Online tanfolyam létrehozása egyszerűen – a CSEK módszertannal 5 lépésben

Kategória: Automatizmusok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Talán már régóta flörtölsz a gondolattal, hogy „benned is van egy kurzus”, a tudásod megvan, a kényszer is adja magát (néha a komfortzónából kizökkenteni csak az élet tud), az offline lehetőségeid a vírus okozta lockdown-cunamik miatt egyre korlátozottabb.

De a kurzus „üzleti oldala” (milyen platform, milyen marketing, milyen kampány, milyen fizetési mód és kivitelezés) még mindig bonyolultnak, macerásnak és számodra átláthatatlannak tűnik.

Tedd egyszerűbbé a CSEK módszertannal 5 lépésben.

 

Online tanfolyam létrehozása egyszerűen – a CSEK módszertannal 5 lépésben

 

Egy-egy ötletnek mindig van egy vad, nehezen kontrollálható szörnye.
A Hogyan kérdése. Hogyan valósíts meg a gyakorlatban egy online tanfolyamot, a legegyszerűbben, legkevesebb macerával?

 


Katásként saját magad könyvelni 20 videó segítségével, elméleti anyagokkal, oktatóvideókkal, kérdezz-felek interaktív lehetőségével?

Megtanulni festeni online akvarell tanfolyam segítségével, ahol 120 oktatóanyagot és 200 órányi videót találsz részletes magyarázattal?

Mind valós tanfolyamok.

Klassz ötletek, de kivitelezésük sokszor teljesen fekete folt az ötletgazdának. Tudom, hogy milyen érzés, amikor a technika tart sakkban, amikor egy ötletet csak azért vágunk sutba, mert túl komplikált, macerás, bonyolult.

ELSŐRE.

Pedig a résztvevőknek is óriási segítség, ha a karosszékük kényelméből, saját ütemedben haladhatnak és szerezhetik meg a szükséges tudást.

Gyakorlatias tartalmakkal teli videós, masszív tudást nyújtó online tréningek révén pedig egyszerűbb folyamataid lehetnének, neked a vállalkozónak is: előre legyártott oktatóanyagok, automatizált folyamatok. Építenéd az emberek lelkét, feltennél egy-egy új anyagot.

 

Te pedig….

….végre kevesebb energia- és időráfordítással növekedhetnél még a válság alatt is a digitális értékesítéssel. Akkor is, ha coach, oktató, tanár, pszichológus, mentor, szakember vagy.

 

Ezt a cikket ajánlom mindenkinek, aki a tudásából él, aki hasonló vállalkozást visz és azzal küzd, hogyan lehetne újra és újra eladni, akár egy online tanfolyammal.

Már jó ideje belülről ég bennem a tűz, mert meg akartam mutatni egy szeletét az embereknek abból a felismerésből, ami az évek alatt kólintott fejbe: ugyanis az elmúlt években rengeteg honlapot, tenger sok ötletet próbáltunk ki és ezért tömérdek pénzt fizettem ki a marketingeseknek.

(Erről szólt a Megvalósítónapok is).

A Megvalósító Napok ingyenes konferenciával éveket akartam spórolni a vállalkozóknak, megkerestem az ország legsikeresebb vállalkozóit és marketingeseit.

Akik először:

 

  • alkalmazottként dolgoztak,
  • elbukták az első nagy tárgyalásaikat,
  • végigjárták az idő- és energiaigényes tévutakat,
  • bőven megfizették a tanulópénzt.

 

 

De beletanultak a szituációkba.

Kitapasztalták.

Megtalálták.

Kikaparták a működő stratégiákat, a kiskapukat a homokkupacból.

De ami a legfontosabb, a területük legnagyobbjaivá váltak.

 

Arra kerestem a választ, hogy vajon hogyan állnának neki ma bizonyos projekteknek, már ismerve a megfelelő lépéseket; a hosszú évek tapasztalatának birtokában?

Ha én ma újrakezdeném, akkor nem biztos, hogy tudnék egy dologra koncentrálni, mert ötletember vagyok. Mindig is ilyen voltam, számos ötletbe vágtam bele, mert azt hittem, hogy mennyi pénz van benne.

 

Mekkora ötlet, mekkora pénz mantrája szólt minden ötletemnél.

