Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Ingyenes konferencia, ami napi 100 ezer Ft bevételt termel. Érdekes igaz? Úgy döntöttem előadóként, hogy a 2020-as Marketing Fesztivál színpadán élményelőadás helyett inkább tudást adok a résztvevőknek. Elvittem a Megvalósító Napok rendszerének példáját, mely egyébként úgyis működő rendszer volt, hogy rengeteg hibát elkövettünk a megvalósítása során.

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

Hogyan tudod a vállalkozásodat a következő szintre emelni?
Automatizált rendszerrel kivitelezve már az első 7 nap több mint 600 ezret kerestünk egy ingyenes konferenciával, mégis hogyan?


Vannak tiszta helyzetek.

Jellegüket tekintve keserűek, savanyúak, de számodra tisztán láthatóak. Olyan szituk, amik nemcsak utólag, de menet közben is erőteljes maró gúnnyal nevetnek az arcodba a vállalkozásod ügyes bajos napjai során.  

Ilyen az (az én saját vállalkozói kudarcaim is ilyenek voltak), amikor az első hírleveledet megírod...

… és még csak visszajelzés sem jön rá.

Ilyen az, amikor először veszel fel munkatársat...

...majd lelép az első neccesebb helyzetben, jó nagy káoszt hagyva maga után.

Ilyen az például leülni egy partnerrel tárgyalni, valahogy az egész egy vihar előtti csendet produkáló perczuhatag. Mert a szitu már ott és akkor belülről vérzik, de csendesen.

 

Mire beletanulsz a fenti szituációk kezelésébe, vagy elkerülésébe, addigra borzalmasan sok idő telik el. Miközben céged építése miatt hanyagolod a szeretteidet és túl sok álmatlan éjszakát töltesz munkával. Ilyenkor a káosz és kimerültség retardált mértani sorozatát vagy képes előállítani.

Aztán vannak olyan helyzetek is, amelyeket eleinte nem látsz tisztán, idővel azonban összeáll a kép benned. Időből viszont nincs sok.

 

És vannak olyan helyzetek is, amelyekben úgy éled a mindennapjaidat, hogy ha rajtad múlna, soha nem derülne ki a negatív hatásuk.

 

A saját bőrödön ugyan tapasztalod a hatásukat, de a kiváltó okot felismerni? Na arra kevés az esélyed. Első ránézésre nem tűnnek veszélyesnek, időrablónak és pénzt zabáló tényezőnek – de még másodikra, harmadikra, sokadikra sem.

Ezek azok a hiénák a vállalkozásodban, amik mindig egy kicsit harapnak csak ki belőled – az idődből, a pénzedből, az energiádból –, a kis harapások idővel viszont nagyok lesznek.

 

Te pedig szép lassan elfogysz, kiégsz, eltűnsz.
 

 

Amikor az előadásomon dolgoztam, belülről égett bennem a tűz, mert meg akartam mutatni egy szeletet a résztvevőknek abból a felismerésből, ami az évek alatt kólintott fejbe, hogy az elmúlt években mennyi honlapot, mennyi ötletet próbáltunk ki és ezért mennyi pénzt fizettem ki a marketingeseknek.


 

Tudod, mennyit költöttem különböző a rendszerekre az elmúlt években?

 

Közel 10 millió forintot.
És ezek csak a kivitelezések voltak!

 

Azon gondolkodtam, hogy vajon mi az, ami egy vállalkozó harcostársnak a lehető legnagyobb ÉRTÉK. Rájöttem, hogy van, amivel a legjobb szoftveremmel sem tudok nekik segíteni:

Az időt nem tudom kipótolni...

 

Idő. Idő. Idő.


Egyetlen személynek sem tudod visszaadni az ellopott idejét.
A legszomorúbb, hogy saját magad elvesztegetett idejét sem kapod vissza.

Pedig gyakorta utólag jössz rá, hogy némi tervezéssel, egy frappáns stratégiával, egy ügyes hozzáállással okosabban is lehetett volna csinálni.

 

EZ a vállalkozói lét legnagyobb ára!

 

 

A Megvalósító Napok ingyenes konferenciával éveket akartam spórolni a vállalkozóknak

 

Ez egy olyan ajándék volt a vállalkozói társaimnak, ami engem is legalább annyira érdekelt, mint őket. Tudod, mint apu vasút modellje, amivel ő is szeretne játszani.

