Szeretnéd lenyűgözni marketingesként a főnöködet a havi riportokkal?

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Nap mint nap próbálsz ihletet kapni, hogy marketingesként a munkanapokat leegyszerűsítsd, és sikeresebben végezd a feladatokat? Az izzasztó munkanapoktól való olykor nem indokolatlan irtózásodat legyűrve ismételten és ezúttal alaposabban próbálod elérni, hogy a havi jelentések most szívderítőbb számokat tartalmazzanak?

 

Szeretnéd lenyűgözni marketingesként a főnöködet a havi riportokkal?
 

 

Hogyan érkezz egy meetingre főnökkényeztető jelentésekkel izzasztó és nonstop munka nélkül?


Ha tippelhetnék, valahogy így telnek a munkanapjaid.
Vagy nem áll messze tőled.  

Optimalizálod a hirdetéseket, stratégiát alkotsz, finomhangolod a sales- és a landing oldalakat, hogy magasabb konverziót érhess el; összedobsz a csapattal egy e-mail-automatizmust, posztolsz a Facebookra, Instára, de kellene YouTube videó is...

 

És persze a Balkán a köbön, hogy minden tegnapra kell.
Mindeközben reméled, hogy minden egyes döntéssel nem épp széttrollkodod az előző hónapok munkáját és izzasztó munkával elért eredményeit.

Miközben változatos ügyféligények kielégítésére és a bevételek növelésére kért fel a főnök.

 

 

A marketinges betegséget nemcsak itthon ismerik. Az Usa-ban a b2b marketingvezetők 32%-a izzasztó helyzetként élik meg a „méréseket”, mert fogalmuk sincs, hogy melyik közösségi csatorna, eszköz hoz nekik bevételt. A jelentéshez 600 marketingszakembert kérdeztek meg (B2B és B2C kombinációja).

 

Mérés és jelentés nélkül viszont nincs meló.
Nem optimalizálhatod azt, amit nem tudsz mérni, és nem tudod mérni, ha nincs megfelelő adatkövetési mechanizmusod.

 

 

És talán ez lehet az, ami leginkább idegesít marketingesként, ha a főnök elé mész?

 

Az, hogy magyarázod a bizonyítványod.
Holott a cél az, hogy megértesd vele, a jelenlegi marketingstratégia a helyes irányba megy, illetve hogyan lehet optimalizálni azt.

 

 

Szeretnéd lenyűgözni marketingesként a főnöködet a havi riportokkal?
 

 

Szeretnéd lenyűgözni a főnöködet, de anélkül, hogy napi 24 órát dolgoznál?


 


Olyan riportokra vágyik, amelyben látja, hogy ebben a hónapban is nagyon sokat dolgoztál?

Rágja a fülled a főnököd, hogy minden hónapban tedd le az asztalára az online eredményeket? Mindenről tudni akar?

Látni akarja, hogy milyen üzleti eredményeket hozott neki a rendelésautomatizáló-rendszer?

Te pedig arra vágysz, hogy akár fizetésemelést érdemelj? Pedig épp szorongsz, mert nem tudod, hogyan old meg ezt és amazt a feladatot. Miközben azt várják el tőled, hogy szinte szétfeszítsen a munkakedv.

 

 

A főnököd arra vágyik, hogy látszódjon az eredmény - így add meg neki könnyedén


Ő tudni akarja, hogy mi mennyi pénzt hozott, mennyit költöttél és mennyi új ügyfél érkezett. Ő folyamatosan piaci terjeszkedésről álmodik, magasabb árbevételt és növekvő profitot vizionál a nap 24 órájában.

Te pedig most elkényeztetheted.
A SalesFormmal ugyanis ezt megteheted.

Mindezt csak pár kattintással.
Szedd le a számotokra legfontosabb adatokat Excel táblában és készíts belőle tetszőleges jelentéseket.

Ebben a videóban ennek a módját mutatom be. A megvalósításhoz pedig adok egy szoftvert is: www.SalesForm.hu

Ez az esélye, hogy dicsekedhess a munkáddal, nyögvenyelős jelentések nélkül.

 

Nézd meg a SalesForm admin felületét és azt, hogy miként tudod az adatokat leexportálni, miként tudsz statisztikát készíteni.


 

Nézd meg mit tud, próbáld ki milyen egy fejlett értékesítési rendszer, ami ingyenes eszközökből lett összerakva. Így végre elkerülheted, hogy úgy gyere ki a meetingről, mintha a Ryan közlegény megmentésének első 5 percének jelenete elevenedett volna meg előtted.

 



Ma egy online marketinges feladatai elképesztően szerteágazóak lehetnek. Ennek egyszerűsítésében segít neked a SalesForm. Mert a „marketing automatizálásához” a teljesítménymérés is hozzátartozik. Annak pontos, egyszerű és komplex kivitelezése időrabló folyamatok nélkül valósulhat meg.

A SalesFormmal azt is elkerülheted, hogy nagy szorgalommal hozod a leadeket, a saleses pedig morog rád, mert szerinte pocsékolod az idejét és energiáját „felesleges emberekre”.

 

Így építhetsz a SalesFormmal salesfunnelt könnyedén >>>

 

A SalesFormmal:

 

  • az ügyfelek adatai átkerülnek a hírlevélküldő- és a CRM-rendszernek.
  • tárolhatod a sikertelen rendelők adatait is, bármikor elérhetőek.
  • egy hírlevélszoftver segítségével előre beállított hírlevélsorozatot küldhetsz.
     
  • nem csak vaktában tolod a hirdetést jó széles célzással.
  • a tucatnyi marketing- és bizalmi elemnek köszönhetően mindent megtehetsz, hogy végigvigyék a potenciális vásárlók a rendelést.
     
  • kialakíthatóvá válik bármilyen funnel.
  • összefüggésekre törekvő rendszert kapsz, amiben a vevők több csatornán is eljuthatnak a terméked megvásárlásáig.
  • minden nyomon követhető, automatizált és mérhető.

 

 

Amit nem tudsz mérni, azon nem tudsz javítani sem. Mutasd meg a cikket a főnöködnek, és egyszerűsítsd a munkanapjaidat.  Használjátok a SalesFormot adatgyűjtési, utánkövetési és online bankkártyás fizetést is támogató rendszerként.

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : marketing, salesform, vállalkozás, online vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.