Termékek és szolgáltatások előfizetéses rendszerben? Természetesen bankkártyás automatikus terheléssel. Hiszen anélkül az ötletednek annyi esélye van, mint homokszemnek a sivatagban. De te nem…nálad nem olyan…te kivétel vagy. Fogadjunk, hogy nem? Hoztam néhány külföldi példát, amit akár egy „anyavállalkozó” is meg tud valósítani tenger sok napi teendő mellett. Csak a képzeleted szab határt.
Előfizetéses termékötletek után kutatsz, mert fogalmad sincs nálad mégis mit lehetne eladni?
Izzasztó kihívás volt az új terméked.
Verejtékes munkával sikerült megalkotnod a webáruházad legújabb gyöngyszemét, ami szerinted majd úgy vonzza a fogyasztókat, mint Columbot a „Jut eszembe” visszafordulások a tett helyszínén…
Gondolatban már a folyamatosan emelkedő egyenleged nulláit számolod a bankkivonatodon.
Elégedett mosollyal, büszkeséggel rakod ki a legújabb Facebook-hirdetésedet. És hogy mi történik ezután?
Vagyis nem a pezsgőbontás, amit vártál. A leadek, a vásárlók nem jönnek. Legalábbis a termékoldalra nem találnak rá a webáruházadon belül.
Oké, hogy végig kell kísérned a potenciális vásárlót a vásárlási döntésfolyamat összes lépcsőfokán.
Neil Patel szerint ami unalmas lehet az olvasónak, az már akcióra késztetheti a vásárlót.
Oké, hogy léteznie kell a problématudatnak, vágynak és a termékednek, mint megoldásnak. Oké, hogy a jó eladási szöveg olyan, mintha csak egy barátoddal beszélgetnél.
De mégis mit ronthattál el?
Ha a krónikus önsorsrontók táborába tartozol, lehet nem gondoltál arra, amire hozzád hasonlóan sok webáruház-tulajdonos sem.
Az emberek elvárása egyre inkább növekszik a kényelem és egyszerűség, a modern megoldások felé. Például kevesebb a macera egy előfizetés „igénylése” után is a vásárlónak, ha automatikusan vonják le a számlájáról havonta a havidíjat egészen addig, amíg előfizetődnek mondhatja magát.
Ma a világ legjobb üzleti modelljei az előfizetéses termékek, vagy termékcsomagok.
Tenger sok anya elfoglalt.
Alig van idejük élelmiszert vásárolni, nem is beszélve szépségápolási cikkekről. Ma már erre is van egy tökéletes módszer, hogy csodálatos termékekkel kedveskedjenek maguknak anélkül, hogy a családi kasszát nulláznák le, egyetlen vásárlással.
Egyetlen szót mondok.
Dobozok.
Amik egyediek, miközben minden termék különleges és hasznos.
Annyira szeretik, hogy másokat is megajándékoznak vele. (Apák napjára szállított különleges doboz, mellyel igazi Apás Időt ajándékozhatnak.)
Hülyeség?
Lehet, neked talán.
De olyannyira az, hogy az USA-ban egy cég megvalósította az " Anyaidőt szállítunk" szolgáltatást. A Mom Time Delivered havi önellátó előfizetési és ajándék doboz anyák számára.
Anyák, akik dolgoznak, mosnak, ellátják a családot vagy épp sofőrt játszanak. Szuperanyáknak pedig jár a havonta kézzel válogatott finomságok doboza, amelyek célja az elme, a test és a lélek gondozása. A Mom Time Delivered megadja nekik az „énidőt” … egy dobozban egyszerre!
Tökéletes ajándék egy szorgalmas anya számára!
A doboz gyógyfürdőt, kézműves ételeket és kézzel készített ajándékokat tartalmaz, méghozzá különböző szezonális és szórakoztató témák formájában. Minden hónapban, mindösszesen 30 USD-ért.
Miért imádják az anyák?
A No Make No Life (nmnl) egy japán és koreai szépségelőfizetési doboz . Maga a név jelentése: nincs smink, nincs élet, mivel a szépség és a sminktermékek a nők mindennapi életének alapvető részei.
