A legjobb előfizetéses szolgáltatások 7 legfőbb tulajdonsága

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Neked is van egy dobozod? Mert úgy tűnik ma a borivótól a szépségbloggeren át a lelkes olvasókig mindenkinek van már lassan egy előfizetéses doboza. Egy csomag, amit havonta kézhez kap.

Tehát igénybe vesz egy szolgáltatást hónapról, hónapra.

Neki kényelem, örömforrás, újdonság; a szolgáltatónak stabil bevétel.

De hogyan lehet piacra dobni sikeresen egy előfizetéses szolgáltatást, termékcsomagot; akár egy telített piacon? Hogyan teheted kiemelkedővé az előfizetéses terméked? Ismerd meg a sikeres előfizetések 7 legfőbb tulajdonságát.

 

A legjobb előfizetéses szolgáltatások 7 legfőbb tulajdonsága


 

 

A borrajongótól kezdve, az egészséges ételek ínyencén át a barkácsprojektek megszállottjáig ma már szinte mindenki számára van valakinek egy doboza, csomagja, cucca.

Lényegében mindenféle termékhez és életmódhoz kínálnak kényelmes, élményt nyújtó előfizetéses rendszereket.

 

Mert az előfizetés a jövő!

A modell egyik alapgondolata az, hogy a törzsvásárlói réteg jobb, mintha mindig csak újabb és újabb vásárlót akarnál behozni a vállalkozásodba. Mert mitől is lesz sikeres egy vállalkozás?

 

Attól, hogy kiszámítható.

 

És milyen jó, hogy épp az emberi természetünk sajátossága is az, hogy törekszünk a kiszámítható, biztonságos dolgokra (arra is, hogy minden hónapban a megszokott időben kézhez kapjuk, amire szükségünk van).

Ha törzsvásárlókra vágysz, első körben a problémát vagy vágyat kell megpiszkálnod a célcsoportodnál, amit a terméked képes megoldani vagy megadni.

Majd a cselekvést szükséges kiváltani (hirdetésekkel, influencerekkel, tartalmakkal stb.) a potenciális közönségedből, hiszed tudod, hogy milyen problémákkal kötheted őket magadhoz.

Arra kell törekedned, hogy az embereket a megoldás kipróbálására ösztönözd, bár ettől még nem lesznek törzsvásárlóid.

 

Az ugyanoda visszatéréshez többre van szükség.
 

Ha a vásárlód pozitív érzelmekhez is társítja a terméked használatát, akkor nyert ügyed van, máris felajánlhatod neki a „folyamatos ellátást” (előfizetéses csomagokat).

 

 

Hogyan keress évi 100 milliót?

 

Most a leggyakorlatiasabban kérdem.

 

Mert ahhoz, hogy évi 100 milliót keress, ahhoz az kell, hogy

 

  • 1 ember fizessen neked évi 100 milliót
  • 10 ember fizessen neked évi 10 milliót
  • 100 ember fizessen neked évi 1 milliót
  • 1000 ember fizessen neked évi 100 000 Ft -ot

 

vagy és most figyelj

 

833 ember fizessen neked havi 10 000 Ft -ot.

 

Ha megfigyeled, melyik opció tűnik talán kivitelezhetőbbnek, akkor a legegyszerűbb és kisebb költségű termékeiddel is megvalósíthatod az évi 100 millió Ft-ot.

 

Ehhez pedig érdemes lenne neked is megépíteni az első vagy a következő előfizetéses klubod.

Amivel jelen lehet az igazi stabilitás és tervezhetőség a vállalkozásodban.

 

A megfelelő rendszerrel elérhető mind az anyagi stabilitást, mind a tervezhetőséget, mind a szabadságot. Az ismétlődő vásárlásokkal javíthatod az ügyfelek élettartamára vonatkozó értéket (LTV).

 

Miért pont elfizetéses rendszer?

A Covid talán minden eddigieknél csavart egyet a vásárlási szokásainkon vagy épp felgyorsította a már évek óta tartó folyamatot.

 

Az előfizetéses dobozok 2011 óta évi 200% -os ütemben növekedtek a múltban és gyorsan terjeszkednek, több mint 10 000 előfizetői fiókkal a piacon.

 

A Hitwise felmérése szerint 2013 óta az előfizetéses dobozok keresése az Egyesült Államokban csaknem 3000%-kal nőtt, 21,4 millió oldallátogatást is magában hordozva.

