Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Sosem leszel sikeres, ha nem törődsz a visszatérő vásárlókkal. Ők a növekedésed receptjének egyik legfontosabb hozzávalói! Ezért gondolkodnak annyian hagyományos webáruházas modellek helyett valami egészen más üzleti modellben. Az előfizetéses dobozok sikere mögött viszont elsősorban egy klassz ajánlatötlet áll. Mégis honnan meríthetnél ötletet egy egyre feltörőben lévő piacon, hogy kitűnj a többiek közül?

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

 

Ma már nem vásároljunk, hanem előfizetünk. Milyen ötlettel zárkózhatsz fel te is mindehhez?


A Covid csavart egyet a vásárlási szokásainkon. Ez akkor is így van, ha most csak legyintesz rá.

Az előfizetéses dobozok 2011 óta évi 200% -os ütemben növekednek és gyorsan terjeszkednek, több mint 10 000 előfizetői fiókkal a piacon.

A Hitwise felmérése szerint 2013 óta az előfizetéses dobozok keresése az Egyesült Államokban csaknem 3000%-kal nőtt, 21,4 millió oldallátogatást is magában hordozva.

Azért mutatok külföldi számokat, mert itthon még kicsit gyerekcipőben jár a téma.

Tehát a pandémia távolságtartási szabályait szigorúan figyelembe véve rendelünk, élünk és vásárolunk. Ezt a jó szokást pedig úgy fest hosszú távra is vendégül látjuk a jövőben is.

Akkor is, ha már nincs szükség ekkora óvatosságra. Mert a legtöbbünk rájött valamire:

 

kényelmes és egyszerű így az élet.

 

 

Mit tesz egy okos vállalkozó a szituval?

Egyesek kihasználjak és meglovagolják a trendek hullámait, mások a félelmeik miatt csupán távcsővel szemlélik a jelenséget és várják vissza a régi világot.  

Pedig a folyamatos bevételszerzés esélye covid óta ill. után sem lehetetlen küldetés.

Csak le kéne vetni a magyar vállalkozói kultúra öregecske gúnyáját, a berögzült szokásokat, azt, hogy rengetegen ölik bele szívüket, lelküket, reményeiket, pénzüket és idejüket új ölteteket megvalósításába.

Mégis süllyesztőbe kerülnek.

Túl sokat pepecselünk a nem túl fontos részletekkel vagy az utolsó utáni pillanatig finomítjuk a részleteket.

A strukturált halogatás (igazán lényegi kérdésekkel való foglalkozás tologatása) mellett az offline lehetőségekhez való görcsös ragaszkodás is a saras a szituációban.  

A milyen platform, milyen marketing, milyen technikai megvalósítás, milyen kampány, milyen fizetési mód és kivitelezés macerás téveszméi miatt nem lépünk.

Egyet. Sem.

 

Az előfizetési dobozok félelmetesen jók, legyünk őszinték.

Itt találsz brutálisan jó ötleteket.

De ha ennyi se elég, van itt még több előfizetéses doboz ötlet.

 

 

Már nem a webáruházak a favoritok az online értékesítésben.

Ki kell mondani.

Olyan kivitelezés zúzza sikeresen a bizniszt, mely egy újfajta üzleti modellt megteremtve alkalmazkodott az emberek vásárlási szokásaihoz. Az igények, a kényelmes és egyszerű vásárlási folyamatok iránti vágyukhoz.

Ezt képviseli a Birchbox is, amely 3 év alatt lett kimagaslóan sikeres. Közel 850 000 előfizetőre nőtte ki magát mindösszesen 3,5 év alatt.

Akik ma havi előfizetésben árulnak ruhadarabokat, egészséges harapnivalókat, fogyókúrás kiegészítőket, sminket, taktikai felszerelést vagy szórakoztató nyomozójátékot, azok felismerték a jelenséget. (Tényleg szinte csak a kereslet és a kreativitás szab határt.)

 

Ma már nem vásárolunk, hanem előfizetünk.

 

Ha ezt te is felismered, akkor már nem fognak a modern kor e-kereskedelmi megrögződései felnagyítva vetülni ki rád, helyette törzsvásárlókat generálsz.

