Ebben a cikkben az ismétlődő fizetési hibákat és a működésu sajátosságokat szedjük össze.
A cikk folyamatosan frissül.
Recurring avagy az ismétlődő fizetési hibák és sajátosságok
Írtunk egy hasznos cikket arról, hogy az ismétlődő fizetés az OTP SimplePay esetén hogyan igényelhető. Olvasd el.
A terméket véletlenül hetes vonásra tettem havi helyett. A vevő 04.01-én regisztrált és ma tévesen vont le tőle pénzt. A pénzt visszatérítettük természetesen azonnal. A terméket kijavítottam havi vonásra, a következő vonásnak 05.01-05.10 között kéne mennie helyesen.
Elég annyi, hogy havira áttettem?
A vonás pillanatában megnézzük a terméket, amire előfizetett (ezt ugye lehet módosítani is), annak az árát és a vonási ciklusát. Ez alapján beidőzítjük a következő vonást.
Ha a vonás után módosítasz a terméken, akkor a következő vonásnál fog életbe lépni a módosítás.
Vagyis amit most változtattál, a következő vonás pillanatában lép érvénybe.
2405 - invalid bill_phone
Ilyenkor a vevő telefonszáma hibás formátumú vagy hiányzik. A SimplePay néha nem engedi az ismétlődő terhelést (nem minden esetben), ha hiányosnak talál valami adatot. Ez a kártya csalás elleni intézkedés.
Megoldás: Szerkeszd a vevő adatait és írj be egy tetszőleges, de valós telefonszámot pl a sajátod.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : ismétlődő fizetés, recurring
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.