Nincs kész a terméked? Egy mód, amivel így is lehet előfizetéses rendszered

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Egy-egy siker megvalósulását nem a pénz hiánya, az árnyékkormány és a gyíklények akadályozzák meg. Hanem a döntés, hogy nem cselekszünk. A halogatás. Számos alkalommal azért tesszük ezt, mert még nincs valami kész, nincs meg, nem létezik. Ezért várunk.

„Majd egyszer lesz egy előfizetéses rendszerem.”

Pedig akkor is lehet előfizetéses rendszered, ha még „nincs kész” a terméked. Hogyan valósulhat meg?

 

Nincs kész a terméked? Egy mód, amivel így is lehet előfizetéses rendszered

 

A dinoszauruszok látták, hogy jön a meteorit és visszatértek az Angry Pterodactyls játékához? A halogatás káros. „De miért halogatom tovább, ha tudom, hogy ez rossz nekem?”.


Peter Drucker, a menedzsmentkirály mondta egyszer, ha valami nem mérhető, akkor nem is irányítható.

 

Célok, mutatók, mérőszámok – talán már találkoztál a kifejezésekkel.

 

Fontos, hogy tudd vállalkozásod menedzselése során, hogy mi egy marketingeszközzel, újítással, újabb rendszerrel a célod, mik lesznek a mérőszámaid és azt, hogy miként fogod nyomon követni a folyamatot a cél eléréséig.

Nézzünk egy példát.

 

 

A célod az, hogy folyamatos, kiszámítható bevételed legyen?

 

Ennek a célnak az eléréséhez valamilyen minőségi változás kell: ilyen egy hatékonyabb értékesítési folyamat, sikeresebb cég is.

A mutató az, ami segít eldönteni, hogy elérted-e az adott célt.
Adott esetben növekvő létszáma a visszatérő vásárlóknak vagy az ügyfélélettartam növekedése – tehát valamilyen mérhető paraméter.

A mérőszám viszont a mutató számszerűsített értéke: 40%-kal nagyobb nyereség az előző évhez képest.

Ha változtatni, fejleszteni szeretnél egy értékesítési folyamaton vagy terméken, akkor ez a változtatás általában azzal indul útjára, hogy megfogalmazol magadban egy igényt.

Ez lesz a változásod, a fejlesztésed célja.

Jó, ha van célod, vannak mérhető (és hatással lehetsz rájuk) tulajdonságok, amivel eldöntheted, hogy közelebb kerültél-e a célodhoz.

A marketingben az a jó, hogy a dolgok mérhetőek.
De itt jön a képbe gyakorta egy emberi tényező.

 

 

 

Halogatunk, de valójában miért is teszünk ilyet?

 

Nyugi, bár eltérő mértékben, de mindenki halogat.

Halogatja a fogorvoshoz történő elmenetelt (mert fél), magánéleti teendőket (mert mindig van jobb időtöltés), egészséges életmódra történő átállást (mert macerás, nem komfortos).

A halogatással kapcsolatos gyakori tévhit, hogy ártalmatlan szokás és a legjobb esetben talán még hasznos is.

 

Mindegy, hogy mikor végzünk el egy feladatot, mindaddig, amíg végül elkészül.

 

Egyesek még azt is gondolják, hogy nyomás alatt működnek a legjobban. Pedig, ha egy feladat előrehaladása számos formát ölthet, a halogatás a haladás hiánya.

Ez nem lustaság vagy rossz időgazdálkodás. Ez halogatás.

A halogatás nem egy egyedi karakterhiba.

Nem az időkezelés képességének titokzatos átka, hanem az egyes feladatok  –unalom, szorongás, bizonytalanság, csalódottság, neheztelés, önbizalomhiány és más – által kiváltott kihívásokkal teli érzelmekkel és negatív hangulatokkal való megbirkózás módja.

 

Ismerd meg az ellenséged.
A halogatás öli meg a céljaidat.

 

  • Halogatsz, mert elkezdeni piszkosul nehéz. Ha már benne vagy, akkor visz előre a lendület.
     