 

Azon is elgondolkodtam, hogy ha 10 évig ezt csinálnám, vajon boldog lennék-e? Ha te sem tudsz erre a kérdésre egyértelmű Igennel felelni a saját ötleted kapcsán, akkor ne vágj bele. Ugyanis bármibe is belekezdesz, mindig lesznek pofonok, ez a természetes velejárója.

Ha viszont nem belülről jön a motiváció, fel fogod adni az első pofonnál.

Rájöttem, hogy sokkal jobban meg kell tervezni a dolgokat! Nemcsak lendületből vágnék már bele annyi mindenbe, hanem megnézném, hogy amit kitaláltam, az vajon vörös vagy kék óceánnak számít-e.

 

 

Vörös vagy kék óceán – ötleted melyik tengeren úszik?

 

Létezik a vörös óceán, ahol rengeteg hal él és lubickol (ők lennének a vevők), de ott vannak köztük a cápák is, tenger sok. Ők volnának az eladók, akik miközben megeszik a halakat, szinte vérvörösre színezik az óceánt.

Ebbe a piacra betörni nehéz. Bárhogyan is nézzük.

A kék óceánban viszont rengeteg a hal, de kevés a cápa. Ez ahhoz hasonló, mint amikor a szolgáltatásoddal, termékeddel egy célcsoportra, szegmensre szakosodsz. Tehát egy dologra.

 

Személyi edzőként csak nőknek segítesz, csak 18 év alattiaknak. A kék hajúaknak, az egylábúaknak. A lényege: minél kisebb tóban legyél nagy hal.

 

Ötleteid során nézd meg, hogy külföldön és belföldön milyen vállalkozások vannak hasonló cipőben: sikeresek? Akkor modellezd le a lépéseiket.

Hogyan adják el? Mit kommunikálnak?

 

Jah ez odakint működik, itthon nálunk nem? Teszteld le, erre ugyanis nem tudjuk a választ, míg ki nem próbáltuk.

 

Mindvégig szétfeszített a munkakedv a könyvem írásának folyamata során is: egy hiánypótló írás született meg a Tartalommarketing a gyakorlatban c. könyvvel.  DE volt vele egy bökkenő, nem akartam postázni a könyveket, nem akartam számlázni, egy könyv majdnem egy kiló.

Tudod, hogy fér el két raklapnyi könyv a lakásomban? Sehogy.

Elkezdtem tehát a megoldásokon gondolkodni, hogyan lehetne automatizálni a folyamatokat, így született meg a SalesForm.

Tudtam, hogy hiába van egy könyved, abból nem lehet megélni. Ez egy névjegykártya. Ugyanis, ha nem te írod a következő Harry Pottert, akkor nem ebből mész majd Balira.

De ha a könyvet vásárlóknak eladsz valamit, oktatást, tanfolyamot, az már egy értékesítési folyamat része. Így kezdődött a SalesForm küldetése.

 

 

Egy hetvenes évekbeli autóval akarnál versenyt nyerni? Nem lehetetlen, de nem is túl könnyű.
 

 

Amikor ma már minden padlógázzal rohan el melletted, fel kell venned a ritmust.  A digitalizmus és automatizmus ritmusát.

Olyan módszert mutatok neked most 5 lépésben, amivel egyáltalán nem garantálom, hogy ha megépíted vele a saját rendszered, akkor milliomos leszel.

Ez termék- és a piacfüggő is. Azonban ígérem, hogy lehet egy digitális értékesítőd, aki 0-24 órában eladja a termékedet vagy a szolgáltatásodat.

Arra jöttem rá mindezen tapasztalatokból és példákból, hogy mindent nem lehet csinálni, ezért kell egy módszertan, ami garantáltan működik, majd meg is kell azt valósítani, amihez kell elköteleződés, támogatás és számonkérés is. (Mentorprogramunkkal ebben is tudunk segíteni neked.)

 

 

 

5 lépéses CSEK módszertan, hogy megépítsd a saját értékesítési rendszered, akár online tanfolyamod

 

Rengeteg sikeres magyar vállalkozó tanulmányozása után egyértelművé vált számomra, hogy 5 nélkülözhetetlen lépés szükséges ahhoz, hogy megépítsd az álmod.

