Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!

Kategória: Sales Form | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

 

Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!
 
 

 

 

A SalesForm-ba építettünk úgynevezett partnerprogramot. A partnerprogramot hívják online ügynök programnak vagy viszonteladói rendszernek is.

Ez pedig arról szól, hogy egyszerűen megkérheted a viszonteladóidat vagy a partnereidet, hogy segítsenek a terméked vagy a szolgáltatásod értékesítésében, és ezért cserébe te jutalékot adsz számukra.

Tipikus partnerprogram példa, amikor kiküldik a hírlevél listájukra az ajánlatodat, kiteszik a banneredet a honlapjukra, a posztodat a Facebook oldaladra vagy írnak róla egy cikket.


Nézd meg a videót:

 


Tetszett, amit a videóban láttál? Akkor rendeld meg:
 





 

A partnerprogram nagyon egyszerűen működik a SalesForm-ban, mint minden.

Egyszerűen csak a Campaign Builder-rel – ez a Google URL építője, ha még nem használtad, ez egy pofon egyszerű dolog – csak kitöltőd az űrlapot és összeállítja neked az új URL címet. Olyan, mint a linkrövidítők fordítottja. Mert itt hosszabb link keletkezik. Amit akár aztán le is rövidíthetsz egy linkrövidítővel, főleg ha a Facebook oldalra is kiposztolnád.

 

 

 

Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!
 
 

 

Így néz ki a kampány szerkesztő. Ebben tudod elkészíteni a partnerprogram résztvevőknek a speciális linkedet.

 

A kampány forrása (Campaign Source) lesz az a viszonteladó partnered neve. Bármi lehet, amivel egyszerűen be tudod majd azonosítani.

 

Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!
 
 

 

A kékkel jelölt mezőbe írd bele a viszonteladó partnered nevét.

 

Az általad generált link a következő módon fog kinézni: Van a te URL-ed, és hozzá van kapcsolva a többi adat. Kékkel emeltük ki a partner nevét. Nálunk ez a „kreativ”, ő a partnerünk.

 

Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!
 
 


utm_source= részbe kerül bele a partner neve. Mi ezt kékkel jelöltük a böngésző sávban.

 

Itt az utm_medium =facebook poszt. Ez azt jelenti, hogy ez a hirdetés egy Facebook poszt lesz. Így a Google Analyticsben is tudod mérni, hogy melyik hirdetés hozta a legtöbb vásárlást.

 

Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!
 
 

 

Az utm_medium mondja meg, hogy hova tette ki a reklámot. Ez nem kötelező elem, de segít megtalálni a legjobb hirdetési csatornákat.

 

A kampány neve az, hogy „tök fasza ez a könyv” (utm_campaign=tök fasza ez a könyv.

Ez arra jó, ha több Facebook poszt is megy ki más-más tartalommal. Akkor tudni lehet, hogy a „tök fasza ez a könyv” poszt mennyi rendelést hozott.

 

Gyakorlatilag a kampány forrásig (utm_source) tart a partnerprogram, a többi az csak a hirdetődnek segítség, hogy melyik hirdetéséből jött a látogató.

Jól gondolod, akár te is használhatod a hirdetéseidben és így pofon egyszerűen le tudod mérni, hogy melyik kampányod mekkora bevételt hozott számodra.

 

Mi történik, ha valaki kattint a partneri linkre?

 

 Kattint a hirdetésre és végigmegy a rendelési folyamaton. A SalesForm rögzíti, és amikor a partnered belép a saját felületére, akkor látni fogja, hogy melyik nap mennyit értékesített a te termékedből vagy szolgáltatásodból. És el tudtok számolni egyszerűen a hónap végén.

 

Többszörözd meg a bevételed viszonteladók bevonásával!
 
 


Így néz ki a partnerprogram elszámolási felülete. Az UTM oszlopban látszik, hogy az első sorban fbp1 szerepel a többiben, email1. Ez mutatja meg, hogy melyik hirdetési felületről érkezett a rendelő. Az fb1 a Facebook poszt, az e-mail pedig adott :)

 

 

Egyszerűen felturbózhatod az értékesítésed.

 

Ez egy könnyen használható partnerprogram, de tök hatékonyan működik. Tehát ha szeretnéd felturbózni egy kicsit az értékesítésedet, akkor nyugodtan vonjál be partnereket.

Illetve, ha csak saját magad promótálod, akkor használhatod ezt a módszert arra, hogy a szoftverben is lásd, hogy a különböző hirdetéseidből mekkora bevételed származott. Így ezt össze tudod vetni a Facebook és az Adwords méréseivel. Nyilván ez a pontos, merthogy ezek tényleg sikeres vásárlási adatok lesznek.

 

Kérdésed van? Tetszett?

 

írd meg nekünk a kommentben vagy oszd meg egy barátoddal. Legyél te az első a barátaid közül.

 

Vissza

Címkék : partnerprogram, salesform

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.