A marketing egyik legfontosabb funkciója, hogy bizalmat építsen a leendő vevőkben. Ezt már megtetted, hiszen eljutott a rendelési űrlapodra és készül pénzt adni neked.
Viszont addig nem dőlhetsz hátra, amíg meg nem adta az adatait, rá nem kattintott a fizetésre és a kártyájáról a pénz a számládra nem került. Ha nincs rendben a rendelési űrlapod, ha nem tartalmazza azokat a bizalmi elemeket, amik szükségesek, akkor valódi pénzt veszítesz.
Gondold el. A vevő bizonytalan. Pénz készül adni neked, de nem is lát. Ha van benne egy pici bizonytalanság, amit nem altatsz el, akkor inkább visszamenekül a biztonságos nem fizetésbe, te pedig pénz buksz.
A SalesForm-ot úgy alakítottuk ki, hogy minden szükséges marketing elemet tartalmazzon, annak érdekében, hogy a vásárló biztonságban érezze magát, és végig vigye a rendelési folyamatot.
A logód felkerül a rendelési űrlap tetejére, hogy lássák jó helyen járnak
Apró, de mégis fontos része a formnak, a cselekvésre felszólítás
Jobb oldalra kerül a telefonszámod, ami szintén egy bizalmi faktor, ha akarom, akkor fel tudlak hívni azonnal és meg tudom kérdezni, hogy „Figyelj jó űrlapot töltök ki?”, vagy „Tényleg jól töltöm ki az űrlapot?”.
Vannak, akik kapásból tiltakoznak, hogy ők aztán nem adják meg a telefonszámukat. De gondolj bele. Ha te nem adod meg, akkor hogyan várod el, hogy valaki pénzt adjon neked? Nem ismer.
Ha gondot okoz, akkor adj meg ügyfélszolgálati számot vagy egy olyan telefonszámot, amit csak a vállalkozásod kezelésére használsz. Nem kéri senki a privát mobilszámod.
Merd megadni a mobil számod az űrlapon. Hiszen ez egy rendkívül fontos bizalmi elem.
Jobb oldalra mindig az éppen rendelt termék fotóját érdemes tenned. Ha digitális a terméked, akkor is készíts neki grafikát. Ha te vagy a termék, akkor a fotódat rakd ki.
Mindig rakd ki a vásárolt termék fotóját a jobb oldalra.
A termék fotója alá tedd be a leírását. Ismételd meg, hogy mit is fog éppen megvásárolni. Furának tűnhet, de lehet éppen félbehagyta a folyamatot és mire visszatér a géphez már el is felejtette mit is kart csinálni.
Ismételd meg az ajánlatot, amit éppen megvásárol.
Furának tűnhet ez az ajánlat ismétlés, hiszen az előbb járt azon az oldalon, ahol eldöntötte, hogy meg fogja venni. Mégis érdemes itt megerősíttetni vele, hogy magabiztos legyen, és tudja, hogy amit csinál, azt jól csinálja. A bizonytalanság a legnagyobb ellensége a vásárlásnak. Győzzük le!
Mutasd be a rendelési folyamatot. Egy kis összefoglalóval, hogy hogyan fog kinézni maga a rendelés, mi fog történni.
Ez boltban egyszerű. Odaviszed a kasszához, csippantanak, fizetsz, elpakolod és hazaviszed. Online más a helyzet, mert csak fizetsz és nem látod, hogy mi történik a háttérben. Azt sem tudod, hogy jól csináltad-e. Semmit nem lát a vevőd, ezért le kell írni neki, hogy mi fog történni.
Mondd el a vevődnek, hogy mi fog történni a vásárlás közben és utána.
Fontos elmondanod, hogy miért biztonságos a kártyás vásárlása. Nálunk ezt előre megírtuk, mert ha CIB bankot használsz a fizetéshez, akkor a te vevődinek is jó a bevált sablonunk.
Biztonságos fizetést mindenképpen meg kell említened.
Elmondjuk neki a pontos összeget. Ahogyan változtatom a mennyiséget, úgy változik a fizetendő összeg.
Magától értetődőnek tűnik, de mégis sokan elrejtik a szállítási költséget vagy azt várják el, hogy a vevő számolja ki, hogy mennyit is kell fizetnie.
A SalesForm azonnal megmutatja a fizetendő összeget.
A képen van egy hiba, amit sokan elkövetnek. Észreveszed?
Odaírom azt is, hogy az ár az áfát nem tartalmazza. Ami egy kifejezetten rossz módszer. Mindig a bruttó árat írd ki, azt amit kártyával be fog fizetni
Majd jön a fizetés gomb. Ami valóban gomb legyen. Legyen gomb kinézete és úgy is funkcionáljon. Legyen nagy és figyelemfelhívó.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.