Marketingautomatizálás szoftvermegoldásai?

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Azt reméled, hogy a régi fapados marketinged romjain felépül a marketingautomatizálás révén valami egészen új? És a folyamatok feletti lihegés és szobrozás és a kézzel matatás helyett maximum az eredményekre néznél rá? Ekkor ütöd a fejed a kemény falba, merthogy a marketingautomatizálás szoftvermegoldásai közül is úgy kell összeválogasd a „napi menüd”, mint egy svédasztalos megoldásnál. Hogyan hangold össze a folyamataidat?

Marketingautomatizálás szoftvermegoldásai?

Növekedés, piaci profit. Mindez valahol vállalkozásod következő mozifilmjének filmelőzetesében csupán? Hogyan segíthet a marketingautomatizáció abban, hogy mégis elérd?


Megy a napi izzadás, hogy a saját folyamataid, a munkatársaid és a rendelkezésre álló technológiáid összhangba állítsd a piaci növekedés álmával.

Amikor belekezdtél ebbe a vállalkozosdiba, talán nem is sejtetted, hogy a legtöbb meló egy m.a.r.k.e.t.i.n.g-nek nevezett naponta rád törő, halloween-i tökként riogató feladattal lesz. Napi szinten lapátolod bele az időd, pénzed és minden vegyértékedet lekötve a figyelmedet is.
 

Ha neked jutott ez a mostohafeladat a cégben, akkor próbálod kurtítani az erre szánt időd és emberi muníciód.

Rögtön kacsingatni is kezdesz a szoftverek világával, remélve, hogy esetleg kiváltod egy-két ember munkáját. Azonban ekkor jössz rá, hogy a marketingen belül is sok részterület létezik.

 

És ekkor kezdődnek el a marketinges mesék. Tudtad, hogy az e-mail-szoftver gyártás, a landingoldal-készítésére alkalmas szoftver is marketingautomatizálás területe?

 

Bizonyos marketingfolyamatokat automatizálhatsz. Jogosan kérdezheted, hogy miként kapcsold ezeket össze a lehető legegyszerűbben, és mégis mennyi szoftverre fizess elő?

 

„A marketingautomatizálás olyan szoftverek használatát jelenti, melyek önműködővé teszik az olyan marketingfolyamatokat, mint az ügyfelek szegmentálása, ügyféladatok integrációja és a kampánykezelés. – SearchCRM

 

Ma számos mikrovállalkozó azonos esélyekkel építhet fel egy olyan futószalagat, aminek segítségével az új vevők megszerzése és a régi vevők újravásárlásának ösztönzése teljesen automatizált.

De nem lehetne mindezt a lehető legegyszerűbbé tenni?

 

 

Marketingautomaticációs szoftverek hazánkban, avagy mire jó neked az automatizáció?

 

Marketingautomatizáló szoftverek.
Nézzük, a leggyakrabban egész pontosan mit is mondhatnak ezek a szavak neked.

 

  • E-mail-marketing szoftverek.
  • E-mail sorozatra képes szolgáltatások.
  • A/B tesztelésre alkalmas szoftverek.
  • Viselkedésalapú e-mail-marketing eszközei (előzetes cselekedet alapján kapott e-mailekről beszélünk, mert kitöltött az illető egy formot vagy letöltött valamit)?

 

Tudod, amikor a vevők preferenciái, pillanatnyi elköteleződési szintje vagy érdeklődése szerint raksz az orra elé egy üzenetet: ilyenkor a tartalmi zajt egy nagy ívben kikerülve a megfelelő üzenet megfelelő célba jut (személyre szabott kommunikációról beszélünk).

Például nem hirdetsz azoknak, akik már megvásárolták a terméked, de egy kiegészítőterméket leginkább nekik kínálsz fel. Mert a marketingautomatizálás a retargeting hirdetéseket is profin kezeli.

 

Soroljam még mi mindent érthetünk ez alatt?

A múltban számos e-mail-marketing eszköz bővült automatizációs eszközzé, ezért sokan gyakorta keverik össze őket rokonértelmű kifejezésként. Ma a marketingautomatizációs szoftverek alatt számos válfajt érthetünk.

 

Ráadásul a marketingautomatizáció sikeréhez egy sor hozzávaló szükséges:

  • adatok,
  • folyamatok,
  • méréstechnika,
  • hirdetések,
  • tartalmak,
  • email-címek,
  • lead mágnesek.

 

Ha pontosabban célzol a hirdetésekkel, kimagaslóbb lesz a teljesítményed.
A hirdetéseid pénztárcabarátabbak lesznek. És végtére is ugyanannyi pénzből több forgalmat generálsz.

