Hogyan vállalkozhatsz kis pénzből is sikeresen anélkül, hogy rossz szakértőknek lennél kiszolgáltatva?

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Amikor elkezdtem vállalkozni, azt gondoltam, hogy mindent meg kell tanulnom, mert csak akkor lehetek sikeres.
 

Meg kell tanulnom a könyvelést, a vállalkozás vezetését, a marketinget, az időbeosztást, a tárgyalást, a honlapkészítést, a kereső optimalizálást, a szövegírást, a videó készítést, a Google hirdetéseket, a banner készítést, a Facebook hirdetéseket, a Google analytics használatát és ha majd ez teljesül, akkor sikeres vállalkozó leszek.
 

 

Aztán rájöttem, hogy ezeket megtanulni sok sok évbe telik. A legnagyobb probléma pedig az, hogy hiába tanulnám meg, akkor is csak egy közepesen jó grafikus vagy honlapkészítő lehetnék. Ez elkeserítő.

Mégis belevágtam, mert akkoriban senki sem mondta el, hogyan lehetne mindezt sokkal jobban is csinálni.

 

Hogyan vállalkozhatsz kis pénzből is sikeresen anélkül, hogy rossz szakértőknek lennél kiszolgáltatva?
 

 

Hogyan lehet kis pénzből vállalkozást építeni anélkül, hogy mindent megtanulnál vagy szakértőknek lennél kiszolgáltatva?



Vágytam arra, hogy vállalkozó legyek, de nem voltak millióim.
 

Én csak arra vágytam, hogy azzal a pici kis pénzzel, amim volt, el tudjak kezdeni vállalkozni. 
 

Nem voltak millióim, de még csak százezreim sem arra, hogy minden terület legjobb szakembereit megtaláljam és megfizessem.
 

Pedig akkor úgy tűnt, hogy csak 2 lehetőségem van:

  1.  Megtanulom én, vagy 
  2.  megbízok vele valakit.

 

Ismered azt az érzést, amikor annyira keresel valamit a lakásban, hogy észre sem veszed, hogy végig ott volt a szemed előtt? 
 

Én a porszívót nem találom rendszeresen, pedig elé nagy :)
 

Vagy amikor kinyitod a hűtőt, nem találod amit keresel. Becsukod és újra kinyitod, hátha csak nem vetted észre. Aztán kiderül, hogy valóban nem láttad elsőre, de előbb elhangzik az a kérdés: nem láttad a … (mondjuk sajtot), ott volt a hűtőben.


Majd jön a válasz is: Ott van bal oldalt, a 2. polcon. 

És tényleg ott van. Hogy nem láttam eddig.
 

Mint egy jó bűvésztrükk. Ha megfeszülsz sem jössz rá, hogyan csinálta. Aztán amikor megtudod a titkot, annyira egyértelműnek tűnik, hogy nem is érted, miért nem jutott eszedbe.
 

Így voltam ezzel én is, amikor rájöttem a megoldásra. DE ne ugorjunk ennyire előre.

 

Nekem sokkal nehezebb vállalkozni, mint másoknak
 

Valahogy mindig is azt gondoltam, hogy nehezített pályán vállalkozom. Nekem nincs tartalékom, amit rááldozhatok a vállalkozásomra és amiből elguríthatom a hógolyót, amiből aztán lavina lesz.

Ismerős a hógolyó hasonlat? Amúgy érdekes módon, az senki sem zavar, hogy a hógolyó lefelé száguld a lejtőn a szakadék felé. Mint a legtöbb vállalkozó, aki azt hiszi pénzzel kell beindítania a vállalkozását. 
 

Csakhogy, ha pénz nélkül nem tudsz pénzt csinálni, akkor pénzel sem fogsz tudni. Ha ezt most nem érted, majd meg fogod. Ebben biztos lehetsz.

 

Szóval, mindig is azt gondoltam, hogy valahonnan sok pénzt kell keresni, hogy aztán azt bele lehessen tenni a vállalkozásba.

Kell mondjuk egy befektető, akik megfizeti azt a szakértői csapatot, aki aztán nekem dolgozik több különböző ötletem megvalósításán. Az egyik biztosan hatalmas világsikerré válna.
 

Ma már erről teljesen másképpen gondolkodom és ez a jó a fejlődésben.
 

