[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz

Kategória: SalesForm | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

 

 

[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

 

Marketing szempontból az egyik legjobb funkciója a salesformnak az hogy a follow-up email sorozatot, illetve a remarketing kampányt tudsz indítani elképesztően egyszerűen.

Nade, mire jó a follo-up e-mail sorozat?


Nézd meg a videót:
 


Ha tetszett, amit a videóban láttál, akkor itt tudod megrendelni:






 

1.Ha nem vásárolt
Vannak, akik eljutnak a rendelésre mégsem vásárolnak. Aminek több oka is van. Lehet közbejött egy telefonhívás, lehet meggondolta magát, lehet az árra volt csak kíváncsi. Aztán ott van a kártya probléma. Lejárt a kártyája, nincs rajta fedezet stb

Ilyenkor nem hagyjuk, hogy elfelejtsen minket, hanem küldünk neki egy 3 részes e-mail sorozatot, hogy visszajöjjön és befejezze a vásárlást.

 

2.Ha sikeresen vásárolt
Mindig ők vannak többen. Nekik pedig a vásárlást köszönjük meg. Megerősítjük bennük az érzést, hogy jól döntöttek valamint további ajánlatokat adunk nekik, amik akár kiegészítik azt, amit most vettek, akár egy nagyobb értékű, minőségibb termék.

A lényeg, hogy aki már egyszer vásárolt az könnyebben vásárol újra. Ezért mindenképpen érdemes foglalkoznod a vevőiddel és legalább egy automata e-míil sorozatot küldeni nekik.


Mire jó a remarketing kampány?

 

1.Ha nem vásárolt
Ha nem fejezte be a vásárlást, akkor indul rá egy hirdetési kampány, ami csak neki jelenik meg a Facebookon vagy az Adwordsben. Így amikor más oldalakon jár, akkor is találkozik azzal a hirdetéssel, hogy jöjjön vissza és fejezze be a félbehagyott vásárlást. A kampány pedig leáll, ha sikeresen vásárol vagy mondjuk 14 nap eltelt már és még mindig nem akar végigmenni a rendelésen.

 

2.Ha sikeresen vásárolt.
Ebben az esetben egy ajánlást érdemes kérni tőle. Mert az elégedett ügyfél véleménye kincs. Kérni lehet, hogy kövesse be a Facebook oldaladat, illetve reklámozhatsz neki további termékeket vagy szolgáltatásokat, amiket érdemes megvennie.

 

 

[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

Hogyan működik az ügyfelek gondozása a SalesForm-ban?

 

Ha webgalambod van, akkor ez viszonylag bonyolult volt eddig a hírlevél sorozat, de mi leegyszerűsítettük ezt a folyamatot.

 

Hogyan működik a follow-up hírlevél sorozat?

Jön a látogató, elkezdi kitölteni a rendelési űrlapodat. Mikor megadja az e-mail címét, mi már menteni tudjuk azt.

A folyamat akkor lesz érdeke, amikor elérkezik a fizetéshez, majd kattintás után eljut a bank oldalára, és valamiért megszakítja a tranzakciót.

Ennek sok oka lehet, vagy azért mert nincs fedezet a kártyán, vagy azért, mert meggondolta magát, vagy mégsem akar kártyával fizetni, vagy egyszerűen nincs nála a céges kártya. Sok oka lehet, elképesztő, hogy milyen magyarázatokkal találkoztam már. De a lényeg, hogy nem fejezi be a kártyás fizetést.

 

 

[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 
[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 


Akár a bank oldalán is megszakíthatja a tranzakciót a mégse gombra kattintva.

 

 

Ha a bank oldalán szakította meg a fizetést, akkor visszakerül a SalesForm oldalára, és kapja a hibaüzenetet, hogy a befizetése sikertelen volt.

  • Elmondjuk neki, hogy mennyire sajnáljuk, hogy ez nem történt meg.
  • Elmondjuk neki, hogy mit tud tenni.
  • És vissza próbáljuk küldeni arra az oldalra, ahol az előbb járt. Tehát, hogy rendelje meg újra

a könyvet.

 

[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

 

 
 

 

Hibaüzenet, ha nem jött létre a kártyás fizetés

 

Hogyha ez az oldal, amit ide kiteszel, nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, akkor sincs minden veszve.

Active Campaignban egyszerűen megjelenik a felhasznál összes adata és indíthatod rá a hírlevél kampányt vagy akár fel is hívhatod telefonon.

 

Így állítsd be webgalamban

 

A webgalamb-ban létrehozol egy olyan csoportot, hogy sikertelen kártyás fizetések. És ide bekerül mindenki, aki nem ment végig ezen a folyamaton. A SalesForm automatikusan berakja ide az embereket. Névvel, címmel, telefonszámmal és e-mail címmel.