A legkevesebb üresjárattal. Ez egy fontossági sorrend és akár már 2 lépés is meghozza a várt eredményt:
 

 

  1. Termékből ellenállhatatlan ajánlat (ez a "jó bornak nem kell cégér")

 

Ha elég ütős az ajánlatod, eladja önmagát. Ha nem az, akkor bármilyen brutál marketing gépezetet építesz, csődöt fog mondani.

 

 

  1. Publikálás (hívják tartalommarketingnek is), kommunikálj, adj értéket!

 

 

Ha jó az ajánlatod és rendszeresen gyártasz tartalmat róla, akkor ez lassan, de biztosan meghozza az eredményt.

 

  1. Értékesítési rendszer (hívják sales funnelnek is vagy üzleti stratégiának)

 

Ha van egy bevált stratégiád, akkor az képes drasztikusan megnövelni a nyereséged. A CSEK programban azt tanítom meg, ami a leggyorsabb eredményt hozza.

 

 

  1. Forgalom (hívják hirdetésnek, seo-nak, közösségi média posztolásnak)

 

Annak a módszere, hogyan lesznek olvasóid, látogatóid, vásárlóid.

 

  1. Mérés és Optimalizálás (hívják AB tesztnek, hőtérképnek, analitikának, konverzió mérésnek)

           Ez arról szól, hogy megtudd mit csináltál jól, hogy vásároltak és mit kellene javítani, hogy többen vásároljanak.

 

Online tanfolyam létrehozása egyszerűen – a CSEK módszertannal 5 lépésben

 

Segítsek benne, hogy el is készüljön? Mindezt 45 nap alatt el tudod készíteni. Most nézzük, hogy is néz ki ez bővebben.

 


 

 

1. Csomagold újra a szolgáltatásodat, termékedet – az ellenállhatatlan ajánlat

 

Válts szemléletet!

Most lehet, hogy az idődet adod el, de hogyan lehetne elérni nálad, hogy minél kevesebb idővel, minél több bevételed legyen?

Lehet, hogy órabérben adod el a tudásodat. De gondolkodtál-e már azon, hogyan lehetne ebből összerakni egy ajánlatot? Termék és ajánlat között ugyanis óriási különbség van.

Mit csinálsz valójában az időddel, ha például kreatív szolgáltatást végzel? Ugyanazt, mint egy alkalmazott. Eladod az idődet.

A vevőd a cég/ügyfél, aki felkér téged. Csak több cégnek dolgozol és nem vagy korlátozva a megszerzett bevételeket illetően. Mert te árazol.

Lényegében ennyi.

A termék az termék.

 

 

Tegyük fel, hogy létezik egy fali polc 15 990 Ft-ért. Vajon megveszed-e?

 

Ha a másik megnyitott oldalon ugyanazt 15.900 Ft-ért adják, valószínűleg nem. Ez az árverseny végeredménye.

 

Az első lépés a terméked. Mindig. Kérdés, hogy ügyesen tálalod-e.
A magyar ember nem árérzékeny, csak okos.

 

Ha nem lát különbséget két termék között, miért választaná ugyanazt a terméket drágábban? Ez esetben kénytelen ár vagy ismeretség alapján dönteni (mennyire népszerű és ismert a szakember).

A termék értéke jóval nagyobb lehet, ha szándékosan növeled az értékét. Ez esetben már jóval többet kap a vevőd a pénzéért, mint amit adsz neki, egy ellenálhatatlan ajánlat lesz.

 

Mivel teheted értékesebbé a terméked?

Plusz információval, hozzáadott szolgáltatásokkal, mindazzal, amit most is eleve adsz, csak nem kommunikálod. Pénzt cserélsz értékre.

 

A termék ugyanaz, csak értékesebbé teszed. Árazd be az ajánlatodat.

Inspirálódj hazai és külföldi példákon keresztül, nézd meg, hogy mi az, ami a piacon működik. Modellezd le, majd utána csiszold, hozzáadva a saját vágyadat, amitől egyedivé válik.

Semmiképp se te akard kitalálni nulláról.

Mindegy mit árulsz, mindegy milyen szolgáltatásod van, ha oktatsz valamit, ha átadod a tudásod, lehet róla videókat készíteni. Máris tudsz rá előfizetéses klubtagságot építeni.

