Mondanám, hogy ebből csak kettőt választhatsz, de attól tartok, hogy ezen most nem tudnál őszintén nevetni.
Sajnos a legtöbb vállalkozásnak valóban 2 fő problémája van a vevők és a szabadidő.
És el is fogom árulni ebben a cikkben. Mindjárt, de előbb kérdeznék valamit:
Ugye te is keltél már úgy, hogy semmi kedved dolgozni.
Ugye te is érezted már azt, a tükörbe nézve, hogy az életed nem a jó irányba tart.
Ugye neked is eszedbe jutott, hogy mit tudnak mások, akik sikeresebbek, amit te nem.
Ugye most is azon gondolkozol, hogy mi jelentheti a kiutat abból a csapda helyzetből, amiben most érzed magad.
Határtalan boldogság a csúcson. Ilyen érzés is lehetne a vállalkozásod. Ha mégsem ilyen, akkor olvass tovább, megszereljük :)
13 éve vállalkozom online. Akkor kezdtem, amikor még nem volt Facebook, nem volt Instagram és mobiltelefonra sem kellett optimalizálni a honlapodat. Nem volt chrome böngésző, Gmail és a Google a hirdetési rendszerét akkor kezdték el próbálgatni idehaza. Akkor még Google AdWords, most Google Ads néven fut.
2018-ban jöttem rá arra, hogy miért működnek külföldön olyan jól az értékesítési rendszerek és miért olyan nehéz őket átültetni a magyar valóságra. Az ok elég magától értetődő, most már.
Tudom nehéz elhinni, hiszen mindenki azt ígéri neked, hogy ő aztán tudja a tuti megoldást. Nem hibáztatlak azért, mert van benned egy egészséges kételkedés. Ezért nézd meg mit kínálok neked:
Nézd meg mit mondanak mások, és milyen sikereket értek már el a módszer használatával
Ahhoz, hogy az interneten vevőket tudj szerezni, kell egy felület, ahol le tudják adni a rendelést, egyetértesz?
Azonban a fő problémád az, hogy kevesen adnak le rendelést, hiába teszel meg mindent. Rosszabb esetben rendelnek, de a nyereséget elviszi a hirdetés, a munkabér és rezsiköltség. Vagyis van rendelés, de nincs nyereség.
A másik fő probléma viszont pont az szokott lenni, hogy már van elég rendelésed, van elég nyereséged is, de időd, na az nincs. Lenne pénzed is, van jó autód, szép lakásod, de egy ökölbe szorított stressz az életed. Rohansz egyik helyről a másikra, folyton sietsz, ezer dolgot intézel és egyre rosszabbul alszol. Érzed, hogy már a lépcsőn is lihegsz és néha beléd szúr itt-ott valamiféle fájdalom.
Gondolkoztál már azon, hogy mindent borítasz a francba és elmész szerzetesnek? Ha igen rossz hírem van. Elérted amit akartál, sikeres vagy, de mégsem tudod élvezni. Kiégtél.
A vállalkozásod megeszi az életed. felzabálja az álmaid, a családod, a nyugalmas, a hobbid, a pihenésed, a magánéleted, úgy mindent... és miért? A pénzért, ami még boldoggá sem tesz?
Mindjárt látni fogod, hogy nem kell feltalálnod újra a melegvizet, mert mások már megtették helyetted. Neked csak használni kell azt, ami másoknak már jól működik. Ilyen egyszerű.
Segítsd a vevőidet abban, hogy minél kényelmesebben tudják leadni a rendelésiket. Ehhez egy olyan rendelési űrlapra van szükséged, ami:
Ha egyszer már sikerült meggyőznöd valakit arról, hogy vásároljon tőled, akkor ici-pici pluszt kell csak hozzáadnod és máris elérheted, hogy még többet vásároljon tőled.
Meglepő módon a legsikeresebb vállalkozások a bevételeik zömét abból szerzik, hogy úgynevezett upsell ajánlatokat kínálnak fel. Vagyis, amikor valaki vásárol tőlük, akkor egyből felkínálni újabb és újabb kapcsolódó terméket vagy szolgáltatást.
Minden vállalkozás sikerének a kulcsa a visszatérő vevők. Ha nálad nincsenek visszatérő vevők, akkor örökös hajtás lesz az életed. Minden egyes nap új és új vevőket kel szerezned különben csődbe mész. Ha egyszer megáll a lendület, akkor legyen bármilyen sikeres is a vállalkozásod, eltűnsz majd.
A visszatérő vevők a vállalkozásod gyémántbányái, csiszolgasd őket!
Hogyan érd el, hogy aki vásárolt már tőled az ne felejtsen el újra visszatérjen?
Ez a kritikus rész. Mert ugye miért ne próbálnál ki egy olyan módszert, ami mindazt ígéri, amit eddig olvastál?
