Bármilyen vállalkozást is akarsz indítani, bármit is akarsz eladni az interneten, rengeteg szoftverrel és lehetőséggel fogsz találkozni.
Mindenki el fogja mondani neked, hogy szerinte melyik a legjobb. Ha pedig megbízol egy honlapkészítőt, akkor ő is a saját kedvencét fogja mondani neked.
Hogyan tudsz kiigazodni abban, hogy akkor bérelhető webáruházra, egyedi fejlesztésre vagy doboz webáruház szoftverre van szükséged?
És egyáltalán webáruház kell ahhoz, amit el akarsz adni?
Túl sok kérdés és megannyi lehetőség. Fárasztó!
SalesForm vagy WooCommerce: Melyik a legjobb, ha online vállalkozást indítanál? Ebből a posztból kiderül
4 fő eset van, amikor nem webáruházban kell gondolkodnod, hanem inkább egy landing page oldalban
Ha szolgáltatást adsz el.
Egyszerűen azért nem jó neked a webáruház, mert a webáruház egy árukészlet menedzselő szoftver, ahol a termékeidet kategóriákba rendezheted, hogy könnyen megtalálják (Tesco polcok), ahonnan le tudják venni a vevők, a kosarukba rakják, majd a végén a pénztárnál fizetnek.
A folyamat csak kiszolgál, de nem segít a választásban, nem adja el a terméked és nem mondja el, kinek, melyik terméked mire jó.
Csak reménykedik, hogy a vevő leveszi a polcról és eljut vele a pénztárig. A nemzetközi statisztika szerint az emberek 78%-a nem fejezi be soha a vásárlást. Mintha a Tesco tele lenne ott hagyott kosarakkal benne a termékekkel.
Ha van egy könyved, ha van egy drága elektronikai terméked, ha van egy szuper cuccod, amit meg kell érteni… nem fog működni a webáruház.
2005-ban kezdtünk el webáruházakat fejleszteni. Akkoriban még senki sem tudta mi ez. Nem voltak bérelhető webshopok sem. Nem volt WooCommerce sem.
Az évek alatt több száz, talán ezer webshopot adtunk át és néztük végig mi történik velük.
Csak azok maradtak fennt, akik vagy ismert márkákat forgalmaztak vagy volt valódi boltjuk is.
A világ legnagyobb webáruház platformja a shopify statisztikája szerint
A hagyományos megközelítés szerint:
Legalább 100 marketing eszközt kell használnod a sikeres WooCommerce webáruházhoz
A modern értékesítésnél nem a látogatóra bízzuk, hogy találja meg a számára megfelelő terméket, mert nincs ideje, siet.
A modern értékesítésben nem csak odarakjuk elé a terméket és az árát, mert így nem tudja melyik a legjobb neki. Elmegy információt gyűjteni és majd a legolcsóbb webáruházban vásárol.
A modern értékesítésben ezért sales funnelt használunk.
Sales Funnel a modern értékesítés alapja. Olyan, mint egy digitális üzletkötő, ami eladja a terméked 0-24
Lépésről - lépésre vezetjük a látogatót az egyik teendőről a másikra. Ahol minden teendője egy landing page oldal, ahol nincs egyetlen menü sem (így nem tud elnavigálni, nem veszik el) és csak egy dolgot tud tenni: vásárol… újra meg újra.
Próbáld ki élesben a sales funnelt
A SalesForm egy SaaS (szoftver, mint szolgáltatás) platform. Abban segít, hogy gyorsan és egyszerűen segítsen eladni az interneten automatizáltan.
A SalesForm egy rendelés automatizáló platform.
Olyan, mint egy digitális üzletkötő, aki 0-24 ben eladja a terméked vagy a szolgáltatásod automatizáltan
Csak egy speciális linket vagy gombot kell tenned a honlapodba (vagy bármilyen felületedre) és máris tudnak vásárolni tőled.
Tudnak fizetni bankkártyával vagy utalással, automatikusan megkapják a számlát és a terméket, ha digitális vagy a logisztika elkezdi a kiszállítást, ha fizikai a terméked.
