Mivel kellene foglalkoznod a mostani " kaotikus hadiállapotban"?
Szolgáltatóként az időd kivételesen értékes és talán nem csak arról álmodozol, hogy a korlátozásokat át tudd vészelni, de akár nyereségesen és győzelemittasan jönnél ki a szituációból. Az újra eladás ma a túlélés. Ehhez pedig még csak modellt sem kell feltétlenül váltanod?
Hogyan szerezz évi 100 milliót 416 vevővel és egy 20.000 Ft-os termékkel?
Mivel kellene foglalkoznod a mostani " kaotikus hadiállapotban"?
Talán az egyik legfontosabb kérdés és dilemmád jelenleg is. Nem mindegy, hogy mibe fekteted be a pénzed, az időd, energiád. Most különösen megfontolt lépésekre van szükséged.
Talán te is arra vágysz, hogy sokan vásároljanak tőled.
Ne szégyelld, hogy el akarsz adni. A vállalkozás a pénzteremtésről szól. Most is. Ezekben a napokban is.
Ha tudsz pénzt csinálni, az egy szuper adottság. Ha sok pénzt tudsz csinálni, akkor sok embernek tudod jobbá tenni az életét.
Szóval legyél csak jó benne. Sőt! Ne csak jó, hanem kiváló.
A sikeres vállalkozás sok vásárlót hoz, ami sok pénzt.
No, de mégis hogyan tudsz vevőt szerezni szolgáltatóként a napokban anélkül, hogy méregdrága cuccot kellene „ujjak csuriban” módon rábeszélned az ügyfeleidre?
A válaszhoz fontos megértened valamit: az életben egyetlen dolog biztos, a változás.
Ezt pedig számos vállalkozó elfelejti.
Miért mondom ezt?
Magyarázom mindjárt és megérted.
Egy pillanatra játssz el a gondolattal: a feladatod az, hogy pénzt keress.
Hogyan hozz össze 10 milliót havi szinten?
Ha szokásos módon állsz hozzá, gyűjtöd is szorgosan a vevőket. Elég hozzá egy 5000Ft-os termék, 2000 vevővel.
Vagy 10.000 FT-os termék 1000 vevővel.
De 1000 vevő még mindig rengetegnek tűnik.
Nem egy vevőért, hanem 1000-ért kellene vért izzadni, hogy elegendő forgalmat terelj az értékesítési oldaladra a Facebook és Google reklámokkal (miközben drágák a kattintási díjak).
Ha nincs forgalom, nincs konverzió, nincs 1000 vevő és nem veszik a terméked. Ha drágán veszed, akkor pedig nyereséged nem marad.
Nah jó, elég egy 25.000 FT-os termék is, 400 vevővel. Vagy egy 100.000 FT-os termék, 100 vevővel. Milyen szolgáltatást is nyújtasz te ennyiért?
Akkor maxoljuk ki a fantáziát. Végülis elég 1 millió Ft-os termék is mindösszesen 10 vevővel. Gyerekjáték, nem?
És havi szinten biztosítják neked a 10 millió Ft-ot.
De ha van 100 előfizetőd és 10.000 forint a havidíjad, máris érkezik a számládra minden hónapban 1 millió forint.
Kisebb összeg, kisebb a fizetés fájdalma, ez az összeg nevetségesen kicsi.
Nem véletlen, hogy annyira népszerűek a hitelek is.
A hitel is egyfajta előfizetés. Nem engedhetem meg egy összegben, megveszem részletfizetéssel.
Ha a célod egy 100 milliós vállalkozás, akkor 833 előfizetővel és 10 000 Ft -os tagdíjjal meg is vagy.
Ma pedig gyakorlatilag bármire lehet építeni előfizetéses klubrendszert.
Kávéra, újságra, állateledelre, kutyakozmetikai termékekre, natúrkozmetikumokra, ruhára, ügyvédi szolgáltatásra, személyi edzésre, szoláriumra, oktatásra (ezek mind léteznek).
Előfizetéses klubról beszélek, ahol a szolgáltatásod maga a tudás átadása havi díjért cserébe vagy ahol az előfizetéses klub az extra hozzáadott érték, a közösség, amitől kitűnsz a többi vállalkozó közül.
Egy vállalkozás biztonságos és stabil működését a bevételek alapozzák meg.
Ez az értékesítési modell pedig olyan értékeket lovagol meg, mint az ügyfélélmény.
Mert ma az előadásban a főszerepet az ügyfélérték játssza.
Az ügyfélérték növelése
az egyik indikátora.
A visszatérő vásárlók szerzése, a visszajáró költések konvertálásának legjobb módja éppen az előfizetéses rendszerek, mert ilyen esetekben a vásárlót csak egyszer kell megszerezned, mégis többször költ nálad.