 

Írtam már róla, miért olyan nyereséges technikai kivitelezés, ha automatikusan, minden hónapban vonod le az ügyfél bankszámlájáról a pénzt. Mert a legtöbb vállalkozás számára az ismétlődő fizetés jelenti a stabil növekedés titkát.

 

De hogyan lehet piacra dobni egy előfizetési dobozt? Mi szükséges ehhez?

Tehát hogyan állsz ki egy telített piacon? Hogyan teheted kiemelkedővé az előfizetéses dobozod?

 

 

 

5 lépéses CSEK módszertannak neveztem el, amivel felépítheted az előfizetéses rendszered

 

Mert 5 lépés szükséges csupán ahhoz, hogy megépítsd a saját értékesítési rendszered. Ez egy fontossági sorrend és akár már 2 lépés is meghozza a várt eredményt:

 

  1. Termékből ellenállhatatlan ajánlat létrehozása.
  2. Publikálás, kommunikálás, értékadás!
  3. Értékesítési rendszer, azaz sales funnel megalkotása.
  4. Forgalom, azaz a módszer, amiből olvasóid, látogatóid, vásárlóid lesznek.
  5. Mérés és Optimalizálás, hogy megtudd, mit kellene javítani, hogy többen vásároljanak.

 

 

Az 5 lépés kirobbanó sikere természetesen termék- és a piacfüggő is.

De minden esetben lesz egy digitális értékesítőd, aki 0-24 órában eladja a termékedet vagy a szolgáltatásodat.

Ha van egy bevált stratégiád, akkor az képes drasztikusan megnövelni a nyereséged. A CSEK programban azt tanítom meg, ami a leggyorsabb eredményt hozza.

 

Az 5 lépésről részletesen írtam ebben a cikkemben (menj végig rajta részletesen), most viszont az első lépéshez szeretnék adni egy kis inspirációt. Olvasd el a lépéseket, jegyezd meg és utána gondolkodj a saját termékeden. Mert termék, azaz termékből létrejött ajánlat (az első pont) nélkül gyakorlatilag NINCS SEMMID.

 

 

A bemutatott példákból azt remélem, hogy

  • hasznos ötleteket kapsz.
  • motivációt kapsz, hogy te is megvalósíts egy hasonló ajánlatot.
  • te is elhiszed, hogy ez egyszerűbb, mint gondoltad.
  • azt fogod mondani, hogy ezt te jobban is meg tudnád valósítani (bizonyítsd be kérlek).

 

 

 

Gyilkos stratégiád kezdeti lépése: egy nyerő ajánlat

 

Gőzöd sincs, milyen előfizetéses ötletekben gondolkodj?

Ahhoz, hogy sikeres legyen az előfizetésed, minél inkább egy célcsoportra, szegmensre kell szakosodj a szolgáltatásoddal, termékeddel.

Tehát egy dologra, problémára vagy vágyra.

 

A lényege: minél kisebb tóban legyél nagy hal.

 

Tehát az ötleteid során mindig nézd meg, hogy külföldön és belföldön milyen vállalkozások vannak hasonló cipőben: sikeresek vagy sem?

Ha sikeresek, nincs más teendőd első körben: modellezd le a lépéseiket. Hogyan adják el? Mit kommunikálnak?

Egy erős koncepció mindig nagyon specifikus lesz – pl. gluténmentes ételek, ruházat és kiegészítők mopsz kutyák számára, kozmetikumok száraz bőrűek részére.

Mutatom neked a legjobb 2021-es előfizetési dobozokat külföldön, ez a kávé- és borklub-előfizetésektől a szépségápolási és bőrápolási dobozokig számos ötletet tartalmaznak.

 

Nézz rá a 2021-es Subscription Box Awards-on a kedvencekre itt!

 

Egyesek előfizetések megkönnyítik az életet, van amelyikkel felfedezheted a legújabb életmódbeli trendeket és kozmetikai termékeket.

Ha nem ismersz valakit olyan jól (vagy éppen nincsenek ötleteid), nehéz lehet olyan ajándékot találni, amely átgondolt, de nem igényel sok erőfeszítést a részedről.