A SalesForm pár kattintással beállítható és nem kell semmit sem letöltened, telepítened vagy karbantartanod.
A legjobb benne, hogy készen tartalmaz minden olyan marketing technikát, amivel a vevőid többet fognak vásárolni tőled és újra és újra vissza fognak térni (hűséges vevőkké válnak).
Nincs szükség fizetős prémium modulok telepítésére.
Használatával el tudsz adni a honlapodon (készüljön bármivel WordPress, Wix, honlapszerkeszto.hu stb), el tudsz adni Facebookon, Instagramon, E-mailben, sms-ben vagy QR kóddal is.
Mert nagyon elterjed. A webáruházak 34%-a ezt használja.
A fő erőssége, hogy ingyenes és nagyon surgalmas. Bármit meg tudsz valósítani vele fizetett bővítmények használatával.
Mivel ismerik így komfortos dolgozni vele.
Fizetős pluginek nélkül nem olyan hatékony, hiába ingyenes az alap webáruház rész.
A rugalmassága viszont olyan elképesztő, ami miatt a WooCommerce az egyik legnagyszerűbb alkalmazás.
Ha nincs időd a teljes cikkre, akkor elég ezt átfutnod:
A SalesForm minden honlappal és minden közösségi oldallal együtt tud dolgozni plugin vagy programozó nélkül.
Csak egy rendelési linket kell tenned a honlapodra vagy a Facebook posztodba (vagy bárhova) és máris tudnak vásárolni tőled.
Megtalálod a kedvenc honlapkészítődet és beteszel egy Megveszem gombot.
A legjobb honlapkészítő szoftverek:
Tökéletes működik úgy is, hogy kiteszel egy fotót az általad készített ékszerről vagy a gyömülcstálról és a Facebook posztba leírod, hogy a linkre kattintva meg is tudják vásárolni.
Akár egy Facebook posztbók is eladhatod a terméked a SalesForm használatával
De akár smink tanfolyamot is eladhatsz Facebook posztból… hiszen feltölthetsz képet, videót, leírást is. Ráadásul minden mobilbarát lesz.
Szolgáltatás értékesítése Facebook posztból, SalesForm használatával könnyedén megteheted...
A SalesForm esetén nem kell tárhelyet vásárolnod és fizetned. Egyszerűen csak beállítod a saját domain neved és máris használhatod.
Az sem történhet meg, hogy belassul vagy túl nagyra nő és költöztetned kell
A SalesForm frissítések mindig új funkciókat hoznak, amikkel még több bevételre tehetsz szert.
A WooCommerce frissítések esetén megtörténhet, hogy az egyik használt kiegészítő vagy épp a design sablon összeakad és szakember kell, hogy megtalálja a megoldást.
Ne felejtsd el!
Ha nem te készíted a WooCommerce oldalad, akkor kérj havi karbantartást, mert fájni fog, ha a legrosszabb pillanatban omlik össze a rendszered (frissítés vagy hacker támadás miatt).
A kiviteleződ biztosan ad egy jó ajánlatot rá.
A WooCommerce webáruházad is összeköthető a népszerűbb hírlevélküldő szoftverekkel és tudod kezelni a kosár elhagyásokat és tudsz újabb termékeket is ajánlani.
Azonban ennek a beállítása komoly szakértelmet vagy extra szoftvereket igényel.
A SalesForm esetén csak megadod melyik hírlevél csoportba kerüljön az, aki félbehagyta a vásárlást és hova az, aki sikeresen megvette az adott terméket.
Így pontosan tudod, hogy kinek kell levelet küldeni, hogy vegye meg tőled a minta darabot, ha megvette, automatikusan küldhetsz neki újabb levete, hogy most fogyott el és érdemes lenne újra rendelnie.
Vagy kitalálhatsz bármilyen folyamatot, ami illeszkedik a vállalkozásodhoz, hiszen tudni fogod ki mit vett meg és még mit nem vett meg. Ez az adatvezérelt marketing!
Az előfizetés a jövő!
A SalesForm tetszőleges előfizetést tud kezelni. Te döntöd el, mikor mennyi összeget és milyen gyakran vonj automatikusan a vevő bankkártyájáról.
