HIBA? Itt a megoldás. Csak kattints

Kategória: Gyakran ismételt kérdések | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Nincs bosszantóbb, mint egy váratlan hiba.

Mikor azt hiszed, hogy minden rendben fog működni, de azt tapasztalod, hogy semmi sem úgy megy, ahogy akartad. Sokan ilyenkor elkeserednek, te ne tedd!

 

A hibákat szeretni kell. Tanuld meg szeretni

A hibák vezetnek el a megoldáshoz.

A hibák a problémák megnyilvánulásai és minden probléma közelebb visz a céljaidhoz.

 

Ha nincsenek problémák az életedben vagy a vállalkozásodban, akkor nincs is fejlődés. Az élet folyamatos probléma megoldás. Minél gyorsabban jönnek a problémák, annál gyorsabb a fejlődés is.

 

HIBA? Itt a megoldás. Csak kattints
 

Hibát találtál? Akkor olvass tovább, mert itt van a megoldás is. Méghozzá a leggyorsabb megoldás.


A hibákat a tudatos teszteléssel lehet legyőzni

Minél kifinomultabb egy rendszer annál nehezebb tesztelni.

Amikor tesztelünk valamit, akkor egyszerre 2 személyt kell alakítanunk. Az egyik a vevőnk, aki vásárol, a másik mi vagyunk a rendszer tulajdonosai vagy építői.

Ezek a szerepek néha összekeverednek és hibákra futunk, miközben maga a folyamat jól lett felépítve.

Ezért ebben az útmutatóban átvesszük, hogyan érdemes tesztelned az előfizetéses klubtagsági rendszered
 

Ha nem találok itt megoldás mit tegyek?

Az egyik legjobb lehetőség a Facebook zárt csoportunk

Itt tehetsz fel kérdéseket és a közösség tagjai és mi is segítünk neked.

 

Mutatok egy sablont ahhoz, hogyan kérj segítséget:

 

Facebook csoportban kérdezz

A legjobb megoldás, ha használod a https://www.usebubbles.com/ oldalt.

  1. Felveszed videóra a hibát és aztán a linket beteszed a Facebook csoportunkba.
  2. Írd le, hogy mi a pontos hiba

  3. Mikor tapasztalod

  4. Tedd be a bubble linket  

  5. Tedd bele az URL címeket, amik fontosak a hiba szempontjából

  6. Ha hibát írt ki, akkor még a hiba kódot is.

 

Tudástárunk

Tudástárunk, ami a SalesFormmal kapcsolatos gyakori kérdésekre a válaszokat tartalmazza.

Tudástár elérhetősége

 

YouTube videók

Ha a videókat jobban szereted akkor a YouTube csatornánkon találsz sok anyagot

YouTube csatornánk
 

Küldj e-mailt, ha nincs megoldás.

 

Hogyan NE kérj segítséget
 

  1. Ne telefonálj. Telefonban csak általános válaszokat tudunk adni. Általában a hibakeresés egy összetett folyamat, ahol minden egyes lépést meg kell vizsgálni. Mint egy fülhallgató, amikor összegabalyodik. csak egyesével, szépen, türelmesen lehet újra rendet tenni
     
  2. Ne írj messenger üzenetet. Ugyanaz, mint a telefon. Azzal a különbséggel, hogy ha a Facebookon írsz, akkor a Facebook csoportban gyorsabban kapsz segítséget és lehet a te kérdésed másnak is segít. Ha mindenki privátban kérdez, akkor nem gyarapodik a tudás a csoportban.

 


SalesForm jól működik?


A termék létrehozás és tesztelésről részletes írtam ebben az útmutatóban.


