SalesForm funkciók és várható fejlesztések

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

A SalesForm abban segít, hogy olyan intelligens értékesítési stratégiát tudj tenni a honlapod mögé, amivel megvalósíthatod azt az álmod, hogy egyre több terméket adj el, egyre nagyobb nyereséggel.
 

Mert a vállalkozásod alapja az értékesítés. A honlapod feladata, hogy eladja a terméked nyereséggel. Ha erre nem képes, akkor hiányzik belőle az az okos stratégia, ami külföldön már elképesztően jól működik, csak idehaza nem volt meg hozzá a megfelelő technikai feltétel.

A SalesForm küldetése, hogy megtanítsa a magyar kisvállalkozókat arra, hogyan tudják egy folyamatosan növekvő pályára állítani a vállalkozásukat. Mindehhez ez elméleten túl a gyakorlati segítséget is megadja.

 

SalesForm funkciók és várható fejlesztések
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Már csak egy SalesForm kell, hogy elérd...


A SalesForm funkciói úgy vannak összeállítva, hogy értened sem kell hozzá, elég ha használod és máris sokkal sikeresebb lehetsz, mint a vállalkozások 80%-a.

Az álmom az, hogy európai színvonalra emeld a vállalkozásod és a munkatársaid fizetéseit. Ehhez pedig csak a rendeléseidet kell növelni. Ehhez pedig a SalesForm egy remek eszköz, ráadásul folyamatosan fejlődik

 

Ha fejlesztés kérnél, akkor ezt itt teheted meg

SalesForm Roadmap

 

SalesForm várható funkciók, amik jelenleg fejlesztés alatt vannak.


 

  • Termék variációk kezelése
  • Tömeges termék módosítás
  • Minden tranzakciót logolunk, így utólag visszanézhető, hogy mi történt. Hiba esetén egy gombnyomásra újra beküldhető a felhasználó adatai bármelyik modulba.
  • Ismétlődő fizetésnél automatikusan álljon át egyik termékről a másikra. Ez azt jelenti, hogy tetszőleges induló termékről automatikusan át tud állni egy másik termékre. Például az első terméked lehet 5 Ft -os 14 napig (próba időszak). Azért 5 Ft, mert ez a minimum ami a magyar szabályok szerint vonható. Majd az első vonás után át tud állni a 30 napos 9750 Ft -os termékre.
  • Rendelési űrlap testreszabása, egyedi űrlapok készítése
  • Rendeléselhagyó e-mailek. A GDPR  lehetőséget ad arra, hogy egyszer emlékeztessük a felhasználót, hogy valaminek a rendelését félbehagyta "Szerződéses kapcsolatban nincs hozzájárulás. Itt a megrendelő elkezdi a folyamatot, ezzel a GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont szerinti "szerződés előkészítése" fázisba lépünk. Polgári jog-kompatibilis 1x emlékeztetni a megrendelőt arra, hogy van valami a kosarában
  • Ezért folyamatban van egy olyan fejlesztés, hogyha megadta az e-mail címét, de nem töltötte ki a rendelést, akkor is küldhess neki egy emlékeztető levelet, hogy jöjjön vissza és vásároljon.
  • Stripe integráció
  • Rendelési form átalakítása beszélgetéssé (chatbot)
  • Aktuális fejlesztések listája
 

SalesForm funkciók, amik már használatra készen vannak és bárki használhatja, hogy több nyereségre tegyen szert.


2021 frissítések

  • Teljesen egyedi formok készítése. Gravity Forms és JotForm integrációval
  • Sikeres fizetés utáni URL paraméterezés. (videó bemutatóTökéletes fizetett időpont foglaláshoz vagy a rendelés teljesítéséhez szükséges extra információk bekéréséhez
  • SalesForm szüneteltetése. Tudod hibernálni az előfizetésed, így pármikor nyomhatsz egy szünet gombot és később onnan folytathatod tovább, ahol abbahagytad. (videó bemutató)
  • SalesForm gyors telepítője. Csak megcsinálod az sf aldomain CNAME átirányítását a server.salesform.hu címre és máris tudod telepíteni a szoftvert. (videó bemutató)
  • A BUMP mennyisége átadható url paraméterként. pl.: wqty=1 (részletes cikk a használatáról)
  • Több webhook használata (videó bemutató)
  • Menü összecsukása (videó bemutató)
  • Kisebb fejlesztések és javítások
  • E-nyugta támogatás
  • Ebook vízjelezés
  • CIB visszatérítés kezelése
  • Paraméterezhető e-mailek
  • Paraméterezhető visszatérő URL
  • Sikertelen fizetés utalássá alakítása
  • Támogatás kezelése (egyszeri és előfizetés)

