Mi magyarok állítólag ötletemberek vagyunk, a feltalálók népe.
Számos Nobel-díjasunk van, rengeteg találmányunk létezik és valahogy belénk is verik gyerekkorunk óta, hogy legyünk kreatívak, találjunk ki valami új dolgot és ebben egészen jók vagyunk.
De valami másban gyakorta egész rosszak. A probléma ott van, hogy aztán ezt az ötletet el is kell tudni adni. Miért nem megy ez nekünk?
Hiába vannak klassz ötleteink, ha utána ott porosodnak a polcon, hol a probléma gyökere?
Túl sok olyan vállalkozással találkozom, amibe rengeteg pénzt pakolnak, de valahogy elegánsan átsiklanak afelett, hogyan is fogják eladni a terméket vagy a szolgáltatást... ismersz te is ilyen vállalkozókat?
Egy vállalkozás a pénzteremtésről szól.
De nem pénzre van elsősorban szükséged, hogy sok pénzt keress. Ha sok pénzt tudsz viszont csinálni, akkor rengeteg embernek segíthetsz a termékeddel, szolgáltatásoddal.
Ez nem paradoxon, csak annak tűnik.
Te is elhitted, hogy egyedinek kell lenned?
Te is bedőltél annak a mesének, hogy a marketing lényege, hogy csinálj valami megdöbbentően kreatív dolgot?
Bocs, de becsaptak!
Egyszerűen meghackelték az agyad. Hiszen az ember két dologra vágyik mindennél jobban:
Kihasználták azt a vágyad, hogy egyedi és különleges akarsz lenni.
Erre az ösztönödre építettek. Ezt az érzés nagyították fel benned, csak épp itt te vagy a hangya és náluk volt a nagyító.
Ez pedig tudod mit jelent?
De honnan ered ez a hatalmas tévedés?
Ki mérgezte meg az elménk? Az nem hír sehol sem, hogy valaki felkelt reggel, úgy döntött vállalkozni fog és azóta boldog.
Ez középszerű, mert gyakori. Az hír értékű, hogy valaki egy új ötlettel, egy sosem létezett találmánnyal meggazdagszik.
Mert ritka.
Az, hogy valaki szabadon él a vállalkozása által megtermelt bevétellel... hát az nem hír értékű. Így nem kerül be a hírekbe, az nincs benne a Forbes-ben sem.
Ezért azt hiszed, hogy neked is azt kell tenni. Kitalálni valami újat, ami még nem létezett.
És ez nem a Social Media bravúrok, a legdrágább honlap, az adószámuk vagy a rengeteg pénz.
Valójában neked, mint vállalkozónak stratégának kell lenned.
Neked csak fel kell építened azokat a rendszereket, azokat a stratégiákat, amikkel működhet a vállalkozásod.
Pontosan tudnod kell, hogy amit el szeretnél érni, ahhoz milyen lépéseket kell követned és milyen emberekre van szükséged, akik ezeket a lépéseket megcsinálják.
A cél, stratégia nélkül csak vágy.
Ahhoz, hogy elérd a kitűzött célod, kell egy térkép, amit tudsz követni. Itt jön képbe a katonai filmekben is ismert kifejezés: a stratégia.
A dicső végjátékok mindig megelőzte hadműveletekben a stratégia. Ami a cselekvések és az ahhoz szükséges erőforrások biztosítását hosszabb idősávban gondolkodva tervezi meg.
Te is ezt teszed, amikor folyamatokat tervezel, amikor a cselekvésekhez szükséges erőforrások során olyan részletekben gondolkodsz, mint a fizetés fájdalmát tompított részletfizetés, az előfizetéses modellek által biztosított törzsvásárlók generálása vagy a bankkártyás fizetés által megvalósított azonnali pénzhez jutás.
Például az automatizáltan kiszámítható bevételt nyújtott előfizetéses modell révén.
Sokan azt hiszik, hogy a vállalkozónak az a feladata, hogy kitalálja a terméket, csinálja a termék előállítását, a termék logisztikáját, elszállítsa az emberekhez, szervezze a disztribúciót, foglalkozzon a munkatársakkal és akkor ennyi. Valójában neked, mint vállalkozónak stratégának kell lenned.
Háromféle automatizmust kell megépítened.
Magyarországon a vállalkozások esetében a hangsúly a terméken és az ügyfélen van. Rengeteget dolgoznak azon, hogy jó legyen a termék, hogy legyen raktáron, hogy a csomagolás szép legyen.
De vajon dolgoznak-e azon is ennyit, hogy hogyan adják el?
Pedig az lenne a vállalkozásuk legfőbb célja, hogy kialakítsanak olyan rendszert, ami képes eladni a terméket vagy a szolgáltatást.
Több száz mese egyetlen alkalmazásban.
Olyan interaktív mesekönyvek, amik a Mesetárban található történeteket számtalan funkcióval egyedülállóvá teszik.
Szórakoztatva tanítanak olvasni. Meséikben fejlesztőjátékok is találhatóak, a memóriajátéktól a sudokun át a színezőig, az idegen szavak szótáráig vagy a rímkeresőig.
Mesetár előfizetésük pedig 1-3-6 hónapra szólnak, olyan tartalmakkal mint:
Ez „csak mese”. Mégis zseniális.
Egy egész könyvespolcnyi mesét magaddal vihetsz, hiszen egy helyen férsz hozzá több száz interaktív történethez.
Mindezt addig, amíg előfizetsz. Nem egyszeri vétel, hanem folyamatos hozzáférés, folyamatos kisebb részletben történő fizetés. A márkának törzsvásárlók és folyamatos, kiszámítható bevétel; valamint a csomagolási és szállítási költségek spórolása (mert mindez digitális).
Mese a digitális világban.
Az értékesítésben az áruhitelek azért működnek, mert szeretünk részletben fizetni. Ennek a „pszichológiai rendszernek” a lelke az újkori marketinged legerősebb fegyvere.
Írtam már róla, hogy miért olyan nyereséges technikai kivitelezés, ha automatikusan, minden hónapban vonod le az ügyfél bankszámlájáról a pénzt.
Mert a legtöbb vállalkozás számára az ismétlődő fizetés jelenti a stabil növekedés titkát.
Ráadásul ebben segítségedre lehetnek olyan eszközök is, mint például a SalesForm. Mi az a SalesForm?
Egy rendelésautomatizáló platform, amivel akár 4x bevételnövekedést érhetsz el. Programozó nélkül bevezetheted a bankkártyás fizetést is a honlapodra.
A fizetés után automatizmusokat indíthatsz el:
Használhatod Sales Funnel építésre is vagy automatikus bankkártya terhelésre, amit előfizetésnek is hívnak. Nézd meg mit tud egy sales funnel, próbáld ki milyen egy fejlett értékesítési rendszer, ami ingyenes eszközökből lett összerakva.
Ha pedig van olyan terméked, amit el is lehet adni online, akkor a teljes folyamatot fel lehet építeni, ami felkutatja a potenciális vásárlókat, előkészíti őket, majd lezárja az értékesítést. Ezt hívjuk digitális értékesítésnek. Próbáld ki élesben: https://salesform.hu/eles-demo/
Az automatizmussal a gyakorlatban az adminisztráció helyett te döntesz az idődet illetően és birtoklod a vállalkozói szabadságod. Tudj meg az automatizmus mögött rejlő előnyökről többet itt.
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : salesform, előfizetéses rendszer, vállalkozás
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.