Van valami, ami minden sikeres vállalkozásban megvan

Kategória: publikálásra vár | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Van valami, ami minden sikeres vállalkozásban megvan. És ez nem a Social Media, egy klassz honlap, az adószámuk vagy a „sok mani”. Szerinted mi az, amire fel lehet építeni a többit és ami nélkül ma nem lehet eladni online? Ha az alapok nincsenek meg és azt sem tudjuk mi az, akkor csak a szerencsén múlik, hogy az általunk épített ház nem fog ránk omlani vagy a vevők hiányától gyöngyözni a homlokunk.

 

Van valami, ami minden sikeres vállalkozásban megvan

 

Ha egy sikeres vállalkozás kulcsa nem a pénz, akkor mi?


Mindenki azért lesz vállalkozó, mert lesz egy nagy álma, amit mindenáron meg akar valósítani. Minden álom egy ötlettel kezdődik.

Ott van bennük a szenvedély. Aztán azt keressük mi vállalkozók mindenhol, hogyan tudnánk mindezt az álmot elérni. Az akaraterő az a vállalkozói izom, amit naponta kell edzened. A sikeres vállalkozás építéséhez leginkább kitartásra és akaraterőre van szükség.

Mindenki így kezdi.

Én például mindig azt kerestem, hogyan lehet sikeres vállalkozást építeni. Ezért engedd meg nekem, hogy beavassalak egy nagy titokba, amit a legtöbben inkább szeretnének elrejteni.

 

 

A vállalkozás a pénzteremtésről szól

 

De nem pénzre van elsősorban szükséged, hogy sok pénzt keress. Ha sok pénzt tudsz viszont csinálni, akkor sok embernek tudod jobbá tenni az életét.

Kusza egy háló, igaz?

Minden vállalkozás egy ötlettel és egy vággyal születik meg. Találsz valamit, ami igazán lelkesít és ami képes kibillenteni abból a napi rutinból, amibe kerültél.

Ez az új ötlet fogja felkapcsolni benned a lámpát, ami mások életét is jobbá teszi. Ez az oka, hogy belevágsz abba a nagy kalandba, amit vállalkozásnak hívnak.

De egy vállalkozás hosszú távon nem működik pénz nélkül. A pénztermelésről (is) szól.

 

A sikeres vállalkozás sok vásárlót hoz, ami sok pénzt. És ez így van rendjén. De ehhez nem feltétlenül a tökéletes termék szükséges.

 

 

Tökéletes termékkel is el lehet szúrni ezt a vállalkozósdit.
Valami teljesen másra van szükséged hozzá.

Senki sem születik vállalkozónak és minden siker mögött rengeteg kudarc van. Ha azt látod, hogy egy sikeres vállalkozó egy Maseratival jár és évente ötször megy Balira; biztos, hogy nem született tehetség. Túl van már rengeteg leckén, kudarcon, botláson és felismerésen; elbukott számos tárgyalást, végigjárta az időigényes tévutakat, megfizette a tanulópénzeket.

Hacsak nem sikkasztásból él.

Mert ugye a magyar sztereotípia, hogy minden vállalkozó mások éhségén megzsírosodó gazember, ügyeskedő, zavarosban halászó. Pedig a legtöbbjük nem az.

Egy vállalkozásban mindig van egy mag, amit már nem lehet tovább egyszerűsíteni. Az utolsó hagymahéj, amit már nem tudsz tovább bontani.

Egy alap, amire aztán építkezhetsz.

 

 

És a sikerekhez nem kell mindenesnek lenned

 

A könyvelés, a marketing, a tárgyalástechnika, a honlapkészítés, a szövegírás, a videókészítés, Facebook hirdetések kezelésének tanulása során éveket tapsolsz el az életedből.

Sosem fogsz mindegyikben jeleskedni. Mert mindegyik egy szakma.
De te mivel is foglalkozol igazán? Azzal, amiben jó vagy.

 

 

Ezért elmondom, hogy mire jöttem rá és mit tanultam el másoktól. Rengeteg működő technika létezik, de az alap: aza egy piacképes termék, szolgáltatás mindig jelen van és most figyelj! Mindez vegyül a tanulási képességgel és a változás hullámainak meglovagolásával.

