„A bankkártyás fizetés nem biztonságos, az emberek bizalmatlanok és bonyolult a bevezetése”- szólnak a tévhitek. Megfutottunk már megannyi kört - több pole-pozíciónk van, mint Schumachernek valaha volt-, hogy ezeket a tévhiteket eloszlassuk. Köztük azt is, hogy mi történik valójában egy bankkártyás fizetés során a háttérben? Nem az, amire lehet, hogy első körben most gondolsz.
A bankkártyás fizetés jó neked, az ügyfelednek és a banknak is. Mutatom a „miértet”.
Egy álom a készpénzmentes fizetés? Tudtad, hogy 10 % növekedést mértek 2 év alatt azoknál, akik így gondolják?
Akinek van bankkártyája, az igyekszik a készpénzfizetést jó messziről elkerülni. Legalábbis bő egynegyede minden szituációban keresi a kiutat. Ezt a számok állítják.
2016-hoz képest 2018 szeptemberéig 10%-os növekedést tapasztaltak a legutóbbi adatfelvétel óta – erről tájékoztatta az MTI-t a Nézőpont Intézet.
A kártyabirtokosok további 35 százaléka – cirka 2 millió ember - állította, hogy szokott kártyával fizetni egyes esetekben, de közel sem mindig.
Érintéses kártyás fizetés esetében 2017-ben már a kártyák több mint 70 százaléka, a POS terminálok 80 százaléka támogatta ezt a funkciót. A kártyás vásárlások több mint 50 százalékát az egyérintéses fizetés teszi ki.
A kártyaelfogadóhelyek is gyarapodnak, évi 25 százalékot.
Szóval hadd kérdezzem meg:
A bankkártyás fizetés mindenkinek jó. Neked, az ügyfélnek, a gazdaságnak és a banknak.
Kényelem és egyszerűség.
Ügyfélélmény pipa.
Ez van, mindenben a kényelmet keressük.
Tudtad? Amíg szorgosan pakolod a hipermarketben a bevásárolt termékeket a kosaradba és nyújtod a bankkártyád, tizedmásodpercek alatt zajlik le 5 esemény a háttérben a kártya és a terminál közötti kommunikációban.
Méghozzá titkosított csatornán.
A Sberbank szakértői a bankkártyás fizetés technikai finomságait itt le is írták neked.
Az engedélyre mindösszesen két választ kaphat a rendszer:
Azaz igen vagy nem.
Az adataid egy titkosított kommunikációnak hála biztonságban vannak.
Akkor is, ha a hipermarketben vásárolsz, és akkor is, ha a neten.
A folyamatban lényegi különbség nincs az utóbbinál, kivéve, hogy a kártyaadatokat online esetében te, a felhasználó adja meg. Különösen a kártya hátlapján található háromjegyű kódot (CVC vagy CVV szám), ami 100 %-ban azonosítja azt, hogy az internetes vásárlás során te adtad meg az adataidat.
Ezek az adatok ugyanúgy bekerülnek az elfogadó bank rendszerébe, a kártyatársaságon át a kibocsátó bankhoz. A rendszer az internetes vásárlási tranzakcióról is tudni fog (ergo nem POS terminál segítségével költöttél).
Hiszen így ügyfeleid tranzakciós összegeket úsznak meg, ha kártyával fizetnek. A cégeknek azért előnyös, mert nincs tranzakciós díj, a kártyás fizetés visszavonható a bankban, ezért biztonságos is.
A vevőd pedig a nap 24 órájában ki lesz szolgálva, gyorsan és a legkényelmesebben.
Ügyfeled úgy vágyik a bankkártyás fizetésre, mint te a kedvenc sütidre.
Létezik olyan okos rendelési űrlap, mely a vásárlói élményt fokozza a kényelemmel, és az automatizálást - mely növeli a hatékonyságod - is lehetővé teszi. A bankkártyás fizetés megvalósulása mellett az automatizált számlázásra is választ ad.
Sőt olyan marketingtevékenységeknél is segítségedre lesz, mint
Egy olyan okos rendelési űrlap, mely független minden rendszertől így szabadon választhatsz bankkártyaelfogadót (jelenleg az OTP SimplePay és a CIB kínál ilyen fizetési megoldást), online számlázót (Billingo-d vagy a szamlazz.hu-d is ilyen) és online levelezőprogramot is hozzá.
Ismerd meg hozzá a Sales Form rendszerét, mellyel hozzá sem szükséges nyúlni a meglévő honlapodhoz.
Nem erősséged a technika?
A Sales Form egyszerűsége: nálunk nem is kell annak lennie. Technikaidegenként is lehet kényelmes és automatizált vállalkozásod.
Megvalósulhat a bankkártyás fizetés online - és a honlapod is megmarad úgy, ahogy van: imádott honlapod karcolatlan marad.
Az automatizmusok teljes tárháza nyílik meg nálad a bankkártyás fizetéssel, melyet a Sales Form biztosít neked a különböző integrációknak köszönhetően. Tudj meg róla többet, kattints át.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : bankkártyás fizetés, salesform, b2b
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.