Hogyan spórolhat napi 2-3 munkaórát és növelheti a bevételét egy honlapkészítő cég?

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Képzelj el egy űrlapot, mely azonnal használatra kész, honlapfüggetlen, és bevételt termel neked. Neked, a honlapkészítőnek. Aki a munkaóráid jelentős zömét pislákoló munkakedvvel töltöd, és sosem éred utol magad a projektekkel.

Hogyan spórolhat napi 2-3 munkaórát és növelheti a bevételét egy honlapkészítő cég?

Hogyan tudsz egy kész űrlap segítségével fejlesztőként számos aha-élményt nyújtani a megrendelődnek?



 

Miről ismerhető fel a jó honlapkészítő?
Kérdez. Nem is keveset. Méghozzá célirányosan.


Ha profi honlapkészítő vagy, akkor egy valamit biztosan tudsz: stratégiai gondolkozásmód nélkül nem lehet honlapot létrehozni.
Ott vannak az ergonómiai és funkcionális problémák, az üzleti logikai tervezés, az ügyfél óhajai és a te olykor pislákoló munkakedved.
 

A honlapkészítés egy kalandos játszótér, ahol a marketingcsúszdán épp annyira megsérülhetsz, mint ahogy a biztonsági kérdéseket körbejáró mászókán leeshetsz. Ha egy weboldalon vagy landing pagen dolgozol, akkor egy valamit biztosan a fejedbe ver az élet: a szép az üzletileg nem lesz elég.

 

 

Az alábbi munkaórát spóroló és bevételt növelő űrlappal növelni tudod a konverziós arányt egy honlapon és több projektet tudsz bevállalni

 

A bankkártyás fizetés bevezetése egy honlapon hatékony. Elsöprően hatékony.
A kérdés az, hogy mi a különbség két honlap között, mely két különböző kivitelezésben valósítja meg mindezt.  Miért konvertál az egyik jobban, miért nem hoz néha érdemi konverziót a másik?

Miért őszül meg az ügyfél - vagy éppen te a honlapkészítő - az egyiknél, és miért oldja meg azt egy tollvonással a másik?

Mostani cikkemben azt mutatom be, hogy egy fejlesztést nem igénylő okos rendelési űrlappal hogyan születhetnek egy honlapkészítő cégnél irigylésre méltó eredmények.

 

 

Ahelyett, hogy hónapokig fejlesztgetnél; valósítsd meg már holnap az ügyfél álmát

 

A forgalom sokba kerül.
A látogatók vonzása egy honlapra már nem elég, a lényegi kérdések mindig egy honlapon belül dőlnek el: konvertál, avagy sem?

 


 „A web a figyelem iparága, ahol a fő fizetőeszköz a felhasználó ideje. Mit néznek meg? Hol hajlandók elidőzni és hova fognak később visszatérni?”
Jakob Nielsen - a webergonómia egyik legnagyobb képviselője.


 

Talán te is tapasztalod, hogy egyre több megrendelő szeretne bankkártyás fizetést megoldani a honlapján belül, szeretné célirányosabban kiaknázni a mérési lehetőségeket, szeretne minél több dolgot automatizálni (számlázás, fizetés, utánkövetés).
 

Statisztikák szerint azok a B2B vállalkozások, akik minden teketória nélkül belevágnak az automatizálásba, már 6-9 hónapon belül 10+% árbevételnövekedést érnek el.
Ha téged e kihívások rögös és ingoványos ösvényeire kényszerített a sors, akkor az beárnyékolja a munkanapokat.


Hónapokat felölelő idő és energia; miközben lehetséges, hogy több projekt áll már egy éve, és a türelmetlenek a megrendelők is. Ebben a Mission In Possible küldetésben segíthet neked egy honlapfüggetlen okos rendelési űrlap, mellyel fejlesztés nélkül valósíthatod meg az ügyfél álmát.

 

Hogyan spórolhat napi 2-3 munkaórát és növelheti a bevételét egy honlapkészítő cég?

A honlapkészítés egy kalandos játszótér, hogyan úszd meg a sérüléseket egyszerűbben?

 


 

A Sales Form így segít hozzá a sikeresebb és eredményesebb honlapok elkészítésében

 

  • Mobilbarát és könnyen használható felületet nyújt. Mert, ha egy oldal használata könnyű, kevesebb lepattanást kap. 

     
  • Könnyen kitölthető űrlapot adhatsz a megrendelőnek. Mert, ha egy űrlap kitöltésénél egy apró homokszem kerül a gépezetbe, akkor minden izzadás kárba veszett. Hiába szereztél rengeteg látogatót az ügyfélnek akár a könyvének eladási landing oldalán, vagy írtad meg a hatásos szövegét.

