Szakértő leszel, ha ezt betartod – követhető lépések

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Hogyan legyél szakértő a saját piacodon?

Talán szíved mélyén te is arra vágysz, hogy rögtön te juss az emberek eszébe, akárhányszor segítségre van szükségük egy bizonyos probléma megoldásában, egy cél elérésében. Milyen érzés lenne, ha te lennél az a bizonyos első számú választás? És ténylegesen egy választás eredménye is lennél? Nos, ebben a cikkben ebben segítek neked. Mindösszesen 5 lépést kell követned.

 

Szakértő leszel, ha ezt betartod – követhető lépések

 

Hogyan érd el, hogy szakértő legyél a saját piacodon – ahol a bevételed felzárkózik a szaktudásod mellé?


 

Van egy téma, amit számos ember felületesen értelmez vagy téves elképzelései vannak vele kapcsolatosan.

Talán te is beleestél abba a hibába, hogy azt gondold „szakértőnek lenni” csupán egy szakma, téma, kitanulása és a jártasság megszerzése.

Tehát minél okosabb, tapasztaltabb, régi motoros vagy az adott területen, annál profibb, hatékonyabb is leszel és persze annál könnyebb lesz minden.

 

Óriási szaktudás mellett is láttam már vegetálni embereket, akik, ha gazellák lettek volna a megélhetés vagy a profitálás tava mellett, elsőként falták volna fel őket.

 

A megnövekedett szaktudás és profizmus mellett ugyanis akár párhuzamosan csökkenhet az életminőséged is.

A profibb szaktudás és működés mögött ott állnak poggyászként sorakozva a továbbképzések költsége, a profizmus márkájának költségei és az életminőség-növekedésből fakadó járulékos költségek.

Ha okosabb, ügyesebb és profibb vagy, nyilván a munka minőségében is meglátszik majd. DE csak addig, amíg a munkára tudsz koncentrálni és nem a létfenntartásra.

 

Ha valóban szakértő szeretnél lenni egy területen, először barátkozz meg a gondolattal, hogy csakis akkor leszel sikeres, ha anyagi fejlődésed is biztosított.

 

A stabil fejlődéshez pedig szükséges egy sales funnel, a vállalkozásra szabott ügyfélszerző stratégia és persze egy megfelelő mentalitás.

Ugyanis az emberek egy adott területen és piacon egyre válogatósabbak, finnyásak.

 

 

Mutatok neked egy 5 lépéses módszert, amivel magas telítettségi szintet elért piacon is kiemelkedően tudsz teljesíteni

 

Miért pont én?

Ha szakértő szeretnél lenni egy piacon, akkor a vállalkozásdiról talán van valamiféle elképzelésed. Arról, hogy miként fog működni és hogyan.

Azonban nekem tapasztalati meglátásaim, érveim, sőt eredményeim és adataim vannak arról, hogy hogyan fog ez nálad valójában működni.

Egyrészről 2003-óta vagyok sorozatvállalkozó (2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten), másrészről az évek alatt megszámlálhatatlan vállalkozással dolgoztam együtt.

Ezért már évek óta égett bennem a tűz, hogy megmutassam egy szeletét az embereknek abból a felismerésből, ami az évek bennem is letisztult: az elmúlt években rengeteg honlapot, tenger sok ötletet próbáltunk ki és ezért tömérdek pénzt fizettem ki a marketingeseknek.

 

(Erről szól a Megvalósítónapok is).

 

A Megvalósító Napok ingyenes konferenciával éveket akarok spórolni a vállalkozóknak, megkeresem az ország legsikeresebb vállalkozóit és marketingeseit.

Akik először:

  • alkalmazottként dolgoztak,
  • elbukták az első nagy tárgyalásaikat,
  • végigjárták az idő- és energiaigényes tévutakat,
  • bőven megfizették a tanulópénzt.

 

De beletanultak a szituációkba.

Kitapasztalták. Megtalálták.
Kikaparták a működő stratégiákat, a kiskapukat a homokkupacból.

Ami a legfontosabb, a területük legnagyobbjaivá váltak.