 

 

2020 frissítések

  • EU adószám ellenőrzése külföldi vállalkozások rendeléséhez
  • Fejlett kupon kód rendszer előfizetésekhez is
  • Előfizetéses klub építés támogatása LearnDash kurzuskezelő használatával
  •  
  • Cégadatok automatikus kitöltése rendeléskor
  • Kártyás fizetés esetén a visszatérítések kezelése
  • Utalásos fizetések automatizálás. Videó: https://www.youtube.com/watch?v=OldlzjnBRGE
  • Rendelési adatok Google sheet exportálja. Így minden rendelési adat egyből frissül. Így többen tudtok dolgozni belőle és bármilyen kimutatás, statisztik vagy grafikon készíthető, ami aztán automatikusan frissül.
  • Partnerprogram indítása. 20% élettartam díjat fizetünk minden hozott partner után. Vagyis egyszer hozol valaki és örökre kapod a pénzt. Részesülsz a sikerünkből
  • Számlára kerülő adat megadás (ha más szeretnél, mint ami a termék neve). Jó jön, ha azt akarod, hogy könnyebben el tudják számolni a válalkozások.
  • Rendelési űrlap testreszabása css mintakódokkal
  • Lehetőség lesz a rendelési űrlapot egyből posztolni. Így ha a saját rendszeredben bekéred az ügyfél adatokat, akkor nem kell újra megadni a bankkártyás fizetéshez.
  • Zapier / Integromat integrációk
    Így közel 7000 nemzetközi szoftverrel lehet összekötni a SalesFormot és így fizetéshez tudsz kötni egy csomó funkciót (időpontfoglalás, szoftver hozzáférés, tagsági rendszerek, dokumentum generálás)
  • Statisztika modul fejlesztése.
    • Heti/havi bevételek bontása
    • Statisztika időintervallum állítása
    • Aktív ismétlődő fizetések
    • Havi bevételek
    • Összes bevétel
    • Mennyi ideig marad átlagban tag egy user
    • Napi, heti, havi bontásban feliratkozások törlése
    • Termékek alapján listázva a feliratkozások és a lemorzsolódások
  • Mautic integrációs: A Mautic az első open source (olyan, mint a wordpress) marketing automatizációs szoftver. Mondjuk úgy, hogy mindent is tud, amit egy hírlevélküldőnek tudnia kell. A nagy előnye, hogy a saját szerveredre tudod telepíteni, így nem kell fizetned komolya havi díjakat a használatáért.

    Ha összekötöd Amazon SES hírlevélküldő szerverrel, akkor 0,02 Ft ért küldesz ki egy levelet és az biztosan meg is érkezik.

    Havi 10 000 levél 200 Ft
    Havi 100 000 levél 2 000 Ft
    Havi 1 Millió levél 20 000 Ft

    Nem tudsz olyan automatizmust kitalálni, amit nem tud. (Drip kampány, lead scoring, site tracking, webhook, sms küldés, web push)
     
  • Integromat összekötés:  Az integromat egy olyan szoftver, mint a Zapier, csak modernebb és havi 1000 automatizmus ingyen van. A lényege, hogy össze tudsz kötni vele szoftvereket. 

    Tudod menteni az adatokat Google táblázatba. Időpontfoglaló rendszerbe, CRM rendszerbe és szinte bármibe. A teljes lista több, mint 3000 szoftver.
    Így ha valaki sikeresen fizetett, bármilyen automatizmus el tudsz indítani vele.
     
  • Google Analytics e-kereskedelmi mérőkód beépítése. Így mostantól pontosan látod, hogy melyik forgalmi forrásod mennyi bevételt hozott. Így nem csak a Google hirdetéseket lehet jobban optimalizálni és nyereségesebbé tenni, de azt is látni fogod, hogy mire érdemes időt és pénzt fordítanod. Érdemes Facebookra posztolni? Érdemes kereső optimalizálni? Érdemes LinkedIN re posztolni? Tudni fogod, mert látszani fog, hogy melyik forrásból mennyi bevételed lett és pontosan mit is vettek meg.
     