Egyetlen dolog tarthat vissza, hogy nincs rá időd.
Nincs időd ezzel is foglalkozni.
Éppen ezért olyan fontos az, hogy én nem plusz munkát akarok a nyakadba varrni, csupán csak több nyereséget. Szerintem akkor működik jól egy ilyen megoldás, ha az alábbi problémákat os megoldja:
Akkor nézd meg a SalesForm.hu szoftvert, mert pont azt tudja, amire neked szükséged van. Az ára pedig olyan nevetségesen alacsony, hogy biztos nem okoz gondod.
Ki tudod próbálni a szoftvert és meg tudod nézni, hogy tetszik-e neked, vagy
ki tudod próbálni élesben a sales funnelt. Ilyenkor általában ez a kérdés szokott jönni:
De ez, most már a te döntésed!
Adtam neked egy elképesztően egyszerű, könnyű, olcsó és gyors utat, hogy átkerülj az élet egy mosolygósabb és boldogabb felére.
Ne csapd be magad! Nem velem szúrsz ki, ha most nem vásárolsz. Majd megteszi más, én pedig észre sem veszem, hogy bezártad az oldalt. Az én életemben semmit sem változik. És a tiedben?
Mert... a TE ÉLETED drámaian meg tud változni. Csak el kell fogadnod azt, amit kínálok neked és használni azt, amit megalkodtunk magunknak, hogy elérd azokat a sikereket, amikre vágysz és amiket mások már elértek a SalesForm szoftver használatával.
Tudom, hogy sokszor megégetted magad és megfizetted már a tanuló pénzt. De itt az ideje, hogy mindent kamatostól visszakapj. Ez lehet végre a te éved!
Ha semmit sem teszel...
Semmi sem fog történni.
Az óra viszont ketyeg...
Mi legyen a következő lépés?
A cselekvés az igazi kulcsa a sikernek. Mert a világ tele van álmodozókkal és fotelből okoskodókkal.
De a valódi eredmények csak azoknál jönnek, akik CSINÁLNAK IS VALAMIT, nem pedig azoknál akik csak beszélnek róla. Most megválaszthatod a sorsod. Megragadhatod az esélyt a gazdagságra vagy folytathatod tovább az eddigi életed.
Azt gondolom, hogy a választás egyszerű.
Teszteld le az admin felületet és próbáld ki milyen egy éles sales funnel.
Garantálom, hogy IMÁDNI fogod és ha valamiért úgy döntesz nem akarod többet használni
örömmel fogunk segíteni neked az előfizetés megszüntetésében vagy akár a költözésben is. Mert nem hiszek abban, hogy mindenféle hűségszerződéssel hozzánk kellene láncolni téged.
Azt szeretném, ha azért maradnál a rendelés automatizálók családjának tagja, mert imádod és mert megéri köztünk lenned.
A SalesForm legnagyobb előnye, hogy neked nem kell lefejlesztetned ezt a rendszert, mert készen van és azonnal pénzt tud termelni neked.
Nem is kell értened hozzá, csak használnod kell.
Minden termékhez megadhatsz egy egyszeri ajánlatot. Digitális munkafüzet, videó vagy hanganyag, prezentáció, útmutató, checklista. Az egyszeri ajánlatot a termékeddel együtt tudják megrendelni. Brutális nyereséget hoz. Ha a termék árának 30%-a a BUMP, akkor 87% is megrendelheti. Nálunk a könyvhöz a BUMP 3 millió Forint nyereséget hozott 1 év alatt. És csak ki kell találni minek örülnének a vevőink.
Egy átlagos rendelési oldalt az emberek 74,52%-a elhagyja. A SalesForm átlaga 13%, ami köszönhető a rendelési űrlap kialakításának, a gyors kitöltési lehetőségnek és a kötelező bizalmi elemeknek. Mégis, a 13% is sok. De őket mind meg tudod menteni, mert látod az admin felületen az adataikat és fel tudod hívni őket vagy tudsz nekik e-mailt küldeni, akár automatikusan.
A legnagyobb bevétel sosem a könyveden lesz. Az igazán nagy haszon azon lesz, ami eladsz utána. Ha most azt gondolod nincs más, akkor készíts videó oktatást a könyv témájából. Legyen fizetős zárt csoport az olvasóknak. Extra fejezetek. Bármi. Meg fogják venni, ha adsz rá lehetőséget. A SalesFormban csak beállítod a köszönő oldalt és ott már egy kattintással meg tudják vásárolni a felkínált terméket
Amikor elkezdesz reklámozni egy terméket, akkor mindig bevezető áron fognak a legtöbben vásárolni és akkor, amikor az utolsó darabok kerülnek eladásra. Mindkét esetben a félelem a motiváció, hogy le fog maradni. Ezért kell neked is korlátokat szabni, hogy többet adj el. Ha valamit mindig meg lehet venni, akkor nincs ereje. A SalesForm szoftverben egyszerűen be tudod állítani, hogy ha elfogyott az eladni kívánt mennyiség, akkor egy "sajnos lemaradtál" oldalra kerüljön az érdeklődő. Itt fel tud iratkozni a hírlevél listádra és az új kampánynál ők fognak elsőként vásárolni, lehet már hirdetned sem kell.