  • Halogatsz, mert a tökéletest tűzöd ki célként magad elé.
     
  • Halogatsz, mert nem jól priorizálsz. És automatikusan az egyszerűbben megvalósítható, gyorsabban pipálható, kevésbé macerás feladatokat veszed előre, ezek hoznak ugyanis azonnali sikerélményt.
     
  • Halogatsz, mert félsz a visszajelzésektől és a kritikától.
     
  • Halogatsz, mert azt gondolod, nincs elég információ az adott feladat elvégzéséhez. Úgyis rosszul fogod csinálni, te ehhez nem állsz készen, nem tudod, hogy hogyan fogod végigvinni.

 

Amikor valamit el kell végezned, akkor elsősorban az önkontrollodra hagyatkozol, hogy rávedd magad arra.

Önkontrollod gyakran támogatást kap a motivációdból is, ami segít a dolgok időben történő elvégzésében.

Viszont bizonyos esetekben bizonyos demotiváló tényezőket tapasztalsz, például szorongást vagy kudarctól való félelmet, amelyek ellentétes hatást mutatnak, mint a motivációd.

Néha tapasztalsz még ráadásul bizonyos akadályozó tényezőket is, amelyek messze a jövőben vannak, amelyek megzavarják az önkontrollod és a motivációdat.

Amikor a demotiváló és akadályozó tényezők meghaladják az önkontrollt és a motivációt, végül halogatsz.

 

Nincs kész a terméked? Egy mód, amivel így is lehet előfizetéses rendszered

 

 

Gyakorta azért halogatjuk valami egyértelműen nyereséges, jó dolog kiépítését, mert nincs még eladható anyagom, termékem és bizonytalanok vagyunk, hogy –  példánkat említve – , vajon jó lehet egy előfizetéses klubrendszer nálad is?

 

Van, aki tudja, hogy az előfizetéses klubrendszer pont jó lenne neki, de halogatja, mert még nincsen készen az oktatási anyaga.

Nem akar belekezdeni, mert még le kell forgatni a videókat. Még várna, mert csinosítani kell az e-bookokat.

 

A félig kész jobb, mint a sohasem elkészülő tökéletes.

 

Ráadásul egy igazán jó módja van annak, hogy minden elkészüljön. Mi lenne ez?

 

Eladod előre!

 

Ha eladod előre, akkor biztos lehetsz benne, hogy lesz elég motivációd, hogy lesz elég lelkesedésed, hogy befejezd és elkészítsd az oktatási anyagodat.

 

  • Tudom, mert én is így győztem le a halogatást.
  • Tudom, mert másoktól tanultam.
  • Tudom, mert azóta többen is így jártak sikerrel.

 

A perfekcionizmus számos szempontból halogatáshoz vezethet.

Annyira félsz a hibától, hogy végül nem teszel semmilyen lépést, vagy ha annyira aggódsz, hogy valami hibát követsz el, hogy végül átdolgozod a projekted korlátlan ideig, ahelyett, hogy kiadnád, amikor elkészül.

Például valaki késleltetheti a könyve elkészítését, mert azt akarja, hogy minden leírt sor kezdettől fogva tökéletes legyen, ami miatt egyáltalán nem ír semmit.

Vagy valaki annyira aggódhat, hogy üzleti ötlete kudarcot vall, hogy végül a végtelenségig tovább dolgozik rajta, anélkül, hogy valaha is hozzáférhetővé tenné a nyilvánosság számára.

 

 

 

Igen, az egyik legnyereségesebb üzleti modell az előfizetéses rendszerek kiépítése

 

Ma Magyarországon sem olyan bonyolult mindezt kiépíteni.

A SalesForm segítségével és szakmai háttértámogatásunkkal készen adjuk neked a teljes megoldást, felépítjük hozzá a WordPress oldalad, beállítjuk az automata bankkártyás fizetés, a felhasználói fiókok létrehozását és az egész oktatási platformot.