Sokáig mentegettem magamat azzal, hogy a többieknek könnyű volt...
... nekik volt pénzük én pedig csak lassan tudok fejlődni, mert minden pénzt össze kell spórolnom és mindent meg kell tanulnom a nulláról.

Nekik könnyű volt, mert sokkal több feltétel volt adott a sikerhez. Mekkora önbecsapás ez a gondolat.

 

Nem pénzre van szükséged, hanem egy jobb gondolkodásmódra.
 

Talán a pénzhiánynál is sokkal jobban akadályozott a gondolkosásom.
Azt tudnod kell rólam, hogy nem hiszek a hurrá optimizmusban. A vonzás törvényét a legkárosabb gondolatok egyikének tartom, amit csak ki bírtak találni.
 

Vonzd be? Szerintem inkább cselekedj.
 

Szóval egyáltalán nem vagyok spirituális vagy ezo beállítottságú.
 

A gondolkodásmódban viszont hiszek.
Hiszem, hogy az embert leginkább a saját gondolatai tartják vissza a sikertől. Ha képes megváltoztatni a gondolkodását és azt, ahogyan a világot látja, akkor elképesztő eredményekre lesz képes.

A világrekordok is úgy születnek, hogy van aki megdönti. Így mások is elhiszik, hogy lehetséges megdönteni ezt az új rekordot is, így ők is megdöntik.
 

Ha elhiszed, hogy meg lehet csinálni, akkor meg is fogod tudni csinálni.


Amikor látod, hogy valaki képes egy jó reklám kampánnyal pár nap alatt 20 millió forintot keresni, akkor ledöbbensz.

 

Hogyan vállalkozhatsz kis pénzből is sikeresen anélkül, hogy rossz szakértőknek lennél kiszolgáltatva?
 

 

Viszont elhiszed, hogy ezt meg lehet csinálni, hiszen az a másik is megcsinálta.
 

Ugyan mivel jobb, ügyesebb vagy okosabb nálad?

Semmivel.
 

Ha ő meg tudta csinálni, akkor te is meg tudod csinálni. Ez a legnagyszerűbb dolog a modellezésben. Másolhatóvá válik a siker.
 

Mégsem olyan egyszerű ez. Hiába tudom én is.
 

Attól, hogy látok másokat szerintem túlértékelt tréningeket eladni 500.000 Ft ért, nem tett képessé arra, hogy én is elkezdjek ilyen tréningeteket árulni.

 

Tudod miért?
 

Mert nem hiszem, hogy tudnék annyi értéket adni egy tréning alatt, ami megéri ezt az összeget. És ha nem tudok ennyi értéket adni, akkor csalónak érezném magam.
 

Ez valahol egy belső korlát. Nem hiszek eléggé magamban és nem hiszek eléggé a tudásom értékében.
 

Pedig ha az emberek azzal a tudással, amit adok nekik képesek sokkal több pénzt keresni, akkor miért nem érné meg? Márpedig tudnak, hiszen olyan vállalkozások nőttek ki a kezeim alól, amik éves szinten termelnek 500 millió forintot. Megéri befektetni a tudásodba 500e Ft-ot, ha ilyen eredmény is lehetséges? Persze. Csak nekem is el kellene hinnem.
 

Egyszer megkérdezték a Silicium völgy egyik legsikeresebb befektetőjét, hogyha kiírhatna egyetlen egy tanácsot egy óriás plakátra, akkor mi lenne az. Ezt válaszolta habozás nélkül: emelj árat!


És ez annyira mély.
 

Neked is árat kellene emelned, csak nem mersz. Nekem is, csak van bennem valami belső gát, valami gyermeki kishitűség, ami nem engedi.
 

Tudod hogyan lehet ezt a gyermeket felnevelni? Ha elkezdesz te is drága tanfolyamokat megvásárolni. Ha elkezdesz drága termékeket vásárolni. Amiknek az árát kifizetni is fáj.
 

Akkor rájössz, hogy fáj, de nem történik katasztrófa. Akkor rájössz, hogy drága volt, de megérte. Vagy arra jössz rá, hogy drága volt, de te sokkal többet tudnál nyújtani a vevőidnek.
 

Ha elkezdesz költeni drágább dolgokra, akkor el fogod hinni, hogy mások is hajlandóak lennének drágábban is megvenni azt, amit most kínálsz. És idővel képes leszel árat emelni és végre elkezd beindulni a vállalkozásod. Most mégis félsz tőle, már akkor is, ha csak belegondolsz.