 

A vállalatok átlagosan 51% -a használja a marketingautomatizálást. A B2B vállalatok több mint fele (58%) tervezi alkalmazni a technológiát. - Emailmonday “Az Ultimate Marketing Automation stats”. (2019)

Az amerikai marketingautomatizálási szoftveriparág 6,1 milliárd dolláros piac (2019) és 20% -kal növekszik évente - SharpSpring “Investor Presentation 2019 január

Marketingautomatizációs statisztikákról bővebben itt.

 

Ha B2B-ben mozogsz, akkor a többlépcsős elkötelezettségi szintek esetében a vásárlóidat két módszerrel tudod igazán visszaterelgetni az oldaladra: e-mailekkel és retargetinggel.

Egy profi marketingaitomatizációs megoldás mindkettőt integráltan kezeli.

 

 

Egy marketingautomatizációs rendszer képes a céggeddel fejlődni

Mert integrálható. És nem függ más rendszerektől.
Akkor is, ha bevezeted a CRM-et, vagy létrehozol egy új honlapot. Vagy számlázót cserélsz.

Spórol neked:

  • Időt.
  • Pénzt.
  • Adminisztrációs terheket.

Az árbevételnövekedés gázpedálját viszont lenyomva tartja.

 

 

De mégis melyik marketingautomatizációs szoftvert használd?

 

Ez ebben erősebb, amaz pedig abban. Ennek felét azonban nem használod és csak szórod a pénzt. Talán épp a fejedben cirkáló gondolatokat idéztem.
Tartalmak, beállítások, integrációk, méréstechnika.

És máris úgy zsong a fejed, mint Télapónak a karácsonyi lista láttán. Kérdéseid listája pedig csak növekszik:

 

„Milyen adatokat fogsz kapni?”

“Milyen platformokat képes integráltan kezelni?”

“Mennyire egyszerű a rendszerrel új landinget, tartalmat, aloldalt létrehozni”?

“Milyen utókövetési funkciói vannak és mennyire támogatja egy salas funnel kiépítését?”

 

Amikor kilépsz a szoftverek világába számos olyan megoldással is találkozhatsz nevüket látva, amiről talán még csak nem is hallottál: ilyen pl. az Automizy vagy a Maileon.

De talán a MailMaster, elterjedtebb nevén SAPI, már ismerősebb lesz a számodra, itthon is. (www.salesautopilot.hu). Többszintű automatizálást is tudsz vele produkálni (pl.landing oldalak létrehozása). DE épp ennyire népszerű az ActiveCampaign, (www.activecampaign.com), amelynek ma már CRM funciója is van és komplex marketingautomatizáló folyamatokra is képes.

 

A MailChimp (www.mailchimp.com) az automatizálási funkcióival például megadja az autoresponder lehetőséget és összekapcsolhatód akár a webshopoddal, weboldaladdal is, de a közösségi média kampányokat sem kell hanyagolnod.

Ha nagyobb és mélyebb vízben eveznél, kicsit húsosabb havi árakkal, akkor HubSpot és Marketo neve is ismerősen csenghet.  (www.hubspot.com) (www.marketo.com) A HubSpot azt szokás mondani, hogy olyan, ami mindenhez ért, de alapból mindenhez csak egy kicsit.

 

Ugye nem kevés szoftver, ami szóba jöhet?


És ilyenkor tudatosul benned, hogy az adminisztrációval még nem kezdtél a fizetést illetően semmit. Nem automatizáltad a számlázást, pedig jó lenne megúszni az állandó macerát.

Majd beleásod magad a bankkártyás fizetés sztorijába és rájössz, hogy a Simplepay egy fizetési rendszer. Önmagában csak egy programkód, amihez programozó kell, hogy tudd használni kártyás fizetéshez.

Mielőtt elvesznél a rengetegben…

 

 

Mit szólnál hozzá, ha létezne egy olyan szoftver, ami összefogja a marketingautomatizációs rendszereidet és kezeli az automata számlázásodat és a bankkártyás fizetési rendszeredet?

 

Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő- vagy CRM-rendszerednek.

Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, így akár telefonon is felhívhatnád őket. Vagy átadhatod a hírlevélszoftverednek és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldheted nekik. Automatizálni lehet az ügyfelek kiszolgálását és az adminisztrációt, így több idő marad arra, ami valóban fontos és érdekes a termékek fejlesztésére és az ügyfelek kiszolgálására.

