[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Az előfizetéses rendszerek trendje gyorsabban terjed, mint egy Katy Perry dal.

Szabó Orsolya a bizonyíték rá, hogy Magyarországon is működik. Közel 4 hónap alatt építette fel az új előfizetéses rendszerét, ami havi 19.900 Ft-os (nem kis összegű) előfizetési díjjal már átlépte az 1.155.900 Ft-os bevételt is. Hogyan érte el?

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

Hm, és hogyan készíts Orsiéhoz hasonló, jól konvertáló előfizetéses rendszert te is,
akár néhány hónap alatt?

 


Ez a cikk nem cukormázas bullshit lesz, hanem konkrét eredményekről fog szólni.

Nemcsak egy előfizetéses rendszer flitterektől csillogó „katalógusképét” szemlélheted a sorok mögül, de a megszületéséhez szükséges tényezőket és a kapott végeredményeket is.

Nem foglak kontextusból kiragadott információkkal untatni téged, tehát nemcsak azt fogod látni, hogy valami valakinek működött – de azt is, hogy miért és hogyan.

Valamint azt is, hogy a felhasznált stratégia és taktikák hogyan segíthetnek rajtad is, ha te is egy előfizetéses rendszerben gondolkodsz.

Mert nemcsak ígéreteink és üres állításaink vannak, de konkrét számaink, eredményeink is. 

Van olyan, amikor semmi más nem marad, csak a HIT... abban, hogy te is el fogod érni a nagy álmod?

A hitről azt tanultam meg, hogy üzemanyag kell neki. Táplálnod kell, hogy aztán téged tápláljon és húzzon a céljaid felé.

És tudod mi a hit legjobb üzemanyaga?

Mások sikere, mert az visz téged is előre.

Ismerd meg tehát Orsi sikerét, hogy léphess egy nagyot!

 

 

 

Magyar előfizetéses rendszer, ami lenyűgöző eredményt hozott?

 

Tudom, hogy milyen érzés, amikor a technika tart sakkban, amikor egy ötletet csak azért vágunk sutba, mert túl komplikált, macerás, bonyolult.

ELSŐRE.

A vásárlói élettartam növelésének egyik legtrendibb, legeredményesebb és legmodernebb válfaja a havi díjas előfizetés.

Amíg ez a megoldás külföldön és leginkább az USA-ban teljesen megszokott, itthon még mindig sokan fáznak tőle. Pedig a legegyszerűbb módja annak, hogy automatizáltan kiszámítható bevételre tehessen szert egy vállalkozás.

 

Döbbenetes, de az U.S. fogyasztók 47%-ának van előfizetése. A Boomereknek átlagban 12 előfizetésük van. A Z generációnak 17 előfizetése.

 

Tehát a tulajdonosaik az automatizált és kiszámítható bevétel birtokosai.

Szabó Orsolya is közéjük tartozik.

Magyarországon.

Ő már átélte, hogy milyen az, amikor nincs többedszeri utalgatás, csak automatikus bankkártyás terhelés; egyszeri rendelés és adatkitöltés, egyszeri regisztráció.

Elsőre rávenni valakit arra, hogy fizessen, embert próbáló feladat. Arra, hogy újra és újra fizessen, már jóval könnyebb; főleg, ha automatikus.

 

Orsi elsődlegesen online tanfolyamok készítésével foglalkozik (2016 óta folyamatosan).

 

Készített már MLM rendszerekhez automatizált tájékoztató rendszereket, ami az MLM-ben dolgozóknak segített a tájékoztatásban, hírlevélsorozatokon keresztül.

Emellett kivitelezési munkákban is utazik és mindig talál valami új és izgalmas dolgot, amit ki kell próbálnia.

De partnerrendszert működtet évek óta a tanfolyamai továbbajánlásához, illetve az MLM tevékenységéhez is. Azonban mindezek az évek során mind külön-külön weboldalon, különféle rendszerekben, más-más megoldással készültek el.

2021-es év elejére jutott el oda tehát, hogy rendszereit egyszerűsítse, észszerűsítse, költségcsökkentse, ezért belevágott egy nagy "összeboronálásba".

Viszont ez elsőre tűnik csak egyszerűnek. Kimondani.

Mégis "megéri lépés"-re szánta el magát.

Mert ezzel ma már elérhette, hogy az ügyfél mindig motivált a folyamatos havi fizetésre. Ami kisebb fizetési fájdalmat is jelent a vásárló számára.