 

Picit elkalandoztam.
 

Szóval ott állok friss vállalkozóként és nincs pénzem, nincsenek meg a jó gondolkozási mintáim és nincsen angyal befektetőm sem, aki teletömhetne pénzzel és ezzel tönkre tehetné a jövőmet.

 

Sajnos, a legtöbb vállalkozót a befektetés tesz tönkre. Ugyanis nem tanulnak meg eladni. Nem tanulják meg hogyan lehet a piacból megélni. Azt tanulják meg, hogyan lehet sok pénzt elkölteni. Nagyon káros tud lenni. De ez egy másik téma lesz majd.
 

Újra vissza...
 

Lehet számodra is ismerős dilemma. Mit tegyél? 

  1. Nincs időd mindet megtanulni és nincs pénzed rossz szakértőket megfizetni.
  2. Mit tegyek, ha nem mehetek sem balra, sem jobbra?
     

Ez a feladvány lehetetlen lenne?
 

Közel sem az.

Mert lehet előre menni, hátra, ugrani, mászni, ásni és repülni is. Sokkal több lehetőség van, mint amennyi elsőre jónak tűnik.

 

Az egyik ilyen lehetőség, amibe beleszerettem azok a szoftverek.
 

Hatalmas felismerés volt számomra, hogy mennyi mindent ki lehet váltai szoftverekkel, csak meg kell találni a megfelelő szoftvereket és úgy kell kialakítani a folyamatokat, hogy legyen bennük ismétlődő mintázat. Mert ami ismétlődik, azt sokkal jobban elvégzi egy szoftver.
 

Vagyis csak meg kell találnom azokat a szoftvereket, amik segítenek nekem a vállalkozásomban.
 

Így nem kell megtanulnom a programozást, mert léteznek olyan szoftverek, amikkel könnyedén el tudom készíteni a saját honlapomat.

Bármit nem tudok megcsinálni velük, de valóban kell nekem minden? Vagy elég lenne csak azt használni, ami pénzt is termel?
 

Mert ha megváltoztatom a gondolkozásom és nem olyan honlapot szeretnék, ami olyan amilyet megálmodtam, hanem olyan honlapot, ami inkább pénzt termel, akkor máris könnyebb dolgom van.
 

Akkor tudom, hogy nekem landing oldalra van szükségem. A landing oldal, egy olyan honlap, ami arra jött létre, hogy bemutassa az ajánlatom és a végén rávegye a látogatót arra, hogy iratkozzon fel a listámra vagy vásároljon tőlem. A feliratkozási oldalt hívják squezze page-nak vagy opt-in oldalnak. Az értékesítési oldalt pedig sales page-nek. Gyűjtőnevén landing page-nek. Ugyanis erre az oldalra landol a látogató, amikor kattint a hirdetésre, vagy egy linkre, vagy egy Facebook posztra.
 

Ha pedig nekem landing oldal kell, akkor máris sokkal egyszerűbb minden. Hiszen ezeknek az oldalaknak van egy bevált felépítése és struktúrája. Nekem csak kell egy olyan szoftvert találnom, ami a tipikus landing page elemekből áll össze, mint egy legó. Így saját magam is össze tudok állítani ilyen oldalakat.
 

Ilyen szoftver az ingyenes mobirise.com
 

Aztán idővel arra is rájöttem, hogy még grafikusra sincs szükségem, aki megtervezi nekem az oldalam kinézetét, mert egyszerűen modellezhetem a sikeres oldalakat.
Megnézem, hogy az adott iparágban kik azok, akik sikeresek és milyen honlappal lettek azok.
 

Valószínű nem véletlen, hogy ilyen az oldaluk. Vagy utálják a pénzt és lapátolják a kukába vagy pedig tudják mit csinálnak, mert már sokmindent kipróbáltak.
 

Szóval a garantál siker receptje, ha fogom ezeket az oldalakat és lemodellezem őket. Így találtam egy zseniális megoldásra,  amiből megszületett a honlapszerkeszto.hu oldal. Ott egy mesterséges intelligencia a megadott oldal alapján újra építi egy vizuális szerkesztő felületen a kiszemelt oldalt. Neked csak át kell írni a szöveget, kicserélni a képeket és készen is vagy. 