  • A kupon kódot átadjuk a Zapiernek és az Integprmatnak is, így egyszerűen tudsz kimutatást készíteni, hogy mennyi kupont váltottak be. Akár arra is használhatod, hogy nyilvántartsd a partnereket, ki mennyi vevőt hozott neked. Vagy éppen az offline hirdetések hatékonyságát. A beváltott kuponok pedig mostantól láthatóak a letölthető excel táblázatban is.
     
  • Részletfizetési lehetőség dátum megadásával.  Ha csinálsz egy részletfizetéses terméket és szeretnéd, hogy a 2. részletet egy bizonyos dátumtól kezdve kezdje el vonni, akkor ezt mostantól be tudod állítani. Ez akkor jó, ha van egy kampányod, amire lehet előregisztrálni, de a program, amiért fizet csak márciusban indul, de már januárban lehet jelentkezni, akkor az első részlettel foglalhassa a helyét, de csak márciusban vonja a következő részletet, akkor is, ha heti vagy havi fizetés van.
     
  • Bankkártya adatok cseréje. Ismétlődő fizetés esetén ha lejár a bankkártyája vagy másikat szeretne megadni, akkor nem kell új rendelést leadnia, hanem cserélhető a korábban megadott bankkártya adat.
     
  • Továbbiakban nem kötelező a telefonszám megadása. Sokan azért nem rendeltek, mert nem akarték megadni
  • SMTP megadásának lehetősége, így az e-mail címedhez tartozó smtp szervert tudod használni, hogy biztosan megkapják az összes levelet. Vagy tudsz bérelni profi e-mail küldő szervert (amazon ses, sendinblue, mailgun)
  • Tudod törölni a korábban beállított számlázó és logisztika összekötéseket
  • A szállítási díjat a termék áfájával fogja számolni
  • Törölhetőek a korábbi rendelések
  • Az ismétlőd fizetés lemondása esetén küldünk webhook értesítést, így az egyedi rendszerekben is kezelhető
  • Partnerprogram fejlesztése

     

 

 

