Sejted vagy tudod is az alábbiakat a marketingautomatizálásról?

Kategória: Automatizmusok | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Rengeteg a kérdés a marketingautomatizálás körül? Különösen, ha most csapnál bele a közepébe? Ehhez ismerned kell az alapokat. A miért olyan sikeres, mihez használható és miért is vágj bele kérdésekre csak gondolják egyesek, hogy tudják a választ. Sokan viszont az alapokkal sincsenek tisztában.

Sejted vagy tudod is az alábbiakat a marketingautomatizálásról?

 Hoztam neked egy útmutatót, hogyan közelítsd meg a marketingautomatizmust, és hogyan használd eszközként, mely megkönnyíti a munkádat.


Már jó ideje az folyik a csapból is, hogy a marketingautomatizálás a gyakorlatban hatékony, időt spóroló, innovatív, profitábilis – legalábbis, ha stratégia mentén csináljuk.

 

Nem véletlen, hogy a marketingautomatizmus egyre inkább terjed a világon. Már évek óta. A cégek átlagosan 51% -a használja a marketingautomatizálást. A B2B cégek több mint fele (58%) tervezi a technológia bevezetését.  Emailmonday „Ultimate Marketing Automation" statisztika. (2018)

 

Mikro- vagy kisvállalkozóként, főleg B2B-ben szinte nincs is más opciód, ha nem akarsz a tenger sok feladattól néhány éven belül kiégni a munkában. De jogos a kérdésed.

Mi ez, miért jó, hogyan állj neki és egyáltalán milyen stratégiát kövess: vajon rengeteg-e vele a macera, a munka pedig költséges?

Most részletesen bemutatom az egyik leghatékonyabb módszert a bevételeid növelésére (megváltozott környezetben is), a vásárlás élményfaktorának növelésére és a felszabadult időd leghatékonyabb generálására.

Cikksorozatomban végre megismerheted a nagy Ő-t!

Kezdjük az alapokkal.

 

 

Minden, amit a marketingautomatizálásról tudnod kell?

 

Bemutatom neked a modern, digitálisan stabil vállalkozók új csoportját: ők a marketingautomatizálók.

Olyan kulcsszavakat társítanak melléjük, mint az okos, hatékony, automatizált, azaz szabadabb.

 

Az igazi marketingautomatizálók az izmosodás folyamatát vélik felfedezni a vállalkozásukban.

 

Ők azok, akik gyakorta megcsúsztak már a múltban, és az ismert nyúlüregben találták magukat. Akárcsak az online játékokban, az unásig játszott szint szorítása miatt eljutottak oda, hogy rászánják magukat az időrabló feladatok felszámolására.

Csak azt teszik a vállalkozásukban, amit igazán szeretnek, a pénzüket a bankszámlájukon tartják, a számláikat e-mail-ben küldik, automatizáltan.

Az életük puha, mint egy takaró, mert jóval kényelmesebben élnek.
 

A bankkártyás fizetéssel a vevőik életét könnyítik meg, az automata számlázással a könyvelőiket kényeztetik, a termékkínálatukat pedig játszi könnyedséggel a pénztárcájuk miatt bővítik.

Nincsenek kiszolgáltatva a banki utalásoknak, mert hétvégén és ünnepnapokon is pénzt keresnek. Nem csúsznak meg a NAV vizsgálatok csúszós dombján, hogy sebes legyen a térdük, mert lézerpontos a könyvelésük.

 

Stratégiájuk és működő rendszerük van. Középszerű ötlet-rohanások helyett tűpontos rendszerekkel dolgoznak.

 

Bizonyos életösvények elején állva szorongás helyett teli vannak önbizalommal, mert irányítják a saját sorsukat, kipiszkálják a maguk szerencséjét, felépítik a saját birodalmukat és értéket adva ezáltal megváltoztatják az egész világot.

Talán eljutottál már te is arra a pontra, hogy megkérdezd magadtól: hogyan tudnád automatizálni a saját vállalkozásod egyes folyamatait?
A helyes válaszhoz tisztában kell lenned először is az alapokkal, hogy mit is értünk marketingautomatizmus alatt.

 

 

Mégis mi jut eszedbe neked a marketingautomatizálás szó hallatán?

 

Talán a hírlevelek.

Pedig az időközönként monitoroznivaló, fejlesztendő és javítandó folyamatok (mely nem a lustaságunk jelképe) az e-mail-automatizmustól az összetettebb értékesítési folyamatokig terjedhetnek.