 

 

Igen, az alkalmazkodóképesség. Nem pénzre van elsősorban szükséged, hanem egy jobb gondolkodásmódra.

Arra, hogy a sikeres terméked az emberek számára elérhetővé tedd. A képesség megléte, hogy a bonyolult dolgokat is annyira leegyszerűsíts, hogy azok könnyedén megérthetővé váljanak.

 

Tudtad? A fogyasztók 64% -a megemlíti a közös értékeket, mint elsődleges okot a márkához fűződő kapcsolatukban. (Harvard Business Review)

 

Szerintem ez az egyik legfantasztikusabb emberi képesség. Ma a nagyvállalatok vagy akár a mikrovállalkozások a megváltozott környezetben is növekedhetnek. Számos példát láthatsz rá. És mindegy, hogy hány éves vagy.

Colonel Sanders például 62 évesen alapította a KFC-t.

Neked csak fel kell építened azokat a rendszereket, azokat a stratégiákat, amikkel ők működnek. Mert a monitoroznivaló, fejlesztendő és javítandó folyamatok az egészen összetett értékesítési folyamatokig terjedhetnek.

És máris ott vagy, hogy ezek a bimbózó kis vállalkozásod napi rutinjaiban szépen le is uralnak.

A cél, stratégia nélkül csak vágy.

 

 

Hogyan segít a sikerekhez egy automatizált világ kitaposott folyamatokkal?

 

Jól kitaposott folyamatokkal azonos esélyekkel építhetsz fel egy olyan futószalagat, aminek segítségével az új vevők megszerzése és a régi vevők újravásárlásának ösztönzése teljesen automatizált.

És ebben az online bankkártyás fizetés is szerepet játszik. A marketingautomatizálás legfontosabb előnye épp e három dologban fogalmazható meg: segít az

 

1) időmegtakarításban,

2) a további leadok generálásában és

3) a bevétel növelésében.

 

„A marketingautomatizálás több szoftver és marketingstratégia olyan együttes használata, ami lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy perszonalizált folyamatok segítségével az érdeklődőkből vásárlókat, majd a vásárlókból visszatérő vásárlókat (vagy “evangelistákat”) csináljanak.” – HubSpot

 

 

Ma a legsikeresebb vállalkozások lépést tartanak a változással. Automatizálják a fizetési folyamatokat, mert a vásárlók fizetési szokása is megváltozott. Sőt, hozzászoktak a vásárlás élményfaktorához.

 

Náluk miden modern, digitális, stabil.

 

Az igazi marketingautomatizálók ezért izmosodnak a vállalkozásukban.  Még a Google is a megváltozott emberi szokásokat szolgálja ki. Az algoritmusok folyton frissülnek, mert az emberek változnak.

Az életben egyetlen dolog állandó, a változás.

Amint emberi viselkedésünk megváltozik, a technológia fejlődik. Mert a világ igyekszik lépést tartani az igényeinkkel. A Google 2020-as aktuális algoritmusváltozásának célja is a lehető legjobb felhasználói élmény biztosítása (Oldal-élmény algoritmus, azaz Google Page Experience Update).

Vásárlói élmény megteremtéséhez elengedhetetlen a személyre szabott kommunikáció – és a viselkedés-alapú marketingautomatizáció. Mert ma a vásárló ott költ, aki vásárlói élményt nyújt a számára.

 

Aki a változástól fél, az önmagában bizonytalan, mert azt hiszi a dolgok tőle függetlenül történnek meg. Pedig korántsem tehetetlen szemlélője az események sodródásának.

 

Talán eljutottál már te is arra a pontra, hogy megkérdezd magadtól: hogyan tudnád automatizálni a saját vállalkozásod egyes folyamatait?

 

Ehhez ismerd meg ehhez az alapokat: mit is értünk marketingautomatizmus alatt? Mi jut eszedbe neked a marketingautomatizálás szó hallatán? Erről írtam korábban.

 

 

 

Milyen folyamatok automatizálhatóak le?