2019 frissítések

  • Ismétlődő fizetés fejlesztése - külön kérésre, mert hatalmas gyakorlati igény van ezekre a funkciókra
    • 90 napig próbálkozik vonni a megadott kártyáról az összeget, ha éppen nincs rajta elegendő összeg. Ha 30 napos a szolgáltatás, akkor a 61. napon kétszeres összeget, a 91. napon háromszoros összeget von a számláról sikeres terhelés esetén. Ugyanígy működik tetszőleges ismétlés és összeg esetén is.
    • Kézzel is tudsz terhelni. Így ha felhív az ügyfél, hogy van már pénz a számláján, akkor gombnyomásra intézheted helyette a hosszabbítást.
    • Előfizetés változtatása. Meg tudod változtatni menet közben az előfizetését. Így amikor a korábban megvásárolt időszak lejárt, akkor automatikusan átvált az új előfizetésre. Az új előfizetésnek minden adata különbözhet. Lehet teljesen más ára és vonási periódusa is. Így akár azt is megtudod valósítani, hogy van egy olcsó vagy ingyenes próba időszak 14 napig, aztán átvált egy drágább csomagra vagy magára az előfizetésre. Arra is jó, ha a felhasználó feljebb lépne egy csomagban vagy éppen visszább lépjen.
  • Ismétlődő fizetéseknél beállítható az ismétlődés darabszáma. Így megvalósítható a részletfizetés is. Sokaknak 150.000 Ft megterhelő lehet, de fizetheti 3 havi részletben is. Van aki a részletfizetést drágábban adja.
  • Utalásos fizetés esetén fizetve gomb az admin felületen. Így ha utalással fizetnek, akkor is végre tudod hajtatni az összes automatizációt, amit beállítottál. 
    • A fizetve gomb megnyomásával azonnal megkapja a számlát
    • Bekerül a hírlevél rendszeredbe
    • bekerül a CRM rendszeredbe vagy egyedi nyilvántartásodba.
    • Megkapja a digitális terméket, a fizikai termék esetén a logisztika a rendelést
    • Lefut minden integráció és a webhook is.
  • Emembers összekötés. Így előfizető klubbtagságot hozhatsz létre.
    • Amikor fizet, létrejön a WordPress fiók
    • E-mailben megkapja a hozzáférést
    • A jogosultság szintjének megfelelő tartalomhoz fér hozzá
    • Minden hónapban, amikor sikeresen vonja a pénzt a kártyájáról, akkor egyel nagyobb jogosultság szintet kap, hogy egyre több anyaghoz férjen hozzá.
    • Így automatizálhatod azt is, hogy egy vezetett tanfolyamon vegyen részt, vagyis minden hónapban megkapja az újabb anyagot.
  • A fizetés utáni sikeres és sikertelen leveleknek egyedi tárgymező adható.
  • Gombnyomásra vágólapra másolhatod a rendelési űrlap linkjét, így gyorsabban használhatóak a honlapba, Facebookba, Instagramra illesztéshez.
  • A határidős kuponok a kiválasztott nap éjfélkor járnak le, így lehet egynapos villám ajánlatot is készíteni.
  • Utánvétes fizetés és webshippy integráció. Most már külön jelöljük az utánvétes fizetéseket így a webshippy automatikusan így küldi ki a csomagot és ők szedik be a pénzt helyetted.
  • Beágyazható űrlap. A SalesForm rendelési űrlapot be tudod ágyazni a honlapodba és így olyan arculatot tudsz kialakítani, amilyet csak szeretnél. A beágyazott űrlap elveszti azt a képességét, hogy előre ki tudd tölteni az ügyfeleid adataival és a partnerprogramot sem tudja mérni.
  • CIB esetén az ismétlődő és az egykattintásos fizetés bevezetése a Simple Payhez hasonlóan.
  • Egykattintásos fizetésnél megerősítés kérése. Ez egy opcionális funkció. Ha használod, akkor nem történik azonnal vonás, amikor a rendelés gombra kattint, hanem kell egy megerősítés, hogy biztosan jóváhagyja-e a vonást. Ennek vevői bizalom növelő funkciója van.
  • BUMP ajánlat kiküldése e-mailben. Ha megrendelik tőled a BUMP ajánlatot és az egy digitális termék, akkor eddig a hírlevélküldővel tudtad csak kiküldeni neki a rendelést. Most ez a funkció beépítésre kerül a SalesFormba, így hírlevél küldőt sem kell használnod, ha nem akarod.