Az előfizetési ágazat értéke több mint 5,8 milliárd dollár, és az online vásárlók több mint fele előfizetői dobozokat vásárol, nem meglepő, hogy az e-kereskedelmi vállalkozások már egyre inkább „ismétlődő rendeléseket”, előfizetéseket kínálnak.

Sajnos itthon még csak gyerekcipőben jár a téma.

 

 

DE mitől lesz sikeres egy előfizetéses szolgáltatás?

 

Nah jó.

Előfizetés és előfizetés között is különbség van.

Neked azt kellene tudnod ugyebár, hogy vajon a te ötleted sikeres lesz-e.

 

Szakemberek megfigyelték, hogy a sikeres előfizetési dobozok általában legalább 3-4 tulajdonsággal rendelkeznek a következő 7 közül:

 

 

  1. Meglévő rajongó közösség áll mögöttük.
     
  2. Örökzöldek; időtlenek; van, ami sosem változik.
     
  3. Folyamatos élmény, felfedezés, impulzus keresésére megoldást adnak (könyvek, receptek, zene, stratégiai játékok).
     
  4. Visszatérő igényt elégítenek ki
     
  5. A vásárlók boldoggá akarnak tenni valakit, akit szeretnek (kutyás dobozok, gyerekjátékok), ezt pedig megadják nekik.
     
  6. Érzelmi értékez adnak.
     
  7. Egy életforma kiszolgálói (gondoljunk csak a sportolókra, futókra, túrázókra stb.).

 

 

A legjobb előfizetéses szolgáltatások 7 legfőbb tulajdonsága

Írtam korábban már egy előfizetésről, a BarkBoxról.

Fotó: BarkBox

 

 


 

A BarkBox esetében például az alábbi tulajdonságok közül 5 egészen biztosan megvan:

 

1. tulajdonság: Meglévő rajongói közösség. Eleve a kutyások „lelkes” közössége egy egészen másféle életformát takar. Több millió Google találat is bizonyítja. 

 

(De önmgában a BarkBox is rendelkezik már közösséggel, a YouTube-videóit a fogyasztók teszik közzé (evangélisták, influencerek, termékhasználók és rajongók), hogy megmutassák a dobozokban található összes érdekes és szórakoztató elemet.)
 

2. tulajdonság: örökzöld kategória. Ha van kutyád, akkor tudod, hogy a költekezés nem egyhamar szűnik meg.

 

4. tulajdonság: visszatérő igény. Ismétlem, a kutyákra mindig költeni kell. Kényeztetni kell őket és törődni velük.

 

5. tulajdonság: Az ügyfél boldoggá akar tenni valakit vagy valamit, amit szeret. Ha kutyád van, vagy ismerősödnek van kutyája, tudod, hogy ő egy családtag. Szeretnéd azt boldoggá tenni, vagy ezt az élményt másnak megadni.
 

7. tulajdonság: Ez egy életforma. A „kutyás vagyok” egy teljesen más világ, ezt csak az tudja, aki benne van.

 

 

 

A siker 7 legfontosabb tulajdonsága

 

Amint fent vázoltam tehát van egy rajongó közösség. Egy rajongótábor, aki a tábortűz mellett találkozik.

Egy aktív online csoport, közösség, egy közös ügy, ami összehozza őket.

A „rajongók közössége” leginkább olyan fogyasztók csoportjaként írható le, akik a célcsoportodba esnek, de egy területen aktívan találkoznak.

 

Beszélgetnek, blogolnak, fórumokon chatelnek.

Ők valódi érdeklődést mutatnak egy téma iránt (pl. baba-mama fórumok, női aktuális divat iránt érdeklődők). Ők lesznek azok, akik jelentős időt (és remélhetőleg pénzt!) fordítanak majd szenvedélyükre.

 

Az időtlenség, örökzöld tulajdonság arra vonatkozik, hogy létezik olyan célcsoport, akik egész életükben egy adott dologra pénzt fog költeni.

 

Most is költenek. Sőt.

Már azelőtt pénzt költöttek, hogy megjelentél.

 

Egy örökzöld tulajdonságú szolgáltatás hatalmas potenciál, mert nem kell meggyőzni a közönséget arról, hogy erre a termékkategóriára szükségük van az életben. A problématudatra gyúrás kevesebb erőt vesz el – mert már tudják!

 

Inkább arra összepontosítasz, hogy az előfizetés előnyéről beszélj.

A célcsoportod keresi folyamatosan a felfedezést, az új impulzust, azaz, új megoldásokat talál egy meglévő szükségletre, ami jobb vagy csak új.

A felfedezés előfizetés klasszikus példája a Birchbox.

Erről szintén írtam már.