Nehéz kiszakadni a megszokásból és nehéz meglátni, hogyan lehetne máshogyan is. Az előfizetéses modellben viszont az a legjobb, hogy nem kell semmit sem megváltoztatnod. Nem kell semmit sem kockáztatnod.

Kipróbálhatod a meglévő üzleti modelled mellett is.

Az biztos, hogy az előfizetés a jövő, a kérdés, hogy te a múltban ragadsz vagy fejlődsz?

 

Mi az előfizetéses modell lényege? A vásárlóid előre meghatározott időszakos díj, összeg (havi, negyedéves előfizetés) ellenében valamilyen terméket kapnak. Olvass róla bővebben! >>>

 

Mutatok egy példát.

Egy festő tanfolyam átültetését a digitális világba.

A termék az akvarell festőtanfolyam. Az ajánlat viszont az, amikor termékeket ollózol össze és ajánlatként tálalod:

 

  • Közel 120 oktatóanyag részletes magyarázattal.
     
  • Több mint 200 órányi könnyen követhető videó.
     
  • Minden egyes videóban edukáció, hogy mit hogyan és miért kellene csinálnod. Látni fogod a végeredményt is, így önálló munkára is képes leszel.
     
  • Lényegében előtted festik meg a képek minden egyes részletét. Modellezheted.
     
  • Letölthető vázlatrajzot kapsz az elkészítendő festményhez, amivel könnyebben tudod felrajzolni az adott leckét.
     
  • A kész kép fotóját is megkapod mankónak, hogy legyen mihez igazodnod, illetve egy fekete-fehér és egy ceruzarajzos kópiát.
     
  • Szöveges anyagot kapsz az eszközhasználathoz, hogy ki tudj igazodni a hatalmas kínálatban.
     
  • E-mail-es lehetőséget arra, hogy bemutasd a kész munkádat, amire rövid időn belül megkapod a véleményezést igény szerint, vagyis végig szakmai hátteret kapsz.

 

 

 

Ebben a videóban egy ingyenes mentorálás során segítem Lamit, az akvarell festőtanfolyamot létrehozó vállalkozót. Másold le a példát, modellezd le, hogyan tálalj egy ilyen ajánlatot, milyen elemeket tartalmazzon, hogyan add el? Válaszok a videóban!

A tanácsaimra létrejött változásokat öröm volt felfedezni a frissített oldalán.


 

 

2. Beszélj a termékedről, publikálj, vedd elő a tartalmat (tartalommarketing)

 

Fog meg az olvasó kezét, vezesd végig az úton.

Mi a problémája? Hogyan tudnád neki a legjobb választást felkínálni?

Legyen a termékedről egy jó sztorid, meséld el az AHA pillanatot, miért találtál rá, miért álmodtad meg, mi vezetett ide.

 

Építsd fel az ajánlatod és kezd el a tartalmakat készíteni, ahol megtalálod a saját hangod.

 

Ha írni szeretsz, akkor írj. Ha videót könnyebben készítesz, akkor válaszd a videót. Ha a hangoddal ügyesebben bánsz, ott az anchor.fm és a podcast.

Legyen ott a sztori (miért ezzel foglalkozol, hogyan találtál rá), és legyen ott az ajánlat is (azaz, mit kell csinálnia az olvasónak, hallgatónak).

Erre figyelj:

 

  • Ki vagy, miért vagy hiteles?
  • Miben tudsz segíteni neki?
  • Miért tőled kellene vásárolnia?
  • Mit kell most tennie?

 

 

Mindannyian küzdünk egy problémával vagy vágyunk egy cél beteljesedésére.

A történetek viszont szinte átrobognak lelkünk előszobáján és azt vesszük észre, hogy már a nappalinkban ülnek. Az unalmassá vált komfortzónánkból épp kalandra szólít valaki, azt kéri, hogy lépjünk, harcoljunk, cselekedjünk.

Ez a modell ábrázolódik ki a csillagok háborúja, a Gyűrűk Ura, a Harry Potter és a bölcsek köve vagy a Mátrix filmekben is. Rengeteget tanulhatsz a filmekből, megismerheted a történetek esszenciáját és egyetemes mintázatát, mert az olvasóiddal történő kommunikációdnak is a leghatásosabb fegyverei.