Erre akkor jössz rá, amikor már szépen bimbózó vállalkozásod napi rutinjaiban leuralnak az e-mailek, az Facebook üzenetek, a posztok; szóval rájössz, hogy ennél többről van szó.
 

A feladatok egész sora tartja törékeny pilléren önbizalmad várát és felveszed az első alkalmazottadat, aki segít neked a vásárlók kiszolgálásában, a rendelések felvételében, a folyamatok menedzselésében, a kapcsolattartásban. A mindenesség izzasztó feladatát szépen átpasszolod másnak.

 

Aham. De a jó munkaerő drága.

 

Ráadásul nem találod az álomalkalmazottad, mert bizony az sem olyan könnyű. Nincs időd a kiválasztási folyamatra. Mindig mellényúlsz a választásban. Irdatlan mennyiségű pénzveszteséget jelent neked egy munkavállaló, aki nem vált be.

Ráadásul nem dolgozik 0-24 órát és létezése olyan nem mellékes költségeket is jelent, mint a járulékok fizetése. Miközben ma már létezik egy olyan munkatárs is ezen feladatok jelentős részére, melyet úgy hívnak, hogy marketingautomatizmus.

 

 

 

Az automatizmusok a passzív jövedelemforrásaid?

 

A marketingautomatizálásról itt egy jó kis összefoglalót olvashatsz a HubSpot definíciójára is hivatkozva, de azért idemásolom:

 

“A marketingautomatizálás több szoftver és marketingstratégia olyan együttes használata, ami lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy perszonalizált folyamatok segítségével az érdeklődőkből vásárlókat, majd a vásárlókból visszatérő vásárlókat (vagy “evangelistákat”) csináljanak. A marketingautomatizálás ezen fajtájával jelentős mértékű bevételnövekedés és kiemelkedően magas ROI érhető el.” – HubSpot

 

Tehát a marketingautomatizálás igazából szoftvermegoldások összessége. Olyan szoftvermegoldások, amik abban segítenek, hogy hatékonyabban menedzselhesd a vállalkozásod folyamatait.

 

„A marketingautomatizálás olyan szoftverek használatát jelenti, melyek önműködővé teszik az olyan marketingfolyamatokat, mint az ügyfelek szegmentálása, ügyféladatok integrációja és a kampánykezelés. – SearchCRM

 

 

Teljesen mindegy, hogy mikrovállalkozás vagy, netán egy nemzetközi multi. Mindegyikötök növekedni akar. A saját folyamataitok viszont gyakorta a kerékkötői a saját növekedéseteknek.

Saját folyamatok. Kollégák. Technológiák.

Mindezeket egységesen, egymást támogatva a marketingautomatizálás segítségével lehet megoldani.

 

Viszont a gyakorlatban az online marketing nem más, mint teljesen véletlenszerű nekibuzdulások katasztrofális pénzügyi eredménnyel járó sormintája. (7Blog)

 

A 7Blog cikkében olyan kérdésekkel találkozol a marketingautomatizálás témaköréből, amit talán mindig is fel akartál tenni és amit talán nem is gondoltál a marketingautomatizációval kapcsolatban.

 

 

Milyen folyamatok automatizálhatóak?

 

Nos, mivel a marketingautomatizáció egy szoftvermegoldás arra, hogy megváltozott környezetben is felszínen maradjanak, bővüljenek a kicsik és a nagyok is egyaránt; a vásárlás élményfaktorát is kimaxolva, ezért minden olyan „kivitelezés” ide értendő, mellyel a vásárlóknak az érzelmei az élmény felé húzhatnak.
 

Kéz a kézben jár a személyre szabott kommunikációval – és ezzel együtt a viselkedés-alapú marketingautomatizációval is.

Minden, ami a céged felől kifelé áramlik, az a vevőd preferenciái, érdeklődése és pillanatnyi elköteleződési szintje alapján történik meg. Ahhoz, hogy a marketingautomatizációval az álmaid léceit ne két lábbal verd le, ahhoz meg kell tanulnod nagyot ugrani.

Méghozzá vele.

 

Olyan útitársakra lesz szükséged az automatizáció útján, mint az adatok, a folyamatok, a méréstechnika, a különböző tartalmak, a listák és e-mail-címek, a lead mágnesek sora.

 

Az automatizáció nem egy rideg robot, hiszen rendszereit is az emberek állítják be, tesztelik, mérik.