 

A legjobb előfizetéses szolgáltatások 7 legfőbb tulajdonsága

 

Hogyan nőtt a BirchBox 850 000 előfizetőre 3,5 év alatt?
Fotó: BirchBox

 


 

Szó szerint minden hónapban küldenek neked mintákat új kozmetikumokból.

A felfedezés két végről égeti az „a nincs több kifogásom, kell a terméked” gyertyáját:

 

  • Időt spórolnak neked. Találunk neked új klassz dolgokat, neked nem kell kutatnod.
  • Azt kommunikálják, hogy „mi tudjuk hol keressük, ezzel foglalkozunk, biztos, hogy jobb eredményeket hozunk”.

 

 

Ha a célcsoportod már most is keresi az új megoldásokat, rendszeresen próbál ki mintákat, akkor nyert ügyed van.

 

Ha a szükséglet visszatérő, máris okot adhat előfizetés igénybevételére.

De ez még nem elég.

 

Azok az előfizetések, amelyek kizárólag egy visszatérő szükséglet kielégítésére koncentrálnak, és nem adnak további értéket, rendkívül ritkák (és inkább már ismert, erős márkákról van szó).

Ha azonban a visszatérő szükségletet a cikkben szereplő többi tulajdonsággal párosítják, jóval nagyobb eséllyel indulnak a sikeresség útján.

Számos előfizetéses szolgáltatás eleve boldoggá teszi a vásárlót/előfizetőt, de emellett kifejezetten úgy tervezték őket, hogy boldoggá tehessenek másokat is.

 

Ajándékozási potenciálok.

Ez az érzelmi kettősség újabb ok a vásárlásra és az előfizetésre is.

 

Az előfizetés után tudják, hogy minden hónapban az általuk szeretett személy (vagy házi kedvence, kutyája, macskája) egy kis örömöt él át.

 

Az ilyen előfizetések segítenek a vásárlóknak abban is, hogy érzelmi kapcsolat tarthassanak fenn a kedvencükkel. A kedvenc sportcsapattal (büszkén viselik a logózott pólókat); helyiségükkel, nyaralóhelyükkel, hobbyjukkal.

Ennek az érzelmi kapcsolatnak a fenntartása felbecsülhetetlen.

 

És ott az életforma.

 

Amikor egy szenvedély túlmutat a hobbin, az életstílussá válik.

Ez pedig a számodra egy potenciális termékeny rést jelenthet.  

Szinte vallásos fanatizmussal fizetnek elő sokan a legtrendibb futószerkókra, a stílusklubbokra (nőiesnek lenni egy életforma), a bio élet elkötelezőire.

 

Ezeknek a kategóriáknak mind megvannak a megrögzött tagjai, akik valóban a hobbijukért élnek.

 

 

 

Mégis honnan meríthetnél ötletet egy egyre feltörekvőben lévő piacon, hogy kitűnj a többiek közül?

 

 

Elég, ha beírod a keresőbe, hogy subscription box ideas.

Amit megnyit előtted a Google, azon le fogsz döbbenni. Nézd meg a működésüket, modellezd le őket. 

 

Winc – a borkedvelőknek

 

Mi van benne?

Ha válaszolsz 6 kérdésre az általad kedvelt ízekről, minden hónapban a profilod alapján válogatott borválasztékot kapsz kézhez, amelyet közvetlenül az ajtódhoz szállítanak.

Az Eater's borklubban például nemcsak borszakértők által válogatott bort kapsz, de meghívást is különböző virtuális borpartikra a szóban forgó szakértőkkel. Folyamatosan hírlevelekkel látnak el, hogy többet tudj meg a profikról és az általuk kiválasztott borokról.

 

 

A Frank And Oak Style Plan a stylistok által és a személyes preferenciáid alapján összeállított darabokat állítanak össze és havonta 48 órát kapsz, hogy megnézd a dobozokat.

Miután megkaptad a ruhadobozodat, már csak azért fizetsz, amit megtartasz és akár 25%-os megtakarítást is hozzád vágnak.

Bármely hónapot kihagyhatod díjmentesen és bármikor lemondhatod.

Egyszerű és megfizethető módot biztosít arra, hogy saját egyedi, személyes stílusodon alapuló stílusos, prémium ruhákat kapj kézhez, otthon, az ajtód előtt, minden hónapban.

 

Mit jelent ez? Minden nő fejlesztheti a stílusát, kipróbálhat új dolgokat.

Teljesen mindegy, hogy hétköznapi, kényelmes vagy sportos viseletet kedvelsz-e, vagy mennyire igyekszel lépést tartani a legújabb divattrendekkel, mindenkire jut egy doboz.