Neki viszont automatizáltan ismétlődő, egyszeri értékesítés vagy tranzakció helyett kiszámítható bevételt.

Egyik előfizetéses rendszerének díja ma 19.900 Ft/hó, ami 2021 júliusában született meg és augusztusban kelt útjára a webes és digitális értékesítés sztrádáján.

2021 december elejére pedig már elérte 1.155.900 Ft-os bevételt.

Teljesen automatizáltan.

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

 

Orsi bebizonyította, hogy ma szinte minden leautomatizálható (legyen az videók, tananyagok átadása, felmérések vagy tesztek).
Az összes jelenleg elérhető tanfolyamait itt találhatod meg.

 


 

Innentől kezdve pedig máris jelentéktelen információ az, hogy a 24 óra egy munkanap.

Ebben a játékban Orsi olyan volt, mint a hadvezér, aki a terepasztalon lejátszotta az ütközetet. Át kellett gondolnia, hogy milyen lépésének, döntésének mi lesz a következménye.

A potenciális jelenségekre reagálva megpróbálta előre kitalálni, hogy még mielőtt bekövetkeznének ezek az események, végeredmények, ő már tudja, hogyan reagáljon rájuk.

Az álma és terve megvolt.

Azonban az egész álmának volt egy óriási gubanca.

 

 

 

Orsi fő problémája: minden szolgáltatása más weboldalon és felületen volt megtalálható

 

Talán neked is ismerős a szituáció, hogy az évek alatt megannyi terméket és szolgáltatást gereblyéztél össze, azok pedig külön felületeken pihennek.

Orsi legnagyobb problémája is az volt, hogy gomba módra szaporodott a weboldalai száma és minden elérhető és már létező tanfolyama más rendszerben készült el, tehát teljesen más felületen volt elérhető.

Ez pedig egy idő után meglehetősen bonyolulttá tette a velük való munkát, a frissítéseket és az átjárhatóságot sem lehetett a weboldalak között automatizálni.

Mivel alapjáraton elég "lustának" tartja magát, amit lehetséges, azt mindig is szeretett leautomatizálni.

Ráadásul a rendszerépítés, automatizálás amúgy is egy olyan tevékenység számára – amikor egy meglévő ötlethez ki kell találni, mi mivel oldható meg, mit hogyan lehet automatizálni, mit mivel lehet összekötni és aztán ezt az egészet egy működő egésszé építeni –, mint Sherlocknak a legújabb rejtély megoldása.

A felállás viszont ezt korántsem tette lehetővé.

 

Az előfizetéses rendszerének megszületéséhez a különböző felületeken elérhető tanfolyamait elsősorban egyetlen felületre kellett átraknia, hogy legyen köztük átjárhatóság, ráadásul minél egyszerűbben.

 

Orsi az észszerűség és egyszerűség híve.

Dolgozott már induló vállalkozóknak, MLM-ben dolgozóknak, vett részt működő vállalkozás online felületre történő kilépésének segítésében is.

Amit eleve kilátástalannak ítél, azt csakis a pénz miatt sosem vállalja el. Ami neki működik, azt tudja megépíteni másnak is felfogás szerint él.

Fontos számára, hogy a megrendelő legalább az elérendő céljait meg tudja fogalmazni, mert ehhez tud neki felkínálni különböző alternatívákat a megoldásra.

Orsi tehát megfontolt.

 

 

Az elmúlt években számtalan rendszert és megoldást kipróbált

 

Már meglévő, különböző rendszereket egy fedél alá hozni lényegesen több munka, mint egy újat felépíteni, ezt pedig saját példáján tapasztalta.

 

A felépített rendszernek

  • kényelmesnek,
  • könnyen tanulhatónak,
  • automatizálhatónak,
  • sokféle lehetőséget magában foglaló lehetőségnek kell lennie.

 

Amivel szinte bármi megoldható.

Korábban ismerkedett már oktatási platformkezelővel, de az nagyon nem vált be a számára, így maradt minden a régiben.

Orsi végül az EKM anyagai mellett döntött.

Mert gyakorlatiasak.

Elakadás esetén van kitől kérdezni, hamar érkezik a segítség.

Ha anno találkozott volna ezzel a megoldással, amikor ő kezdte az egészet, biztos nem lett volna vele annyi macera, mint amit az évek alatt átélt.  

 

Ha van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, valóban fel fogsz tudni építeni rá egy (vagy több) jövedelmező értékesítési rendszert az itt tanultak alapján. – Orsi

 

Orsi szavainak hitelességére az eredményei a legerősebb bizonyítékok.

