Bankkártyás fizetés hibák

Kategória: Gyakran ismételt kérdések | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

Néha előfordul, hogy hiába csinálsz mindent jól, mégsem működik a bankkártyás fizetés. Ebben a cikkben összeszedem neked azokat a dolgokat, amiket érdemes átnézned, mert a legtöbb esetben megtalálod a hiba okát.
 

Bankkártyás fizetés hibák
 

Hibák, amik előfordulhatnak a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban


 

SimplePay teszt fizetés esetén ezeket ellenőrizd:
 

Az OTP SimplePay online fizetési rendszerének van egy teszt felülete, amit sandbox-nak hívnak. Az elérése: https://sandbox.simplepay.hu/admin/login
 
Ezen a felületen belépve tudod kezelni a teszt rendeléséseidet.
 
Amikor a SalesFormban egy terméknél bekapcsolod a teszt üzemmódot, akkor csak az a termék átkerül a sandboxba és tudod tesztelni éles fizetés nélkül. 
 
A többi termékedet ugyanúgy meg tudják vásárolni.
 
2020.01 óta az OTP SimplePay kiemelt partnere lett a SalesForm és így az ügyfeleink egyből az éles fiókot kapják meg. A Simple elsőként elküldi a teszt fiók hozzáférését (sandbox), majd pár nappal később, mikor elkészül az éles kulcs, elküldik az éles fiók hozzáférését.
 
Ha hibát kapsz tesztre állított termék esetén nézd meg a következőket:
 
  1. Jól állítottad be a sandbox fiók kulcsát? Nem maradt benne szóköz? Nem írtad el?
  2. Jól adtad meg az azonosítód? Nem írtad el? Nem maradt benne szóköz?
  3. Sima bankkártyás fizetés állítottál be? Mert az egykattintáshoz, az ismétlődő fizetésehez, az utaláshoz külön szerződés kell. Azt nem kapod meg alapból.
  4. Biztos ugyanaz az éles fiókod és a teszt fiókod kulcsa? Néha eltér. Ha ezt tapasztalod, akkor írj egy e-mailt a sales@otpmobil.com címre. Írd bele a szerződés számod, hogy ki vagy és szeretnéd, ha az éles és a teszt fiókba is ugyanaz a kulcs legyen.
  5. Valós adatokat adtál meg teszteléskor? Ha nem akkor elutasítja a bank.
  6. Minimum 5 Ft legyen a teszt termék ára
  7. Van érvényes szerződésed?
  8. A SimplePay felületén az IPN url a te SalesFormodra mutat (sf.domained.hu/ipn)?
  9. Ha belépsz a Sanboxba, akkor az URL címnél (a kereskedő azonosítóval egy sorban) a SalesForm domain neve szerepel (úgy kezdődik, hogy https://sf.)
  10. Be van pipálva a Terméknél a SimplePay? Csak azt pipáltad be vagy kiválasztottál még egyéb lehetőséget is? (csak a SimplePay legyen bepipálva)
  11. A szállítás menüpontban az országnál az szerepel, hogy Magyarország? Ha nem ez, akkor elutasítja a bank

 

SimplePay ÉLES fizetés esetén ezeket ellenőrizd:


Az OTP SimplePay online fizetési rendszerének van egy ÉLES felülete, amit a https://admin.simplepay.hu/admin/login címen érsz el.

Ezen a felületen belépve tudod kezelni az éles rendeléséseidet.

Amikor a SalesFomrban egy terméknél kikapcsolod a teszt üzemmódot, akkor csak az a termék átkerül az éles fiókba és tudnak neked kártyával fizetni.

2020.01 óta az OTP SimplePay kiemelt partnere lett a SalesForm és így az ügyfeleink egyből az éles fiókot kapják meg. A Simple elsőként elküldi a teszt fiók hozzáférését (sandbox), majd pár nappal később, mikor elkészül az éles kulcs, elküldik az éles fiók hozzáférését.

 

  1. Valós adatokat adtál meg teszteléskor? Ha nem akkor elutasítja a bank.
  2. Minimum 5 Ft legyen a teszt termék ára
  3. Az éles SimplePay fiókba belépve ugyanaz a SECRET_KEY értéke, mint a SandBoxban? Ha nem akkor írj az OTP nek, hogy legyen ugyanaz
  4. Be van pipálva a Terméknél a SimplePay? Csak azt pipáltad be. (csak a SimplePay legyen bepipálva). A legördülő menüből akkor válassz, ha arra van külön szerződésed.
  5. A szállítás menüpontban az országnál az szerepel, hogy Magyarország? Ha nem ez, akkor elutasítja a bank
 

Továbbra sem működik?

  1. HUF fizetés van a fiókodban? Ha nincs, akkor nem fog működni.

 

SimplePay hibaüzenetek:

  •  Nincs <EPAYMENT> tag az IPN válaszban
    Valószínű rossz az IPN url beállítás. Lehet http a https helyett

 

CIB bank speciális hibák:

Amikor fizetni akartam érte, az alábbi hibaüzenet jött elő ismétlődő fizetés esetén:
Array ( [link] => Array ( [status] => error [code] => X1 ) )

Ez a bank állásfoglalása :

K:  A bank szervere X1, X2 vagy X3 eredménykóddal (RC) elutasította a követő tranzakciót, miért?
V:  Az elutasításnak több oka is lehet: 
-A kártya megszűnt
-A vásárló a kibocsátó banknál letiltotta a követő tranzakciókat
-A követő tranzakciók között nem telt el 24 óra
-A kibocsátó bank elutasított egymás után 10 követő tranzakciót

 

 

Reméles tudtam neked segíteni.
 
Ha bármi kérdésed lenne, akkor tedd fel bátran itt vagy írj nekünk a hello@salesform.hu címre. Vagy írj a Facebook csoportunkba, nagyon gyorsan választ kapsz.
 


 
 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : Simple, bankkártyás fizetés, online bankkártyás fizetés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.