 


Ha megvennéd, akkor ne halogasd, mert 2018.03.31 -ig minden rendelő örökre ingyen kapja meg az összes jövőbeni fejlesztést.



➡️ Megrendelem ⬅️

 

 
 

Vissza

Címkék : salesform

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.