Megkerestem az ország legsikeresebb vállalkozóit és marketingeseit. Csupa olyan figurát, akik már rég túl vannak ezeken a dolgokon.

Akik először:

 

    - alkalmazottként robotoltak,

    - aztán elbukták az első nagy tárgyalásokat,

    - végigjárták az időigényes tévutakat,

    - megfizették a tanulópénzeket.

 

Belejöttek. Kitapasztalták. Megtalálták a működő stratégiákat, az okos és gyors megoldásokat. Ha kellett, akkor a kiskapukat.

És a területük legnagyobbjaivá váltak.

Vajon hogyan fognának ma neki bizonyos projekteknek, már tudva a megfelelő lépéseket; mégis okosan, a hosszú beletett évek minden tapasztalatának birtokában? Na erről szólt a Megvalósító Napok.

Nem motivációs előadások voltak, hanem minden interjú gyakorlati megvalósításokat tartalmazott.

Mert szíve mélyén minden vállalkozó azt keresi, hogy mi az, ami elhozza a sikert, az elismerést, az anyagi biztonságot és a szabadságot; mindazt, amiért elkezdett vállalkozni.

 

Keresi

  • a tökéletes ötletet
  • a tökéletes hirdetést
  • a tökéletes marketingeszközt
  • a tökéletes munkatársakat
  • a tökéletes időzítést.

 

Miközben úgy küzd, mint pocok a tarlótűzben. Kapkod jobbra, majd balra, belefog egyszerre 3-4 dologba is. Hátha…majd azzal…azt mégse.

Rengeteg percnyi munkával egyre csekélyebb eredményt produkál. A nap 14-16 órájában dolgozik – és mindezt kétségbeejtően alacsony hatékonyság mellett.

Elképesztően elfárad, de az év végén szinte semennyit sem nő az árbevétele.

 

 

Néha te is szívásnak érzed a vállalkozásod?

 

Én annak éreztem már sokszor.

Csak mindig hittem abban, hogy ott van a fény az alagút végén és lehet egyszerre több pénzt is keresni és kevesebbet is dolgozni.

Honnan tudhatod, hogy ezt meg lehet csinálni? Onnan, hogy mások már megcsinálták.

Ha ők meg tudták tanulni, akkor te is meg tudod tanulni. Ha ők meg tudták csinálni, akkor te is meg tudod csinálni. Csak el kell hinned. Aztán meg kell tudnod, mit is kell tenned.

 

A cél, stratégia nélkül csak vágy.

 

Ahhoz, hogy elérd a kitűzött célod, kell egy térkép. Egy terv, amit tudsz követni. A Megvalósító Napokkal számos ilyen térképet hoztam el a követőimnek.

30 sikeres vállalkozók üzleti titkait.
A siker képletét, egy mintázatot, ami szinte minden vállalkozásban ott van. De leginkább a gondolkodásmódjukban.

 

Ezt INGYEN megnézhetted, csak regisztrálnod kellett.


Megkaptad az összes videót, de kedvezményesen megvásárolhattad a Megvalósító Napok csomagot is, ha rájöttél, hogy nem tudod mindet megnézni. Esetleg vissza szerettél volna nézni ezt-azt, vagy ha jól jött volna egy jegyzet is, amiben keresni tudsz.

 

Ezt 30 000 Ft helyett 8990 Ft ért megvehetted (+ ajándék a hanganyag és a videókból készült jegyzetek).

 

Mondjak valamit?

Ezzel az ingyenes csalival és a kisebb elkötelezettséget megkívánó termékcsomaggal már a kezdetekben jól jöttünk.

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

Már az első 7 nap alatt 661 150 Ft-ot kerestünk bankkártyás fizetési megoldást használva

 

De te nem akarsz napi 100 ezret keresni?! Oké.
Csak a számlákat fizetnéd? Oké.
Te milliárdos akarsz lenni? Oké.

 

Hogyan tudnád ezt megvalósítani? 98 555 ezer Ft bevételre szert tenni azt jelenti, hogy napi 270 ezer FT-ot kell keresned. Ezt a számot leírni nemcsak könnyebbség, de kitűzött célként sem Mount Everest.

Ehhez kell egy szemlélet.

Kezd el úgy építeni a Balaton-parti halsütődéd, mintha láncot kezdenél el építeni minden egyes parton. Ez azért sikeresebb hozzáállás, mert ez esetben már az első pillanattól úgy állsz majd hozzá a feladathoz, hogy mindent dokumentálsz, annak érdekében, hogy át tudd majd adni a tudást a következő halsütődének.