  • Adószám bekérése vállalkozás esetén. Ha rendelő a megrendelő nevéhez beírja bármilyen formában, hogy EV, KFT, KKT, BT, ZRT, NYRT stb. akkor feljön automatikusan az adószám mező, amit nem kötelező kitöltenie. Jelenleg 100.000 Ft értékű számla kiállításánál kötelező az adószám feltüntetése vállalkozások esetén.
  • Sikertelen fizetések kiemelése az Eladások menüpontban külön szedtük az előfizetőket, hogy könnyebb legyen vizuálisan megkülönböztetni és kezelni őket.
  • A MailerLite.com hírlevélküldőnél külön választottuk a sikeres és a sikertelen fizetéseket. Így sokkal egyszerűbb lesz automata folyamatokat létrehoznod.
  • Az ActiveCampaign esetén mostantól automatizmusokba tudod rakni a felhasználókat attól függően, hogy sikeres vagy sikertelen lett a fizetés. Így bármilyen automatizált folyamat elindítható.
  • Az egyedi HTML beszúrás most már a body tag végére teszi a beillesztett kódot. Így már él a jQuery is. Mostantól sokkal könnyebb módosítanod az űrlap kinézetét egyedi css használatával
  • A partnerprogramot fejlesztettük. Mostantól követjük, hogy melyik partnered hozta elsőként azt a vevőt, aki végül vásárolt. Az első látogatáskor mentjük a felhasználó gépére a sütit, ha visszajön bármikor és befejezi a vásárlást, akkor látni fogod a statisztikádban. Így jutalmazni tudod azokat a partnereket, akik új vevőkkel ismertetnek meg téged.
  • Mostantól nem tűnik el a szállítási adatok módosításánál az ország kód. Mert ez korábban hibát okozott a webshippy esetén.
  • Webshippy esetén most már tudsz csomag ajánlatokat árulni. Ami azt jelenti, hogy a webshippy felületén több termékből létrehozol egy csomagot és annak az azonosítóját (SKU) adod meg a felvitt terméknél. Így a webshippy összeválogatja neked a termékedet.
  • BUMP ajánlat kiszállítása a webshippy esetén. Mostantól lehet fizikai termék is a BUMP ajánlatod, csak fel kell vinned a webshippy felületén és beállítani az SKU értéket.
  • Alapból minden SalesForm megkapja az SSL titkosítást, így a rendelési adatok továbbítása is biztonságossá vált. A fizetési oldal eddig is az volt.
  • BUMP ajánlat kiküldése e-mailben.  Eddig a BUMP ajánlat kiküldéséhez egy hírlevélküldőre volt szükséged (most is ajánlott). Egyszerűen megvizsgáltad, hogy van-e értéke a BUMP mezőnek és ha igen, akkor kiküldted az e-mailt. Mostantól a SalesForm admin felületén is létre tudod hozni azt a levelet, amit a BUMP rendelésekor megkap a vevőd. Ebbe a levélbe tedd bele a BUMP letöltési linkjét. Fizikai termék esetén pedig mondd el, hogyan fogja megkapni.
  • Fájlok csatolása a sikeres vásárlás és a BUMP e-mailekhez. (Továbbra is a link használata javasolt)
  • Keresztnév és vezetéknév szétbontása a Zapier felé. Így kényelmesebben tudod átadni az adatokat annak a 3500 szoftvernek, amivel össze van kötve a Zapier.
  • A SalesFormon ezres tagolást kezdtünk el használni az ár kiírásakor. Így vizuálisan szebb a megjelenítés.
  • Megerősítés kérése előfizetés lemondásakor. Az előfizetést egyszerűen le tudja mondani az e-mailben található linkre kattintva. A lemondási linket átadjuk a hírlevélküldődnek, CRM rendszerednek és bármilyen más szoftvernek. A linkre kattintva most egy megerősítés jön elő, hogy valóban le akarja mondani az előfizetést? Így megelőzve a véletlen lemondást.
  • Törölhetőek az integrációk. Korábban a sikeresen létrehozott integrációkat nem tudtad törölni, ami gondot jelentett, ha új fiókot hoztál létre vagy valamiért fiókot kellett váltanod.
  • Az előfizetőket külön felületre szedtük szét, hogy könnyebben tud kezelni őket és jobban átlásd.
  • SalesAutopilot integráció webhookon keresztül. Ebben Sandrine Dakio tud neked majd segíteni és testre szabni a beállítást. Ő a SalesAutopilot korábbi fejlesztője és az egyik legjobb szakember (szakasszony :) ) akit ismerek.