Az nmnl olyan előfizetésen alapuló szolgáltatás, amely egy egyedi japán szépségápolási cikket tartalmazó dobozt kínál, Tokiótól a házadig.
Úgy mutatja be a japán kultúrát szépségápolási termékek útján, hogy dizájnos és hatásos termékeket helyeznek minden egyes dobozba. Gondos válogatásról a házon belüli kozmetikai tanácsadójuk felel, személyesen választja ki az 5-7 elemet több kategóriából.
Beleértve a bőrt, a testet, a hajat és így tovább. Költsége: $ 35.00 havonta + ingyenes szállítás
A termékek: 8-9 teljes méretű japán és koreai szépségápolási cikk keveréke 6 különböző kategóriából.
A Love With Food egy havi snack- és ételminta előfizetési doboz. Csak természetes és bio-harapnivalókat küldenek, valamint minden egyes eladott doboz egy adományt jelent jótékonyság formájában. A termékek szerves, természetes és / vagy mesterséges összetevőktől mentes snackek.
Három előfizetési lehetőséggel kínálják:
Szállítás: az USA-ba (ingyenes) és sok más országba változó áron.
Tudod, mi a durva?
Az, hogy bármelyik ötletet megvalósíthatnád idehaza is.
Netán egy termék vagy szolgáltatás megléte?
Ülj le 1-2 órára (de még annyi sem kell), és az elmúlt évek tapasztalatából, a mostani termékeidből és némi kreativitásból akár 2-3 ötlet is megszülethet.
A te feladatod, hogy meglásd, amire a Te potenciális fogyasztódnak a legnagyobb szüksége lenne. Necsak valamit gátlástalanul rásózni akarj, hanem add meg neki, amire vágyik.
Azt, hogy miként valósítsd meg ezt gyakorlatban, nem okozhat izzasztó kihívást, hiszen erre itt van neked egy szoftver: A SalesForm
Előfizetéses rendszer és bankkártyás fizetési mód – pont, mint a síléc és a havas domborzat – létezhetnek egymás nélkül, de minek, mikor együtt nyerik el igazi értelmüket?
A gyakorlatban ez:
Csak minimális adminisztrációval, neked néhány kattintgatással járó, fejlesztés nélkül létrejövő „értékesítési rendszered lesz”, ami rendszeresen és automatikusan az ügyfeleid bankkártyájáról pénzt von le. Automatizálni számos folyamatot lehet a vállalkozásodban, de az aranytojást tojó tyúkod az lesz, amikor az online fizetést és a számlázást automatizálod le.
Ezzel cégedben hatalmas erőforrás szabadul fel, amit más területekre fordíthatsz, és ez elkezdi generálni a többi változást is.
Miért jó a vevődnek?
Mivel az előfizető csak kitölti a SalesForm okosűrlapot, majd kattint a fizetésre. Ami után eljut a bank saját felületére, majd megadja a bankkártya-adatokat.
Rendszeres terhelés esetében a bank beállítja, hogy bizonyos időközönként automatikusan történjen a terhelés, erről pedig értesíti is a számlázód rendszerét, ami után automatikusan kiállításra kerül a számla.
Figyeled? A kulcsszó az automatikus.
Tudj meg többet a SalesFormról és előnyeiről itt.
Akik elszántan és aktívan keresik a megoldást egy problémára, vagy tinirajongással élnek egy termék vagy vágyálom felé; neked aranybányát jelentenek.
Hiszen egy pofonegyszerű dolgot raksz eléjük megoldásként kipárnázott körülmények között (házhoz jön, minden automatikus, egyetlen rendeléssel letudva évekre minden): szóval bingo – máris nyertél egy törzsvásárlót, a biztos hosszútávú bevételen egyik alapkövét.
Nincs szükséged arra, hogy szükségleteket generálj, hanem lásd meg az adatokon és tapasztalatokon keresztül azt, amire szükségük van. Még több inspirációért látogass el ide: https://www.mysubscriptionaddiction.com/
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : előfizetéses rendszer, salesform
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.