Néhány hasznos anyag, hogy ezt a lépést is a leghatékonyabban pipálhasd:

 

 

 

Egy sztori lehet izgalmas, inspiráló, motiváló, elgondolkodtató, tanulságos, cselekvésre ösztönző. De semmiképp se hagy hidegen téged.

Az érzelmeinket veszik célkeresztbe, jóval emlékezetesebbek a száraz tényeknél. Martin Lindstrom 2008-as kutatása szerint pedig az érzelmek a vásárlási döntések 90%-át határozzák meg. David JP Phillips a történetmesélés legfontosabb neurológiai eredményeit is megosztotta.
 

 

 

3. Értékesítési rendszer megtervezése (sales funnel vagy üzleti stratégia)

 

Egyetlen aranyszabályt mondanék: automatizáld a legtöbb folyamatot!

A sales funnel a leggyakrabban használt kifejezés a vásárlói útvonalra. Tulajdonképpen az üzleti stratégiád megalkotása.

Azok a folyamatok, ahol a potenciális vevőd (lead) kapcsolatba kerül a vállalkozásoddal, elkezdődik egy kommunikáció.

Amikor az ingyenes anyagaidat kínálod fel neki, hogy felkerüljön a levelezési listádra, amikor már melegebb célközönségednek felkínálod a belépőtermékedet (kisebb értékű termék, egy belépőpont a vállalkozásod ajtaján), amikor a termékedet vásárlóknak felkínálsz egy BUMP-ot, egy kiegészítő terméket.  

 

A sales funnel-t szokták még értékesítési tölcsérnek is hívni. Tudatosság, Felfedezés, Értékelés, Elszántság, Vásárlás, Hűség.

 

Nézzük, mi is ez.

 

  • Tudatosság szintje (TOFU): Ez a csatorna teteje. Ahol az olvasód vagy a követőd elsőként találkozik a cégeddel (márkáddal) és megismerkedik a tartalmaiddal és az üzeneteddel.

 

  • Érdeklődés szintje (MOFU): Ezen a szakaszon az olvasódat már érdekli a terméked, megoldásod és többet akar tudni róla. Tudni akarja, hogy a terméked vagy a szolgáltatásod vajon megoldja-e a problémáját.

 

  • Megfontolás szintje (BOFU): Ezen a szinten terméked/szolgáltatásod a problémája megoldásának, egy teljesen használható eszköznek tűnik (információgyűjtés szakaszában van). Az olvasód elkezdi összehasonlítani az ajánlatodat (már ha van olyanod), az áraidat, a képességeidet MÁSOKHOZ.

 

  • Vásárlás szintje (KONVERZIÓ). A lead vásárol, a birtokában lévő információk alapján meghozza a döntést. Itt lehet növelni a kosárértéket BUMP ajánlattal vagy a vásárlás utáni upsell és downsell ajánlattal.

 

 

 

Akkor működik hatékonyan, ha a saját vállalkozásod működésére van szabva. Mégis létezik egy szilárd alap, egy sorvezető, amit használhatsz, hogy megépítsd a saját sales funnel-ed, ebben segít ez a cikkem is.

De itt jön a csavar.

Képzelj el egy havi előfizetést, amely automatikusan megújul.

Ebben a havi előfizetésben szerepel két 50 perces, a célszemély problémájára szabott (mozgásszervi problémák, életmód, gerincproblémák) személyi edzés, e-mailes visszajelzések, kiértékelés 60 perces ingyenes beszámoló keretében, különböző foglalkozások, videós tanácsok.

Mindezt havi 8.990 Ft-ért.

Ha szinte minden leautomatizálható (videók elérése, tananyag átadása, felmérések és tesztek), akkor máris jelentéktelen információ az, hogy neked szolgáltatóként 24 óra egy nap.

 

Ismétlődő, előfizetéses rendszer, ahol az ügyfél havi díjat fizet.

 

Ellentétes az eddig megszokottal, ahol az online tanfolyam általában rögzített, fix és nagyobb összegért értékesített termék.

Az ügyfél egyszer fizet a tanfolyamért, az egészért.
A tartalmat pedig a saját ütemében fogyasztja, a klubtagságok rendszeresen szolgáltatják az új tartalmakat és gyakorlatokkal látják el őket.