 

Ehhez 27 db automatizmus építése elegendő, ami napi 10 ezer Ft-ot termel neked.

 

Nem a tökéletes rendszer a cél, hanem az, hogy megtanulj rendszereket építeni. Itt viszont mindez automatizált: azaz nem kellesz hozzá. És a mostani weboldalad mellett építed a 27 rendszert.

 

 

Hogyan tudod a vállalkozásodat a következő szintre emelni?

 

Úgy kezdődik a vállalkozói mese, hogy van időd, de nincs pénzed. Sokat dolgozol, mert nem tudsz pénzt rakni bele; helyette szorgosan lapátolod bele az idődet.

Majd a folytatás: nincs időd, de nincs pénzed sem. Nem jutsz egyről a kettőre, napi 16 óra munka mellett sem.
Érkezik a harmadik felvonás, amikor már van pénzed, de sincs időd. Ismerős ugye, amikor Balin a tengerparton is ott van a telefon a zsebedben?
Életed vágyott állomása viszont egy gondolkodó csendszoba, ide vágysz valójában, ahol már van pénzed és van időd is.

 

  • Ha van vállalkozásod, hogyan emeld a következő szintre?
  • Ha még nincs vállalkozásod, hogyan csináld jól elsőre?
  • Ha már építettél rendszereket, de azt akarod, hogy a következő átütő siker legyen, hogyan menj biztosra?

 

A SalesFormmal olyan rendelésautomatizációs platformot alkottunk meg, ami tulajdonképpen a vállalkozói célok elérését segíti elő különböző szoftverekkel. De rájöttem, hogy mindezt nem elég, ha mellette nem tanítottam meg neked, hogy mit és miért csináltam én a rendszerek építése során.

 

 

A honlapod halott, ha nem tud nyereségesen eladni, hiába is hirdeted azt

 

A kényelmetlen igazság az, hogy honlapod halott.
Olyan, mint egy csinos hoszteszlány, aki átadva a szórólapot hátralépve reménykedik, hogy vásárolni fog tőle valaki.

Ezt nevezik Reménymarketingnek.

Az automatizmus ellenben olyan, mint egy tökéletes értékesítő, amely képes eladni, szeretik a vevők és ők akarnak vásárolni tőle.
Pontosan olyan, mintha leklónoznád a legjobb értékesítőd.

 

 

Az automatizmussal

  • az adminisztráció helyett te döntesz az időd beosztásáról, birtoklod a vállalkozói szabadságod.
     
  • lesz vele egy 24 órában dolgozó online munkatársad, az igazi „virtuális asszisztencia” megvalósítója.
     
  • olyan értékesítőid lesznek, akik sosem betegszene le. Mindig tudják, hogyan vezessék végig a vevőt a folyamatokon, és pislákoló munkakedvük helyett a nap 24 órájában, a hét minden napján képesek rá.
     
  • nem csupán a számlázást automatizálhatod vele, de a termék vagy szolgáltatás kézhezvételét is.
     
  • munkaerőt és munkaidőt spórolhatsz.

 

 

Rendszerek építéséhez ehhez az 5 dologra van szükséged

 

De vajon melyik hozza a legnagyobb eredményt?

Nézzük sorjában.

 

 

1. Termékből ajánlat

 

Tegyük fel, hogy létezik egy fali polc 15 990 Ft-ért. Vajon megveszed-e?
Ha a másik megnyitott oldalon ugyanazt 15.900 Ft-ért adják, valószínűleg nem. Ez az árverseny végeredménye.

Hogyan teheted ezt elutasíthatatlan ajánlattá?

+22500 Ft értékben hozzáadott ajándékkal.
Megőrültem? Nem.

Ekként hozhatsz létre a termékből ajánlatot: mellérakod értékként azt, amit jelenleg is adsz hozzá. Csak eddig nem kommunikáltad.

 

Tehát elmondod az értékét.

 

A termék esetünkben itt ugyanaz, csak értékesebbé tettük. Pénzt cserélünk értékre.

Ez akár +250 % növekedést is hozhat a számodra. Szolgáltatás és digitális termékek esetén ezért mindig adj vizuális csomagolást is az ajánlatod mellé (pl. egy mockuppal).

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?


Mi adható értékként egy falipolc esetében?


 

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

Digitális termékek vizuális körítéssel.