Még több ötletet találsz a blogunkon az előfizetéses rendszerekről
A vevődnek nem kell kosárba raknia a terméket
Majd a kosárra kattintani és ellenőrizn ia tartalmát
Majd a pénztárra kattintani
Majd létrehozni egy vevői fiókot
A fiókot visszaigazolni e-mailben
Visszamenni az oldalra és folytatni a fizetést a pénztár oldalon
Kiválasztani a szállítási módot
Kiválasztani a fizetési módot
Majd fizetni
A SalesForm esetén csak megadja a rendelési adatokat vagy ha már vásárolt kitöltjük neki, megadja a mennyiséget, hozzáadja az egyedi ajánlatod és fizet.
A WooCommerce tele van ingyenes és fizetős pluginekkel. A teljes plugin listát megtalálod itt
Mindent, amit ki tudsz találni, valaki már elkészítette.
A SalesForm fejlesztéseket külön kell kérned ezen az oldalon. Minden más külön szoftverekkel oldható meg (7000 szoftverrel vagyunk összekötve)
A WooCommerce eredetileg blognak indult, így egyszerre használhatod blognak, cégbemutató oldalnak és webáruháznak is.
Rengeteg fizetős és ingyenes kinézetet választhatsz hozzá, amik meghatározzák azt is, hogy milyen funkciókat fogsz használni.
A WooCommerce nem csak egy webáruház.
A WooCommerce ára sok mindentől függ:
… egészen a havi 4000 Ft tól egészen a 1,5 milliós szintig terjedhet (havi 100 000 látogató esetén)
Átlagban évi 40 000 Ft domain regisztrációs díj (3000 Ft)
… benne van az árban, csak a domain nevet kell megvenned, ha még nincs.
Az egyik legfontosabb lépés megtalálni az új webáruházad kinézetét.
Vannak ingyenes és vannak fizető sablonok.
Az ingyenes sablonok mind hasonlóak,
Korlátozott a funkciójuk
Nem frissülnek
A fizetős sablonok ára 6000 Ft - 30 000 Ft között van.
A számlázásra vannak rá fizetős pluginek.
A bankkártyás fizetéshez vannak fizetős pluginek
A szoftver árában benne van a bankkártyás fizetés és a számlázás is.
A szoftver árában benne van a bankkártyás fizetés is
Rengeteg ingyenes és fizetős plugint fogsz találni arra, hogy a keresők megtaláljanak vagy, hogy biztonságban tudd a webáruházad a támadásoktól.
Kereső optimalizáláshoz a 2 legjobb plugin:
A biztonságod érdekében ezeket a plugineket érdemes használnod:
A másik fontos biztonsági faktor az SSL tanusítvány, amit a tárhely szolgáltatódtól tudsz megvásárolni. Általában évi 2000 Ft - 16 000 Ft között van
SEO pluginek ára: 0 - 25 000 Ft évente
Biztonság ára 0 - 90 000 Ft évente
Benne van a szoftver árában. A szervereink, a szoftver teljesen biztonságos. Az SSL tanúsítvány pedig minden előfizetőnknek adjuk.
A keresőoptimalizálás nem releváns, mert a látogató a honlapodra jut és ott kattint a vásárlást gombra. Mi a teljes automatizálási folyamatot adjuk hozzá.
… amik segítenek abban, hogy minél többen és minél többször vásároljanak tőled.
INGYENES.
Benne van az árban a korlátlan frissítés. Ezek a várható frissítések és új funkciók
A SalesForm annyi mindent ad neked és mindezt a lehető legkedvezőbb áron.
A mottónk is az:
“Nem érdemeljük meg a pénzed, ha nem tudunk neked több pénzt keresni”
Szerezd meg bruttó 3990 Ft -os áron
Mások ezt mondták a SalesForm szoftverről
Bővebb információ a SalesForm szoftverről
Szerezd meg bruttó 3990 Ft -os áron
Itt találsz egy teljes 25 perces bemutatót
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : webáruház, online vállalkozás, kezdő vállalkozás, honlapkészítés, wordpress
Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.
Keress a cikkek között:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.