 

Azonban egyszeri nagyobb összeg esetében nagyobb a fizetés fájdalma. Neked pedig egyszeri bevétel.

 

Szóval havi fix bevétel, kiszámíthatóság, automatizmus.

Hogyan áll össze technikailag a működtetése? Ebben segít például a SalesForm. Nemcsak az online bankkártyás fizetés, ismétlődő vagy recurring fizetést, de számos marketing-és sales funkciót is rábízhatsz.

Egy előfizetéses rendszernél nemcsak levonnod kell tudnod minden hónapban az adott összegeket, hanem be kell tudnod állítani néha egyedi időintervallumokat is: 35 nap, 16 nap, negyedév, félév.

Vagy olyan részletfeladatokat említsek, mint

 

  • Csak x ismétlődés legyen (részletfizetés vagy olyan a szolgáltatás esetén).
  • Kézzel terhelés.
  • A termék ára változzon meg és mindenkitől az új árat vonja.
  • Egy adott embernél meg tudd változtatni az előfizetést.
  • Bankszámlán jelen lévő pénzhiány esetén mennyi ideig és hogyan próbálja meg levonni a rendszer az összeget. Milliókat lehet bukni rajta.
  • Lejárt kártyakezelés.

 

Ha bosszúság és macera nélkül egyszerűen raknál össze egy előfizetéses modellt és mindent szinte leautomatizálnál, akkor ajánlom mentorprogramunkat, ahol végig fogjuk a kezed egy ilyen rendszer megalkotásához.

Ha ki tudsz találni olyan terméket, ami minden hónapban fizetnek, akkor stabil bevételre teszel szert. Automatizálni tudod a fizetési folyamatokat is. Mert ez a történet bankkártyás fizetés nélkül nem működik.

Nincs többszöri utalás, többszöri adatkitöltés, regisztráció és rendelési mizéria.

A SalesFormmal megvalósítható:

 

  • rendszeres havi terhelés,
  • ismétlődő fizetés,
  • részletfizetés automatikusan,
  • 1 click upsell vagy bump ajánlat,
  • automatizált számlázás,
  • számos értékesítési- és marketingfunkció.

 

 

 4. Forgalom, azaz hogyan jönnek a folyamatodba az emberek, hogyan lesznek vásárlóid?

 

Forgalom (hívják hirdetésnek, seo-nak, közösségi média posztolásnak). Annak a módszere, hogyan lesznek olvasóid, látogatóid, vásárlóid.

Forgalmat szerezhetsz idővel és pénzzel.

Az időddel például több tartalmat gyárthatsz, forgalmat szerezhetsz. Pénzzel pedig hirdetéseket vásárolhatsz. Ahol betereled a folyamatba az olvasókat, akik magadják az e-mail-címüket, velük máris ingyen kommunikálsz a jövőben. Ajánlatokat is kiküldhetsz.

 

Az 5 legjelentősebb forgalmi forrásról és csatornáról és arról, hogy ezeken az egyes szinteken milyen tartalomtípusokat érdemes használnod, ebben a cikkben írtam. [Letölthető ábrával]

 

Találd meg, hogy számodra milyen konverziók fontosak, majd határozd meg, hogy ezeket hogyan fogják elérni az olvasóid és mit kell tenned annak érdekében, hogy eljussanak oda.

A folyamatok pedig automatizálhatóak itt is:

 

1. Megszerzési automatizmus (Ahol elkéred az e-mail-címét, egy op-tin oldal, belépési pont.)

2. Aktiválási automatizmus (Itt kinyitod a pénztárcáját, egy sales oldal.)

3. Pénzesítési automatizmus (Például a SalesForm segítségével megtörténik a haszon bezsebelése, automatikusan, automatizáltan kiállított számla segítségével.)

 

 

 

5. Tesztelj: Mérés és Optimalizálás

 

Hívják AB tesztnek, hőtérképnek, analitikának, konverzió mérésnek.

Ez arról szól, hogy megtudd mit csináltál jól, hogy vásároltak és mit kellene javítani, hogy többen vásároljanak.

