Hogyan írj hatékony sales oldalt és hozz létre könnyedén bankkártyás fizetési megoldást akár az online rendezvényedhez?
Meg se tudom számolni, hogy hány sales oldalt hoztam létre vagy láttam ügyfeleim remek esettanulmányaiban egy klassz felépítést. Egy rendezvény promt modellezhető sales oldalát hoztam el neked egy videóban bemutatva, hogy a tudást csekklistaként „dolgozni tudok belőle” formátumban adjam át neked. Ez az oldal mintaszerűen mutatja be egy sales oldal tipikus részeit és a jó elrendezést.
Lemodelleznéd egy rendezvény értékesítési oldalát? A cikk ebben segít neked.
Adott a szitu. Egy rendezvény. Online vagy offline. Sales oldal.
Fizetési mizériák és valamiféle automatizmus kiépítése, mert mostanság úton útfélen azt hallod, hogy rendszert kellene építeni.
Ügyfeleim a különböző termékeiket vagy szolgáltatásaikat a lehető legkreatívabban adják el a SalesFormmal.
Nagy levegő, számolj el tízig, mert most a rohanvást őszülő hajszálaidat sem kell lesimogatnod, ha meghallod azt a szót, hogy rendezvény (akár online-ról, akár offline-ról legyen szó). Megmutatom neked egy konkrét videón keresztül, hogy mennyire egyszerű egy klassz termékből ajánlatot készíteni.
Ahelyett, hogy azon törnéd a fejed, hogy hol fogsz helyet kapni és mennyiért, fejenként hány négyzetméterrel számolj és milyen legyen a catering valamint az írótáblás konferenciaszékek színe; a rendezvényt megszervezheted különböző szoftverek és informatikai támogatással a nappalidból is.
Azonban az adminisztratív rémálmokat itt is a nyakadba veheted:
• Regisztrálnak, de kik és mi van, ha nem utalnak?
• Hogyan fizetnek?
• Miként kapják kézhez a számlát?
• Mi van, ha már nincs jegy, de még van jelentkező?
Adminisztratív és marketingnehézségekkel itt is számolnod kell. De te szeretnéd ezzel az ugrással is a szakértői státuszod építeni, a követőtáboroddal is építenéd a kapcsolatot.
Ezen a videón keresztül megmutatom, hogy mindösszesen néhány kattintással, logikus hogyan lehet felépíteni egy pénztermelő automata rendszerként működő sales oldalt akár egy rendezvény erejéig.
Te is láttál már olyan sales oldalt, amely nem akar véget érni, ugye? Egy hosszú formátumú sales oldal egy klasszikus direct response szövegtípus: viszont a mai napig működik. Pedig sokan félnek tőle.
A hátránya, hogy hosszú – de ha ügyes szövegíró vagy, akkor fel tudod úgy építeni, hogy minden szükséges eleme a konverzióra gyúrjon és elolvassák. Nézzük meg azt a vázlatot, ami egyik ügyfelem rendezvényének sikeréről szól.
Nemcsak a vázlatot kapod meg, hanem a magyarázatokat is – hogy minél könnyebben építhesd fel a saját sales oldaladat.
Tárgy: Rászánsz egy teljes napot a gerincedre?
A cím egy kérdést fogalmaz meg, beindítja a gondolatokat és a problématudatodra gyúr. Megnyitás után egy gerinces rendezvényre invitál (2019. szeptember 14-én). Ha észreveszed, a levél nem csupán egy linket tartalmaz a rendezvényről.
Három linkkel sokkal hatékonyabb. Az elsőként kattintók mindig a régi követőid lesznek, akik már egy ideje követnek, vásárolnak tőled és tudják, hogy mire számítsanak. A linket a közepére és végére helyezve pedig azoknak is adsz esélyt, akiknek több infóra van szüksége a döntéshez: érdekli-e őket vagy sem.
A link szövege is más minden egyes alkalommal.
Egy rendezvény értékesítési oldalának teljes folyamata – modellezd le a sikert!
A sales oldal sikere túlnyomórészt a headline-odon (címen) áll vagy bukik. No és persze az ajánlatodon. Az olvasó pár másodperc alatt dönti el, hogy az adott anyag érdekli-e vagy sem.
Az internet teli van zajjal. Az információ zajával.
Ezért a legsikeresebb kombináció az, ha a legnagyobb előnyt úgy tálalod a címben, hogy az előny teljes megértéséhez tovább kelljen olvasni. Mindeközben a címet támogatod az első pár mondattal is, amivel az olvasó eldöntheti, hogy ez neki szól-e, tovább olvassa-e.