Erre az igényre jöttek már létre ajándékozható előfizetéses szolgáltatások is.

A személytelen ajándékutalványok alternatívájaként egyre inkább népszerűek az előfizetési dobozok, amiket a márka rak össze, csomagol és szállít le.

Beszerzése viszont nem bonyolultabb egy ajándékutalványnál.

Mindegyikben az a közös, tehát a legjobb előfizetési szolgáltatásokra az a jellemző, hogy egyedülálló felfedezési lehetőségeket kínálnak.

 

 

 

Előfizetések, amikre lehet nem gondolnál a siker kulcsaként

 

Csupán néhány példa, hogy lásd, egyik sem a spanyolviaszt találta fel és nem költözött össze Marie Curie-vel, hogy valami óriási felfedezést tegyen.

 

  • Nők számára itt a FabFitFun.

A FabFitFun egy wellness, stílus és fitnesz finomságokkal teli életmóddoboz, amelynek kiskereskedelmi értéke jóval meghaladja a doboz árát.

A kötelező sminktől kezdve a divattermékekig a FabFitFun rengeteg, sokszínű és átgondolt szezonális dobozt kínál.

Eddig nem látott dolgokról beszélünk? Szó sincs róla.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

 

 

Fotó: FabFitFun

 

 

  • Férfiak számára ideális a „Testre szabott posta”

A Bespoke Post előfizetők havonta választhatnak egy tematikus dobozt, tele egyedi tárgyakkal, amelyek otthoni, hobbi, életmód és egyéb témák köré szerveződnek.

A cél az, hogy bemutassanak az előfizetőknek valami újat, legyen szó jobb borotválkozási módról vagy valami olyan szórakozásról, amelyről még azt se tudták, hogy létezik és nem tudnak nélküle élni.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Fotó: Bespoke Post

 

 

A KiwiCo több, praktikus szórakoztató tevékenységekkel teli dobozt kínál minden korosztálynak és érdeklődési körnek, a csecsemőktől a tinédzserekig.

Fejlesztheted a gyermekedet, hónapról hónapra. Az igényeknek megfelelően.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Fotó: KiwiCo

 

 

 

 

Ezzel az előfizetéssel otthonodban minden tányér étel finom és megfizethető lesz, 13 ínycsiklandó receptből álló heti menüt kínál és veszi le ezzel a válladról az étkezés tervezésének stresszét.

Minden dobozhoz tartozik egy receptkártya és az összes hozzávaló, amelyre a tervedtől függően három, négy, öt ízletes vacsora kivitelezhető.

A receptek minden héten változnak.

Az ráfordítandó idő viszont minden esetben 30 perc. Az előfizetés időt takarít meg: minden, amire szükséged van, az ajtódig érkezik kényelmesen, bevásárlási macera nélkül.

Az előfizetés pénzt takarít meg.

Hiszen minden adag csupán 4,99 dollár és könnyen főzhető ételeket tartalmaz, a receptek csak 6 egyszerű lépésből állnak.

Tehát bárkiből szakács lehet.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Fotó: EveryPlate

 

 

  • Aki egy kis szórakozásra vágyik: annak ott a  Hunt A Killer, amely lehetőséget kínál egy bűncselekmény megoldására.

 

Havonta kapsz egy dobozt boncolási jelentésekkel, tanúvallomásokkal, bizonyítékokkal és egyebekkel, amelyek segítenek megoldani egy gyilkossági rejtélyt, melyhez tulajdonképpen 6 doboznyi információ vezet el (6 hónapnyi anyag).

Minden eset hat hónapig tart és tulajdonképpen "epizódokon" keresztül meséli el a sztorit, amelyek 90 perc és három óra közötti foglalkozási időt igényelnek.

Miután az ügy lezárult és megfejtetted, készen állhatsz egy új rejtélyre.

Mi ez? Hobbik új köntösbe csomagolva.

Mindezt pandémia idején is szórakoztatóan és kockázatok nélkül kivitelezve.

Kiváló lehetőség azoknak, akik bolondulnak a krimikért, a nyomozós sorozatokért. Hasonlóan működik, mint a popkultúra rajongók, akik számára mindig is létezett egy exkluzív világ.