 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

2. Publikálás

Találd meg a saját hangod.

Ha írni szeretsz, akkor írj. Ha videót könnyebben készítesz, akkor válaszd a videót. Ha a hangoddal ügyesebben bánsz, ott az anchor.fm és a podcast.

 

De miről írj, és mit mondj el?
 

Ami figyelemfelkeltő, amiben sztori van (miért ezzel foglalkozol, hogyan találtál rá). És ami mindig kísérje a tartalmad: egy ajánlat (azaz, mit kell csinálnia az olvasónak, hallgatónak).

 

El akarsz adni valamit? Erre figyelj:

  1. Ki vagy, miért vagy hiteles?
  2. Miben tudsz segíteni neki?
  3. Miért tőled kellene vásárolnia?
  4. Mit kell most tennie?

 

 

 

3. Rendelésautomatizálós rendszer

Forgalmat generálsz (hirdetsz), tartalommal látod el a látogatót, ….és automatizálsz.  Automatizálni tudod a fizetési folyamatokat is.

De minek automatizmusokban gondolkodnod ›››

Olvass róla bővebben!

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

Az ajánlatokat automatikusan kínálja fel a rendszer az olvasónak a megfelelő helyen és időben. Hogyan csináltuk? 


 

Ingyenes hozzáférést kínáltunk a videókhoz, azonban visszanézhetővé is tettük azokat ajándék hanganyaggal és jegyzetekkel, mely már fizetős csomagban volt elérhető.  Downsell-ajánlatunk pedig: „Nem viszed el csak a videót?”de, azt azért igen (konverziónövekedés itt is: 1,96%)

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?


Fő termék előtt kínálj valami olcsóbbat.


 

4. Forgalom

 

Hogyan hozd a forgalmat az oldaladra? A forgalomnak több forrása is lehet. Ilyen az, amiért megdolgozol

  • Saját üzleti blog
  • Youtube videók
  • vendégcikkek írása (máshol írsz és annak az oldalnak a forgalmát tereled át hozzád)
  • Pr cikkek (sajtónak írsz, hogy hozzák le az anyagod)

 

Közösségi média:

  • Fb posztok
  • Linkedin posztok
  • Pinterest posztok
  • Instagram történetek

 

Olyan forgalom is létezik, amiért fizetsz.

 

Facebook hirdetések

  • Kézi vezérelt
  • mesterséges intelligencia által vezérelt

 

 

Google Ads hirdetések

  • Kézi vezérelt
  • mesterséges intelligencia által vezérelt

 

És olyan forgalom is, ami a sajátod. Ő az igazi befutó. Neked ezt kell építened.

  • Pl. ilyen az E-mail-listád: akkor küldsz levelet amikor akarsz; és azzal, amivel akarsz.
  • Messenger chatbot: ez viszont csak részben a tied

 

Hogyan lehet nagyobb nyereséged? Csökkented a hirdetési költséged.
Növeled a konverziós rátát.

 

 

5. Mérés optimalizálás, újramérés

Megnézed, változtatsz. Majd megnézed, hogy jobban működik-e. Ennyi volna, mégis sokan kihagyják ezt a lépést.
Pedig minden apró változás hatalmas eredményt hozhat.

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

1%-os konverziónövekedés eredménye a számokban, nézd csak!


 

Mindig visszafele mérj, mert a jövő bizonytalan.

 

Melyik lépés hozza a legnagyobb eredményt a rendszerek építésében? Válasz nem lehet ez vagy amaz. Mindig kérdőjelezd meg azt, amit hallasz. Inkább próbáld ki és teszteld, nálad melyik lesz az eredményesebb. A dolgok, nem mindig azok, aminek látszanak. Nem a szarvas megy át az úton, hanem az út megy át az erdőn.

 

Hogyan építs milliókat érő online automatizmusokat?

 

A döntés a tiéd.

Továbbra is a vállalkozásod rabszolgája leszel, vagy megragadsz minden lehetőséget, hogy szabad vállalkozói életet élj?  Nem az utolsók között, hanem elsőként. Nézd meg Gary Vaynerchuk (Traffic & Conversion Summit keynote) előadását, ahol érthetően adja elő, hogy miért marad le a cégek többsége. 

Ha úgy érzed neked is segíthet a SalesForm a vásárlások automatizálásában és a vevők kiszolgálásában, akkor nézd meg a honlapunkat.

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : Marketing Fesztivál, marketing, automatizálás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.