Én az integrációkban hiszek, azaz össze lehessen kötni mindent mindennel. A SalesForm használatához például csak egy rendelési gombot kell rakni az oldaladba és ennyi.

A SalesForm admin felületén viszont be tudod állítani az integrációkat. Melyik fizetési rendszer, melyik számlázó, melyik hírlevélküldő, melyik CRM rendszer lesz a te stratégiádban a partner.

 

Adatok, adatok, adatok.

Amit mérni tudsz, azt tudod fejleszteni is.

 

Ha viszont túl sokat mérsz, megvan az esélye, hogy elveszel az adatokban.

Ezért a SalesForm szoftverben lehetőséged van arra, hogy gyors statisztikai jelentéseket láss és arra is, hogy bármilyen összetett és szofisztikált statisztikai megoldást használj.

 

  • Összes bevétel
  • Megrendelések ma
  • Összes eladás
  • Sikeres/Sikertelen Eladások
  • Havi bevétel
  • Felhasználók szerinti összesítés (adott e-mail cím mennyi rendelés adott le nálad eddig összesen)
  • Összetett statisztika

 

Az exportálásnak van egy fejlett változata, ez a Google Sheet Import URL, egy folyamatosan frissülő Google táblázatot hozhatsz létre, amihez bárhonnan hozzáférsz, ahol internet van, a folyamatosan a friss adatokat látod.

 



 

Ha más meg tudta csinálni, te is meg tudod

 

Mindig sokkal nagyobbat álmodj, mint amit elhiszel.

Ha csak annyit szeretnél, hogy legyen egy kis vállalkozásod és nem akarsz nagy céget, ahol nem havi 500 ezerben gondolkodsz, hanem 500 millióban; akkor visszahúzod magadat.

 

Nagy cél kitűzésének előnye, hogyha elhibázod, akkor is messzebb fogsz eljutni, mint eddig.

 

Az első pillanattól kezdve pedig szokásoddá válik, hogy mindent alaposan átgondolj, leírj, rendszerbe foglalj. Mert máshogy állsz neki egy hálózatot építeni, mint egy céget.

 

Nekik már bejött a CSEK!

 

Kérj segítséget, csak ennyi kell kihívás résztvevőitől!

Ha nincsenek folyamataid, hamarosan a káosz és kimerültség retardált mértani sorozatát leszel képes előállítani.

Léteznek olyan munkamenetek, élethelyzetek és vállalkozói szokások, amik első ránézésre nem tűnnek veszélyesnek, időrablónak és pénzt zabáló tényezőnek – de még másodikra, harmadikra, sokadikra sem.

Ők a hiénák a vállalkozásodban, amik mindig egyszerre csak egy kicsit harapnak ki belőled. Az idődből, a pénzedből, az energiádból vesznek el m.i.n.d.e.n. nap.

A kis harapások idővel viszont összeadódnak.

Miközben csak azt veszed észre, hogy elfogysz, kiégsz, eltűnsz.
Olyan példákat érdemes lemodellezned, amik mögött működő folyamatok állnak.

 

 

Az előfizetéses rendszerek itthon is működnek
 

Magyarországon Dr. Mészáros Ádám párkapcsolati mediátor és coach létrehozott egy Feleségek Klubja néven futó előfizetői klubbot.

A résztvevőknek folyamatos hozzáférést biztosítanak az online párkapcsolati tananyagokhoz, dr. Mészáros Ádám és szakmai csapata személyes segítségéhez és egy pozitív női közösséghez.

Tartalma:

 

  • 23 párkapcsolati minitréning (a minitréningek értéke 23 x 7500Ft = 172.500 Ft.)
     
  • Havonta élő előadás, internetes közvetítésben, kérdezés lehetőségével. Hozzáférés minden korábbi előadáshoz. (Értéke: 25.000 Ft)
     
  •  Feleségek Klubja Közösség, azaz a Feleségek Klubja Zárt Facebook csoporthoz való csatlakozás lehetősége.
     
  • Prémium videós tanácsadás (értéke 40.000 Ft)    
     
  • Rendszeres tréningek, klubtalálkozók, workshopok online és élőben (A tréningek, workshopok, klubtalálkozók összértéke: 160.000 Ft)
     
  • Feleségek Klubja Kedvezmények (10-50% kedvezmények párkapcsolati kiadványaira, online tréningekre)

 

Figyeled ugye? Termékből ajánlat.