Valódi szakértők lettek.

 

Ezért én abban is tudok segíteni, hogy miként vidd véghez a vállalkozásod működőképességét a siker szintjére.

A legtöbb vállalkozót ugyanis nem az tartja vissza a sikertől, az eredményektől, a pezsgőbontásra érett nagy dobbanásoktól, hogy nem képesek a kivitelezéshez vagy a kivitelezések lépéseinek megtanulására.

Még csak nem is a klassz és működőképes ötletek, a szuper potenciált rejtő ajánlatok vagy termékek hiánya az oka, hanem a gondolkodásmód és a szokások milyensége.

A legtöbb esetben először a sikeres emberek szokásait kell átvenni és esetleg azokat az eszközöket és módszereket, amiket használnak. Rájöttem, hogy sokkal jobban meg kell tervezni a dolgokat!

Ma már nemcsak lendületből vágnék már bele annyi mindenbe.

Én most megkönnyítem neked a helyzetet.

Neked már nem kell agyalva ülni a gép előtt és azon vakarni a fejed, hogy mik a szakértővé válás lépései, a pontos menetrend.

 

 

Az 5 lépés dióhéjban a videóban, de le is írtam neked. 


 

Íme röviden az 5 lépés:

 

1. lépés: A szikra, a felismerés

Ez a lépés arról szól, hogy mivel akarsz foglalkozni. Beszélgess nagyon sok mindenkivel: mi a véleményük róla, amit kitaláltál?!

 

2. lépés: Keress olyan szakértőket, akik lelkesítenek

Olyanokat, akiktől szívesen tanulnál. Menj el a rendezvényeikre, vásárold meg az anyagaikat. Barátkozz össze és próbálj meg interjút készíteni velük.

 

3. Készítsd el a saját módszertanod

Nevezd el valahogy (Csak ennyi kell kihívás segít benne), csinálj hozzá lépésről lépésre tervet, hogy valaki ezzel a módszertannal hogyan jut el a 0. lépéstől a célig. Hogyan éri el az eredményeket?

 

4. Dolgozz ingyen!

Kezdd el csiszolni a módszeredet. Szerezz sikertörténeteket, hogy fel tudd mutatni azt, hogy amit csinálsz, az működik és hasznos.

 

5. Készítsd el a saját módszertanod, tedd bele a sikertörténeteket
és aztán és építsd meg a saját rendszeredet

Azt a rendszert, amiből profitálni fogsz. Amire beválthatod a tudásod.

 

 

Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy ezzel a rendszerrel dolgozva akár már a jelenlegi vállalkozásod (ha már van) esetében a meglévő munkamennyiségeid mellett is rég többszörösét kereshetnéd annak, amennyit most keresel?

Nézzük akkor meg a lépéseket egy picit kibontva.

 

 

1. A szikra, a felismerés

 

Ez a lépés arról szól, hogy mivel akarsz foglalkozni.

Mondhatnám úgy is, hogy a vörös vagy kék óceán vízén úszik az ötleted?

Ugyanis a vörös óceánban rengeteg hal él és lubickol (ők a vevőid a hasonlításban), de ott vannak köztük a cápák is. Ebből pedig rengeteg van.

Ők az eladók, akik miközben megeszik a halakat, szinte vérvörösre színezik az óceánt.

Ebbe a piacra betörni nehéz.

A kék óceánban viszont rengeteg a hal, viszont kevés a cápa. Ez ahhoz hasonló, mint amikor a szolgáltatásoddal, termékeddel egy célcsoportra, szegmensre szakosodsz.

Ötleteid során nézd meg, hogy külföldön és belföldön milyen vállalkozások vannak hasonló cipőben: sikeresek? Akkor modellezd le a lépéseiket.

Itt jön a második lépés.

 

 

2. Keress olyan szakértőket, akik lelkesítenek

 

Akiktől tanulhatsz, akik már helyetted kijárták a megpróbáltatás ezernyi válfaját.
Módszereikkel, meglátásaikkal, tanácsaikkal rengeteget spórolhatsz a tanulóleckékből is. Neked már nem kell kitapasztalnod. Neked már nem kell végigjárnod. Neked már nem kell elbuknod. 