Számukra egy exkluzív ládát lehet létrehozni, ahol minden doboz tele van több rajongói gyűjteménnyel és ruházattal.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Fotó: Hunt A Killer

 

 

 

 

A Hygge a dán otthonosság fogalma, a dán életérzés megtestesítője.

Az előfizetés ezt hozza házhoz, olyan tárgyakat tartalmazva, mint gyertyák, tündérlámpák, teák vagy snackek. A deluxe dobozban például lakberendezési kiegészítők, wellness termékek és egyéb csemegék is találhatók.

Az előfizetéssel a hétköznapi kényelmet és örömöt ünnepelheted.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Fotó: Hygge Box

 

 

  • Az Escape the Crate lehetővé teszi az emberek számára, hogy otthonukba vigyék a szabadulós helyiségek szórakozását.

Megtalálható benne az összes megoldandó nyom, rejtvény, miközben minden doboznak szórakoztató és izgalmas témája van.

A dobozok minden második hónapban érkeznek csak, mert tesztelik őket (utókövetés), hogy ezáltal is a legjobb élményt nyújtsák az embereknek.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

 

Fotó: Escape the Crate

 

 

 

 

Gyönyörű virágok rendszeresen az otthonodban?

Az előfizetéssel 30% -ot takaríthatsz meg a csokrokban, miközben élvezheted az ingyenes kiszállítást és személyre szabható dátumokat állíthatsz be szerencsés címzetted számára.

 

 

 

A savanyúságkedvelők is egy vásárlói réteget takarnak.  

Előfizetéses dobozokkal három-négy pácolt terméket (például zöld paradicsomot vagy céklát) küldhetsz a számukra, egyenesen az ajtójukhoz.

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

Fotó: Mouth

 

 

  • Kis útlevelek, amik a tanulást és a szórakozást összekapcsolják a levelek megszerzésének izgalmával.

 

Havi csomagokat takar két fiktív karaktertől.

Egy nagyszerű módja annak, hogy a gyerekek megismerjék más kultúrák és közösségek egyediségét és felkeltsük érdeklődésüket a földrajz iránt.

A kezdőkészlethez egy kis mini bőrönd tartozik, amik a gyerekek számára havi kincseinek megőrzéséhez nyújt tárolási lehetőséget, világtérképpel és bevezető levéllel.

Minden következő hónapban küld a márka egy képeslapot és egy új országon alapuló tevékenységek listáját, valamint online bónuszokat és finomságokat.

 

 

Szenzációs előfizetéses ajánlat példák

 

 

Fotó: littlepassports.com

 

 

  • Fromagination – kézműves sajtok

 

Három, hat és tizenkét hónapig elérhető opciókkal biztosítják a sajtutánpótlást, ráadásul a szállítmány tartalmaz még egy élelmiszert, amely a kézműves sajtokhoz kitűnő „társként” illenek.

Ötletek tömkelege mutatja, hogyan lehet egy adott témát vagy szenvedélyt létrehozni vagy kezelni és abból profitálni.

Zuora vállalat kutatása szerint 12 ország magánszemélyeinek 74% -a feliratkozott már legalább egy előfizetéses dobozra. A Digital Media Solutions szerint pedig ez kereslet csak nőtt az elmúlt évben.

 

 

 

Hogyan lehet piacra dobni egy előfizetéses dobozt a tömegeknek?

 

A legjobb előfizetői rendszerek tűélesen rárepülnek arra a tudásra, hogy kik is az ügyfeleik (piackutatás), és miért van szükségük elsősorban egy „ilyen vagy olyan” dobozra.

Igényfelmérésről beszélünk.

Valós probléma a magyar vállalkozók között, hogy nem kérdezik meg a vevőiket, de ami fontosabb volna: nem készítenek prototípust és nem csinálnak üzleti tervet. Prototípus helyett pretotípust.

Fekete Attila ingyenes e-bookját ajánlom e témában, hogyan készíts pretotípust az ötletedből és miért éri meg jobban, mintha prototípusba ölnéd a pénzed.

