Így használd a Sales Form rendszerét a több eladásért

Kategória: Esettanulmányok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Rendszer. Talán ez az, ami neked is hiányzik a vállalkozásodból. Pedig, ha rendszert vittél az életedbe, akkor nemcsak a cégedben tudsz dolgozni, mint egy napi tűzoltás, hanem azon tudsz dolgozni. Nem egyszerű marketingtrükkről beszélek; hanem egy olyan hozzávalóról, ami abban segít, hogy jobban kommunikálj a vevőddel, több vásárlód és bevételed legyen, neked cégvezetőként pedig több szabadidőd. Vele végre irányíthatod a saját sorsod, megteremted a szerencséd és felépíted a saját birodalmad. Nem ez az, amire vágysz?

 

Így használd a Sales Form rendszerét a több eladásért

Lehetséges: több bevétel jön, miközben te Balin nyaralsz?


Ha vállalkozó vagy, akkor egy valamit egészen biztosan te is gyakorta csinálsz: agyalsz. Ilyenkor létfenntartó polgári körré avatva saját magad, próbálsz rájönni mit hogyan és miként változtass, hogy több hasznod legyen.

Előkerül a könyvelőd, az adatok, számlák és kivonatok; mert a cashflow az a pénzügyi eszköz, amivel igyekszel a vállalkozásod pénzügyi helyzetét átlátni. Gyűjtöd a puzzle-darabokat és igyekszel átlátni az információmorzsákat; keresed az összefüggéseket.

Ha reggel szembejön veled a marketingesed, akkor Isten irgalmazzon neki, mert újabb feladattal láttad el aznapra; a kérés ugyanaz, mint tegnap: több eladást akarsz.

Ha a B2B szektor rögös és ingoványos ösvényeire kényszerített a sors, próbálod megtalálni az eszközeidet, hogy a B2b marketingfolyamatok minden lépése mérhetővé válhasson a számodra.

Milyen kényelmes lenne a marketing, ha csak össze kellene rakni egy jól konvertáló oldalt, mely utána szállítja magától automatizáltan a vevőket.

 

Figyeled?
Jól konvertál. Szállít. Automatizáltan. Vevőket.
A legfontosabb kulcsszavak, amiket jegyezz meg a cikk végéig.

 

Mi lenne a hasznos stratégia?

 

Automatizálj a több eladásért - de az sem mindegy hogyan
 

Különösen B2B automatizáció terén elmondható, hogy számos szoftver létezik, de ezek többsége önmagukban még csak részeredményeket tud produkálni - ráadásul nem magyar programok (Madkudu, Intellimize, lead - generálásban a Drift stb.).

Azonban azon kívül, hogy fontos a B2b marketingfolyamatok minden lépésének mérhetővé válása; az igazán dörzsölt kivitelezés az, amelyik egy rendszerbe is illeszti őket. Egységben az erő.

Legyen szó a bejövő lead-ek kvalifikálásáról, az upsell-lehetőségek kiaknázásáról, a kosárelhagyók visszahozásáról, a viselkedés-alapú megfigyelések kiaknázásáról. Sőt az automatizáció egyik sarokkövet sem hagyja ki: a bankkártyás fizetést és automatizált számlázást. Mert a vágyad neked is valami hasonló:

 

 

Több bevétel, hatékonyabban, arányaiban kevesebb költséggel.
A képlet egyszerűnek tűnik, nem az.

 

Mert eléréséhez kell egy olyan hozzávaló is, amit úgy hívnak, hogy omnichannel. Ami azért segít több bevételhez, mert több embert tudsz elérni és mozgósítani, méghozzá több csatornán keresztül.

Az az összefüggésekre törekvő rendszer, amiben a vevők több csatornán is eljuthatnak a terméked megvásárlásáig. Ha ezek a lehetséges vásárlói utak a különböző csatornákon mind egy rendszerbe vannak összefűzve, akkor egymást támogatva hatékonyabb értékesítést és ügyfélélményt is eredményeznek a marketingfolyamataidban - erről bővebben előző cikkemben.

Nem elég tehát pusztán az, ha sok csatornát használsz. Csak akkor fogod ezt sikerre vinni, ha összehangoltan, rendszerben teszed.

Ebben segít neked egy magyar találmány, az okos rendelési űrlap: a Sales Form.

 



 

A Sales Form segít, hogy automatizáld a rendeléseket – azaz több visszatérő és hálás vevő és több szabadidő neked
 

Ezek a rendelések szó szerint beinthetnek a hétvégéknek és ünnepnapoknak, mert ekkor is pénzt keresnek neked. Izzasztó számlázási örömpercek helyett kényelmes mindennapokat teremtenek, mert precíz könyvelést biztosítanak.