Miközben sokkal kevesebbe kerül egy ügyfél megtartása, mint egy új megszerzése.
Az ügyfélnek élmény, kényelem, törődés és kisebb fizetési fájdalomérzet.
Havonta vonják a számláját egy kisebb terheléssel, miközben automatikusan gondoskodsz arról a termékről, szolgáltatásról, amibe egyszer már beleszeretett, amire rendszeresen szüksége is van.
Ha előfizetéses rendszered előfizetéses hűségprogramot is takar, akkor gyakorta exkluzív ajánlatokat, kedvezményeket, bennfentes tartalmakat, ingyenes szállítást vagy állandó kedvezményeket is jelent a számára.
Ügyfélélmény.
Íme tehát a szó, amit ismerned kell.
De nem csak futólag, testközelből.
Ezzel szükséges jól bánnod, felismerve az emberek igényeinek változását. A legfontosabb vállalkozói képesség ugyanis a FIGYELEM.
Figyelni a vevőidre, hogy pontosan mit is akarnak és milyen problémákkal küzdenek éppen.
Milyen előfizetéses modellek működnek kisebb cégeknél?
Biztos benned is megfordult a kérdés, ha neked is tetszik a gondolat, hogy az ügyfeleid minden hónapban rendszeresen és kiszámítható módon fizetnek neked.
Minél több előfizető, annál nagyobb árbevétel.
A NAGY kérdés tehát: mi nem vagyunk a NetFlix, akkor milyen lehetőségek vannak arra, hogy előfizetéses rendszer építsünk?
Ebben a videóban erre adok ötleteket, bemutatok érdekes történeteket is.
Nem vagy gigacég, akkor milyen lehetőségek vannak arra, hogy előfizetéses rendszert építs?
Első körben le kell győznöd az egyik legerősebb mumust az életedben.
Ez nem a pénz-vagy az időhiány és nem a piaci nehézségek.
Valami egészen más.
Észrevetted, hogy a fogyás is épp olyan, mint egy vállalkozás?
Elhatározod, hogy most aztán odateszed magad...
…és valami mindig közbejön és nem érsz rá pénzt keresni vagy vállalkozást építeni.
A statisztikáink szerint a magyar vállalkozók eldöntik, hogy értékesítési rendszert akarnak építeni, aztán eltelik 6-8 hónap mire nekiállnak.
Fél évig halogatják a dolgot.
Miért?
Egy-egy siker megvalósulását nem a pénz hiánya, az árnyékkormány és a gyíklények akadályozzák meg. Hanem a döntés, hogy nem cselekszünk.
A halogatás.
Értsd meg a halogatás működési mechanizmusát, hogy felszámolhasd az életedben.
Az akaraterő az a vállalkozói izom, amit naponta kell edzened.
A sikeres vállalkozás építéséhez leginkább kitartásra és akaraterőre van szükség. Hogy rá tudd venni magad arra a munkára, amit csak csinálnod kell.
Te miért halogatod?
Mit és hogyan adhatsz hónapról hónapra, hétről hétre, folyamatosan.
Ismerned szükséges, hogyan kell technikailag felépíteni egy ilyen rendszert.
Online appok, pluginek, rendszerek.
Ki, merre, hány méter.
Szóval a havi fix bevétel, a kiszámíthatóság, az automatizmus, hogyan áll össze technikailag?
Mert az előfizetést nem csupán kitalálni, beindítani, hanem működtetni is szükséges. Az előfizetésben viszont hatalmas potenciál van.
Ismétlem, ha tudsz olyan értéket, adni amiért 20 000 Ft sem sok, akkor elég 416 előfizető a 100 milliós álomhatárhoz.
Mi tarthatna vissza? Képes lennél eladni 416 embernek? Lehet 1 év is kellene hozzá, de lehet 2 év is... igazam van?
De ha azt mondaná egy jótündér, hogy 2 év múlva lesz egy évi 100 milliós céged... izgatott lennél, nem igaz?
Ha van egy ilyen elérhető célod, akkor máris könnyebb reggel kikelni az ágyból. Máris édesebb a hétfő és jobb illatú a friss süti.
Akkor... mi tart vissza?
A technikai tudás?
Ha van stabil WordPress alapod, akkor gyere és 2 nap alatt közösen megépítjük az első vagy a következő előfizetéses klubtagsági rendszered.
Itt találod: https://elofizetesesklubtagsag.hu/
Ha szeretnél 100 milliót termelő WordPress oldalt, akkor nincs más dolgod, mint csinálni egy előfizetéses klubtagsági oldalt, ahol havi 10 000 Ft a csatlakozási díj. Majd elérni a 833 előfizetőt. Csak ennyi kell.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, előfizetéses rendszer, előfizetéses hűségprogram
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.