 

Persze profi honlapkészítő szakértőre szükséged lesz, de már csak akkor ha a díját kitermelte a honlapod.
 

Akkor már megbízhatsz egyet, hogy készítsen a mostaninál jobb oldalt.

 A hangsúly pedig itt van: jobb oldalt készítsen, ami jobban konvertál. 
 

Vagyis, ha most 100 látogatóból 4 vásárol, akkor csináljon olyan oldalt, ami legalább 5 vásárlót hoz. Hiszen ezért éri meg fizetni egy szakértőnek.
 

Így pedig megoldottam mindkét a problémát: hogy honnan lesz pénzem szakértőre és azt is, hogyan találok olyat, aki valóban jó. A rossz szakértő nem fog jobb oldalt készíteni és akkor nem is fizetek neki.
 

2 problémát is megoldottam egycsapásra.
 

Rájöttem, hogy könyvelő nem leszek, viszont rengeteg dolgot lehet automatizálni ezen a területen is. Ilyen a számlák kiállítása vagy épp a főkönyvi feladás. Így a könyvelőnek csak elküldök fájlokat és ő feltölti a számítógépére és máris sokkal könnyebb könyvelni. 
 

Hamarosan 2020 ban arra is lehetőség lesz, hogy a szoftverek hozzáférjenek a céges bankszámládhoz és elvégezzék a könyvelési munkát, amit csak át kell majd néznie valakinek.  Olcsóbb, jobb és gyorsabb könyvelés. Ráadásul mindig mindent azonnal tudni fogok a cégemről. Mennyi lesz a fizetendő áfa, milyen kiadásokkal kell számolnom. 

A könyvelők pedig átalakulnak adótanácsadókká, akik segítenek nekem, hogy minél jobb pénzügyi döntéseket tudjak hozni. 
 

Ezek a szoftverek pedig a számláimat is el fogják utalni, ahogy a fizetéseket és a járulékokat is. Mennyi idő és munka felszabadulni. Imádom.

 

Aztán találtam olyan szoftvereket is, amikkel egyszerűen lehet kezelni a hirdetéseket is. Az adwords hirdetések kezelésére tökéletes megoldás az opteo.com. Ez a szoftver egy mesterséges intelligencia segítségével átnézi, állítja és javaslatokat tesz az adwords fiókod beállításaira. Szól mikor kell új hirdetést írnod, mikor kell új kulcsszót felvinned vagy licitet emelned.
 

Dolgoztam már együtt sok hirdetéskezelővel, de egyik sem dolgozott ennyit a fiókomon, csak beállították és ha működött nem is nyúltak hozzá.
 

Most csak megfizetek egy szakit, aki beállítja nekem a hirdetési fiókomat, majd rábízok mindent az opteo-ra. Dolgozik rajta pár hónapig. Aztán fogok egy Google hirdetési szakit és azt mondom neki, hogy csináljon jobb vagyis nyereségesebb reklámot, mint a szoftver. A jobb reklám azt jelenti, hogy kevesebb pénzből ér el több konverziót, ami itt a vásárlást jelenti.

 

Így nem kell azon aggódnom, hogy milyen szakembert találtam: jót vagy rosszat? Megéri a pénzét vagy nem éri meg? Átver vagy jó munkát végez?

Mert pontosan tudom. Ha jobbat csinál, akkor jó munkát végez. Ha nem… akkor leszerepelt.
 

Ugyanez működik Facebook hirdetésekre is. Ott is létezik ilyen szoftver: a madgicx.com, ami szintén egy mesterséges intelligencia segítségével kezeli a hirdetéseimet. Automatikusan. Elképesztő.
 

A folyamat ugyanaz. Fogom a szoftvert, hagyom, hogy optimalizálja a hirdetéseimet és aztán pár hónappal később megbízok egy szakit, hogy próbáljon jobbat csinálni, mint a szoftver. 

Így egyből látom, hogy jó embert találtam vagy kóklert.

Van ennél egyszerűbb?

 

Egyre zseniálisabb szoftverek vannak, igazam van?
 

És a legjobb, hogy ezek a szoftverek napi 24 órában nekem dolgoznak. Nem csapnak be, nem mondják hogy dolgoztak, amikor nem is és nem keresnek kifogásokat.