2021. július közepén vásárolta meg az EKM anyagot és körülbelül 2 hét alatt épült fel az első értékesítési tölcsére.

Augusztus közepén indította el az új terméke hirdetését, november végéig pedig már a SalesFormon keresztül elérte az 1 milliós bevételt.

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

 

Már az EKM hirdetéseiből, illetve az ismertető oldal leírásaiból is azt érezte, hogy ez lesz a megoldás, amit keres.

Az évek alatt megannyi lehetőség közül ez nyerte el a bizalmát, amit az EKM alapján rakott össze.

Akkor került elé az EKM program hirdetése, amikor már amúgy is gondolkozott a SalesForm kipróbálásán, a kártyás fizetés bevezetése miatt.

Tehát épp kapóra jött és belevágott.

Pedig Orsi épp lakásfelújításra készült, ami eleve költséges.

Addigra már eldöntötte, hogy a SalesFormra mindenképp előfizet. Ennek a legégetőbb oka az volt, hogy a bankoktól bekért kártyás fizetéses megoldási ajánlatokból kiderült számára, hogy azt csak programozói segítséggel tudná a weboldalába integrálni – az meg nem pénztárcabarát megoldás lenne.

Az EKM viszont egy picit megfontolásra sarkallta.

 

Megnéztem az ajánlatot és a hozzá adott bónuszokat; majd rájöttem, hogy az lenne a butaság, ha kihagynám. Ha semmi mást nem nézek, csak azt, hogy az árban benne volt az egy éves SalesForm előfizetés is, már az maga többet hozott vissza. – Orsi

 

Lényegében egy évre előre kifizette a SalesForm díját (ami így még kedvezőbb is volt), amihez bónuszként kapta az EKM tanfolyamot, számos egyéb bónusszal karöltve.

Egy befektetés volt számára.

 

 

De milyen előfizetéses rendszert is rakott össze Orsi?

 

Jelenleg a tagsági oldala még nem kimondottan klubrendszerben működik.

A különféle tanfolyamai érhetőek el a tagsági oldalon leginkább vállalkozók, vállalkozás indítását tervezők, illetve MLM-ben online dolgozók számára.

Olyan személyeknek, akiknek az online megjelenésük saját kezű elkészítéséhez szükségük van különböző számítógépes ismeretekre.

Feliratkoztató oldalak és többféle értékesítési tölcsér biztosítja azt Orsinál, hogy egyszeri vásárlás után automatizáltan születik meg egy vásárló hozzáférése a megvásárolt anyaghoz.

 

Az anyagot automatizáltan kapja kézhez, zárt tagsági felületen.

Automatikusan készül el a számla is.

Tehát neki annyi feladata maradt, hogy hirdet.

A rendszer viszont önműködő.

 

Időközben az összes anyagát sikerült átköltöztetni erre a felületre, így Orsi már elindított egy havi díjas klubot és hamarosan indul a következő.  

Ugyanitt.

Ezzel a megoldással havi előfizetéssel lehet majd hozzáférni az anyagaihoz.

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

 

Orsi nem tart a feladattól.

Mert az itt található tanfolyamokhoz készült partnerrendszerét is a 16 éves fia készítette (tehát ennyire bonyolult). Létezik hozzá partneriroda, ajánlói linkek, statisztika, kikérési lehetőség, ami egyértelműen elnyerte a partnerei tetszését. A tervezett havi díjas klubrendszerhez is tervezi majd használni a partnerprogramot.

Az egy az egyben megvásárolható anyagai mellett indult el a Pluszkereset Klub nevű új projektje is, ahol saját tapasztalatait osztja meg tudásként: hogyan, mivel lehet online pénzt keresni, ha van egy weboldalad és hírlevélküldő rendszered.

(Saját weboldal és hírlevélküldő-rendszer felépítése, bármilyen online tevékenységhez, megvalósítható ötletekkel.)

Ebben havi előfizetéssel egy-egy új kurzust kapnak kézhez a tagok, illetve aki gyorsabban akar haladni, arra is van lehetősége.

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

A Klub tagjai 6 kurzussal tulajdonképpen nulláról építhetik fel a WordPress weboldalukat és hozzá beüzemelhetik a MailerLite hírlevélküldőrendszert; automatizmusokkal együtt.

 

 

Mindemellett megvalósítható ötletekkel segíti a tagokat, az ötletek megvalósításához szükséges eszközök listájával.