 

3. Készítsd el a saját módszertanod

 

Én például az 5 lépéses CSEK módszertant álmodtam meg, hogy megépíthesd te is a saját értékesítési rendszered vagy akár az online tanfolyamod.

Ugyanis számos sikeres magyar vállalkozó tanulmányozása után vált egyértelművé a számomra, hogy 5 nélkülözhetetlen lépés szükséges ahhoz, hogy megépíts egy ilyen rendszert.

Méghozzá a legkevesebb üresjárattal. Ez egy fontossági sorrend és akár már 2 lépés is meghozza a várt eredményt.

 

A CSEK módszertanról egy egészen átfogó és részletes cikket írtam korábban itt.

 

A CSEK módszertan egyik nélkülözhetetlen eleme, azaz az értékesítési rendszered megtervezésének (sales funnel vagy üzleti stratégia) fontos momentuma, hogy automatizáld a legtöbb folyamatot!

 

 

4. Dolgozz ingyen!

 

Szerezz referenciákat.

Néhány eleinte elvállalt ingyen munka máris referenciaértékkel bír. Az ismeretlen ugyanis hatalmas visszatartó erő a döntési folyamatokban.

Hagyd, hogy a felhasználók kipróbálják a termékedet vagy szolgáltatásodat és információkat adjanak.

 

  • Ennek két roppant fontos haszna is van: egyrészt kipróbálhatják, hogy mit akarnak megvenni (nem lesz bennük zsákbamacska érzete).
     
  • Másrészt, ha megengeded, hogy kipróbáljanak valamit, ami láthatóan hasznos, eredményt is hoz, de a „teljes segítséghez”, a hosszú távú megszerzéshez és állandó támogatáshoz csak regisztrációval, rendeléssel, előfizetéssel tudnak hozzáférni; akkor nagyobb az esélye, hogy ez tényleg meg is történik (vásárlód lesz).

 

És még valami: a social proof

 

A társadalmi bizonyíték nélkül jóval nehezebb rávenni az embereket, hogy döntsenek egy termék mellett.

 

Ha te mesélsz a termékről, az marketing, ha viszont a vásárlód, az társadalmi bizonyíték. – Andy Crestodina, az Orbit Media marketing ügynökség alapítója

 

Minden ember szeret olyan dolgokat tenni, olyan termékeket vásárolni, amit mások szeretnek, teszteltek, már kipróbáltak és pozitívan nyilatkoztak róla.

Egy roppant érdekes példát is mutatok neked erre, egy tényleges tudományos tanulmányban (itt éred el), amely azt bizonyította, hogy egy csoport milyen hatással lehet egy egyén döntéshozatalára: „mivel mások ezt teszik, nekem is ezt kell tennem” elvéről beszélek.

A tanulmány „kísérlete” egy közösségben zajlott le, ahol energiatakarékossági kezdeményezés vette kezdetét. A célja az volt, hogy buzdítsa az embereket arra, hogy ventilátorokat használják a légkondicionálás helyett.

Amikor több száz lakót megkérdeztek, hogy melyik érv győzi meg őket leginkább az adott ajánlás mellett, toronymagasan az utolsó érv győzőtt.

 

Mi volt a négy érv?

1. Havi 54 dollárt takaríthat meg a közüzemi számláján.

2. Megakadályozhatja, hogy havonta 262 font üvegházhatású gáz szabaduljon fel.

3. Az energiatakarékosság egy társadalmilag felelős dolog.

4. A szomszédok 77% -a ventilátorokat használ a légkondicionálás helyett.

 

Igen, az utolsó.

 

 

5. Készítsd el a saját módszertanod, tedd bele a sikertörténeteket, építsd meg a saját rendszeredet

 

Sokféle szakértői üzleti modell létezik.

Biztos felfedezel bennük  előnyöket és hátrányokat is.

Léteznek óradíjas verziók, high-ticket rendszerek és előfizetések is.