     
  • Egyszerű és unalmas űrlap helyett sokrétű marketingeszközt biztosítasz az ügyfélnek. Az online bankkártyás fizetés pl. már nem csupán a honlapon valósulhat meg, hanem egy QR kódnak köszönhetően szórólapra, plakátra, roll-up ra, névjegykártyára, könyvbe, újságba is rakható az űrlap elérhetősége.

    Automatizálható az ügyfelek kiszolgálása és az adminisztráció is. Független minden rendszertől, így szabadon választható bankkártyaelfogadó, online számlázó és online levelezőprogram is.


     
  • Gyorsabban és egyszerűbben adhatod meg a megrendelődnek a rendeléselhagyók automatizált visszaszerzését: a Sales Form bizalomépítő eszközeivel olyan lehetőségeket adhatsz meg egy általad elkészített honlapnál, mely a kosárelhagyásokat is minimalizálja.

    Ezzel növelheted a megrendelőd konverziós számait az eladásait tekintve. Mindez neked plusz munkaórák nélküli „aha-élménynyújtást” jelent.


     
  • Előbb adhatsz át egy honlapot a megrendelőnek. Míg máshol hónapokat vár egy-egy fejlesztésre (pl. bankkártyaelfogadás a honlapon), nálad mindezt néhány nap alatt megkaphatja. Mindezzel rövid idő alatt átvehetik és működtethetik a weboldalukat és rendszereiket.

 

  • Nagyobb wow-élményt adhatsz: B2B marketingfolyamatok minden lépése mérhetővé válik a megrendelődnek; az igazán klassz és dörzsölt kivitelezés mindemellett az, hogy a Sales Form egy rendszerbe is illeszti őket.

    bejövő lead-ek kvalifikálása
    upsell-lehetőségek kiaknázása
    kosárelhagyók visszahozása:
    online bankkártyás fizetés megteremtése
    automatizált számlázás megvalósítása

 

Növeld akár 69% -kal egy feliratkozási űrlap konverziós arányát.

 

  • Minden rendelési űrlapot testreszabhatsz a megrendelő saját márkájának megfelelően. Egyszer megveszed a szoftvert és használhatod több honlaphoz vagy márkához is.

     
  • Végre visszatérnek a hétvégéid és az ebédszüneteid: Ahelyett, hogy újabb fejlesztési feladatokon görcsölnél, rövidvágtában hozhatsz létre egy termékoldalt a SalesForm admin felületén és csuklómozdulattal illesztheted be a rendelési gombot a honlapba.

    Ennyire egyszerű. Használd több online űrlap létrehozására.

     
  • Villámtempóban megvalósíthatod az ismétlődő fizetést, illetve online bankkártyás fizetés lehetőségét egy honlapon a megrendelődnek.
    A több hónapos fejlesztési és munkaerőkapacitás helyett rövidítsd le a folyamatot néhány napra. A Sales Form támogatja a bankkártyás fizetést, az ismétlődő fizetéseket és a kétlépcsős fizetést is.

 

 

Amit a felhasználó a böngésző ablakban tapasztal, az a kezdetektől meghatározza a felhasználói élményt. Az pedig az első benyomást.
A Sales Form neked ráadásul időt és energiát spórol.

 

 

Hogyan teljesít a gyakorlatban a Sales Form egy honlapkészítő cégnél?
 

Egyik ügyfelünk számolt be arról, hogy akár a létrehozott online űrlapokkal napi 2-3 munkaórát is megspórolnak a programozóknál.

 

  • Az elmúlt fél évben pedig 43%-kal több honlapot sikerült átadni, mely során igénybe vették a Sales Form segítségét.
  • Az ügyfél nem kapott kevesebbet. Csak gyorsabban ért célba az álma.
  • Több ügyfelüknél tapasztalták az utánkövetés pozitív eredményeit. Több mint 80% a kosárelhagyók esetében végül megrendelésbe torkollott.

 

 

Kezdetben csak az alapvető formákra volt szükségük, ma már az ügyfeleik számára az online fizetés lehetőségét is promt adhatják meg.  Ha megpróbálnának online fizetési rendszert létrehozni a semmiből, akkor sokkal hosszabb időt venne igénybe, mint amit a Sales Formmal valósítanak meg.

 

Tudtad? Jutalékot is adunk minden eladott Sales Form után, neked a fejlesztőnek.Mi a minimál, amit megkövetel tőled a szoftver? Ha többet megtudnál a „szuperhős-rendszeredről”, akkor kattints az infóért ide és tudj meg többet a Sales Form-ról itt >>>
 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, honlapkészítés, honlap

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.