Az első 6 kurzussal sem ér véget a vevői elégedettség növelése, ugyanis az online jelenléthez szükséges és hasznos ismereteket olyan lehetőségekkel lehet megszerezni pluszban, mint pl. a képszerkesztés, videókészítés, irodai szoftverek használata.

Minden anyag teljesen kezdőknek is érthető.

Lépésről lépésre felépített, többnyire képernyővideókkal magyarázott, ami megállítható, visszanézhető, másolható.

 

[Esettanulmány] Így kereste meg Orsi első 1 millióját automatizáltan – első előfizetéses rendszerével

 

 

Orsi büszke arra, hogy egészen idős tanulói is vannak és az ő visszajelzéseik is azt mutatják, hogy teljesen kezdőként is boldogulhat valaki az anyagokkal.

Arra is, hogy rengeteg visszatérő vásárló egyik tanfolyamot veszi a másik után.

A jelenleg egyösszegű vásárlással elérhető tanfolyamokhoz örökös hozzáférést ad.

A havi díjas klubnál pedig aktív tagság fenntartásáig lehet hozzáférni minden addig megkapott anyaghoz. Emellett a tanulóinak van egy zárt Facebook-csoportja is, itt lehet kérdezni, segítséget kérni.

 

A vevők megítélnek az áraid alapján.

Ezért az egyik okos lépés, ha a termékből ajánlatot készítesz.

 

Az ajánlatod kommunikálása során pedig mellérakod értékként azt, amit jelenleg is adsz egy termék mellé, csak talán nem kommunikáltad eddig.

Elmondod tehát az értékét.

Ezáltal értékesebbé teszed és lényegében pénzt cserélsz értékre.

Orsi is ezért adott a szolgáltatás és digitális termékek esetén is „vizuális csomagolást” az ajánlata mellé.

(Hogyan lesz  termékből ajánlat lépéseit ebben a cikkben konkrét példával magyarázom el.)

Orsi ismerte az előfizetéses módszerek előnyeit, amivel emelhetné a meglévő szolgáltatása vagy terméke színvonalát – tehát a hozzáadott értéket növelhetné.

 

 

 

Ami Orsi szerint a legjobb volt az EKM képzésben

 

Gyakorlatiassága.

Mindvégig tudott tempósan haladni vele.

Közel két hét alatt – az egyéb munkái mellett – végigvette az anyagokat és mellette folyamatosan végezte is.

Az első rendszere, ami az EKM alapján készült, rettentő gyorsan készen lett.

Igaz, ehhez hozzátartozik az is, hogy az értékesítési tölcsérbe bekerült termékei – online tanfolyamok – ehhez a rendszerhez már kész állapotban voltak, így "csak" a háttérrendszert, az értékesítési tölcsér oldalait és a levelezőrendszert, a leveleket kellett megépítenie az EKM tanfolyami anyagok alapján.

A tanfolyam anyagai közül volt, ami ismerős volt számára, mert már korábban is használta (pl. MailerLite levelező), és volt olyan is, ami teljesen új volt (pl. LearnDash oktatási platform kezelő).

Ez utóbbi valódi AHA-élmény volt számára.

Ma már nem is érti, hogy létezhetett eddig nélküle.

 

A LearnDash – SalesForm kombó lényegesen leegyszerűsítette a dolgom minden téren.  – Orsi

 

A LearnDash platformmal egyszerűbb lett a kezelés, a tanulóknak is könnyebb és mindent le tudott automatizálni. Most már nem kell manuálisan bajlódnia a felhasználói fiókok elkészítésével sem, ami nagy könnyebbség.

Az EKM anyag pont azt tette hozzá az eddigi ismeretekhez, ami hiányzott neki.

A kártyás fizetés pedig jóval egyszerűbb lett.

Előfizetéses rendszer bankkártyás fizetési móddal összekötve – akár a síléc és a havas domborzat – létezhetnek egymás nélkül, de minek, mikor együtt nyerik el igazi értelmüket?

A SalesFormmal megvalósítható

 

•         rendszeres havi terhelés,

•         ismétlődő fizetés,

•         részletfizetés automatikusan,

•         1 click upsell vagy bump ajánlat,

•         automatizált számlázás,

•         számos értékesítési- és marketingfunkció.

 

Korábban az egyik oldalán bevezette az EKM előtt is a bankkártyás fizetést, de csak WooCommerce webshopon keresztül, Barionnal.

