Ebben a cikkben megmutatom hogyan tudod összekötni a SalesForm szoftvert a Webshippy rendszerével.
Így teljesen automatizálhatod az online értékesítésedet és neked csak a marketinggel kell foglalkoznod.
Reklámozod a terméked, aki úgy dönt, hogy megvásárolja, azt elirányítod a megfelelő rendelési űrlapra, ott megadja a számlázási és a szállítási adatait, majd bankkártyával fizet.
A sikere fizetés követően küldhetsz neki e-mailt, küldhetsz neki számlát, felveheted a CRM vagy hírlevélküldő rendszeredbe és átadhatod a Webshippynek a rendelést, akik azonnal megkezdik a csomagolást és a kiszállítást.
Így nem csak azt éred el, hogy neked nem kell foglalkoznod az értékesítéssel, tele leszel szabadidővel és nyaralás közben is pénzt keresel, de minden hibamentes és gyors lesz. A rendelések másnak már ott is lehetnek a vevődnél. A gyorsaság hatalmas piaci előny, nem is beszélve a pontosságról.
Az összekötés rendkívül egyszerű, ennek a lépéseit fogom neked most megmutatni:
A Logisztika menüpontban válaszd ki a Webshippy-t és a másold be a Webshippy admin felületén található api kulcsot:
Csak bemásolod a Webshippy API kulcsot és készen is vagy
Elegendő a SalesForm admin felületén létrehoznod a termékeket és bepipálni, hogy a létező termékeidet töltse fel.
Így nem kell kétszer dolgoznod és a Webshippy felületére is rögzíteni a termékeket. Ott már csak ki kell választanod az áruszállítás idejét és beszállítani a raktárukba a termékeket.
Csak pipáld be, hogy minden terméket töltsön fel a SalesForm rendszeréből
Ez a megoldás akkor ideális számodra, ha minden terméked olyan fizikai termék, ami kiszállítást igények és ezt mind a Webshippy rendszerével kívánod megoldani.
Amikor létrehozol egy új űrlapot, amin keresztül értékesítesz egy fizikai terméket, akkor az integráció fülön meghatározhatod, hogy a sikeres rendelés leadásakor milyen termék kiszállítását kezdje meg a Webshippy.
Ehhez semmi mást nem kell tenned, csak a legördülő menüből kiválasztani a korábban létrehozott terméket:
Minden űrlap esetén egyedileg meghatározhatod, hogy melyik termék kiszállítását kezdje meg a Webshippy
Ezzel a megoldással lehetőséged van arra is, hogy más fantázianeveken értékesíts egy terméket vagy egyszerre adj el fizikai és digitális terméket.
Mondok rá példákat:
Amikor létrehozol egy új rendelési űrlapot a SalesForm admin felületén és szeretnéd, ha ezt a Webshippy szállítsa ki, akkor nem tudod kiválastani leg9rdülő menüből, hiszen még nem létezik. Még csak most hozod létre.
Ezért készítettünk neked egy olyan lehetőséget, hogy "Termék létrehozása". Erre kattintva a mentés után a termék létre is jön a Webshippy rendszerében és be is állítottad egyúttal, hogy a sikeres rendelést követően a Webshippy kezdje meg a kiszállítást.
Ilyen egyszerűen hozhatsz létre új terméket a Webshippy rendszerében. Csak válaszd ki a legördülőből a "Termék létrehozás" lehetőséget
A folyamat elképesztően egyszerű. A legnagyobb nehézséget az okozta, hogy olyan részletesen írjam le, hogy ebből egy értelmes cikk szülessen. Amikor élesben használod, látni fogod, hogy ez mennyire kézre áll.
A csapból is az folyik, hogy az online kereskedelem minden évben rekord bevételre tesz szert. Gombamód szaporodnak a webáruházak. Lehet te is azon gondolkozol, hogy már nyitni kellene egyet vagy még egyet.
Azonban az online kereskedelemben csak egy tortaszelet a webáruházak.
Főleg azokhoz a termékekhez jók, ahol az ember úgy vásárol, mint egy Tescoban. Fogom a kosaram és pakolom bele mindazt, amit meg akarok venni. Amikor a pénztárhoz érek, akkor pedig kifizetem mindezt ami a kosaramban van.
Ha nálad nem ez a jellemző vásárlási mód, akkor érdemes az adott terméket nem csak webáruházban, de külön oldalon is reklámoznod.
Egyre több olyan oldal van, ami csak 1 vagy 2 terméket kínál eladásra és ezek az oldalak magasan verik a legtöbb webáruház forgalmát. Egyszerűen azért, mert van hely és kapacitás az adott terméket részletesebben bemutatni és elmondani az összes előnyét. Ezek az oldalak szintén az e-kereskedelmet erősítik és sok esetben 500 Milliós forgalmat vagy havi 4-5.000 termék eladást produkálnak.
Erről is beszélgettünk abban a videóban, ami a Webshippy központjában készült. Nézz bele:
Így működik a kiszervezett logisztika. Bepillanthatsz a kulisszák mögé :)
Külföldön hódítanak az előfizetéses termékek.
Ezek olyan oldalak, ahol elő tudsz fizetni egy adott termékre, amit aztán minden hónapban kiszállítanak neked.
Ilyen vállalkozás a Dollár Shave Club is. Ahol elő tudsz fizetni borotva házhozszállításra, Így nem kell venned borotvát a boltban, mert mire elfogy ott fog várni ugyanaz a kiváló minőség a postaládádban.
A modell annyira bejött nekik, hogy az Unilever 1.000.000.000 $ ért vette meg őket. Ige, ezer millió dolláért.
A másik divatos modell a Japan Candy Box, ahol minden hónapban kapsz egy meglepetés csomagot és benne fura japán édességeket találsz.
És még számtalan modellt kitalálhatsz:
Ehhez nem kell más, csak a SalesForm és egy kiszervezett logisztika. A SalesForm rendszerében beállítod, hogy az adott csomagot vagy terméket szállítsa ki minden 30-60-90-180 napban. Így a SalesForm minden hónapban terheli a vevő kártyáját és ha sikeres volt átadja a rendelést a Webshippy-nek, akik elvégzik a kiszállítást.
Van ennél kényelmesebb és automatizáltabb módja az online kereskedelemnek?
Akkor nézd meg a videónkat, amiben bemutatom a SalesForm és a Webshippy integrációját:
Webshippy integráció beállítása a SalesForm szoftverben
Ne felejtsd el! Már csak egy SalesForm kell, hogy elérd
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : fizikai termék, webáruház, eladás, logisztika, webshippy
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.