 

 

Korábbi funkciók

  • OTP SIMPLE Kétlépcsős fizetés. Itt a fizetéskor nem történik vonás, csak zárolás. Vonás a zárolás utáni 16 napban történik vagy amikor kézzel lezárod a tranzakciót. A zárolás akkor sikeres, ha van elegendő pénz a számláján. Ez a tökéletes garancia. A marketing hasznáról itt találsz videó.
  • Az ismétlődő fizetésnél a lemondási tokent átadjuk a hírlevél küldőnek és a webhook-nak is. Így kiküldheted e-mailben vagy beépítheted a saját rendszeredbe is az ismétlődő fizetés lemondásának kezelését.
  • A rendelési form title mezője a termék neve lett. Így jobban néz ki és keresőbarátabb
  • Kötelező fizetési módot beállítani. Korábban aki elfelejtette az hibára futott.
  • Bemutató az első indításkor. Egy vezetett bemutatót kapsz, ami végigvezet a beállítási folyamatokon. Az egyes funkciók beállításához pedig videós segítséget kaptál.
  • A webshopiroda és a Webshippy is megkapja a bump ajánlatot, ha fizikai a termék így ki tudják szállítani
  • Tiltjuk, hogy többször lehessen kattintani a rendelés gombra. Így véletlenül sem tud több rendelést leadni a vevőd.
  • Nem enged a rendszer olyan fizetési módot kiválasztani, ami nem lett beállítva. Így amíg nem állítottad be a kártyás fizetésnél a simple, cib, barion vagy paypall-t, addig ki sem tudod választani. Így kerüljük el az esetleges hibákat.
  • Kapott egy ip cím ellenőrzőt a chatbotunk. Így rendelés után amikor ez a virtuális asszisztens végigvezet téged a folyamaton, egészen addig nem enged tovább, amíg az aldomained ip címe valóban nem állt át a megfelelő adatokra. Így tudod nyaggatni a tárhely szolgáltatód, hogy csipkedje magát.
  • Mostantól termékenként lehet tesztelni. Ez azt jelenti, hogy ha már van éles rendelési automatizmusod, akkor is tudsz egy új terméket, egy új automatizmust, egy új funnelt tesztelni, hogy közben a többi termékedet továbbra is meg tudják rendelni
  • Havi jelentések arról, hogy milyen teljesítményt ért el nálad a SalesForm. Mennyi rendelésed volt és mennyi pénzt kerestél vele.
  • Előre ki tudod tölteni a rendelési formot a felhasználók adataival. Az URL mezőbe egyszerűen belerakod azokat az adatokat, amiket már tudsz róla és nem neki kell begépelni. Így tudod növelni a  leadott rendelések számát
  • Webhook, amivel bármilyen rendszernek át tudod adni a rendelés adatait. Így bármilyen egyedi fejlesztésű rendszered is van, tudod kezelni a rendeléseket és a fizetéseket is.
  • Utalásos fizetés esetén díjbekérőt állítunk ki a szamlazz.hu és a billingo.hu rendszerével. Így nem neked kell a rendelő adatait rögzítened a számlázódba. Rengeteg időt spórol.
  • Automata utalások simple rendszerével. Ha kötsz rá külön szerződést, akkor a SalesForm kezelni tudja az automata utalásokat. Ez azt jelenti, hogy aki utalással fizet, annál sem kell ellenőrizned, hogy megtörtént-e az utalás, mert amikor megérkezik az összeg, a simple ugyanúgy elindít minden automatizmust, mint a kártyás fizetés esetén. Így a vevő megkapja a számlát, a terméket és bekerül minden egyéb rendszeredbe.
  • Segítség menüpont, hogy könnyebb legyen használnod a szoftver funkcióit
  • 1 kattintásos upsell. Be tudod állítani, hogy az adott terméket egykattintással ki tudják fizetni neked. Így tetszőleges sales funnel építhető ki. Végtelen hosszú upsell és downsell ajánlatokkal. Annyi ilyen terméket fűzöl össze, amennyit csak szeretnél.
  • Termékenként történik az integráció. Így minden egyes terméknél egyedileg meghatározhatod, hogy mi történjen, ha megrendelik.
  • Zapier integráció, hogy a világ összes, népszerű szoftverével össze tudd kötni a SalesForm rendszerét.
  • Kupon kedvezmények. Tudsz százalékos vagy fix áras kedvezményt adni az árból. A kupon lehet örök felhasználású, darabszámos vagy határidős. Arra is lehetőséged van, hogy általad generált kuponokat tudj feltölteni excel táblázatból. Így minden kupon teljesen egyedi lehet.
  • Köszönő oldal előnézete. Ha nem készítesz a honlapodon saját köszönő oldalt a sikeres és a sikertelen fizetésnek, akkor a SalesFormba beállíthatsz tetszőleges köszönő oldalakat. Az így elkészített oldalaknak készült el az előnézete.
  • Barion fizetés. Mostantól a SalesForm tudja a barionos fizetést is. Ami fontos, hogy annak a honlapodnak a domain nevét kell jóvá hagyatni, majd ellenőriztetni, amire a fizetési gomb fog kerülni és nem a SalesForm aldomain címét mint a többi fizetési módnál. Itt írtunk a barion fizetésről.