 

A marketingautomatizáció egy szoftvermegoldás, hogy a vásárlók érzelmei az élmény felé húzzanak. Az automatizmussal a gyakorlatban az adminisztráció helyett te döntesz az idődet illetően, birtoklod a vállalkozói szabadságod.

 

  • Olyan 24 órában dolgozó online munkatársat birtokolhatsz, aki valódi „virtuális asszisztensed lesz”.
  • Betegszabit nélkülöző értékesítőid lesznek, akik végigvezetik a vevőt a folyamatokon a nap 24 órájában, a hét minden napján.
  • A számla kibocsájtása vagy a termék, szolgáltatás kézhezvétele is automatizált lesz. Munkaerőt és munkaidőt spórolhatsz.

 

 

Az automatizálás potenciálisan megtakaríthatja az olyan feladatokra fordított idő 80% -át, mint például a tartalom ütemezése és a munkaerő-kezelés. Ezenkívül a közösségi média feladatainak automatizálása is hetente több mint 6 órát takaríthat meg.

Értékes betekintést kapsz a leadek viselkedésébe.

A marketing automatizálása lehetővé teszi az adatok gyűjtését a legkülönbözőbb forrásokból és csatornákból. Banálisan egyszerű példa: például az e-mailek automatizálása lehetővé teszi az olyan adatok nyomon követését, mint például a megnyitási vagy átkattintási arányok, hogy egy adott tárgysor vagy elrendezés jól működött-e. 

Ezután módosíthatod azt konverziók maximalizálása érdekében. 

 

 

Gondoljon a hatékony marketingautomatizálásra úgy, mint például a kertedre

 

A zöld kertedhez szükséged lesz termékeny talajra.

Magokra a vetéshez.
Vízre és fényre, hogy tápláld ezeket a magokat egy buja, virágzó növényes kert eredményének érdekében. A marketingautomatizálásával könnyebben lehet tápanyagokat és palántákat táplálni ahhoz, hogy fizető ügyfeleket szerezhess.

 

„A marketingautomatizálás olyan szoftverek használatát jelenti, melyek önműködővé teszik az olyan marketingfolyamatokat, mint az ügyfelek szegmentálása, ügyféladatok integrációja és a kampánykezelés. – SearchCRM

 

 

 

Az automatizálás egyik fontos alapköve a bankkártyás fizetés

 

Pénzkezelés macera nélkül, azonnali konverziót hoz, tranzakciós összegeket úsznak meg a vevők, ezzel kifizetődőbb, mint egy utalás.      

A vásárlói élményhez mindez ma már hozzátartozik. Te is tranzakciós díjak nélkül, a pontos összeghez, akár azonnal juthatsz hozzá. Automatizált fizetéssel pedig azonnal odaadod neki a számlát.

A marketingautomatizmushoz ma már elengedhetetlen a bankkártyás-fizetés. Ennek bevezetése egy olyan szoftvermegoldással a legegyszerűbb, mint a SalesForm.

 



A SalesForm támogatja

  • a bankkártyás fizetést,
  • az ismétlődő fizetéseket
  • és a kétlépcsős fizetést is.

 

Az ismétlődő fizetések neked törzsvásárlókat jelentenek. A törzsvásárlók pedig kiszámíthatóbb bevételt, kényelmes munkanapokat és kevesebb marketingköltséget egy megszerzett ügyfélre vetítve. Tudod van az embereknek egy rossz, de egyben jó tulajdonságuk. Ez a tulajdonság tehet téged akár milliomossá. Az értékesítésben a hitelek is épp emiatt működnek, mert mi emberek nagyon szeretünk részletben fizetni (kisebb a fizetés fájdalma).

 

Ma már szinte mindent le lehet automatizálni, ehhez kész megoldásként született meg egy szoftver a SalesForm.

 

Ugyanis a fő célom, hogy megváltoztassam a vállalkozásokat, modernizáljam és ezzel megváltoztassam a vállalkozók életét! Olyan eszközt adok a kezükbe, aminek a használatával jobbá kell tennie a saját online vevőszerző folyamatait is. Ma már a technika is arra vár ücsörögve melletted, hogy végre pezsgőt bonts vele a sikereidre.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : marketingautomatizáció, marketing, automatizálás

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.