 

Gyorsulni fog a rendelés, a számlázás és a kiszolgálás folyamata.

 

Programozói fejlesztés nélkül használhatod az online bankkártyás fizetés lehetőségét. Nem akadály a cib, az otp simplye fizetés, de már a paypal sem.

Ilyen rendszer a SalesForm, amihez mi magunk is szívesen ajánlunk akár hírlevélküldőrendszereket, vagy más automatizációs rendszereket. Mert van velük tapasztalatunk.

 

A SalesForm automatizálja az online rendeléseidet:

✔️ Bankkártyás fizetés (otp, cib, paypal, barion).

✔️ Egykattintásos fizetés.

✔️ Ismétlődő fizetés.

✔️ Automata számlázás (szamlazz.hu, barion).

✔️ Automata logisztika a webshippy és a webshopiroda cégekkel.

✔️ Hírlevél kampányok és automatizmusok (mailerlite, activecampaign, webgalamb, zapier).

✔️ Upsell, dowsell, bump ajánlatok.

 

Valójában azért készült a szoftver, mert baromi nehéznek találtam mindig is a funnelek és a rendszerek építését és kellett egy szoftver, amivel ezt könnyen és rugalmasan meg tudom valósítani.

 

Ma már több ügyelünk számolt be 1-2 hónap alatt 1.000.000 Ft feletti árbevétel-növekedésről.

 

Pont arra találtuk ki, hogy te készítesz egy honlapot és magát a fizetési folyamatot és a hozzá kapcsolódó automatizmusokat le tudod kezelni egyszerűen.

Meggyorsítjuk az új termék értékesítésének folyamatát. 1 gombnyomással létre lehet hozni új terméket és azt el lehet adni az interneten: Facebookon, e-mailben, honlapon, wordpress oldalon, blogon.

Nem kell a meglévő honlapodhoz hozzányúlni, hónapokon át fejleszteni, nem rontjuk el azt, ami már működik. Úgy fejlődhet a céged, hogy nem kell plusz időt feláldoznod rá.

 

Automatikusan méri a konverziókat és azok összegét.

 

Egyszerűen kialakítható vele bármilyen funnel.         

Vevőidet mindig csak a következő lépésre bíztathatod e-mailben és reklámmal is. Ehhez kell egy olyan okos rendelési űrlap, ami képes ezt a folyamatot lekezelni és tud kommunikálni a saját hírlevélküldő-rendszereddel.

 



A SalesForm olyan szoftver, amivel a funnelek és rendszerek építését könnyen és rugalmasan meg tudod valósítani. Támogatja az online bankkártyás fizetést és az ismétlődő fizetést is.

Az első fizetéstől kezdve egy komplett értékesítési csatornát tudsz felépíteni. Okos űrlapként eléri, hogy több ember menjen végig a vásárlás folyamatán: mobilbarát kinézettel, bizalomépítő elemekkel (ismétlődő termékfotó és termékár), korábban megadott adatok felkínálásával az adatok kitöltésénél – ez mind motivál a vásárlásra.

 

Minden nyomon követhető, automatizált és mérhető.

 

Ma egy online marketinges feladatai elképesztően szerteágazóak lehetnek. Ennek egyszerűsítésében segít neked a SalesForm. Mert a „marketing automatizálásához” a teljesítménymérés is hozzátartozik. Annak pontos, egyszerű és komplex kivitelezése időrabló folyamatok nélkül valósulhat meg.

 

Olyan számlázóprogramokkal is összekötheted, mint a Billingo vagy a szamlazz.hu. Nemcsak a számlázást automatizálhatod vele, de a termék vagy szolgáltatás kézhezvételét is. Még a termék kiszállítást is kiszervezheted –  pl. webshippy, vagy webshopiroda.

 

 

A több hónapos fejlesztési és munkaerőkapacitás helyett lerövidítheted a folyamatot csupán néhány napra. A SalesForm támogatja a bankkártyás fizetést, az ismétlődő fizetéseket és a kétlépcsős fizetést is.

 

 

 

Nézd meg a SalesForm admin felületét és azt, hogy miként tudod az adatokat leexportálni, miként tudsz statisztikát készíteni. Próbáld ki élesben: https://landing.salesform.hu/eles-belepo


 

Arra fejlesztettük ki a Sales Formot, hogy egy honlapfüggetlen rendszerként egy kész honlap esetében magát a fizetési folyamatot és a hozzá kapcsolódó automatizmusokat kezelje egyszerűen. Tudj meg a SalesFormról és az integrációkról többet.

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, kampány, sales funnel, automatizálás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.