 

A SalesFormban minden mérhető.

 

Ráadásul a funkciókkal kezelheted az előfizetéseket, lemondásokat, lejárt kártyákat, több és újabb termékeket (csomagok, hűségprogram, tagság), a lemondásokat.

A SalesForm mögött több ezer sikeres vállalkozó támogatása, tanácsai és a mi szakmai háttérországunk áll.

 

Te biztosítod a tartalmakat és a tagokat (megszerzésüket és megtartásukat).

 

Neked is lehetnek olyan felhasználóid, akik azért, hogy a klubod tagjai lehessenek és hozzáférjenek prémiumtartalmaidhoz, előfizetnek nálad.

Ahol a kiépített rendszer minden hónapban automatikusan levonja a bankszámlájukról a pénzt, kiállítja a számlát és hozzáférést biztosít a zárt klubtagsági felülethez.

Az előfizetés a jövő.

És a jövőben nem azon izzadsz majd, hogy elegendő forgalmat terelj az értékesítési oldaladra a Facebook és Google reklámokkal (drága kattintási díjakkal). Mert ha nem veszel forgalmat, akkor nem veszik a terméked. Ha drágán veszed, akkor pedig nyereséged nem marad.

Maximum azon izzadsz majd, hogy előfizetői klubbodba milyen új ügyfélélményt vigyél, mellyel hosszú távon megtartanod a vásárlóidat.

De ez kreatív munka és imádni fogod.

 

 

Mert úgy költesz elegendő pénzt hirdetésekre és szerzel új vevőket, hogy közben nem tűnik el a profitod.

 

 

Mert online úgy értékesíted a termékedet, hogy egy hagyományos termékbemutató oldalról (landing page) teszed azt.

Mert kiépítettél hozzá egy rendelési automatizmust, ami kezeli a vásárlás teljes folyamatát. A fizetéstől a számlázáson át, egészen a termék átadásáig. Mindezt olyan egyszerűen, hogy csak egy rendelési gombot raksz a mostani oldaladba.

Mert forgalmat vásárolsz és egyből arra a termékoldalra irányítanod azt, ami megoldja a fő problémájukat.

Ezen az oldalon csak a problémájuk megoldásáról beszélsz.

A megoldás az előfizetésed, amit egyetlen rendelés gomb lenyomásával meg is tudnak rendelni, ki tudják fizetni bankkártyával és a teljes folyamat teljesen automatizált.

Aztán minden hónapban újra terheled a bankkártyájukat, hogy az előfizetéses klubbod tagjai maradhassanak.

 

 

Ez egy pénztermelő gépezet, ahol a vásárolt forgalom bekerül a tetején és a nyereség pedig kijön az alján. Ez az, amit úgy hívunk: előfizetéses rendszer.

 

Giga pénz és energia kell egy előfizetéses klubtagság felépítéséhez? Nem hinném. 6-8 hónap alatt meg lehet építeni. Tapasztalatból mondom. Viszont ne hidd el, hogy ez egy gyors meggazdagodást ígér.

A vállalkozás maraton, és erre érdemes készülnöd. Az előfizetés viszont meggyorsítja a bevételeid megszerzését.

Az előfizetéses klubrendszerek a jövő! Mi kell pontosan hozzá? Ebben a cikkben összeszedtük.

 

 

Félsz attól, hogy neked is legyen egy előfizetéses klubod? Félsz megtanulni ezt az új dolgot? Úgy érzed még várnod kellene vele, mert most épp nem aktuális? Akkor ez egy egészen jó jel arra, hogy itt lenne a helyed. Szóval gyere és csatlakozz bátran az előfizetéses klubépítő mesterkurzushoz:

https://bit.ly/ekm-jovok

Az előfizetéses modell a jövő értékesítési modellje – mivel annak, akinek fix előfizetői vannak, kiszámítható bevételei, előre kalkulálható költségei is. Tehát kiszámíthatóbb a működésed.

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, előfizetéses rendszer, előfizetéses hűségprogram

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.