Van az embereknek egy rossz, de egyben jó tulajdonságuk. Ez a tulajdonság tehet téged akár milliomossá. Mert ma már a technika is arra vár ücsörögve melletted, hogy végre pezsgőt bonts vele a sikereidre.
Milyen emberi tulajdonság tehet téged gazdaggá?
Zoli szokás szerint feleségével együtt magabiztosan indult neki a napnak, mint aki minden lehetséges eshetőségre gondolt a „shoppingnap során”. Parkolókeresés – pipa, ebédszünetre időzítés – pipa, listaírás – pipa, jobb 1-ben ülő feleség mosolyra fakasztása – pipa.
A magabiztosság élő szobraként várja, hogy vége legyen a napnak.
Majd bolt boltot követ.
Habár a bankkártyájuk igencsak elfárad a nap során, Zoli ekkor pillantja meg az elektronikai részleget.
Bármit, csak ide ne! Vegytiszta önfegyelem gondolataként ’bealibizik’ a Burger Kingbe.
De nem telik el 20 perc és megint az elektronikai részlegnél ácsorog. Mert „nézelődni azért szabad!" – érkezik az önámítás.
Az idő nekilódul.
És habár az árak igazi visszatartó erőként hatnak rá, egyszer csak eltalálja a szekunder izgalom: most akcióval csak havi 5500 Ft törlesztőért az övé lehet.
4K kijelző… (UHD) felbontás, érted?
Így vásárolt Zoli végül olyat, ami nem volt rajta a listáján. De a feleségéjén se.
Az értékesítésben az áruhitelek zseniálisan működnek, mert mi emberek nagyon szeretünk részletben fizetni (kisebb a fizetés fájdalma).
De ennek a „pszichológiai rendszernek” a lelkét te magad is meg tudod valósítani a saját szolgáltatásod értékesítésében.
Ma a készpénzes (de egy nagyobb összegű termék utánvétes vagy utalásos) fizetésénél a vevők számottevően nagyobb fizikai fájdalmat élnek át, mint egy kisebb összegben megvalósult részletfizetéseknél vagy bankkártyás fizetésnél.
Ezt nem én állítom, hanem a neuroeconomia – a gazdasági döntéshozatalt ösztönző mentális folyamatok vizsgálója.
Ugyanis a készpénzes fizetésnél az agy fájdalomközpontja (insula – az agy fájdalomérzékelésért felelős része) válik aktívvá. Bankkártyás fizetésnél ez az aktivitás sokkal tompább és jelentéktelenebb.
A fizetés fájdalmas tevékenység – ezért költenek az emberek többet kártyával, mint készpénzzel (ahol láthatóan kikerül a pénz a kezükből). És ezért szeretjük kisebb részletekben kifizetni a nagyobb összegeket.
Ezt pedig, vállalkozóként a hasznodra tudod fordítani, ha kitalálsz egy előfizetéses csomagot és elkezded használni a SalesForm megoldását.
Mert a legtöbb vállalkozás számára az ismétlődő fizetés jelenti a stabil növekedés titkát. Egyrészt a marketingautomatizmushoz és vásárlói élmény növeléséhez ma már elengedhetetlen a bankkártyás-fizetés, erről bővebben itt.
Másrészről ma a legjobb befektetés a vásárlói élettartam növelése. Sosem leszel sikeres, ha nem törődsz a visszatérő vásárlókkal. Ők jelentik a növekedésed kulcsát!
Ennek egyik legmodernebb és legsikeresebb válfaja, amivel automatizáltan kiszámítható bevételre tehetsz szert, az a havi díjas előfizetések.
Tulajdonképpen egy előfizetéses rendszerről beszélünk.
A vásárlóid előre meghatározott időszakos díj, összeg (havi, negyedéves előfizetés) ellenében valamilyen terméket kapnak. Automatikusan. Kézhez.
Ilyeneket látsz klubtagságok, magazin-előfizetések, az HBO GO, vagy számos külföldi termékcsomagok esetében.
A törzsvásárlók:
Mert minden automatizálható: a számlázástól a csomagoláson át a rendelésekig.
Előfizetéses termékötletekért kattints előző cikkemre!
Az eladások menüpontban külön szedtük az előfizetéseket, mert ez annyira fontos funkció.
A videóban megmutatom azt is, hogyan tudod a drága (500 000 Ft feletti) termékedet részletfizetéssel eladni.
SalesForm előnyei:
A legtöbb vállalkozás számára az ismétlődő fizetés jelenti a stabil növekedés titkát. A legjobban kereső SalesForm előfizetők szintén ismétlődő fizetést használnak. A megvalósításhoz pedig adok egy szoftvert is.
Nézd meg mit tud, próbáld ki milyen egy fejlett értékesítési rendszer, ami ingyenes eszközökből lett összerakva. Legyél az elsők között, akik itthon az előfizetéses szolgáltatásaikat a profizmus szintjére emelik.
Próbáld ki élesben: https://landing.salesform.hu/eles-belepo
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, előfizetéses rendszer
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.