  • 10 rendelésenként és 100.000 Ft forgalmanként küldünk gratulációt. 1, 5, 10, 20, 50, 100 milliós forgalom esetén a tagok meghívást kapnak egy spéci elit klubba.
  • A statisztikába belekerült egy összesítő és az adatok excel táblába letölthetőek.
  • Teszteléskor létrehozott rendelések törlése
  • Darabszám korlát a termékhez. Az egyik leghatékonyabb marketing eszköz a szűkösség. Ha valamiből korlátozott darabszám van, akkor lemaradhat a vásárlásról. A darabszám használatánál a szoftver kiírja, hogy korlátozott a készlet. Ha már csak 10 darab van vissza elkezdi kiírni a maradék darabszámot. Ha elfogyott a termék, akkor a megadott URL címre irányít. Így ott gyűjtheted azoknak az e-mail címét, akik lemaradtak vagy átirányíthatod arra a rendelési űrlapra, amiből még van és nyilván magasabb árú.
  • URL átirányítás sikeres és sikertelen fizetés esetén. Így amikor valaki rendel az általad létrehozott tetszőleges URL címre tudod irányítani. Így a saját oldaladon tarthatod a felhasználót. Kezelheted a rendelés elhagyókat, valamint tetszőleges upsell és downsell ajánlatot valósíthatsz meg.
  • Újrafizetés link. Ha valaki már vásárolt tőled, akkor tudsz neki egy újrafizetés linket küldeni. Ha erre kattint, akkor előre ki vannak töltve az adatai, amiket tud akár módosítani is. Ha minden adata stimmel, akkor csak kattint a fizetés gombra. Az újrarendelési link szabványos. A felépítése a következő:
    • [domain-neved]/t/r/repay/[trid azonosító]
    • A [trid azonosító]-t látod a SalesForm admin felületén is, de átadjuk a hírlevélküldődnek is, így akár mint a megszólítást vagy a hírlevél leiratkozást használhatod a kiküldött e-mailekben.
    • A gyors újrafizetéssel a legutóbbi terméket tudja gyorsan megvásárolni. Az admin felületen pedig azt a rendelését, aminek a linkjét látod az adott rendelésnél
  • Gyors fizetési link. Ha a korábbi vevődnek szeretné eladni egy új terméket, akkor egyszerűen a rendelési URL után tedd be a trid azonosítót és egyből kitöltjük az összes adatával.
    • [rendelési link]/[trid]
    • Példa: https://demo.salesform.hu/t/r/salesform-cib-szamlazz-27/6595052357287047
    • A trid azonosítót átadjuk a hírlevél küldődnek, így aki ott van annak érdemes így kiküldeni a rendelési linket.
  • Integrációs adatok automata tesztelése. Amikor felviszed valamely rendszertől kapott adatot, akkor a SalesForm teszteli azt. Ha nem jó az adat, akkor hibát jelez. Az adat akkor sem jó, ha az adott rendszer neked nem engedi az integrációt, mert vagy olyan csomagban vagy, vagy mert még nem aktiváltad.
  • Billingo.hu összekötés, mert nem számol fel számla agent hívási díjat
  • QR kód alapú fizetés. Tudsz generálni egy olyan QR kódot, amit beolvasva tudnak neked fizetni. Akár ismétlődő fizetés vagy egykattintásos fizetés esetén is működik. Itt találsz egy videót a QR kód alapú fizetésről.
  • MailerLite összekötés. Mostantól legördülő menüből választod ki, hogy melyik csoportba kerüljön bele a felhasználó, aki rendel.
  • Automatikusan elkészítjük a jogi szövegeket. A salesForm admin felületén csak megadod a céges adatokat és mi a kiválasztott fizetési módnak megfelelően elkészítjük a jogi szövegeket és kitesszük a rendelési formra. Így a banki ellenőrzéskor mindent rendben fognak találni és neked nem kell erre külön ügyvédet fogadnod.
  • Adwords és Facebook hirdetési konverzió mérése. A sikeres vásárlásokat visszaküldjük a hirdetési rendszerbe, így pontosan fogod látni, hogy mennyi pénzt költöttél reklámra és mennyi bevételed volt.
  • Előre elkészített sablonok. A szerkesztőben ki tudod választani a rendelési oldalon a jobboldalo leírás sablonját és a BUMP ajánlat sablonját is. Neked csak át kell írnod a saját termékedre
  • A rendelések menüpontban a névre és e-mail címre kattintva leszűri neked a rendeléseket
  • Tetszőleges összeg fizetése. Lehetőséged van arra, hogy olyan rendelési formot készíts, amin tetszőleges összeget tudnak fizetni neked. Így a rendelési URL dönti el a rendelés összegét. Így tudsz tetszőleges adományt elfogadni vagy fizettetni bármilyen egyedi összeget, amire nem érné meg mindig külön terméket létrehozni.
    • A termék neve után /összeg és a huf egybeírva.
    • Például: https://demo.salesform.hu/t/r/salesform-cib-szamlazz-tetszoleges-ar/788950huf