A legjobban mégis azt imádom a szoftverekben, hogy nem kell könyörögni nekik és várni rájuk.

 

Álmoszerűen tökéletesnek hangzik, igazam van?
 

A szoftverek elhozzák nekünk az aranykort és az emberiség boldogan, gazdagon éli az életét, mert most már a szoftverek végzik el a piszkos munkát.
 

Csak volt itt egy komoly probléma. Vagyis nem is csak egy, szinte minden megoldással komoly gondok voltak.

A landing oldalt csak akkor lehet optimalizálni, csak akkor lehet elkészíteni és aztán kiadni egy profinak, ha lehet mérni a hatékonyságát. És hogyan méred, hogy mennyire jó egy honlap?
 

Igen, azzal, hogy mennyit adott el egy hónap alatt.
 

Nade mit érsz utalásnál? Semmit sem. Mert attól, hogy jött egy rendelés még nem kaptad meg a pénzed. Csak egy ígéretet. Régen örültem, hogy számlázhattam, mert azt hittem, hogy ilyenkor csörög a kassza. Aztán rájöttem, hogy a számlákat az emberek nem mindig fizetik be, sőt.

Probléma volt a Google hirdetés kezelővel is. Hiszen a konverziót az eladásból lehet kiszámolni. 
 

Csak akkor tudja a szoftver kezelni a hirdetéseim, ha tudja, hogy melyik kulcsszó működik jól. Ha tudja melyik hirdetés a sikeres és melyik nem az. Ez pedig onnan tudja, hogy melyik mennyiért hoz vevőket.
 

Vagyis meg kell oldani azt, hogy a hirdetési fiókba visszakerüljenek a vásárlási adatok és lehessen tudni, hogy melyik hirdetés mennyi pénzt hozott és mennyit költött a pénzemből. Nem kábéra, hanem pontosan.
 

A Facebook hirdetésekkel sajnos ugyanez volt a probléma. Ha nem tudom pontosan megmondani, hogy melyik hirdetés mennyi pénzt hozott, akkor mi alapján optimalizálok? Megérzések alapján? 
 

Talán egy szakértőnek menne, de egy szoftver nem a megérzéseire, hanem a számokra és a tényekre hagyatkozik. Szerencsére :)

 

Ezek pici problémának tűnnek, mégis mindent megakasztanak. 
 

Hiszen bármit is akarok automatizálni, előbb meg kell oldanom a rendelés problémáját.

Előbb meg kell oldanom, hogy bármivel is készítem el a landing oldalam, arra tehesek egy rendelés gombot, ami elvisz egy rendelési űrlapra, ahol megadhatja a vevő az adatait, ahol aztán bankkártyával fizethet és aztán tudom kezelni, hogy mi minden történjen a fizetés után.
 

Így született meg a SalesForm rendelés automatizáló platform.



Most bármivel is készítem el a honlapom, csak beteszek egy rendelési gombot. Ha sikeresen fizetett bankkártyával, akkor pontosan meg tudom mérni, hogy az oldalamra érkező látogatókból mennyi vásárló lett.


Így fel tudok venni egy jó szakértőt, aki képes nekem egy sokkal jobb honlapot készíteni, mint amit én készítettem magamnak. 
 

És semmit sem kockáztatok, mert az általa készített honlapot és az eredeti honlapomat AB tesztelem. Csak a forgalom felét küldöm a szakértő honlapjára és megnézzük, hogy az ő B verziója, vagy az én A verzión nyer.
 

Ha valamit nagyon rosszul csinált, akkor is csak a forgalmam felét bukom el, nem az egészet. Ráadásul azonnal leállíthatom a tesztet és minden visszatér a normális kerékvágásba.

 

Ha pedig valóban szakértő, akkor ő fog nyerni és ezt akarom én is, mert így tudok fejlődni.

 

A Google hirdetések esetén szintén hasonló a helyzet. A sikeres fizetés után a pontos összeget visszaküldi a SalesForm a Google rendszerének így lézerpontosan látom, hogy melyik kulcsszó, melyik hirdetés, mennyi rendelést hoz és mennyiért.
 

Így már a szoftverek is tudnak dolgozni és tehetik azt, amihez a legjobban értenek: számoljanak és a másodperc tört része alatt változtassanak meg paramétereket úgy, ahogy nekem az a legjobb.
 