A lényeg röviden:

  1. Állítsd tesztre a terméket. Be kell kapcsolni a tesztet
  2. Ha tesztre van állítva, akkor a teszt banki kulcsokat használja
  3. Akár CIB, akár OTP szerződésed van, csak akkor fog működni az ismétlődő fizetés, ha van rá jogosultságod 
  4. Csak akkor van lemondási link, ha beállítottál a terméknél sikeres fizetési e-mailt
  5. Teszteléshez ne használj számlázást, mert törölnöd kell majd a díjbekérőket
  6. Tesztelésnél ne használj URL átirányítást
  7. A tesztelésnél olyan ismétlődést hozz létre, ami 1 naponta ismétlődik. Általában 24 órának el kell telnie 2 ismétlődés között
  8. Adj le egy rendelés. Erről lejebb írok bővebben
  9. CIB bank esetén a teszt kártya 4 és csupa 1 a kártyaszám, a dátum a jövőbe mutasson és a CV bármi lehet.
  10. Ha nem kapsz levelet a következő nap 10 óra környékén, akkor lehet a SPAM szűrőd kiszűrte. Állítsd be a cégadatoknál az SMTP-t, hogy minden levelet megkapj
  11. Az OTP simple sandox felületén belépve látni fogod az összes tranzakciót, így azt is, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a teszt terhelés

 


Hogyan adj le teszt rendelést


A tesztelést nem szeretjük főleg egy rendelés esetén, hiszen meg kell adni egy csomó információt.
 

Azonban egy egy kritikus rész, mivel érzékeny banki rendszerekkel dolgozunk együtt.

Ezért kövesd pontosan a lépéseket.

 

Első tesztelésnél

  1. Váltsd a böngésződ inkognitó üzemmódba, hogy a sütik és a böngésző cashe ne zavarjon be
  2. Valódi adatokat adj meg. Nem jó csak rácsapni a billentyűzetre
  3. A legjobb, ha a saját vállalkozói adataidat adod meg
  4. A rendelőnek más e-mail címet adj meg, mint amit te beállítottál a SalesForm cégadatok részében. Ha a cégadatokban gmail.com címet adtál meg és egy másik gmail címet adsz meg rendeléskor, akkor nagy esélye van, hogy a gmail nem fogadja a levelet. De teszteld :)
  5. A banki felületen add le a teszt rendelést
  6. Nézd meg, hogy a SalesForm eladások menüben látszik-e? (Az előfizetések külön fülön van)
  7. OTP Simple esetén van egy 30 másodperces (vagy hosszabb) csúszás, de mindezt látod a sandox felületén

A rendelés után mindig lefut minden beállított automatizmus. Vagyis a hírlevél és a webhook is.

Ezeket is csak újabb rendelés leadásával tudod tesztelni


Második és a többi tesztelésnél:

  1. Ha már volt egy rendelésed, akkor nem kell újra megadnod a teszteléshez az adatokat. Ugyanis minden rendelésnek van egy azonosítója, ami sok szám.
  2. Ezt a eladások első oszlopában találod
  3. Ha a rendelési link /-jel után  beteszed ezt a számot, akkor kitölti a korábban megadott adatokkal. Pl.: https://sf.salesform.hu/t/r/ekm-elofizeteses-klub-epito-mesterkurzus-teljes-ar/7187440125613349
  4. Mindig e-mail cím alapján történik minden rendszerben az azonosítás. Vagyis a hírlevélküldőbe és a WordPress oldalba nem kerülsz be újra, hiszen már benne vagy. Ha ezt akarod tesztelni, ki kell törölnöd magad vagy másik mail címet kell megadnod.

 


SalesForm küld levelet?



Az biztos, hogy a SalesForm mindig küld e-mailt.

A cégadatoknál tudod beállítani az SMTP adatokat a levélküldéshez. Ott találsz videókat is, így nem részletezem.

Ha ezt beállítod, akkor a domain nevedhez illő levelező szerver küldi a leveleket vagyis nagyobb biztonsággal érkezik meg a levél.
 