 

Ha mindezek megvannak, akkor olyan folyamatokat automatizálhatsz le, mint az:

 

1. E-mail-ek kiküldése

 

Nemcsak a hírlevelek, de blogposztértesítők, ajánlatok, vagy sorozatok különböző részeit is ide értjük. Egészen a leadgeneráló folyamatokig. A többlépcsős automatizmusok életében például a következő e-mail csak akkor megy ki az ügyfélnek, ha rákattintott egy linkre.

A marketingautomatizálás mindig több csatornán keresztül használja az adatokat (hirdetések, chat-ek, e-mailek, dinamikus tartalmak). Sosem hirdet egy terméket annak, aki már megvette azt, de felajánlja a termék kiegészítőit azoknak, akik már vásároltak a termékből.
 

Egy weboldal kell hozzá, ahol e-mail-címeket gyűjtesz, ehhez pedig kell a tartalom. Ne feledd: az e-mail ingyenes (vagy legalábbis a hírlevélrendszerek költségei nem közelítik meg a hirdetési költségeket). A tartalom perszonalizálható. És a saját kis postafiókjukban találod meg az embereket.

A marketingautomatizálás lényege a személyre szabott tartalom. Az e-mail-marketing még ma is jó eredményeket hoz.

 

  1. Az üzleti szakemberek 86% -a inkább az e-mailt használja üzleti kommunikáció során.
  2. A CTR  47% -kal magasabb a B2B e-mail  kampányoknál, mint a B2C e-mail kampányoknál.
  3. A B2B marketingszakemberek 59% -a szerint az e-mail a  leghatékonyabb csatorna  a bevétel generálása szempontjából.

 

A feliratkozókat cselekedetük alapján is tudod szegmentálni. És ebből építheted fel az automatizmusaidat:

 

  • feliratkozott az email-listádra
  • kitöltött egy formot
  • megnyitott egy levelet, átkattintott benne egy linkre
  • vásárolt egy terméket
  • kosárba helyezett egy terméket
  • meglátogatott egy aloldalt a weboldaladon
  • visszatérő látogató a honlapodon

 

Az érdeklődőknek több lehetőséget tudsz adni a vásárlásra, a potenciális vevőknek több hasznos tartalmat tudsz nyújtani. Mindezt úgy, hogy neked semmi teendőd nincs vele.

Mi az email előnye és hátránya automatizálás szempontjából? >>>

Ebben a cikkben elég jól összeszedték neked.

 

 

2. Ügyfélszolgálati teendők

Az időpontfoglaló rendszerektől a „hotziher” vásárlói kérdésekig bezárólag. Amúgy egy chatbot segítségével is tökéletesen végre tudod hajtani. Ez ugyanis a leggyorsabb és a legolcsóbb (talán a legkönnyebb) módja az automatizálásnak.

A chatbothoz nem kell honlapot készítened, nem kell tárhely vagy domain hozzá, nem kell, hogy mindez mobilbarát legyen, nem kell reszponzív hírlevélsablon, nem kell drága hírlevélküldőszoftver és marketingautomatizáló szoftver.
 

Minden készen van, hogy elérd, amit akarsz.

Amit e-mail-lel meg tudsz oldani, azt chatbottal is. Hihetetlenül interaktív. Képes párbeszédes formában szegmentálni a feliratkozóidat, akik percek alatt olyan dolgokat elárulnak neked, amit más módon napok vagy hetek alatt bokszolnál le velük.
 

A kattintók aránya is többszöröse az e-mail-nél megszokott arányoknál. Időzített értesítéseket küldhetsz vele. A listádat gyorsan tudod szegmentálni, célzottabban tudsz kommunikálni a feliratkozóiddal.

 

 

3. Posztok automatizálása

Az automatizmusok közül talán ez az, amit már te is használsz. Amikor legyártasz havi 8-16 Facebook-posztot és előre időzíted őket. Tehát nem egyesével készíted el a Facebook-posztokat vagy a honlapodon a blogbejegyzéseid és ott és akkor teszed ki őket, hanem mindent beütemezhetsz.

Előre.

 

 

4. Landing-oldal készítése

Landing oldalakat készítő szoftverek közül gyakorta ismert az Instapage és a Leadpages. Olyan hatékony és jól konvertáló oldalakat készíthetsz velük, amit könnyedén lekopizhatsz, és kis változtatással percek alatt létrehozhatsz egy A/B tesztet is.

 

 

5. Facebook hirdetések

 

Szerinted a legjobb. Viszonylag jó.
Szerinted és anyukád szerint jó.