A Klub megnyitása alkalmából mindösszesen havi 4.990 Ft-ért juthatott hozzá a csatlakozó mindehhez. Éves tagság esetén pedig még kevesebbre jött ki ez az összeg.

A Klub 2019 novemberében indult, akkor, amikor a Covid 19 is felütötte a fejét. 2021 elején, alig bő 1 év alatt több mint 1300 tagja lett.

A vásárlói élettartam növelésének egyik legsikkesebb, legtrendibb, legeredményesebb és legmodernebb módja tehát a havi díjas előfizetések, amivel automatizáltan kiszámítható bevételre tehet szert egy vállalkozás.

 

Miben segít neked a SalesForm? Abban, hogy programozói tudás nélkül, fájdalommentesen történhessen meg nálad is a digitális transzformáció.

 

DE hozok egy külföldi példát is.

A Birchbox szépségszalon-előfizetései drámai módon „felragyogtak” az e-mail-es marketinggel. 850 000 előfizetőre nőtte ki magát 3,5 év alatt.

Ez egy olyan előfizetői alapú platform, ahol az emberek a preferenciáiknak megfelelő szépségápolási termékmintákat kaphatnak, ezzel csökkenthetik a felesleges kiadásokat, a kérdések zömét egy-egy termék kapcsán. Vadonatúj koncepcióval törték meg a szépségpiacot.

Ez a jövő, amit nem tudsz elkerülni.

Ezt tapasztalhatod a számlák online beküldése és az online pénztárgépek létjogosultsága során is.

 

Az eddigi tapasztalataink alapján az ügyfeleink többsége több milliós árbevételt ért már el a szoftver használatával. Mindenféle előképzettség nélkül.

 

Az üzleti modell azért fenntartható és növekszik stabilan, mert jóval több pénzt termel a szoftver a vállalkozásodnak, mint amennyit kifizetsz érte.

Ez az igazi win-win konstrukció.

 

 

4 hónap alatt 4 millió forint bevétel

 

Számomra ez a legnagyobb boldogság, ha többet keresel annál, mint amennyit fizetsz nekünk.

 

A jelmondatunk is az: Ha nem tudunk neked több pénzt keresni, mint amennyibe kerülünk, akkor nem érdemeljük meg a pénzed.

 

Online tanfolyam létrehozása egyszerűen – a CSEK módszertannal 5 lépésben

István, könyvének több ezer eladott példánya után azt szereti a SalesFormban, hogy gyakorlatias, letisztult, könnyű integrálni a többi rendszerhez és biztonságos. Felesleges izgalmak helyett minden nap megnyugvással summázza, hogy működik a rendszer. Sztoriját itt olvashatod.  

 


 

Online tanfolyam létrehozása egyszerűen – a CSEK módszertannal 5 lépésben

 

"A legújabb online termékük picit megtolta a bevételt: 5 008 940 Ft. Amikor rájön egy könyvelő, hogy neki nem a tökéletes terméket kell elkészíteni, hanem sok terméket kell tesztelnie, mire létrejön a tökéletes termék. És egész jó, hogy közben még 5 000 000 Ft -ot is lehet keresni." www.vallalkozas-okosan.hu

 


 

Tudom, hogy van egy álmod, ami miatt elkezdtél vállalkozni. Én is ezt az álmot kergetem minden egyes nap. Ez ad erőt, ez az üzemanyagom.

Vannak napok, amikor biztos vagyok benne, hogy el fogom érni....

.... más napokon a tükörbe nézek és nem értem, hogyan fordulhattak hirtelen rosszabbra a dolgok. Ilyenkor semmi más nem marad, csak a HIT... abban, hogy én is el fogom érni a nagy álmom.

A hitről azt tanultam meg, hogy üzemanyag kell neki. Táplálnom kell, hogy aztán engem tápláljon és húzzon a céljaim felé.

És tudod mi a hit legjobb üzemanyaga?

Mások sikere, mert az visz téged is előre. Keresd magad körül a sikeres példákat, az esettanulmányokat és kezdj el végre megvalósítani! Gyere és légy részesen a Csak Ennyi kell kihívásnak!

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, csakennyikell, értékesítés

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.