 


Integrációk avagy milyen rendszerekkel tud együtt dolgozni


 

Fizetés:

Ezeken a módokon tudnak neked fizetni a felhasználóid. Alapvetően mindegyik kártyás fizetés, kivéve az utalást. Az egykattintásos fizetés azt jelenti, hogy a második fizetés esetén (upsell) nem kell sem a számlázási, sem a bankkártya adatot megadni. A fizetés egyetlen gomb lenyomásával történik.
Az ismétlődő fizetés azt jelenti, hogy az általad megadott időközönként a bankkártyájáról automatikusan levonod az összeget. Használható előfizetéshez, klubtagságoz, támogatáshoz vagy részletfizetéshez is.
 

  1. Cib
    1. Kártyás fizetés
    2. Egykattintásos fizetés (folyamatban)
    3. Ismétlődő fizetés (folyamatban)
  2. OTP simple
    1. Kártyás fizetés
    2. Automata utalás
    3. Kétlépcsős fizetés
    4. Egykattintásos fizetés
    5. Ismétlődő fizetés
  3. Barion
  4. PayPal
  5. Utalás/utánvét
 

Számlázás:

A fizetés után automatikusan tudsz számlát küldeni e-mailben. Utalásos fizetés esetén díjbekérőt küldünk ki, amint jóváírod a befizetést, máris kapja a rendes számlát.

  1. Szamlazz.hu
  2. Billingo.hu
  3. Bizxpert.hu (folyamatban)

 

Logisztika:

Ha fizikai a terméked, akkor érdemes szerződnöd az egyik logisztikai céggel, hogy a rendelés után automatikusan kiszállítsák a terméket. Így 1 nap alatt megkapják a rendelést és neked csak a reklámozással kell foglalkoznod. Jobb, mint a dropshipping.

  1. Webshippy
  2. Webshopiroda
 

Hírlevél:

A vevőid adataid át tudjuk adni a hírlevélküldő rendszerednek. Így tarthatod velük a kapcsolatot és motiválhatod őket az újravásárlásra. Sales funnel esetén pedig kezelheted a rendelés elhagyókat.

  1. Webgalamb
  2. MailerLite
  3. ActiveCampaign
  4. Zapieren keresztül:
    1. MailChimp
    2. AWeber
    3. GetResponse
    4. SendGrid
    5. Sendy
    6. Mailjet
    7. ... és további 53


CRM rendszer:

A vevődi adatai bekerülnek az általad használt CRM rendszerbe, így minden munkatársad pontosan tudni fogja, hogy mit is kell tennie a rendeléssel és követheted a vásárlóid élettörténetét.

  1. MiniCRM
  2. Zapieren keresztül:
    1. HubSpot
    2. Salesforce
    3. Zoho
    4. SugarCRM
    5. Zendesk
    6. Salesflare
    7. Nutshell
    8. Vtiger
    9. .... és további 201
 

Tagsági rendszer:

Hódítanak az előfizetési rendszerek, amik oktatást vagy klubtagságot adnak. Itt egy havi díjért cserébe a látogató egy folyamatosan frissülő oktatási csomaghoz fér hozz. A havi díjakat a SalesForm automatikusan levonja a bankkártyáról.

  1. eMembers
  2. Zapieren keresztül:
    1. Membermouse
    2. MemberPress
    3. Paid memberships Pro
    4. Kajabi
    5. Moodle
    6. GoToTraining
    7. Teachable
    8. Thinkific
    9. ... és további 45
 

Időpontfoglalás:

Ha a vállalkozásod időpontfoglalásra épül, akkor célszerű az időpontfoglalást bankkártyás fizetéssel összekötni. Így nem fordul elő többet, hogy nem jön el a vendéged, te pedig időt és pénzt veszítesz.

  1. Zapieren keresztül:
    1. Google calendar
    2. Appointlet
    3. ScheduleOnce
    4. SuperSaas
 

Webáruház integráció:

Ha webáruház vagy, akkor számodra remek lehetőség az előfizetéses termék vagy a top termékek sales funnelben értékesítése. Ezekről bővebben itt írtunk. Ilyen esetben néha jó, ha a rendelés bekerül a hasznát webáruházadba is logisztikai szempontok miatt.

  1. Zapieren keresztül:
    1. Shopify
    2. WooCommerce
    3. Magento
    4. ... és további 198
 

Chatbot integráció:

A chatbotok kiváló lehetőséget biztosítanak az automatizálásra. A chatbot integrációk miatt akár bankkártyás fizetés is megvalósíthatsz chatbotból. Felépíthetsz sales funnelt vagy előfizetéses modellt. Vagy akár a chatbot egyes részeit kötheted fizetéshez.

  1. Chatfuel.com
  2. ManyChat.com
 
... És még fejlesztjük, de hamarosan árat emelünk.
 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : salesform, salesforn

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.