Egy olyan rendszered lesz, mely működőképes és stratégiát követ. A vevőd pedig a nap 24 órájában ki lesz szolgálva, gyorsan és a legkényelmesebben. Sőt, azokat sem küldöd el, akik idővel a legjobb ügyfeleid lehetnének.

 

 A Sales Form támogatja a bankkártyás fizetést, az ismétlődő fizetéseket és a kétlépcsős fizetést is. Mert tudtad? A vevőid bankkártyával és online fizetnek a legszívesebben. Az MNB jelentése szerint a bankkártyás fizetési mód villámtempóban kezdett el terjedni már 2016-ban is. A bankkártyás fizetéseket tekintve az internetes vásárlások száma pedig padlógázzal tört az élre.

 

Miért jó az azonnali fizetés a banknak, az usernek, és neked a vállalkozónak?
Itt alaposan kiveséztük; ahhoz hogy komoly cég legyél a jövőben, egyre inkább megkerülhetetlen az online bankkártyás fizetés kifejezés lobogtatása a számodra is.

 

 

67,19% nagyobb forgalom, avagy a kosárelhagyás kezelése egyszerűen?
 

67,19 %.

Ennyien hagyják el átlagosan az oldalad (ők a kosárelhagyók, avagy rendeléselhagyók az esetedben) anélkül, hogy fizettek volna - a statisztikák szerint.


Az ok sokféle lehet:

Nem volt pénz a kártyán?
Meggondolták magukat, inkább utalnának?
Jött egy hívás?

 

Azonban a Sales Formmal nem szükséges, hogy fehér zsebkendővel integess nekik, egyszerűen visszahozhatóak a fizetési folyamatba.
Mert a Sales Formban az Eladások menüpontban láthatod az összes eladást, melyet ki is tudsz listázni.


Egyszerűen a sikertelen fizetéseket kiszűrve rendet rakhatsz a zavarosban. Írhatsz nekik, telefonon is keresheted őket, kiszűrheted a listát, és leadhatod a sales-esednek. Vagy akár automatizálhatod is folyamatot egy 3 részes hírlevélsorozattal, melyben visszacsalogatod a vásárlási folyamatban, ahol a Sales Formnak hála nem szükséges újra megadni az adatait.

Mégis hogyan? Nézd meg a videót és növeld a tényleges vásárlások számát a Sales Formmal pofonegyszerűen.

 

 

Ezzel elkerülheted, hogy lezáratlan lead-folyamatokkal bajlódjon a sales-csapatod, vagy túl sok idő és energia menjen el az értéktelen emberekre. Több idő jut az eladásra, és az utánkövetéssel és a meggyőzéssel sem fognak foglalkozniuk. Elvégzi helyettük a szoftver. A folyamat pedig tökéletesen automatizálható, mérhető és tovább tökéletesíthető. Egyszerű és tökéletes lehet a lead-szegmentálás!

 

 

A Sales Formmal a vásárlási folyamat olyan egyszerű lesz, mint a faék
 

Ismerd meg hozzá a Sales Form rendszerét, amivel a teljes folyamatot fel tudod építeni anélkül, hogy hozzá kellene nyúlni a meglévő honlapodhoz.
 

  • A leaded megrendeli online a terméket és bankkártyával azonnal kis is fizeti.
  • A számlázás irtó pontosan azonnal végbemegy, és kézhez kapja az elektronikus számlát e-mailben. A honlapodba a rendelés gombot úgy építed bele, hogy az egyszeri ajánlat elfogadásakor az adott terméket ill. szolgáltatást a Sales Formon keresztül vásárolja meg.
  • A vásárlásról megkapja az elektronikus számlát a szamlazz.hu vagy a billingo.hu –tól.
  • Nálad bekerül a CRM-rendszeredbe a különböző adatokkal, amikre a sales-csapatnak csak a megfelelő időben rá kell állnia.

 

A sikeres fizetést követően pedig számos automatizmust tudsz elindítani.

Ha úgy érzed nincs időd minden fontos dologra. Ott a napi “tűzoltás”, az adminisztráció, a vevőhajkurászás, a túl sok operatív feladat és “neked kell mindent csinálni”; akkor komoly prioritási gondokkal küzdesz.  

A stratégiai feladatokkal építed, fejleszted ugyanis a vállalkozásod. A stratégiai teendőkkel építed a vállalkozást, az operatív teendőkkel pedig működteted. Gyere ki az operatív folyamatokból az automatizáció segítségével fényes győzelmet aratva a nyögvenyelt értékesítési folyamatok felett.

Így fordulhat elő, hogy több bevétel jön, míg te Balin nyaralsz…

 

Váltsd százezres bankókra a néhány ezrest. Mivel programozási hátteret nem igényel, és akár havi 3500 Ft ÁFA-ért használhatod. Tudj meg többet a Sales Form-ról itt >>>
Ha pedig kérdésed van, akkor használd lent a komment lehetőséget.

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, eladás, automatizálás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.