Ezen az oldalon a hajtás feletti részen megtalálod a headline-t, a videót és a gyors, azonnali kattintási lehetőséget.
A hajtás feletti részben mindig adj azonnali vásárlási lehetőséget.
Csekkold le, a hajtás feletti részben:
Ez a rész a rendezvény előnyeit kezdi kibontani: miért fontos a rendezvény, mit old meg és kinek oldja meg.
A probléma kifejtése azoknak szól, akiket a hajtás feletti rész még önmagában nem győzött meg (vagy akár a hírlevél szövege, melyben el lett helyezve a landing linkje és rákattintott). Ebben a részben kapcsolódsz az olvasó problémájához, bemutatod, hogy mitől hiteles a rendezvény.
A számos kép, bold kiemelés és felsorolás a scannelő olvasási szokás miatt is fontos.
Csekkold, a sales oldal leírása:
A szöveg hitelesen ígér.
Mivel az olvasó is valószínűleg vett már olyan terméket, ami nem teljesítette azt, amit a hirdetés ígért, a szöveg teli van hiteles elemekkel, hogy növelje a bizalmat.
A garancia, azaz a 100% pénzvisszafizetés lehetősége is ezt erősíti, mint ahogy a gyakran ismételt kérdések megválaszolása is.
Csökkentsd a kockázatot.
Tedd ezt te is. Helyezd ki a fotóid, mutass néhány vevővéleményt, rakj egy videót a termékedről, szolgáltatásodról, mutasd meg a médiamegjelenéseidet, kösd össze magad egy ismert szakértővel (már ha van ilyen kapcsolatod).
Nincs sales szaga.
Már az olvasással értéket kapsz: megtudsz valamit magadról, értékes infókat kapsz az egészséged kapcsán, válaszokat kapsz a kérdéseidre stb.
Ígérj az olvasónak valamit, amit megkap, ha végigolvassa.
Mondd el, hogy pontosan miért tudsz segíteni, mi jogosít föl téged erre. Szintén hitelességelem, ha esettanulmányokon, vevővéleményeken (testimonial), videókon, képeken keresztül mutatod be, hogy korábban hogyan segítettél az embereknek.
A legsikeresebb hirdetések tanítanak.
Ez az edukációs marketing lényege.
A szöveg segít megérteni azt a problémádat, amit a gerinces nap megoldhat –miközben a helyettesítő termékeket kizárja (pl. napi 10 perc torna) –, majd elmondja, hogy az miért nem ad teljes és maradandó megoldást.
Ez nem csak egy rendezvényjegy értékesítése.
A bónuszok is megjelennek benne: a munkafüzet, kiegészítő videók a rendezvényeken tanultakról. Ha vannak bónuszaid, extra garanciád, akkor azokat is mutasd be.
A bónusz akkor jó, ha önmagában is van olyan értékes, hogy megvenném.
A koránkelő 25%-kal kedvezőbb vásárlási lehetőség mellett van extra koránkelő lehetőség is, 43 %-os kedvezménnyel.
A teljes ár feltüntetése csupán arra motiválja az olvasót, hogy ne hezitáljon és ne várjon a rendeléssel.
Ha lemarad a koránkelőről és a gyors döntésről, akkor már csak a teljes áron vásárolhat (kedvezményt, akciót sosem nyújtunk és hosszabbítunk meg).
Páros jegy lehetősége pedig offline rendezvény esetében jól működik itt is, mert az emberek általában nem egyedül mennek el az offline programokra.
A gombra rákattintva a rendelési adatok kitöltése során pedig egy egyszeri ajánlattal is találkozol, 5000 Ft értékben. Azaz 50% kedvezménnyel újra nézheted a nap előadását.
Ez egy bump ajánlat.
Sürgesd a vásárlód
Azt akarjuk elérni, hogy itt és most rendeljen (ne később vagy éppen soha).
Ez olyan, mint amikor valaki nem tud továbbjutni a videójáték unásig játszott szintjéről. Kattint egyet, de vagy szétesik az oldal (mobilon), vagy bonyolult a fizetési menet.
Feltüzelt Hulk lesz belőle.
És egyszer csak…f.e.l.a.d.j.a.
Pedig egy online rendezvénnyel például a résztvevőktől kevesebb idő- és energiabefektetést kérnél (nem kell utaznia, egész napját rááldoznia; kényelmet, szabadságot adsz neki).