SalesForm vevői levélküldés tesztelése:
Itt azt teszteljük, hogy a vásárlód a rendelésnél megadott e-mailt megkapja-e

  1. Menj fel a https://www.mail-tester.com/ oldalra
  2. A generált e-mail címmel adj le egy rendelést
  3. Nézd meg mit ír ki az oldal. Ha megkapta a levelet, akkor jók az SMTP beállítások

 

SalesForm tulajdonosi levélküldés tesztelése
Itt azt teszteljük, hogy te mint tulajdonos kapsz-e levelet arról, hogy valkai rendelt tőled.

  1. Menj fel a https://www.mail-tester.com/ oldalra
  2. A generált e-mail címet állítsd be a cégadatoknál
  3. Adj le egy rendelést
  4. Nézd meg mit ír ki az oldal. Ha megkapta a levelet, akkor jók az SMTP beállítások

 

Nem ez volt a megoldás? Akkor nézd meg ezt: Miért nem küld levelet a SalesForm


 


Számlázással kapcsolatos hibák



A SalesForm úgy működik, hogy amikor beállítod a számlázó összekötés és mented, akkor megpróbál kiállítani egy díjbekérőt. Ha sikerült, akkor jó az összekötés és működni fog a számlázás is.

Ha ez nem sikerül vagy sikerült de mégis hibát találsz:

  1. szamlazz.hu hibák megoldása
  2. Általános számlázási hibák megoldása

 


Bankkártyás fizetési hibák


A bankkártyás fizetésnél is jelentkezhetnek problémák.

Ezeknek a megoldását és a tesztelését szedtük össze:

  1. bankkártya fizetési hibák megoldásai

 


Hírlevélküldő fogadja a leveleket?


A hírlevélküldő összekötést be kell állítanod a SalesForm felületén.
Ha megtörtént a beállítás, akkor a termék létrehozásánál az egyéb integrációk fülön egy legördülő menüben látod a létrehozott hírlevél csoportokat.

Ha ezt látod, akkor jó az összekötés és a SalesForm kommunikál a hírlevélküldővel

  1. Válaszd ki a terméknél a sikeres fizetés esetén a csoportot
  2. Adj le egy rendelés olyan mail címmel, amivel még nem rendeltél
  3. Várj akár 10 percet is és nézd meg, hogy a felhasználó benne van-e a feliratkozási listádban. Ha igen, akkor bekerült
  4. Ha a listában benne van, de levelet nem kapott, akkor a hírlevélküldő beállításai nem stimmelnek vagy felfüggesztették a fiókod, vagy elő kell fizetned, mert elértél egy korlátot.
     

Webhook tesztelése


  1. Kizárjuk a SalesForm hibát. Ezért a https://webhook.site/ oldalon generált “Your unique URL” címet kimásolod és azt állítod be a termékhez.
  2. Ne zárd be ezt az oldalt
  3. Adj le egy rendelést a tesztelni kívánt termékre
  4. Visszamész a webhook.site oldaltra, ami kiírja neked az eredményt, hogy mit fogadott.
  5. Ha fogadott valamit, akkor a SalesForm jól működik és máshol kell keresned a hibát.

Egyedi webhook tesztelése

 
 
A cikket folyamatosan bővítjük. Ha nem találtad meg a megoldást, akkor kérlek a cikk elején található módokon és formában kérj segítséget.
 

HELYES KÉRDÉS FELTEVÉS...


Az amikor a problémát és nem a tüneteket írod le.
Az nem probléma, hogy nincs tv, az a probléma, hogy nem tudod nézni a sorozatod.

Az nem probléma, hogy zárva az étterem. Az a probléma, hogy éhes vagy.

Vagyis.

Nem az a probléma, hogy nem tudod beállítani a 777 jogosultságot a connector.php mappájára és a WP sem küldi ki a belépési adatokat a klubtagsági rendszerhez.

A probléma az, hogy hiába adsz le egy teszt rendelést, nem jön létre a tanulói fiók.

 
 
 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, hiba, hibák

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.