Mi lenne, ha K.O.-val győzve, vitathatatlanul a legjobb lenne?
 

Az aranyérmes egy olyan hirdetés, mely a folyamatod bármely pontján a megfelelő üzenetet adja át, utoléri a „nem vásárlókat” és azokról, akik vásároltak automatikusan leszáll.

A legnehezebben automatizálható réteg a TOFU (a hideg forgalom). Nagy százalékkal ők azok, akiknek még nincs meg az e-mail-címe.

Itt maximum célzási megoldások finomhangolásával lehet javítani az értékeiden, és eredményeiden. A marketingautomatizálás viszont itt már a retargeting hirdetésekkel sikeresebben kezeli a nyűgöd és bajod.  
 

Azaz visszatérünk oda, ahonnan kiindultunk: a hirdetéseid csak azokhoz szólnak és pont csak arról, ami érdekli őket.

Végtére is ugyanannyi pénzből több forgalmat generálhatsz.

 

Ismétlem önmagam: kis l.é.p.é.s.e.k. B2B-ben az elköteleződés több lépcsőben zajlik.

 

Minden szinten azt nyújtod az érdeklődőknek, ami őket érdekli, vagy ami a viselkedésük alapján a pillanatnyi elköteleződési szintjüknek megfelel.

 

Elolvasta? De le is töltötte? Kétszer megnézte, nemcsak egyszer?

 

A marketingautomatizációnak köszönhetően a lemorzsolódott lead-ekről (akár 70-80% is lehet) végre azt is fogod tudni, hogy hol és miért lépnek le a folyamataidból.

 

 

6. DPA-K

A DPA-kat is gyakorta sorolják a hirdetések automatizálásához. Felhasználói viselkedés által befolyásolt, automatikus folyamatok.

A dinamikus hirdetések esetében ahelyett, hogy külön-külön hoznál létre hirdetést minden egyes termékhez, egy hirdetéssablont készíthetsz. Olyat, amely automatikusan felhasználja az adatcsatorna képeit és adatait a hirdetni kívánt dolgokhoz.

 

A dinamikus hirdetések során olyanoknak jeleníted meg a hirdetéseidet, akik már érdeklődést tanúsítottak vállalkozásod iránt azzal, hogy számodra fontos műveleteket hajtottak végre az oldaladon.

 

 

7. Automatizált SMS küldés

Az SMS elavultnak tűnik. Nincs kép, nincs formázás, sem értékelhető mérési eredmények (kézbesítési statisztikák vannak). És drága.

 
Habár előnye között sorolják fel azt, hogy az üzenet megérkezéséről értesítést kap a felhasználó, és amiatt az SMS-ek elolvasási aránya magas (SMS-ek megnyitása közel 100%-os); ezt manapság már a chatbotok is tudják, csak profibban.

Milyen eszközökkel tudod az SMS-eidet automatizálni?

A marketingautomatizációs szoftverek közül a SendInBlue és az ActiveCampaign (itthon sajnos nem) támogatják az SMS-küldést.

 

 

Mivel csapj a lecsóba az automatizálás területén?

 

Attól függ, hogy milyen területen tevékenykedsz és hogyan akarod automatizálni a vevőszerzést.

A vevőszerzésed automatizálásának legegyszerűbb módja, ha rendszerben és értékesítési tölcsérekben gondolkodsz.

Azért fontos mindez, mert B2B-ben az elköteleződés kis lépésekben zajlik. Az emberek eleinte k-is-lépé-seket-képesek-meg-tenni. A mikro-elköteleződés egy apró IGEN az egyén részéről.
 

Indulsz azoktól, akik a potenciális vásárlók lehetnek, és haladsz lejjebb azok felé, akiknél egyre nagyobb a vásárlási szándék. Az ideális vásárlók a tölcsér legalján vannak.

Ahhoz, hogy tudd, hogy melyik állapotban mit kell látniuk a vásárlóknak, hogy vásároljanak, ahhoz ismerned kell a célcsoportodat.

 

 

Melyik automatizációs szoftvert érdemes használni?

 

Sok mindentől függ – mindegyik másban erős, ami meg mindegyikben kiemelkedő, annak a felét lehet úgysem használnád.

Gondold át az alábbiakat. Hány termékkel dolgozol?
Milyen értékesítési technikák működnek a cégednél? Mi a fő értékesítési csatorna?
Hány tartalommal tudsz nekiindulni?  Milyen CRM-et használsz és használsz-e?  
 