Anélkül viselheted a legújabb divatot, hogy belépnél egy üzletbe.

 

Ha csatlakozol a Fableticshez, prémium női sportruházatot és kiegészítőket kapsz.

Ehhez nem kell mást tenned, mint kitölteni egy kvízt edzési szokásaid, testalkatod és kedvenc színeid alapján és innentől már vásárolhatsz is.

Ezután minden hónapban kapsz egy dobozt, amely egy új edzésruhát tartalmaz.

 

Tanulnál a világ legjobb szakácsaitól minden hónapban?

A YesCheffel dokumentumfilm stílusú filmeket kapsz házhoz, minden filmet egy híres séf mesél el, valamint egy sor igény szerinti főzőleckét kapsz hozzá, amelyet a séf otthonában forgattak le, összesen legalább öt órányi oktatóvideóval.

 

A leckék többsége mindössze 25 perces, tehát ez sem túl nagy időráfordítás.

 

A Murray's Cheese klasszikus sajt klubja belépő szintű előfizetést kínál havonta, amelyben három-négy sajtot próbálhatsz ki, bár a legmagasabb szinten teljes sajttáblát kaphatsz – a Murray's Monthly Clubs olyan kellékeket is kínál, ami a finom, eredeti falatok készítéséhez elengedhetetlen, tehát saját sajttáblát készíthetsz!

 

Minden egyes havi kiszállítás részletes útmutatót is tartalmaz a mellékelt termékekről, az eredet és az íz leírásával, valamint az italpárosítással kapcsolatos tudnivalókkal.

A Murray's kiemelkedik a tömegből – termékeiket a legjobb nemzetközi és hazai gyártók legjobb minőségű válogatásából válogatják össze és kézzel válogatják.

 

Bővítheted ízvilágod a Spice Club előfizetésével is.

Havonta egyszer, frissen őrölt, kis tételben összeállított fűszerkeveréket kapsz kézhez, a hozzá való receptekkel együtt. A világ minden tájáról megkóstolhatod az ízeket.

Kibővítheted főzési készségeidet.

 

A nincs ötletem nem lehet kifogás.

Az előfizetés a jövő!

Erről szól az EKM kampányunk.

 

Megtanítjuk neked is, hogyan lehet saját előfizetéses klubod, ami minden hónapban stabilan termeli a bevételt.

Ha még nem regisztráltál az INGYENES oktatásra, akkor kattints, ne maradj le.

 



2021 volt számunkra az egyik legjobb év és neked hogy alakult?

 

A legnagyobb fejlődést hozta nekünk 2021, minden téren.

Dupláztuk az árbevételünket és 11 új taggal bővült a 10 millió feletti SalesForm bevételt elértek klubja.

 

A SalesForm milliomosok klubjába pedig 75 új taggal növekedett idén.

Tudod hogyan lehetséges, hogy másoknak a 2021 egy jó év volt?

 

Egyetlen dolognak.

 

A megvalósításnak!

 

Vannak, akik folyamatosan új és új infókat gyűjtögetnek.

Mindig keresik azt, ami talán majd beindítja a dolgokat. Te is ilyen vagy?

Akkor inkább tépd szét a jegyzeteidet és csatlakozz a megvalósító vállalkozók közösségéhez.

Mindegy mit csinálsz, csak kezd el! Minden pici lépés közelebb visz a nagy álmodhoz.

 

Győzd le a félelmeid!

Győzd le a halogatást!

Győzd le a rossz szokásaidat, amik visszahúznak!

 

Tudom, hogy nehéz, mert mi is csak 2020-ban kezdtünk el igazán megvalósítani.

Az év indult a megvalósító napokkal, ami akkora lendületet adott, hogy végig támogatta az évet (38 magyar vállalkozó sikerstratégiáját ismertük meg).

Tudod mi volt az egyik közös pont mindegyik sikertörténetben?

A feladatlista.

 

Amin végig kell menned, hogy elérd a célod.

A feladatlista maga is egy stratégiai útmutató. Csak követed és elérsz a célodhoz és végül megvalósul az álmod.

 

Csak ne állj meg SOHA és mindig haladj előre, akkor is, ha abból a helyzetből, ahol MOST vagy a célod kilátástalannak tűnik.

Hiszem, hogy az előfizetés a jövő!

 

Ha haladnál a jövő felé, ismerd meg az előfizetéses rendszered ingyenes segítségét itt.

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : előfizetéses rendszer, salesform, hűségprogram

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.