A kérdés az, hogy te hogyan váltsd pénzre a szaktudásod. A kérdés leginkább az első körben az, ha erre keresed a megoldást, hogy mire is vágysz igazán a működéseddel?

 

  • Arra, hogy minden egyes hónapban biztos lehess abban, hogy beérkezik a számládra az az összeg, amivel valóban elégedett leszel?
     
  • Arra, hogy ezért a bevételért a lehető legkevesebb tényleges munkát kelljen elvégezned (mert bizonyos folyamatokat automatizálsz)?
     
  • Arra, hogy a bevételt te magad szabadon szabályozd?
     
  • Arra hogy ne halálra dolgozd magad, de élvezni is tud a vállalkozásod létezését?

 

Pont ez a vállalkozás lényege.

Hiszen ameddig nem tudsz ilyen módon rendelkezni a bevételed felett, addig valójában ki vagy szolgáltatva a környezetednek. Szóval pont olyan, mintha alkalmazott lennél.

Mert lényegében az is vagy.

Teremtettél magadnak a vállalkozással egy újabb munkahelyet.

Csak a főnök helyett az ügyfelek parancsolnak, a bevétel feletti stabil kontroll nélkülözése mellett.

 

A saját rendszered megépítse kapcsán javaslom még:

Infó előfizetéses rendszerekről

Digitális termékek értékesítése

Értékesítés csupán pár termékkel

Egy bizonyított vásárlói hűségprogram, amely működik?

 

 

Napok alatt egy újabb sikeres üzlet felépítése – ez túlzás lenne?

 

Gondolkoztál már azon, hogyan tudnak egyes vállalkozók akár napok alatt egy új üzletet építeni, miközben látszólag kisimultak, tele vannak idővel és élvezik az életet?

Hogy miért működnek egyes vállalkozások sprint üzemmódban, mik mások épphogy csak cammognak, mint egy lassított filmen?

A Megvalósító Napokon mindegyik sikeres vállalkozó használja azt a módszert, amivel ez lehetséges. Ők már tudják, hogy miért nem fejlődik egy vállalkozás és miért nem halad előre semmi.

Gyakori, hogy olyan dolgokat csinálunk, ami elsőre jó megoldásnak tűnik. Egészen addig, amíg valaki meg nem tanítja nekünk, hogyan lehet ezt jobban csinálni.

Én is ezekkel a problémákkal küzdöttem, mert ezek tipikus vállalkozói problémák

 

  • "Hogyan kell ezt használni?"
  • "Hogyan fogom én ezt megcsinálni?"
  • "Hogyan fogon én ezt megtanulni?"

 

Az igazi megoldás, az egész kulcsa, a megoldás, hogy ne ragadj bele a vállalkozásodba és elkezdj végre növekedni, hogy a helyes kérdést teszed fel.

A piacot mindig mozgatja valami vagy valaki. Mert egy dinamikus, aktív dolog, amely állandóan változik.

A különbség az köztünk, hogy egyes piaci résztvevők tudják hogyan mozgassák azt, hogyan hassanak a piacra és hogyan legyenek az elsőszámú választás az emberek fejében; és vannak, akik csupán utánuk kullognak.

Felszedve mindazon ügyfeleket, amik a profi szakértők szekeréről menet közben szándékosan estek le.

Az alkudozók, a macerásak és akadékoskodók.

Ha te elkerülnéd az utóbbi státuszt, akkor válj elismert szakértővé (ezt viszont nem a szenvedéssel töltött évek száma határozza meg).

Hagyj nyomot a világban. Ismerd meg a módszert és soha többet nem fog problémát okozni a vállalkozásod fejlesztése.

 

Csatlakozz a kihíváshoz!

45 nap alatt együtt megépítjük. Minden szoftvert és eszközt ingyen megkapsz (a honlapot is). Megtanulod az online eladás bizonyítottan működő 5 lépéses módszerét. A Csak Ennyi Kell kihívás ebben különbözik a legtöbb képzéstől, hogy nem passzív befogadója vagy az eseményeknek, hanem aktív részese vagy és dolgozol.

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : csakennyikell, salesform, sales funnel, induló vállalkozás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.