Képzelj el egy űrlapot, mely azonnal használatra kész, honlapfüggetlen, és bevételt termel neked. Neked, a honlapkészítőnek. Aki a munkaóráid jelentős zömét pislákoló munkakedvvel töltöd, és sosem éred utol magad a projektekkel.
Hogyan tudsz egy kész űrlap segítségével fejlesztőként számos aha-élményt nyújtani a megrendelődnek?
Miről ismerhető fel a jó honlapkészítő?
Kérdez. Nem is keveset. Méghozzá célirányosan.
Ha profi honlapkészítő vagy, akkor egy valamit biztosan tudsz: stratégiai gondolkozásmód nélkül nem lehet honlapot létrehozni.
Ott vannak az ergonómiai és funkcionális problémák, az üzleti logikai tervezés, az ügyfél óhajai és a te olykor pislákoló munkakedved.
A honlapkészítés egy kalandos játszótér, ahol a marketingcsúszdán épp annyira megsérülhetsz, mint ahogy a biztonsági kérdéseket körbejáró mászókán leeshetsz. Ha egy weboldalon vagy landing pagen dolgozol, akkor egy valamit biztosan a fejedbe ver az élet: a szép az üzletileg nem lesz elég.
A bankkártyás fizetés bevezetése egy honlapon hatékony. Elsöprően hatékony.
A kérdés az, hogy mi a különbség két honlap között, mely két különböző kivitelezésben valósítja meg mindezt. Miért konvertál az egyik jobban, miért nem hoz néha érdemi konverziót a másik?
Miért őszül meg az ügyfél - vagy éppen te a honlapkészítő - az egyiknél, és miért oldja meg azt egy tollvonással a másik?
Mostani cikkemben azt mutatom be, hogy egy fejlesztést nem igénylő okos rendelési űrlappal hogyan születhetnek egy honlapkészítő cégnél irigylésre méltó eredmények.
A forgalom sokba kerül.
A látogatók vonzása egy honlapra már nem elég, a lényegi kérdések mindig egy honlapon belül dőlnek el: konvertál, avagy sem?
„A web a figyelem iparága, ahol a fő fizetőeszköz a felhasználó ideje. Mit néznek meg? Hol hajlandók elidőzni és hova fognak később visszatérni?”
Jakob Nielsen - a webergonómia egyik legnagyobb képviselője.
Talán te is tapasztalod, hogy egyre több megrendelő szeretne bankkártyás fizetést megoldani a honlapján belül, szeretné célirányosabban kiaknázni a mérési lehetőségeket, szeretne minél több dolgot automatizálni (számlázás, fizetés, utánkövetés).
Statisztikák szerint azok a B2B vállalkozások, akik minden teketória nélkül belevágnak az automatizálásba, már 6-9 hónapon belül 10+% árbevételnövekedést érnek el.
Ha téged e kihívások rögös és ingoványos ösvényeire kényszerített a sors, akkor az beárnyékolja a munkanapokat.
Hónapokat felölelő idő és energia; miközben lehetséges, hogy több projekt áll már egy éve, és a türelmetlenek a megrendelők is. Ebben a Mission In Possible küldetésben segíthet neked egy honlapfüggetlen okos rendelési űrlap, mellyel fejlesztés nélkül valósíthatod meg az ügyfél álmát.
A honlapkészítés egy kalandos játszótér, hogyan úszd meg a sérüléseket egyszerűbben?
Növeld akár 69% -kal egy feliratkozási űrlap konverziós arányát.
Amit a felhasználó a böngésző ablakban tapasztal, az a kezdetektől meghatározza a felhasználói élményt. Az pedig az első benyomást.
A Sales Form neked ráadásul időt és energiát spórol.
Egyik ügyfelünk számolt be arról, hogy akár a létrehozott online űrlapokkal napi 2-3 munkaórát is megspórolnak a programozóknál.
Kezdetben csak az alapvető formákra volt szükségük, ma már az ügyfeleik számára az online fizetés lehetőségét is promt adhatják meg. Ha megpróbálnának online fizetési rendszert létrehozni a semmiből, akkor sokkal hosszabb időt venne igénybe, mint amit a Sales Formmal valósítanak meg.
Tudtad? Jutalékot is adunk minden eladott Sales Form után, neked a fejlesztőnek.Mi a minimál, amit megkövetel tőled a szoftver? Ha többet megtudnál a „szuperhős-rendszeredről”, akkor kattints az infóért ide és tudj meg többet a Sales Form-ról itt >>>
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, honlapkészítés, honlap
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.