Webshippy integráció

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Ebben a cikkben megmutatom hogyan tudod összekötni a SalesForm szoftvert a Webshippy rendszerével.

Így teljesen automatizálhatod az online értékesítésedet és neked csak a marketinggel kell foglalkoznod.

Reklámozod a terméked, aki úgy dönt, hogy megvásárolja, azt elirányítod a megfelelő rendelési űrlapra, ott megadja a számlázási és a szállítási adatait, majd bankkártyával fizet.

A sikere fizetés követően küldhetsz neki e-mailt, küldhetsz neki számlát, felveheted a CRM vagy hírlevélküldő rendszeredbe és átadhatod a Webshippynek a rendelést, akik azonnal megkezdik a csomagolást és a kiszállítást.

Így nem csak azt éred el, hogy neked nem kell foglalkoznod az értékesítéssel, tele leszel szabadidővel és nyaralás közben is pénzt keresel, de minden hibamentes és gyors lesz. A rendelések másnak már ott is lehetnek a vevődnél. A gyorsaság hatalmas piaci előny, nem is beszélve a pontosságról.

Az összekötés rendkívül egyszerű, ennek a lépéseit fogom neked most megmutatni:

 

A Webeshippy api kulcsot másold be a SalesForm-ba

 

A Logisztika menüpontban válaszd ki a Webshippy-t és a másold be a Webshippy admin felületén található api kulcsot:

 

Webshippy integráció
 

 

Csak bemásolod a Webshippy API kulcsot és készen is vagy


Feltöltheted az össze termékedet egyetlen pipával

 

Elegendő a SalesForm admin felületén létrehoznod a termékeket és bepipálni, hogy a létező termékeidet töltse fel.

Így nem kell kétszer dolgoznod és a Webshippy felületére is rögzíteni a termékeket. Ott már csak ki kell választanod az áruszállítás idejét és beszállítani a raktárukba a termékeket.

 

 

Webshippy integráció
 

 

Csak pipáld be, hogy minden terméket töltsön fel a SalesForm rendszeréből


 

Ez a megoldás akkor ideális számodra, ha minden terméked olyan fizikai termék, ami kiszállítást igények és ezt mind a Webshippy rendszerével kívánod megoldani.

 

Minden rendelési űrlapnál egyedileg állítható az Webshippy integráció

 

Amikor létrehozol egy új űrlapot, amin keresztül értékesítesz egy fizikai terméket, akkor az integráció fülön meghatározhatod, hogy a sikeres rendelés leadásakor milyen termék kiszállítását kezdje meg a Webshippy.

Ehhez semmi mást nem kell tenned, csak a legördülő menüből kiválasztani a korábban létrehozott terméket:

 

Webshippy integráció
 

 

Minden űrlap esetén egyedileg meghatározhatod, hogy melyik termék kiszállítását kezdje meg a Webshippy


 

Ezzel a megoldással lehetőséged van arra is, hogy más fantázianeveken értékesíts egy terméket vagy egyszerre adj el fizikai és digitális terméket.

 

Mondok rá példákat:

  1.  Könyvet árulsz, amihez egyedi ajánlatként (BUMP) egy digitális munkafüzetet adsz. A szállítási költség ingyenes, hogy többen vásároljanak és logisztika díját az egyszeri ajánlat fedezi.
    A sikeres fizetés után kiküldöd neki e-mailben a BUMP ajánlatot és beállítod, hogy a Webshippy kezdje meg a könyv kiszállítását
  2. Rendezvényre árulsz belépőt, amihez ajándékba jár egy gravírozott toll vagy egy könyvcsomag, vagy egy bögre, logózott póló, ajándék prezenter... bármi.
    A sikeres vásárlás után beállítod, hogy a Wenshippy kezdje meg az ajándék kiszállítását
  3. Videós vagy szöveges oktatást árulsz, amit fizikai adathordozón is árulsz, hogy csak 5% legyen rajta az áfa.
    Ebben az esetben aki megrendelte a terméket az megkapja azonnal online és a Webshippy megkezdi a pendrive, a spirálfüzet vagy a dvd kiszállítását
  4. Vagy egyszerűen plüssmacit árulsz, kozmetikumot, vitamint, Matyó hímzett gumikalapácsot és amikor valaki sikeresen kifizeti, akkor kiválasztod a terméket és a logisztika megkezdi a kiszállítását
  5. Ha pedig el akarsz húzni a piacodról, akkor kitalálsz olyan előfizetéses modellt, amiben az adott terméket (mert elfogyott) vagy egy csomagot (akár tele meglepetéssel, újdonsággal vagy egy adott típusnak valókat összeválogatva), minden 30 napban (60, 180, 360) levonod a bankkártyájáról, és a Webshippy megkezdi a kiszállítást. Igen! Egyszer fizet és onnantól, amíg le nem mondja rendszeresen megkapja a terméket, te pedig az árát. Így lesz a vállalkozásod bevétele kiszámítható, tervezhető és így fogsz növekedési pályára állni.