Sajnos hazánkban még nem lehet CSAK bankkártyás fizetést használni (bár nálam csak így lehet fizetni), ezért kínáld fel automatikusan a rendelést elhagyóknak az utalásos fizetési lehetőséget. Az OTP simple tudja az automatikus utalást kezelni. Így ha ezt választod a SalesForm felületén fizetési módnak, akkor a pénz beérkezését az OTP figyeli és ha megtörtént indítja az automatizmusokat. Ha nem ezt használod, akkor kézzel rányomsz a fizetve gombra és elindul minden automatizmus. Így nem kell sem kézzel számláznod, sem felvinned a vevőidet a nyilvántartásodba.
Erősen ajánlom, hogy találd ki, hogyan tudnál olyan terméket vagy szolgáltatást árulni, amiért minden hónapban el lehet kérni a pénzt. Ez az egyik legjobb üzleti modell. Kiszámítható, stabil bevételt hoz. Azért nem terjedt még el, mert eddig technikailag bonyolult volt. A SalesForm felületén viszont csak bepipálod, megadod az ismétlés idejét (napokban) és a szoftver újra és újra levonja a vevő kártyájáról a pénzt. Semmit sem kell tenned érte. Se neked, se a vevődnek. Elképesztően hatékony. De használhatod részletfizetésre is.
Ha OTP simple szerződést kötöttél, akkor lehetőséged van arra, hogy nem vonod le a pénzt a vevő kártyájáról, csak zárolod. Így adhatsz neki olyan garanciát, hogy nem kell most kifizetnie a terméked, odaadod neki kölcsönbe és ha tetszett, akkor kell csak kifizetnie. Mennyire ütős, igaz? Így sokkal többen fognak rendelni tőled, a rendszer pedig 14 nap után automatikusan levonja a pénzt, ha nem szólnak, hogy elégedettlenek. Ez a valaha volt legütősebb garancia.
A SalesForm szoftverrel bármelyik funnelt megépítheted, amit csak kitaláltak valaha. A módszer egyszerű. Létrehozod az első fizetési oldalt. A rendelés gombot kirakod az oldaladra. A sikeres fizetés követően megadod az upsell oldal linkjét. Az upsell oldalra kiteszed a következő termék rendelési linkjét, és a nem kérem gombot. Ha rendel, automatikusan vonjuk a kártyájáról a pénzt. Ha nem kéri, jöhet egy olcsóbb ajánlat. Így annyi ajánlatot fűzől össze egymás után, amennyit csak szeretnél.
Abban hiszünk, hogy alapvető jogod a szabadság. Így mi nem tárolunk semmilyen ügyfél adatot. Minden adatot átadunk azoknak a rendszereknek, amiket használsz. Legyen az a kedvenc számlázód (billingo, szamlazz.hu), a kedvenc hírlevélküldőd (active campaign, mailerlite, webgalamb, mailchimp, minicrm) vagy a kedvenc CRM rendszered. A ZAPIER integráció miatt több mint 3500 szoftverrel vagyunk összekötve. Minden adatot ki tudsz menteni excel táblázatba. Bármikor leválhatsz rólunk, mert minden adat nálad van!
Teszteld le az admin felületet és próbáld ki milyen egy éles sales funnel.
Ezzel én most el is köszönök tőled. Kattints fent a gombra, próbáld ki a SalesForm admin felületét, majd rendeld meg azt a csomagot, ami számodra a legideálisabb.
Köszönöm, hogy időt szántál arra, hogy elolvasd ezt a neked szánt üzenetet. Nézd meg a YouTube csatornánkat, ahol rengeteg hasznos tréning videót fogsz találni a vállalkozásod nyereségessé tételéhez. Érdemes feliratkoznod.
Remélem még hallunk egymásról.
Üdv.:
BÁRTFAI BALÁZS
ui.: 30 nap múlva semmi sem fog történni, csak 30 nappal idősebb leszel. Azonban ennyi idő alatt felépíthetnéd a SalesForm szoftverrel a pénztermelő sales funneled és elkezdhetnél pénzt keresni. A te döntésed.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : vállalkozás, salesform, online vállalkozás, marketing, kisvállalkozás, kezdő vállalkozás, egyszemélyes vállalkozás, automatizálás, upsell
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.