 

A SalesFormon keresztül viszont azóta leszerződtem a CIB bankkal, így már van sima, ismétlődéses és egykattintásos kártyás fizetésre is lehetőségem, ami megint csak újabb lehetőségeket nyitott meg. – Orsi

 

Fejbekólintotta a kellemetlen igazság, hogy létezik az a bizonyos helyzet, amikor jobban megéri inkább fizetni valamiért, ha azzal könnyebben, gyorsabban megoldható egy feladat (mint ingyenes megoldásokkal próbálkozni).

Orsi azt élvezi az újonnan megnyílt lehetőségekben, hogy bármikor jön egy újabb ötlete, pikk-pakk kész van hozzá a kártyás fizetéses űrlap is és máris megnyomhatja rajta a Start-gombot.

 

 

Összefoglalva: mitől lett Orsi előfizetéses rendszere olyan sikeres?

 

Orsi azzal foglalkozott, amivel feltétlen szükséges volt.

Minden mást leautomatizált.

Termékből ellenállhatatlan ajánlat készült.

A jó ajánlat mellett nem maradt el annak kommunikálása.

Értékesítési rendszerben gondolkodott (hívják sales funnelnek is vagy üzleti stratégiának). Nem feledkezett meg a forgalomról (hívják hirdetésnek, SEO-nak, közösségi média posztolásnak) és az adatokról sem.

Annak a módszere, hogyan lesznek olvasóid, látogatóid, vásárlóid; és hogy megtudd mit csináltál jól, hogy vásároltak és mit kellene javítani, hogy többen vásároljanak.

Mi éppen ezért az integrációban hiszünk, aminek lényege, hogy össze lehessen kötni mindent mindennel.

A SalesForm használatához például csak egy rendelési gombot kell rakni az oldaladba és ennyi.

A SalesForm admin felületén viszont be tudod állítani az integrációkat. Melyik fizetési rendszer, melyik számlázó, melyik hírlevélküldő, melyik CRM rendszer lesz a te stratégiádban a leginkább kézenfekvőbb megoldás.

Ezért a SalesForm szoftverben lehetőséged van arra, hogy gyors statisztikai jelentéseket láss és arra is, hogy bármilyen összetett és szofisztikált statisztikai megoldást használj.

A sikeres előfizetéses rendszereket kiépítő vállalkozások (ilyen Orsié is) folyamatosan ápolják az ügyfelkapcsolatokat, hogy a vásárlók elkötelezettek maradjanak e kapcsolat iránt.

Egy előfizetőnek ugyanis nem elég hinnie a termékedben, hinnie kell az egész vállalkozásodban; céljaidban és hosszú távú életképességedben.

 

Orsi előfizetéses rendszerében is megtalálható az a titkos 7 elem, amire már a szakemberek is oly rég felfigyeltek. (Korábban írtam róla cikket is). 

 

A sikeres előfizetések ugyanis általában legalább 3-4 tulajdonsággal rendelkeznek a következő 7 közül:

 

1.       Meglévő rajongó közösség áll mögöttük. Jelen van a közösség. (Orsinál zárt Facebook-csoport).

2.       Örökzöldek; időtlenek.

3.       Folyamatos élmény, felfedezés, impulzus keresésére megoldást adnak. (Orsinál egy álmot valósíthatnak meg a könnyen elsajátítható tudással.)

4.       Visszatérő igényt elégítenek ki (pl. mindig van valami új kihívás a digitális világban).

5.       A vásárlók boldoggá akarnak tenni valakit, akit szeretnek.

6.       Érzelmi értéket adnak (pl. „én is lehetek okos, ügyes és sikeres”).

7.       Egy életforma kiszolgálói. (Olyan bátor vállalkozók, akik online megjelenésüket saját kezükbe vették.)

 

Ha Orsi csupán egyetlen tanácsot adhatna, annyit mondana: amit lehet, automatizálj!

Ma már szinte minden automatizálható: a számlázástól a csomagoláson át a rendelésekig. Ezért (is) született meg a SalesForm rendszere, hogy a siker ne a technikai dolgokon múljon.

Lényegében Orsi egyetlen dolognak köszönheti a sikerét: a megvalósításnak.

A feladatlista maga is egy stratégiai útmutató. Csak követed és elérsz a célodhoz és végül megvalósul az álmod.

Ebben segít neked is az EKM programja, kattints és legyen belőled a következő sikeres előfizetéses sztori.

 

Orsit itt találod meg:

Facebook-on.

Honlapon.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, ekm, esettanulmány

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.