Cikkek tőle: Bártfai Balázs

Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit az Interneten. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket. Tudni akarod mások, hogyan lettek sikeresek és gazdagok? Kövesd az írásaimat.

Előfizetéses modell coachoknak és oktatóknak?

Előfizetői coaching program. Hallottál már róla? Külföldön nem vált ki már kényszeres szemöldökhúzogatást senkiben – ismert...

Közösségimédia - trendek 2021-ben – hogyan állj hozzá?

A marketing varázspor. Vélik jó páran és reménykedve hintik meg vele a vállalkozásukat, olykor stratégia és folyamatok nélkül. Orrba...

Kipróbált és bevált: útmutató az előfizetéses dobozok sikeres marketingjéhez 3 üzleti példán keresztül

Akár vannak már előfizetői csomagjaid, akár csak tervezd őket vagy fogalmad sincs, hogy eszik vagy isszák ezt az új kipróbált és bevált...

Az újraeladás túlélés, ennek pedig ma létezik költséghatékonyabb módja is

Az újra eladás a túlélés. Az a vállalkozás, aki nem tud újra és újra eladni egy korábbi vevőnek az lassú haldoklásra van ítélve....

Évi 100 millió, 416 vevő és egy 20.000 Ft-os termék?

Mivel kellene foglalkoznod a mostani " kaotikus hadiállapotban"? Szolgáltatóként az időd kivételesen értékes és talán nem csak arról...

Néhány hasznos infó az innovatív vásárlói hűségprogramokról

Mit jelent a stratégia a Te vállalkozásod számára? Még a kisvállalkozásnak, a kezdőknek is kezdeni kellene a stratégiával valamit, azaz...

Nincs kész a terméked? Egy mód, amivel így is lehet előfizetéses rendszered

Egy-egy siker megvalósulását nem a pénz hiánya, az árnyékkormány és a gyíklények akadályozzák meg. Hanem a döntés, hogy nem...

Egy bizonyított vásárlói hűségprogram, amely működik?

Az előfizetői rendszerrel egybekötött hűségprogram egy bevált módszer, amellyel növelheted az eladásokat, javíthatod az ügyfelek...

Mi a közös titka a jól működő fizetős hűségprogram-rendszernek?

Az ismétlődő bevételen, előfizetéses rendszereken alapuló üzleti modellekkel rendelkező márkák esetében fontos, hogy olyan élményeket...

A BMW is bevezeti az előfizetéses modellt az autóértékesítésben?

Léteznek olyan modellek és stratégiák, amikkel a legegyszerűbbnek tűnő, szinte filléres termékekből is hosszú távú stabil és...

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.