A Facebook hirdetések esetén pontosan ugyanez történik. A hirdetési rendszer megkapja, hogy mennyi volt a vásárlás összege, így a Facebook felületén látszani fog, hogy mennyi pénzt költöttem és mennyit kerestem. Nem kábé, Pontosan.
 

Így pedig a szoftverek képesek kezelni a hirdetéseimet automatikusan.

Ha pedig megbízok egy szakértőt, akkor csak annyit mondok neki, hogy csináljon jobbat.

Pontosan látszik, hogy mikor kezdett el dolgozni a hirdetéseimen és azóta jobb vagy rosszabb lett minden.
 

Én arra számítok, hogy minden sokkal jobb lesz, hiszen azért szakértő. Viszont ezt nem bemondásra hiszem el. Tegyen le teljesítményt az asztalra, mutassa meg, hogy ért hozzá, mert hülye azért nem vagyok.

 

Egyszerűen a szoftverek teljesen átalakítják az életünket és most itt arra gondolok, hogy jobb irányba vitték el.

 

Megoldják azt a dilemmát, hogy megtanuljam vagy drága pénzen megbízzak valakit.

A szoftverek mindig sokkal olcsóbbak leszek, mint az emberek és ez így van jól. Fizessék meg a szakértőket és tűnjenek el a piacról azok a kóklerek, akik csak szakértőnek mondják magukat.
 

Ez a természet rendje. Az életképtelen kiszelektálódik.

 

A legjobb az egészben az, hogy nem is kell tudnom, hogyan kell honlapot készíteni vagy hogyan kell reklámozni, hogy el tudjam dönteni, átvernek a szakértők vagy jó munkát végeznek. A számok magukért beszélnek. Jobbat készít vagy rosszabbat? Több rendelést hoz vagy kevesebbet?
 

És ahhoz, hogy ki tudd élvezni ezt a szoftveres kánaánt nem pénzre van szükséged, csak arra hogy legyen nálad online bankkártyás fizetés.
 

Ha megoldod az online bankkártyás fizetést, akkor már lehet mérni. Ha lehet mérni, akkor tudsz szoftvereket használni és már meg tudsz bízni olyan embereket, akik valóban szakértők és valóban előrébb viszik a vállalkozásod. 

 

Az online bankkártyás fizetés a kulcs és legegyszerűbben a SalesForm használatával tudod bevezetni a vállalkozásodba.
 

A SalesForm pedig megoldja, hogy ezek a szoftverek együtt dolgozzanak, mint ahogyan egy zenekarban együtt dolgoznak a különböző hangszerek, hogy a végén egy katartikus, mindent elsöprő koncertet adjanak, ahol állva tapsol a közönség.

Az szeretném, hogy neked is állva tapsoljanak és megkapja a vállalkozási ötleted a megérdemelt elismerést.

 

Hogyan vállalkozhatsz kis pénzből is sikeresen anélkül, hogy rossz szakértőknek lennél kiszolgáltatva?
 

 

Ehhez tudod mit kell tenned?
 

Cselekedni és belevágni. Ha eddig halogattál, próbálj ki valami újat.

Köszi, hogy elolvastad és további szép napot neked.

 

 

Miért érdemes podcastet hallgatni?

- mert akkor is tudsz fejlődni, ha éppen utazol. Vagy takarítasz, esetleg főzöl. Tudsz tanulni edzés, kertészkedés, sétálás közben. Vagy amikor mész a gyerekért az iskolába.
A legjobb, hogy egyszerre több dolgot is tudsz csinálni. Még pihenhetsz is csukott szemmel.

A mai epizódot itt találod: https://anchor.fm/salesform/episodes/Hogyan-vllalkozhatsz-kis-pnzbl-sikeresen-anlkl--hogy-rossz-szakrtknek-lennl-kiszolgltatva-e8opae

De hallgathatod a kedvenc platformodon is:
Google: https://www.google.com/podcasts?feed=aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy9lYmNjOTM0L3BvZGNhc3QvcnNz
Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/4x-es-bevételnövekedés-rendelési-automatizmusokkal/id1482588797?uo=4
Spotify: https://open.spotify.com/show/3LO7Dx2I6fD1cKa65xpBtm

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : kisvállalkozás, online vállalkozás, kata, KATA, egyszemélyes vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.