Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Mi az óriási hiány a magyar vállalkozói gondolkodásmódban?

Az élet beleverte a fejemet a falba – egy interjú a sikerekről, bukásokról, kudarcokról és felismerésekről. Varga István, Business...

Online tanfolyam létrehozása egyszerűen – a CSEK módszertannal 5 lépésben

Talán már régóta flörtölsz a gondolattal, hogy „benned is van egy kurzus”, a tudásod megvan, a kényszer is adja magát (néha a...

Viselkedéshajlító eszközök a több eladásért?

A Digital Psychology telis tele van olyan kutatásokkal, amik az alkalmazott pszichológiának a marketingedben is beépíthető alapigazságait...

[VIDEÓ] Több ezer rejtett érdeklődési kör a Facebook hirdetéskezelőjében, amivel eredményesebben hirdethetsz

Nyereségesebben tudsz hirdetni a Facebookon, ha megtalálod azt a több ezer rejtett érdeklődési kört, amit a Facebook eltitkol előled. ...

Árazás és áremelés – az internetes marketing „új feketéjével”

Ár – egyetlen szó, mégis notórius témakerülővé válsz, ha meghallod. Gyakorta szürreálisan termékeny transzba kerülve izzadva...

Előfizetéses modell coachoknak és oktatóknak?

Előfizetői coaching program. Hallottál már róla? Külföldön nem vált ki már kényszeres szemöldökhúzogatást senkiben – ismert...

Amikor rosszul gondolkodsz a közösségi médiáról?

A marketing varázspor. Vélik jó páran és reménykedve hintik meg vele a vállalkozásukat, olykor stratégia és folyamatok nélkül. Orrba...

Hogyan lehet piacra dobni egy előfizetési dobozt?

Akár vannak már előfizetői csomagjaid, akár csak tervezd őket vagy fogalmad sincs, hogy eszik vagy isszák ezt az új kipróbált és bevált...

Az újraeladás túlélés, ennek pedig ma létezik költséghatékonyabb módja is

Az újra eladás a túlélés. Az a vállalkozás, aki nem tud újra és újra eladni egy korábbi vevőnek az lassú haldoklásra van ítélve....

Évi 100 millió, 416 vevő és egy 20.000 Ft-os termék?

Mivel kellene foglalkoznod a mostani " kaotikus hadiállapotban"? Szolgáltatóként az időd kivételesen értékes és talán nem csak arról...

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.