Konverzió optimalizálás B2B vállalkozásoknak avagy adószám bekérése automatán b2b esetén
Minél több adatot kérsz be a vevődtől, annál kevesebben adják le a rendelést. Cégek esetén viszont be kéne kérned az adószámot is. Mi erre a jó megoldás?
B2B = te vállalkozásoknak adsz el. Azoknak, akiknek vállalkozásuk van és annak a működéséhez keresnek terméket vagy szolgáltatást
B2C = fogyasztóknak értékesítesz. Azoknak adsz el, akik bérből fizetésből élnek.
B2B vállalkozások esetén nagyon fontos a számla, amit kiállítasz a rendelésről. A SalesForm pedig erre kínál egy elképesztően hatékony megoldást.
A probléma, hogy 100.000 Ft feletti rendelés esetén kötelező feltüntetni az adószámot. Sőt, vannak olyan cégek, akik minden esetben elvárják, hogy a számlán szerepeljen az adószám.
Sajnos, ha mindenkitől bekérjük az adószámot az rontja a konverziót. Még akkor is, ha nem kötelező ez a mező. Ugyanis ránézésre is többnek tűnik a rendelési űrlap és máris kevesebben akarja kitölteni.
Mostantól, ha a számlázási adatoknál a SalesForm érzékeli, hogy cég adta le a rendelést, akkor egyből bekéri az adószámot is. Így ha a rendelődnek fontos, hogy a számlán szerepeljen az adószáma, akkor be tudja írni, de nem kötelező.
A így a káposzta is megmarad és a kecske is jól lakik
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : b2b, konverzió, vállalkozás, salesform
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.