Akár egy teremben ülhetne online, képletesen és a kézfogáson, valamint néhány vállveregetésen kívül egy teljes konferenciaélményt élvezhetne a képernyőn a napsütéses teraszáról, cappuccinoval a kezében.
A felvételeket pedig stúdióminőségben megkaphatná tőled bump ajánlatként, így bármikor visszanézhetné.
Pedig ha kényelmes, akkor szívesebben fizetünk. Ha macerás, akkor halogatunk.
A SalesForm abban segít neked, hogy pofonegyszerű legyen a bankkártyás fizetést kieszközölni a honlapodon. A vásárló automatikusan kapja meg a számlát a vásárlása után. Ráadásul a banki utalások kiszolgáltatottsága helyett hétvégén és ünnepnapokon is pénzt keressél.
Azaz, ha elfogyott a rendelkezésre álló jegyszám, a rendszer automatikusan egy egyedi oldalra irányítja az egyént, ahol elmondhatod neki, hogy habár erről most lemaradt, de egy feliratkozással legközelebb ezt is kivédheti, és azonnal infót kap arról, hogy early bird (koránkelő) áron tud vásárolni.
Vásárlód nemcsak jelzi, hogy eljönne a rendezvényre, de valódi szándékát azonnali fizetéssel is kifejezi. A jegyeladásba bevonhatsz partnereket is, sőt a SalesFormmal visszajelzéseket is gyűjthetsz, ezzel pedig az árbevételed növelheted. Az utánkövetés is megoldva.
Ha sikertelen egy rendelés, a SalesFormmal akkor is megkapod az ügyfél adatát és tudod motiválni a vásárlás befejezésére.
A Sales Form nem jár fejlesztési költséggel. Mi vagyunk az egyetlen olyan bankkártyás fizetési megoldás a piacon, ahol nem kell hozzányúlni a meglévő honlapodhoz vagy programozót fizetned, hogy beállítsa a fizetést és a számlázást.
Úgy döntöttem idén előadóként, hogy a 2020-as Marketing Fesztivál színpadán élményelőadás helyett inkább tudást adok a résztvevőknek. Elvittem a Megvalósító Napok rendszerének példáját, melyet szintén a SalesFormmal viteleztünk ki és egyébként úgyis működő rendszer volt, hogy rengeteg hibát elkövettünk a megvalósítása során.
Mert ahhoz, hogy elérd a kitűzött célod, kell egy térkép. Egy terv, amit tudsz követni. A Megvalósító Napokkal számos ilyen térképet hoztam a követőimnek. Pontosabban 30 sikeres vállalkozók üzleti titkait.
A siker képletét, egy mintázatot mutattam be, ami szinte minden vállalkozásban ott van, de leginkább a gondolkodásmódjukban van jelen.
Ezt INGYEN megnézhette bárki, csak regisztrálnia kellett hozzá.
Az értékesítési része abban állt, hogy az összes videót kedvezményesen megvásárolhattad, ha rájöttél, hogy nem tudod mindet megnézni, minden egyes nap. Esetleg vissza szerettél volna nézni ezt-azt, vagy ha jól jött volna egy jegyzet is, amiben keresni tudsz.
Ezt 30 000 Ft helyett 8990 Ft ért vehetted meg (+ ajándék a hanganyag és a videókból készült jegyzetek voltak az ajánlatban).
Már az első 7 nap alatt több mint 600 ezret kerestünk egy automatizált rendszer által és egy ingyenes konferenciával. Mégis hogyan? Ismerd meg a Megvalósító Napok módszerét részletesebben.
Hiszem, hogy az automatizálók csak azt teszik a vállalkozásukban, amit igazán szeretnek, a pénzüket a bankszámlájukon tartják, a számláikat e-mail-ben küldik, automatizáltan. Ők a modern, digitálisan stabil vállalkozók új csoportja.
Ugyanis az automatizmusok a passzív jövedelemforrásaid lehetnek.
Ha te is patetikus nyugalommal ülnél a kanapén, miközben tudod, hogy bosszúság és macera nélkül egyszerűen raktál össze egy sales oldalt és mindent szinte leautomatizáltál, akkor nézd meg, hogy mit nyújthat neked a SalesForm.
A SalesForm olyan szoftver, amivel a funnelek és rendszerek építését könnyen és rugalmasan meg tudod valósítani.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : sales, salesform, eladás
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.