Milyen egyéb rendszereid vannak? Például projekt-menedzsment, raktárkezelési, vagy vállalatirányítási rendszerek használsz és van-e ügyfélszolgálatod?

 

Tudom, milyen érzés azt remélni, hogy a régi fapados marketinged romjain felépül a marketingautomatizálás révén valami egészen új. Mindez ripsz-ropsz.

 

A folyamatok feletti lihegés és szobrozás, a manuális ténykedések helyett te csak az eredményekre nézel rá olykor. Ekkor ütöd a fejed a kemény falba, merthogy a marketingautomatizálás szoftvermegoldásai közül is úgy kell összeválogasd a „napi menüd”, mint egy svédasztalos megoldásnál.

Hogyan hangold össze a folyamataidat?
 

Bizonyos marketingfolyamatokat automatizálhatsz. Jogosan kérdezheted, hogy miként kapcsold ezeket össze a lehető legegyszerűbben, és mégis mennyi szoftverre fizess elő? Erről írtam már korábbi cikkemben is.

 

 >>> Mégis melyik marketingautomatizációs szoftvert használd?

 

De a Senpai is felsorol néhány marketingautomatizációs szoftvert a cikkében, melyeket Magyarországon használnak a leginkább a vállalkozók. Csak néhányat nézzünk végig:

 

Automizy

Itthon piacvezető a kiküldött e-mail-ek száma tekintetében, az Automizy (www.automizy.com) több nemzetközi ügyféllel is rendelkezik. Az Automizy a B2B típusú KKV-k számára fejlesztett, kifejezetten lead generálásra optimalizált marketing automatizációs eszköz.

 

Maileon

A másik ilyen szoftver a Maileon (www.maileon.hu), egy német szoftver, magyar cég működteti hazánkban (magyar support is van). Nemcsak HTML levelek létrehozására, de bármilyen sablon elkészítésére lehetőséget biztosít. Személyre szabott, eseményvezérelt levelek időzített és ütemezett küldése is okés.

 

 

MailMaster

A (www.salesautopilot.hu) többszintű automatizálásra képes, akár landing oldalakat, egészen komplex e-commerce kampányokat is készíthetsz benne.

 

ActiveCampaign

Sokan kedvelik az ActiveCampaignt (www.activecampaign.com ), ami már nemcsak hírlevélküldő szoftver, de már CRM funciója is van. Komplexebb marketingautomatizáló folyamatokra képes.

 

 

MailChimp

Külföldi szoftver, a MailChimp (www.mailchimp.com ). Az automatizálási funkcióival például megadja az autoresponder lehetőséget és összekapcsolhatód akár a webshopoddal, weboldaladdal is, de a közösségi média kampányokat sem kell hanyagolnod. A marketing automatizálásban több szinten is használható.

 

 

HubSpot és Marketo

Ha nagyobb és mélyebb vízben eveznél, kicsit húsosabb havi árakkal, akkor HubSpot és Marketo neve is ismerősen csenghet.  (www.hubspot.com) (www.marketo.com) A HubSpot azt szokás mondani, hogy olyan, ami mindenhez ért, de alapból mindenhez csak egy kicsit. A Marketo inkább multi cégeknél ismert ma Magyarországon. 

A magyar és külföldi szoftverek árai a havi 50-100 dollártól a 2000 dollárig is terjedhet (több ezres létszámú e-mail-listák esetében).  És itt jönnek képbe még a leadgeneráló és landingpage készítésére alkalmas szoftverek.
 

A marketing automatizálás nem csak e-mail, hanem sok más területen lehetséges attól függően, hogy mivel foglalkozik a cég.

A MiniCRM példéul megadja neked a vállalkozásod egyik, és „ez az, ami számít” hozzávalóját: az ügyfélélményt. Sokan imádják, mert olyanok lesznek tőle, mint a CIA. Mindent tudnak az ügyfeleikről. Itt olyan előnyöket hozok neked a MiniCRM rejtett bugyraiból, ami teljes figyelmet kíván.

Ha már most nagyon szerteágazónak hangzik a téma, akkor jövök még egy ütéssel. De egy megoldással is, hogy ne legyen olyan bonyolult a képlet.

 

Ne feledd: az automatizálás egyik fontos alapköve a bankkártyás fizetés

Mit jelent a gyakorlatban?

 

  • Pénzkezelés szuperkönnyű (nincs váltás, bankba befizetés, rovancsolás, elszámolás, hamis bankjegyek kiszűrése).
     