 

Új termék rögzítése a Webshippy rendszerébe

 

Amikor létrehozol egy új rendelési űrlapot a SalesForm admin felületén és szeretnéd, ha ezt a Webshippy szállítsa ki, akkor nem tudod kiválastani leg9rdülő menüből, hiszen még nem létezik. Még csak most hozod létre.

Ezért készítettünk neked egy olyan lehetőséget, hogy "Termék létrehozása". Erre kattintva a mentés után a termék létre is jön a Webshippy rendszerében és be is állítottad egyúttal, hogy a sikeres rendelést követően a Webshippy kezdje meg a kiszállítást.

 

 

Webshippy integráció
 

 

Ilyen egyszerűen hozhatsz létre új terméket a Webshippy rendszerében. Csak válaszd ki a legördülőből a "Termék létrehozás" lehetőséget


 

A folyamat elképesztően egyszerű.  A legnagyobb nehézséget az okozta, hogy olyan részletesen írjam le, hogy ebből egy értelmes cikk szülessen. Amikor élesben használod, látni fogod, hogy ez mennyire kézre áll.

 

Az online kereskedelem jövője

 

A csapból is az folyik, hogy az online kereskedelem minden évben rekord bevételre tesz szert. Gombamód szaporodnak a webáruházak. Lehet te is azon gondolkozol, hogy már nyitni kellene egyet vagy még egyet.

Azonban az online kereskedelemben csak egy tortaszelet a webáruházak.

Főleg azokhoz a termékekhez jók, ahol az ember úgy vásárol, mint egy Tescoban. Fogom a kosaram és pakolom bele mindazt, amit meg akarok venni. Amikor a pénztárhoz érek, akkor pedig kifizetem mindezt ami a kosaramban van.

Ha nálad nem ez a jellemző vásárlási mód, akkor érdemes az adott terméket nem csak webáruházban, de külön oldalon is reklámoznod.

Egyre több olyan oldal van, ami csak 1 vagy 2 terméket kínál eladásra és ezek az oldalak magasan verik a legtöbb webáruház forgalmát. Egyszerűen azért, mert van hely és kapacitás az adott terméket részletesebben bemutatni és elmondani az összes előnyét. Ezek az oldalak szintén az e-kereskedelmet erősítik és sok esetben 500 Milliós forgalmat vagy havi 4-5.000 termék eladást produkálnak.

Erről is beszélgettünk abban a videóban, ami a Webshippy központjában készült. Nézz bele:

Így működik a kiszervezett logisztika. Bepillanthatsz a kulisszák mögé :)


 

Előfizetéses termékek

 

Külföldön hódítanak az előfizetéses termékek.

Ezek olyan oldalak, ahol elő tudsz fizetni egy adott termékre, amit aztán minden hónapban kiszállítanak neked.

Ilyen vállalkozás a Dollár Shave Club is. Ahol elő tudsz fizetni borotva házhozszállításra, Így nem kell venned borotvát a boltban, mert mire elfogy ott fog várni ugyanaz a kiváló minőség a postaládádban.
A modell annyira bejött nekik, hogy az Unilever 1.000.000.000 $ ért vette meg őket. Ige, ezer millió dolláért.

A másik divatos modell a Japan Candy Box, ahol minden hónapban kapsz egy meglepetés csomagot és benne fura japán édességeket találsz.

 

És még számtalan modellt kitalálhatsz:

  1. Víztisztítót árulsz, akkor fizessen elő szűrőbetétre
  2. Klubtagság amiben megtanulja hogyan kell jól kertészkedni, használni a főzőedényt stb
  3. Minden hónapban borválogatás, csoki válogatás, sörválogatás
  4. Minden hónapban meglepetés válogatás
  5. 60 naponta kiszállítod a bőrtípusának megfelelő kozmetikumot
  6. 30 naponta kiszállítod neki a vitaminokat
  7. Évente küldesz neki új napszemüveget
  8. Nyomtatópatron, boríték, tollak, irodai kellékek, amik elfogynak
  9. Étel alapanyag házhosszállítás
  10. Hús, gyümölcs, zöldség házhozszállítás
  11. Mindenből tudsz előfizetést csinálni, ha akarsz

 

Ehhez nem kell más, csak a SalesForm és egy kiszervezett logisztika. A SalesForm rendszerében beállítod, hogy az adott csomagot vagy terméket szállítsa ki minden 30-60-90-180 napban. Így a SalesForm minden hónapban terheli a vevő kártyáját és ha sikeres volt átadja a rendelést a Webshippy-nek, akik elvégzik a kiszállítást.

Van ennél kényelmesebb és automatizáltabb módja az online kereskedelemnek?



Vizuális típus vagy és nem szeretsz olvasni?

 

Akkor nézd meg a videónkat, amiben bemutatom a SalesForm és a Webshippy integrációját:

 


Webshippy integráció beállítása a SalesForm szoftverben


Ne felejtsd el! Már csak egy SalesForm kell, hogy elérd



 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : fizikai termék, webáruház, eladás, logisztika, webshippy

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.