Azért előnyös ez a számodra, mert a tartalmaidban alapozhatsz erre a tényekre. Egy előfizetés melletti döntés mögött általában négy fő ok áll az emberek részéről:

 

  • Pénzt takaríthatnak meg.
  • A házhoz szállítás kényelmét adják meg a részükre.
  • Szakértő révén a legjobb termékeket kapják meg és időt spórolhatnak.
  • Olyan élményt kapnak, amely megismerteti őket valamivel, amit máshol nem kaphatnak meg.

 

Ezért tedd fel magadnak a kérdést, hogy miért lesz jobb a vásárlók élete az előfizetéseddel?

Mi az a konkrét érték, amelyet minden egyes adagban házhoz kapnak? Milyen élményt hoznak létre?

Megadják a valamihez tartozás érzését?

Gyakran az ügyfelek azért választják az előfizetéseket, mert különleges élményre vágynak, legyen szó a márka kiterjesztéséről vagy olyasmiről, amelyet egyszerűen a legjobb helyzetben tudnak a márkák nyújtani.

Az előfizetői dobozokat egy téma fixálja – általában olyan, amely egy adott csoporthoz tartozik, kielégíti az igényeket vagy támogatja a szenvedélyüket.

A te előfizetésed biztosítja ugyanazt a zsigeri kapcsolatot?

 

 

A hogyan dobj piacra egy előfizetéses dobozt lépéseit, amint már említettem, előző cikkemben ismerheted meg. Menj végig az 5 lépésen.

 

 

Egy előre meghatározott időszakos díj vagy összeg ellenében valamilyen terméket, csomagot, termékösszeállítást, hozzáférést nyújthatsz a vevőidnek.

(Nemcsak termékek, de klubtagságok, magazinelőfizetések esetében is működik ez a modell.)

Általuk pedig törzsvásárlókat nyersz. Ez neked azért jó, mert

 

  • kiszámíthatóbb bevételre tehetsz szert,
  • egy megszerzett ügyfélre kevesebb marketingköltséget fogsz költeni,
  • kényelmesebb vállalkozást, szabadabb mindennapokat eredményezhetnek.

 

 

Miért?

Mert a folyamathoz ma már szinte minden automatizálható: a számlázástól a csomagoláson át a rendelésekig. Ez pontosan azt jelenti, hogy nem szükséges nap nap után küzdened az újabb vásárlókért.

Szerencsére könnyű taktikát kölcsönözni az előfizetési dobozokból.

Ha ki tudsz találni olyan terméket, ami minden hónapban fizetnek, akkor stabil bevételre teszel szert.

Én is rájöttem, hogy a kicsi apró dolgok jelentik a stabilitást.

A legsikeresebb vállalkozók lassan, de rendszerűen növekvő vállalkozást építenek fel. Igen, ez azt jelenti, hogy nem feltétlenül van másnapra Maseratijuk, helyette van stabilitásuk.

Most biztos felmerül benned, hogy egy előfizetői rendszerhez, ajánlathoz, termékhez hogyan tudsz összerakni egy csapatot. Nos, a feladatokat el tudják végezni helyetted és a munkatársak helyett a szoftverek is.

 



 

Épp úgy működnek, mint az értékesítők, akik eladják a szolgáltatásod.
Nálam így született meg a
SalesForm rendszere, hogy a siker ne a technikai dolgokon múljon.

 

A technikát csatarendbe állítva ne azon gondolkodj CSAK a jövőben, hogy több vevőd és nagyobb kosárértéked legyen, sem azon, hogy mennyit adj el. Hanem azon is, hogy milyen gyakran vásároljanak tőled.

Ez az a plusz láb, ami stabilitást adhat a vállalkozásoknak.

Leginkább olyan eszközökre és értékesítési mintára, rendszerre van szükséged, melyek segítenek láttatni a tudásod értékét.

Ha bosszúság és macera nélkül egyszerűen raknál össze egy előfizetéses modellt és mindent szinte leautomatizálnál, akkor ajánlom mentorprogramunkat, ahol végig fogjuk a kezed egy ilyen rendszer megalkotásához. Kattints a linkre, és tudj meg róla többet.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : előfizetéses rendszer, salesform

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.