  • B2C mellett B2B területén egyaránt ügyfeleid tranzakciós összegeket úsznak meg, ha kártyával fizetnek.
     
  • A vásárlói élményhez hozzátartozik a kártyás fizetés, ha ez nálad nincs meg, akkor vásárlókat buksz.
     
  • A készpénzfelvétel pénzbe kerül, míg általában ingyenes a kártyás vásárlás a vásárlónak.
     
  • Te az eladó, tranzakciós díjak nélkül, a pontos összeget megkapva, akár azonnal juthatsz hozzá a pénzedhez.
     
  • Ügyfelednek sem okozol plusz költséget minden egyes utalással (az bizony pénzbe kerül). Automatizált fizetéssel pedig azonnal odaadod neki a számlát.

 

A marketingautomatizmushoz ma már elengedhetetlen a bankkártyás-fizetés. Ennek bevezetése egy olyan szoftvermegoldással a legegyszerűbb, mint a SalesForm.

A SalesForm támogatja a bankkártyás fizetést, az ismétlődő fizetéseket és a kétlépcsős fizetést is. A kétlépcsős fizetéssel olyan garanciát is adhatsz pl. egy közösséghez történő csatlakozás esetén (pl. előfizetés a zárt Klubbodba), amivel csak akkor kell fizetnie, ha tetszett neki (előre zárolhatod a kártyán az összeget).

 

Mit szólnál hozzá, ha létezne egy olyan szoftver, ami összefogja a marketingautomatizációs rendszereidet és kezeli az automata számlázásodat és a bankkártyás fizetési rendszeredet?

 

Valójában azért készítettük el a szoftvert, mert baromi nehéznek találtam mindig is a funnelek és a rendszerek építését és kellett egy szoftver, amivel ezt könnyen és rugalmasan meg tudom valósítani.

A SalesForm-nál minden mérhető. Automatikusan méri a konverziókat és azok összegét. A SalesFormmal az utánkövetés is könnyedén megoldható, így hírlevélrendszereiddel összekötve visszajelzéseket, utókommunikációt is végezhetsz. A visszajelzések növelik az árbevételed. Ha nem gyűjtesz visszajelzéseket, akkor pénzt veszítesz.

Az ügyfelek adatait átadja a hírlevélküldő- vagy CRM-rendszerednek.
 

Tárolja a sikertelen rendelők adatait is, így akár telefonon is felhívhatnád őket. Vagy átadhatod a hírlevélszoftverednek és az előre beállított hírlevélsorozatot kiküldheted nekik. Automatizálni lehet az ügyfelek kiszolgálását és az adminisztrációt, így több idő marad arra, ami valóban fontos és érdekes a termékek fejlesztésére és az ügyfelek kiszolgálására.

 

A SalesForm automatizálja az online rendeléseidet:

 

✔️ Bankkártyás fizetés (otp, cib, paypal, barion).

✔️ Egykattintásos fizetés.

✔️ Ismétlődő fizetés.

✔️ Automata számlázás (szamlazz.hu, barion).

✔️ Automata logisztika a webshippy és a webshopiroda cégekkel.

✔️ Hírlevél kampányok és automatizmusok (mailerlite, activecampaign, webgalamb, zapier).

✔️ Upsell, dowsell, bump ajánlatok.

 



 

Lehet egy automatizációs rendszerből egyedi riportokat csinálni? Igen. A SalesFormmal is megoldható.

Emlékeztetők, számlázás, riportok, analitika, automata megkeresések, vagy épp hirdetések. Pont arra találtuk ki, hogy te készítesz egy honlapot és magát a fizetési folyamatot és a hozzá kapcsolódó automatizmusokat le tudod kezelni egyszerűen.
 

A SalesForm olyan szoftver, amivel a funnelek és rendszerek építését könnyen és rugalmasan meg tudod valósítani. Pedig vállalkozóként nehéz annál szuperebb dolgot elképzelni, mint hogy a potenciális ügyfeleidet egy automata rendszer gondozza, kezét fogja és tereli a vásárlás felé.

0-24 órában dolgozik, nem beteg, nem fizetsz utána járulékot, nem ismeri az ünnepnapok fogalmát és kifejezetten klassz áron dolgozik. Ráadásul magára is hagyhatod, mert tudod, hogy akkor is teszi a dolgát, ha te nem figyelsz rá.Tudj meg róla többet, kattints át: SalesForm 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : marketingautomatizáció, automatizálás, salesform

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.