 

[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

 

 
 


Hozz létre egy külön webgalamb csoportot a sikertelen kártyás fizetésekre

 

 

Nálam jelenleg 40 ember van, aki elkezdte magát a fizetési folyamatot, és nem fejezte be. Őket tudom megmenteni a follow-up hírlevél sorozattal. Nálam ez 200.000 Ft veszteséget jelentene, ha nem foglalkoznék vele. Ebből mennyi ideig tudnád fizetni a SalesForm díját? Akár 10 évig….

 

 
 
[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

 

Ebből 2 inaktív van, ami azt jelenti, hogy küldtük neki a hírlevél sorozatot, de nem reagált rá, hanem leiratkozott róla vagy meg sem kapta, mert rossz az e-mail cím, amit megadott.

Gondold végig mi történt…

42 ember volt, aki úgy döntött, hogy megveszi tőlem a könyvemet, kitöltötte a rendelési űrlapot, de a kártyás fizetésnél meggondolta magát.

Azért, hogy ezek az emberek ne vesszenek el, a webgalambban be tudsz állítani nekik levélküldéseket és tudsz nekik olyan információkat adni, amitől meggondolják magukat, visszajönnek és befejezik a vásárlást.

Ezt az időzített leveleknél tudod megtenni. Így a vásárlástól számított 1-3-5 napon belül tudsz nekik e-maileket küldeni.

 

 

 
 
[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

Állítsd be követő leveleket azoknak, akik nem fejezték be a vásárlást.

 

Ha pedig végigment a fizetési folyamaton, akkor még ott a lehetőség, hogy nem engedjük el, hanem próbáljuk bátorítani, hogy milyen jó döntést hozott, hogy nálunk vásárolt, illetve megpróbáljuk rávenni őt arra, hogy vásároljon tőlünk további termékeket.

Ehhez csak a webgalambban létrehozol egy „Fizetett kártyával” csoportot, és úgy, mint az előbbinél, ide be fognak kerülni azok, akik sikeresen fizettek az oldaladon.

Innentől nekik is tudsz automata e-mail sorozatot küldeni.

 

[Webgalambod van?] Így használhatod rendelés ösztönző email sorozathoz
 

 

 

 
 

 

Akik sikeresen fizettek, azoknak is érdemes külön hírlevél sorozatot küldeni.

 

Minden SalesForm-odra akár külön csoportot is beállíthatsz, vagy akár mindegyikre ugyanazt.

Ez akkor fontos, hogyha más-más projektekben utazol, ilyenkor érdemes mindegyiknek külön csoportot létrehozni.

Ha nem így van, akkor érdemes mindegyiknek ugyanazt az információt küldeni e-mailben. Ezzel egy helyen tudod kezelni az embereket. Tehát függetlenül attól, hogy ő mit akart vásárolni, tudod neki küldeni a remarketing üzenetet, hogyha nem vette meg. Illetve tudsz neki küldeni üzenetet, hogyha vásárolt, hogy jöjjön vissza és vásároljon még, illetve hogyan kell használni azt, amit megvásárolt.

 

TIPP: Érdemes úgy beállítani a webgalambot, hogy többször is fel tudjanak iratkozni a csoportba. Így ha többször is vásárol, akkor mindig újra megkapja az e-mail kampányt.

 

Ha ezt nem állítod be a webgalamba, akkor semmilyen más lehetőséged nincsen, mint fizetett AdWords vagy Facebook reklámkampánnyal, úgynevezett remarketing kampányokkal elérni a nem vásárlókat, hogy jöjjenek vissza és vásároljanak.

 

Facebook és Adwords remarketing kampányok

 

A SalesFormba automatikusan beépítettük az AdWords és a Facebook remarketing pixeleket, tehát pontosan tudja mérni azt, hogy hányan mennek végig a vásárlási folyamatodon, és hányan hagyják abba.

Akik végig mentek, azokra is tudsz indítani Facebook és AdWords reklámkampányt, illetve azokra is, akik nem fejezik be.

Ez egy iszonyatosan ütős marketing lehetőség.

Erről külön cikket fogunk írni a blogunkba, hogy te is be tudd állítani és tudd használni, és egyre több embernél érd el, hogy kitöltsék a rendelési űrlapodat és fizessenek. Akik pedig sikeresen fizettek, azok újra és újra vásároljanak tőled.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : remarketing, ActiveCampaign, webgalamb, salesform

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Kapcsolódó cikkeink:

 

 

Keress a cikkek között:

 

 

 


 

 

 


Online bankkártyás fizetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

 

 

 

Címkék

Friss Hírek

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.